Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,960
نام
نـــــــویـــــــــد
اکتیویژن گفته خبری از نسخه منتقد بازی نیست پس از نمرات بازی تا بعد انتشار خبری نخواهد بود !

تا این بدبختا بخوان بازیو تموم کنن و امتیاز بدن نسل تموم شده :D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اکتیویژن گفته خبری از نسخه منتقد بازی نیست پس از نمرات بازی تا بعد انتشار خبری نخواهد بود !
والا ما بازیو معرفی نشده قبول داشتیم وقتی لیک شده بود، نقد و ریویو و نمره کیلو چنده. :))
 

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel
اکتیویژن گفته خبری از نسخه منتقد بازی نیست پس از نمرات بازی تا بعد انتشار خبری نخواهد بود !
دلم ادم شور میزنه.
چه دلیلی داره این کار بجز این که یه نقصی تو بازی هست؟
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
دلم ادم شور میزنه.
چه دلیلی داره این کار بجز این که یه نقصی تو بازی هست؟
فك نكنم دليلش نقص يا اين حرفا باشه :D بازي از نظر گرافيكي كه چيز خاصي نداره ك بگيم داونگريد ميشه :D از نظر گيم پلي هم يه سر به پريويو ها و ويديوها بزنيم حساب كار دستمون مياد :D داستانم كه من تا حالا نديدم كسي به صورت جزئي و يه فاكتور موثر در قضاوت سكيلزبورن:Dدر نقدا بهش نگاه كنه...و بيشتر به جاي داستان و اين حرفا از اتمسفر و اينا حرف ميزنن كه تو اين زمينم تكليف بازي مشخصه :D تنها ايراد بازي ميتونه مشكلات فني يا افت فريم باشه كه من خودم تو بلاد بورن زياد ديدم مخصوصا افت فريمو اما تا حد زيادي مشكلات تو سولز ٣ مرتفع شده بودن اينم با همون انجينه ديگه :D
خلاصه كه كفر نگين اگه بازيو كلا دست منتقد ندادنم با اعتماد كامل بخرين :))
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
وضعیت عجیبیه انصافا! از یه طرف ناشر بازی اکتیویژن هست و همه ازش متنفرن و میترسن ازش. از اون طرف سازنده بازی FS هست و اسم میازاکی پشتشه و همه به شدت بهشون اعتماد دارن و اعتبارشون خیلی بالاست:D این قضیه منتشر نشدن نقدها تا روز عرضه و بعدش معمولا به عنوان یه آلارم برای خراب کردن بازی بوده و از اون طرف ملت اینقدر به FS اعتماد دارن که بازی رو ندیده، قبول دارن:D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
خب من همون قدر که از دویل می کرای حالم بهم میخوره از این بازی خوشم میاد. اونم به خاطر دارک سولز ۳. دارک سولز رو میخ استم بفروشم دلم نمیومد ردش کنم ولی بقیه بازیهای چهان باز بازی تموم بشه نمیتونی ۱ دقیقه تو جهانش باشی نمونش همین rdr2 خسته کننده و کسل کننده. درسته بازی های میازاکی گرافیکشون معمولا ۲ سال از سال عرضه عقب تره ولی چیز خوبین ههه
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
فکر کنم متفاوت ترین بازی یک دهه اخیر باشه، تقریبا از دوران پلی 2 تا الان همچین بازی تو همچین سبکی ندیدیم !! قبلا یک بازی بود همچین سبکی تو پلی 2 اسمش یادم نیست ولی خیلی خدا بود... محیط های بازی بشدت خارق العاده هستن.​
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
فکر کنم متفاوت ترین بازی یک دهه اخیر باشه، تقریبا از دوران پلی 2 تا الان همچین بازی تو همچین سبکی ندیدیم !! قبلا یک بازی بود همچین سبکی تو پلی 2 اسمش یادم نیست ولی خیلی خدا بود... محیط های بازی بشدت خارق العاده هستن.​
فکر کنم سری بازیهای tenchu رو میگی

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
میگم دقت کردید روز عرضه چقدر دهنمون سرویسه؟! :D هم از نظر نحوه‌ی عرضه بازی و هم از نظر محتویاتش... ولی با این حال بازم چندین بار دیدم ملت میگن که این نسخه قراره از DS و BB آسونتر باشه! :|
چندتا دلیل هستش که خیلی راحت میشه ازش فهمید که بیشتر از همیشه قراره سرویس بشیم! اکثرا همه رو میدونید ولی من تازه دلایل رو کنار هم گذاشتم و متوجه شدم فرام با اکتیویژن دست به یکی کرده و نقشه‌ی قتلمون رو کشیدن :D :
1. نسخه‌ی نقدی قبل از عرضه در کار نیست! این یعنی روز عرضه، انتظار راهنماهای جامع از سایت‌های مختلف و ویدیوهای آماده توی یوتیوب رو نداشته باشید و همه با هم قراره بازیو شروع کنن! >:)
2. مولتی‌پلیری در کار نیست! قبلا وقتی سر یه باس به مشکل میخوردی، در نهایت یه راه چاره‌ای بود...اونم اینکه از یکی کمک بگیری و باس رو بزنید. از این خبرا نیست >:)
3. خود FS اعلام کرده که این بازی احتمالا سخت‌ترین بازی در مقایسه با بازیای سولزبورن باشه. دیگه دلیلی از این قابل استنادتر؟! :D
4. چند جا دیدم اونایی که بازیو تجربه کردن، میگفتن این سریع‌ترین نسخه‌ست و واکنش‌ها حتی باید سریعتر از BB باشه و باید خیلی سریع و پشت سر هم Parry کنی. اینم برداشت خودمه ولی این حذف شدن Stamina Bar هم احتمالا به جای اینکه به نفعمون باشه به ضررمونه چون فک نکنم حالا دشمنا و باس‌ها حتی یه لحظه تنهامون بزارن تا مثلا بتونیم نوار Stamina رو پر کنیم و یه نفسی بگیریم! >:)
5. اینم دیدم خیلی بهش اشاره میشه: باید بازیو دوباره یاد بگیری و اگه به بازی کردن DS و BB عادت کرده باشی احتمالا به ضررت تموم میشه چون این نحوه بازی کردن کلا اینجا جواب نمیده. پس این قضیه آماده‌سازی برای بازی و تجربه کردن بازیای قبلی برای بهتر عمل کردن توی این نسخه، عملا منتفیه و ممکنه نتیجه عکس بده! >:)
حالا به این پنج‌تا دلیل اون اطلاعات تازه منتشر شده از این که با هر بار مرگ نصف دارایی‌هارو برای همیشه از دست میدی (نمیشه به مکانی که مردی برگردی و XP و پول‌های از دست رفته رو دوباره برداری...کاملا از بین رفته >:)) و جهان پیرامونت هم تحت‌تاثیر قرار میگیره و کلا باعث میشه از مردن بیشتر از همیشه بترسی، رو هم اضافه کنید.
من کلا اخیرا ویدیویی چیزی از بازی ندیدم تا اگه باس و دشمن سوپرایزکننده‌ای بود، برام اسپویل نشه و فقط بعضی متن‌های پیش‌نمایش رو خوندم...اگه دلیل دیگه‌ای هست، اضافه کنید >:)
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آقا یه سوال فنی، کسی میدونه موقع حرف زدن NPCها تکون خوردن لب و دهن و صورت رو میبینیم یا نه؟ :D
اتفاقا دیروز یکی همین سوال رو پرسیده بود توی توییتر یا ریست ارا و یه نفر در جوابش گفت که آره بالاخره این اتفاق افتاد:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر