Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
بازی فریم ریتش اعلام شده راستی ؟

30 یا 60 هست ؟

با اینکه در هر صورت عالیه :D

پ.ن : راستی یک نکته دیگه بر خلاف سولزبورن ها- سکیرو موسیقی متن داره روی گیم پلیش و موقع مبارزه با دشمنا
دوست نداشت :D:D

مشکل از دید منه ها....
خیلی با نگاه سولز بورنی رفتم... :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
باو عجب چیز خفنی بود.من اصلا توی عمرم نه سولز بازی کردم نه بلادبورن چون از این سبک خوشم نمیاد ولی تریلر این بازی رو الان دیدم قشنگ جفت کردم:D تریلر ۶ دقیقه ign اون غول اخرش فکر کنم کشتی کج بود فقط یه فینیشر جان سینا باس میرفت:D
 

RedShift

کاربر سایت
Dec 5, 2013
1,512
باو عجب چیز خفنی بود.من اصلا توی عمرم نه سولز بازی کردم نه بلادبورن چون از این سبک خوشم نمیاد ولی تریلر این بازی رو الان دیدم قشنگ جفت کردم:D تریلر ۶ دقیقه ign اون غول اخرش فکر کنم کشتی کج بود فقط یه فینیشر جان سینا باس میرفت:D
اینقدر خوشحال نباش، وقتی سر باس فایت اشکت در بیاد این خنده هات محو میشه:D
باس فایت که هیچی یه کاری میکنن در اوج قدرت دشمن عادی هم بکشتت. بعد میخوای برگردی سول هایی که از دست دادی رو برداری سر راه از اسانسور میفتی:D
 
آخرین ویرایش:

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
میفهمم چی میگی:D به خاطر اینه که با دید سولزبورن بهش نگاه میکنیم و انتظار دیدن همون موارد رو داریم. با این حال مثل من تغییر رو در آغوش بکش:D
من احساس میکنم تو مشکلی با گیم پلی نداری. بیشتر با نبود اون اتمسفر سنگین مشکل داری:D چون من فکر میکنم ستینگ ژاپنی دوره سنگوکو و سامورایی و نینجا، جایی برای اتمسفر سنگین نمیزارن و بیشتر معطوف به مبارزات تن به تن و ... میشن:D
ببین بهم حق بده الان نزدیک 10 ساله دارم با بازی های میازاکی زندگی می کنم از همون اول با دیمنز سولز بگیر تا دارک سولز 3
ببین گیم پلی بازی برای من یه جوری بود :D این یه جوری بودن رو نمی تونم درست بیان کنم مثلا بلادبورن رو که گیم پلیش رو دفعه اول دیدم با وجود اینکه می دونستم ربطی به دارک سولز نداره ولی یه جوری نبود و کاملا اوکی بود:D
البته می دونم که بازی که اومد شونصد بار تمومش می کنم :D ولی الان هنوز نتونستم باهاش کنار بیام
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
خوب چندتا نکته با عکس که تاپیک بیدار شه تو عید :D:D
Capture.PNG

خوب اول از بانفایر های سکیرو که این شکلی هستن و اسمشون Sculptor's Idol هست که دعا میکنیم که سیو شه و فعلا قابلیت جدیدی نشون ندادن که داره یا نه

Capture2.PNG

اینم استوس فلسک های جدیدمونن که Healing Ground میگیم و میخوریم که جون بگیریم و سر اسکالپچر دعا کنیم پر میشن...

Capture3.PNG

اینم وقتی بعضی دشمنا میزننمون پر میشه...
فک کنم مثل پویز و بلید سولز باشه...

Capture4.PNG

اینم White Spirit Emblem هست که با کشتن دشمنان تعداد های کم و زیادی میدن که میتونیم با استفاده از اینا از دست خاصمون استفاده کنیم...

Capture5.PNG

آها...
این بسی مهمه...
که بالا و پایین صفحه میاد...
بالای صفحه مال دشمنای قوی هست که اینقد باس بزنیم تا پر بشن و یجورایی استگر میشن و بعد Finishing Blow میزنیم و اگر این کار رو نکنیم دشمن نمیمیره به هیچ وجه با ضربه ی خالی و هدف پر کردن اینه و فینیشینگ بلو رو بزنیم...
ولی دشمن های عادی تر و الکی بالا سرشونه که بازم باید حواسمون باشه...
و اگر پایین صفحه بیاد مال خودمونه که نباید بزاریم استگرمون کنن که دیگ بدبخت میشیم...

جون ما پایین صفحه سمت چپ هست و جون دشمنا بالای صفحه سمت چپ...

:D:D:D

END

خخخخخخ...


پ.ن: امیدوارم ان پی سی و اون دیالوگ های زیبارو بازی داشته باشه
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من عاشق اون فوواره ی خونم که شمشیر رو درون دشمن فرو میکنی و درمیاری، میپاشه :D:D

اره، ۹ام فروردین ۹۸ در دستان ماست این حماسه ی جدید استاد :D

@Safety & Peace

راستی علی صلح و صفا، نظرت درباره ی لول آپ چیه ؟
بنظرت کارنسی لول آپ و خرید ایتم چیه ؟
اصلا وجود خواهد داشت ؟
اون صلیب سفید ها ک یجورایی وپن آرتس بودن چی ؟

تنبلی نکن
آنالیزتو تحویل بده علی =;
والا لول آپ که گفتن نیست:-? خرید آیتم رو نمیدونم حقیقتا. اصن نمیدونم وجود داره یا نه.
اون صلیب های سفید رو من اول فکر میکردم برای ریوایو شدن هستن ولی وقتی دیدم طرف مرد و دوباره زنده شد، ازشون چیزی کم نشد.
من هنوز ویدئوهای جدید رو ندیدم. بزار ببینم چه خبرس:D
 

mehrdadb3

کاربر سایت
Nov 15, 2007
635
ببین بهم حق بده الان نزدیک 10 ساله دارم با بازی های میازاکی زندگی می کنم از همون اول با دیمنز سولز بگیر تا دارک سولز 3
ببین گیم پلی بازی برای من یه جوری بود :D این یه جوری بودن رو نمی تونم درست بیان کنم مثلا بلادبورن رو که گیم پلیش رو دفعه اول دیدم با وجود اینکه می دونستم ربطی به دارک سولز نداره ولی یه جوری نبود و کاملا اوکی بود:D
البته می دونم که بازی که اومد شونصد بار تمومش می کنم :D ولی الان هنوز نتونستم باهاش کنار بیام
به نظر من هم این بازی شباهتی به بلاد بورن یا دارک سولز نداره چه اتمسفر چه گیم پلی
اون قسمت طنابش که بالا و پایین میپره و مخفی کاریش جالب نیستش :-q
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
من اول فکر کردم متا 92/100 میشه اما الان میگم 93/100 میشه شک ندارم :D
برا من این Wow ترین نمایش از بازی های میازاکی بود و به نظرم بهترینشون هم میشه

باو عجب چیز خفنی بود.من اصلا توی عمرم نه سولز بازی کردم نه بلادبورن چون از این سبک خوشم نمیاد ولی تریلر این بازی رو الان دیدم قشنگ جفت کردم:D تریلر ۶ دقیقه ign اون غول اخرش فکر کنم کشتی کج بود فقط یه فینیشر جان سینا باس میرفت:D

واقعا کشتی کج بود :))
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خوب این چیزا رو از گوشه و کنار فهمیدم:
  • 2تا آیکون بالای خط سلامتی هستن که تعداد دفعاتی که میتونید زنده بشید رو نشون میدن. مهم نیست هر دشمن چند بار شما رو میکشه. تا وقتی که 2تا داشته باشید، میتونید 2 بار زنده بشید.
  • هر وقت این 2تا خالی بشن، پر شدنشون با کشتن دشمن ها انجام میشه. به این صورت که بسته به نوع دشمنی که میکشید، یه مقدار از دایره پر میشه. مثلا 10 تا دشمن یکی از اسلات ها رو پر میکنه.
  • آیتم صلیب سفید رنگ که با کشتن هر دشمن دراپ میشه، تعداد دفعاتی هست که میتونید از قابلیت های مختل دست مصنوعی استفاده کنید. ظاهرا بیشتر از 15 تا هم نمیشه به همراه داشت و هر قابلیت یکی یا چندتا از این آیتم ها رو مصرف میکنه.
  • به نظر میاد با پیدا کردن و اکتیو کردن هر Sculptor's Idol، یکی از اسلات های احیا کردن پر میشه.
  • درجه زرد رنگی که با وارد شدن به مبارزه با دشمن ها در بالا و پایین صفحه نشون داده میشه، نشون دهنده Posture هست. بلاک کردن و دفع ضربات از این نوار استفاده میکنه. در صورتی که نوار بازیکن یا دشمن پر بشه، در معرض ضربات سهمگین و فینیشر ها قرار میگیرن.
  • ظاهرا دشمن های بزرگ و سخت، بعد از نشستن کنار Sculptor's Idol، دیگه ظاهر نمیشن (مثل سولزبورن)
  • نوار Stamina توی بازی نیست که دلیلش واضحه. دشمن ها به آسونی نمیمیرن و به راحتی ضربات شما رو دفع میکنن. سرعت توی بازی حرف اول رو میزنه و مانور دادن توی محیط از ملاک های اصلیه.
  • یه سری قابلیت به اسم تکنیک توی بازی هست که شامل فنون منحصر به فردی میشن. کشتن باس ها این تکنیک ها رو بهبود میبخشه.
پ.ن: اون مار غول پیکر که پل رو زیر نظر داشت یادتونه؟ روی یکی از درخت های بازی، پوست انداخته بود8-}
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
والا لول آپ که گفتن نیست:-? خرید آیتم رو نمیدونم حقیقتا. اصن نمیدونم وجود داره یا نه.
اون صلیب های سفید رو من اول فکر میکردم برای ریوایو شدن هستن ولی وقتی دیدم طرف مرد و دوباره زنده شد، ازشون چیزی کم نشد.
من هنوز ویدئوهای جدید رو ندیدم. بزار ببینم چه خبرس:D
علی هنوز زیاد این قابلیت قلاب رو نشون ندادن مثلا بزنی به دشمن مثل اسکورپین بکشیس طرف یک حرکت نینجایی خیلی اون تریلر اوله کار با قلابه بود مینداخت رو سر طرف میچرخید
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
علی هنوز زیاد این قابلیت قلاب رو نشون ندادن مثلا بزنی به دشمن مثل اسکورپین بکشیس طرف یک حرکت نینجایی خیلی اون تریلر اوله کار با قلابه بود مینداخت رو سر طرف میچرخید
اون قلاب برای مانور دادن توی محیط و مبارزات هست. در واقع با استفاده روی دشمن ها، تو میری به سمتشون.
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
خوب این چیزا رو از گوشه و کنار فهمیدم:
  • 2تا آیکون بالای خط سلامتی هستن که تعداد دفعاتی که میتونید زنده بشید رو نشون میدن. مهم نیست هر دشمن چند بار شما رو میکشه. تا وقتی که 2تا داشته باشید، میتونید 2 بار زنده بشید.
  • هر وقت این 2تا خالی بشن، پر شدنشون با کشتن دشمن ها انجام میشه. به این صورت که بسته به نوع دشمنی که میکشید، یه مقدار از دایره پر میشه. مثلا 10 تا دشمن یکی از اسلات ها رو پر میکنه.
  • آیتم صلیب سفید رنگ که با کشتن هر دشمن دراپ میشه، تعداد دفعاتی هست که میتونید از قابلیت های مختل دست مصنوعی استفاده کنید. ظاهرا بیشتر از 15 تا هم نمیشه به همراه داشت و هر قابلیت یکی یا چندتا از این آیتم ها رو مصرف میکنه.
  • به نظر میاد با پیدا کردن و اکتیو کردن هر Sculptor's Idol، یکی از اسلات های احیا کردن پر میشه.
  • درجه زرد رنگی که با وارد شدن به مبارزه با دشمن ها در بالا و پایین صفحه نشون داده میشه، نشون دهنده Posture هست. بلاک کردن و دفع ضربات از این نوار استفاده میکنه. در صورتی که نوار بازیکن یا دشمن پر بشه، در معرض ضربات سهمگین و فینیشر ها قرار میگیرن.
  • ظاهرا دشمن های بزرگ و سخت، بعد از نشستن کنار Sculptor's Idol، دیگه ظاهر نمیشن (مثل سولزبورن)
  • نوار Stamina توی بازی نیست که دلیلش واضحه. دشمن ها به آسونی نمیمیرن و به راحتی ضربات شما رو دفع میکنن. سرعت توی بازی حرف اول رو میزنه و مانور دادن توی محیط از ملاک های اصلیه.
  • یه سری قابلیت به اسم تکنیک توی بازی هست که شامل فنون منحصر به فردی میشن. کشتن باس ها این تکنیک ها رو بهبود میبخشه.
پ.ن: اون مار غول پیکر که پل رو زیر نظر داشت یادتونه؟ روی یکی از درخت های بازی، پوست انداخته بود8-}

فدایی داری علی صلح و صفا...
مرسی از آنالیز و نکاتت...
عشقی و فداتم من :D

ولی چون دوستت دارم، میخوام Posture Meterات رو پر کنم و یک Finishing Blow بت بزنم با کاتانا :D:D
بعد خونت بپاشه مثل فوااره >:)
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
به نظرم با سرعت گرفتن گیم پلی برای دست نخوردن به وحدت بازی روایت هم دست خوش سرعت بیشتری میشه و اون رویکرد مینیمال رو اینجا اونقد شاهد نیستیم شبیه سولزبورن دیگه :D
فکر کنم برا هممون الان بازی های میازاکی از نظر جنبه روایت و داستان اندازه گیم پلیش مهم باشه و هایپ باشیم براش.. یادمونه اوایل موقع دارک و دیمن میگفتن بازیش خیلی خفنه اما داستان خاصی نداره؟ :D
در مورد لول دیزاین کاملا میتونیم سوپرایز شیم از اون نظر که بازی پیشروی عمودی و مایل داره و از این نظر آپشن های متفاوتی رو برا کارگردان واسه اتصال بین محیط روی میز میزاره :D
اما خود من به شخصه از بیشترین چیزی که در بازی هاش لذت میبرم enemy encounter های منحصر به فردشه ، واقعا س#*یه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر