Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
نیازی نیست بار اول سر owl بک آپ بگیرید به هیچ کاری نمیاد
شما الان باید کارای دوتا اندینگو انجام بدید یکی دیگش دیفالته حتما قبل تموم کردن اون منطقه جدید انجامشون بدید وگرنه لاک میشن برای اندینگ purification سایت powerpyx گفته (حداقل اون موقع که من رفتم گفته بود) باید حرفای امما و ایشینو گوش کنید ولی اون مورد برا اندینگ لازم نیست بقیه کارارو انجام بدید بعدیش فک کنم گوش کردن به حرفای kuro از پشت دیوار هست
بقیه کارا تو تروفی گاید کامل توضیح داده شده ۶ تا lazuli هست حتما بگیریدشون کارارو انجام دادید باسارو بزنید برید نیو گیم پلاس به owl که رسیدید اینبار باید بک آپ بگیرید. اول طرف owl رو بگیرید و دوتا باس اونجارو بزنید تروفی تمام باسارو بگیرید بعدم ریستور کنید دوباره owl رو بزنید برید اون مکانی که باز میشه 4 تا lazuli دیگه هم لازم دارید اونارو بگیرید تموم میشه فقط تروفی گرفتن تمام اسکیلا مبمونه که باید فارم کنید
تو نیو گیم پلاسم لازم نیست باسایی که زدیدو دوباره بزنید درواقع اصلا نمیشه همه باسارو تو یه دور زد چون باسای اندینگ shura فرق دارن با بک آپ و ریستورشم اطلاعات پاک میشن و عملا انگار اونارو نزدید بنابراین یه بار باید تمام باسارو بزنید بار دوم باسای اندینگ shura رو که تروفی زدن باسارو بگیرید
ادیت: یادم رفت بگم تو این دوری که هستید "بعد" از زدن باس آخر بک آپ بگیرید برای دیدن و گرفتن تروفی سه تا اندینگ. اسم باسو نمیگم چون اسپویل میشه ولی خودتون متوجه میشید باس آخره بعد از زدنش با kuro صحبت نکنید و بیاید بیرون بک آپ بگیرید اینجوری مجبور نیستید سه بار باس اخرو بزنید

ممنون
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: J. Constantine
منظور من بقیه گیمرا هست. نه امثال شما‌که حرفه ای هستی :D چون حتی بعضی از منتقدا نمره ی پایین دادن به بازی چون بازی خیلی سختشون بود. از طرفی نداشتن قابلیت کمک گرفتن انلاین طبیعتا هر گونه راه میانبری رو میبنده . من هم روی تک تکه ادما از جمله شما شناخت ندارم که کدوم بازی برات اسون بوده و کدوم سخت بوده. اما عقل و منطق حکم میکنه وقتی یه بازی سازندش میازاکیه و اون بازی گیملی سرسعی داره و از طرفی قابلیت انلاین نداره، پس سخت تر از بقیه ی بازیها باید باشه (صرفا برای کسایی که سری سولز بورن رو از کمک انلاین استفاده میکردن البته). قطعا کسی که سولز بورن رو با کمک تموم‌کرده، سکیرو براش سخته. حالا شما اکه سولز بورن‌رو خودت solo رفتی، پس طبیعتا با سکیرو هم‌مشکلی نداری. دیگه اونشو من‌ نه شناختی ازت دارم و نه علاقه ای به شناخت ازت دارم :D
موفق باشی
من کاری به این استدلالت ندارم و در موردش هم بحثی ندارم. ولی در مورد سختی بازی حداقل تا نصفه های بازی که من رسیدم‌واقعا واسم‌خنده داره که بخوایم این بازیو سخت تر از سری سولزبورن بدونیم ! کاراکتر داریم چه کاراکتری ! بتمنی واسه خودش ! دشمنای عادی که همه از دم با یه تاب خوردن رو در ودیوار ودرخت خیلی راحت گیج‌می شن و از بالا سر خراب می شیم‌روشون . نفر بعدی هم‌که می بینتم زحمت مبارزه نمیدم به خودم ! دوباره بتمن می ره رو پشت بوم‌دشمن‌گمم می کنه و این سلسله تا دونه اخر ادامه داره . یادش بخیر تو سولزبورن تا می خواستیم برسیم به بونفایر بعدی جرات نداشتیم دستمونو از رو L1 برداریم ! یه دشمن ساده یا اسکلت ساده می زد به فنامون‌می داد یهو ! اینجا ۹۰ درصد مخفی کاری می‌زنم قافل گیری هم‌در کار باشه هر جا بمیرم‌در جا یه بار دیگه می‌تونم زنده بشم. باس ها همه تا اینجا فقط یه قلق خاص برای به موقع دفاع کردن یا جا خالی دادن دارن که با توجه به محدودیت استقامت کاراکتر خیلی چیز خاصی نیست. شما تا صبح می تونی جا خالی بدی یه ضربه بزنی در بری ! مینی باس گیرم انداخته می پرم عقب می رم رو پشت بوم ایتم‌سلامتی رو راحت با خیال راحت می خورم دوباره میام‌پایین !! تو سولزبورن جرات نمی‌کردی ایتم سلامتی استفاده کنی خودش یه پروسه سخت بود سر باس ها و ... شما واقعا سری سولزبورن رو بدون کمک تموم‌کردی و به این‌می‌گی سخت ؟ از نظر من سختی بازی به مراتب کمتر و اینو تو کامنت خیلی از پلیرها تو فروم های خارجی هم‌دیدم.

موفق باشیم
 
من کاری به این استدلالت ندارم و در موردش هم بحثی ندارم. ولی در مورد سختی بازی حداقل تا نصفه های بازی که من رسیدم‌واقعا واسم‌خنده داره که بخوایم این بازیو سخت تر از سری سولزبورن بدونیم ! کاراکتر داریم چه کاراکتری ! بتمنی واسه خودش ! دشمنای عادی که همه از دم با یه تاب خوردن رو در ودیوار ودرخت خیلی راحت گیج‌می شن و از بالا سر خراب می شیم‌روشون . نفر بعدی هم‌که می بینتم زحمت مبارزه نمیدم به خودم ! دوباره بتمن می ره رو پشت بوم‌دشمن‌گمم می کنه و این سلسله تا دونه اخر ادامه داره . یادش بخیر تو سولزبورن تا می خواستیم برسیم به بونفایر بعدی جرات نداشتیم دستمونو از رو L1 برداریم ! یه دشمن ساده یا اسکلت ساده می زد به فنامون‌می داد یهو ! اینجا ۹۰ درصد مخفی کاری می‌زنم قافل گیری هم‌در کار باشه هر جا بمیرم‌در جا یه بار دیگه می‌تونم زنده بشم. باس ها همه تا اینجا فقط یه قلق خاص برای به موقع دفاع کردن یا جا خالی دادن دارن که با توجه به محدودیت استقامت کاراکتر خیلی چیز خاصی نیست. شما تا صبح می تونی جا خالی بدی یه ضربه بزنی در بری ! مینی باس گیرم انداخته می پرم عقب می رم رو پشت بوم ایتم‌سلامتی رو راحت با خیال راحت می خورم دوباره میام‌پایین !! تو سولزبورن جرات نمی‌کردی ایتم سلامتی استفاده کنی خودش یه پروسه سخت بود سر باس ها و ... شما واقعا سری سولزبورن رو بدون کمک تموم‌کردی و به این‌می‌گی سخت ؟ از نظر من سختی بازی به مراتب کمتر و اینو تو کامنت خیلی از پلیرها تو فروم های خارجی هم‌دیدم.

موفق باشیم
دوست عزیز. اسم این بازی نه DARK SOULS4 هست و نه BLOOD BORNE2 :دی این بازی SEKIRO هست. تنها وجه تشابهش با اون دو بازی, اسم کارگردانشه :دی بازی هیچ دلیلی نداره مثل قبلیا باشه سبک اش. فک کنم متای بازی و تجربه ی گیمرا هم اینو ثابت میکنه که بازی ی شاهکاره.
در رابطه با صحبتات هم اینو بگم که خوب خیلی راحته جوابش: شما میتونی از درخت و پشت بوم برای خوردن جون استفاده نکنی. میتونی با روش های بزن در رو و بزدلانه (ب قول معروف) استفاده نکنی :دی بری رو در رو با باس ها و دشمن ها درست همونجور که تو بلاد بورن بازی میکردی اینجا هم بازی کنی :دی
الان شما میگی بلاد بورن نمیشد رفت بالا درخت یا پشت بوم و فرصت نداشتی جون بوخوری. خو مجبور نیسی توی این بازی بری چنین کارایی بکنی! رو در رو مثل یه مرد با باس ها بجنگ. وحی نازل نشده که شما یه ضربه به باس بزنی و فرار کنی.
ضمنا من کجا گفتم که این بازی برام سخت بود؟ اتفاقا تاکید کردم که این بازی جزو اسون ترینا بود برام :دی من گفتم NIOH برام سخت ترین بود.
ضمنا من نمیدونم کجای بازی هستی که میای میگی تا صبح میتونی جا خالی بدی و ضربه بزنی :)) چون واقعا به این سادگیا و مسخرگی نیس. انشالله در ادامه متوجه میشی اینو.
و نکته ی اخر هم اینکه:
من اینو قبلا هم گفتم, الانم میگم: ادما متفاوتن. یکی ریاضیش قویه. یکی شیمی :دی یکی رانندگیش خوبه یکی فوتبالش خوبه:دی یکی توی NIOH قوی تره و براش اسونه و یکی هم SOULS و بلاد. یکی هم سکیرو براش سخت ترینه یکی هم اسون ترینه براش این بازی. هیچ کاری هم به نظرات بقیه توی فرومای خارجی ندارم به شخصه. چون خودم تمام بازیهایی که اونا تجربه کردن و تجربه کردم پس صد در صد میتونم خودم نظر بدم. شما هم اگه بازی خیلی برات اسونه, سعی کن از درخت و پشت بوم و بزن در رو استفاده نکنی. نظرتون هم محترم.
 
دوست عزیز. اسم این بازی نه DARK SOULS4 هست و نه BLOOD BORNE2 :D این بازی SEKIRO هست. تنها وجه تشابهش با اون دو بازی, اسم کارگردانشه :D بازی هیچ دلیلی نداره مثل قبلیا باشه سبک اش. فک کنم متای بازی و تجربه ی گیمرا هم اینو ثابت میکنه که بازی ی شاهکاره.
در رابطه با صحبتات هم اینو بگم که خوب خیلی راحته جوابش: شما میتونی از درخت و پشت بوم برای خوردن جون استفاده نکنی. میتونی با روش های بزن در رو و بزدلانه (ب قول معروف) استفاده نکنی :D بری رو در رو با باس ها و دشمن ها درست همونجور که تو بلاد بورن بازی میکردی اینجا هم بازی کنی :D
الان شما میگی بلاد بورن نمیشد رفت بالا درخت یا پشت بوم و فرصت نداشتی جون بوخوری. خو مجبور نیسی توی این بازی بری چنین کارایی بکنی! رو در رو مثل یه مرد با باس ها بجنگ. وحی نازل نشده که شما یه ضربه به باس بزنی و فرار کنی.
ضمنا من کجا گفتم که این بازی برام سخت بود؟ اتفاقا تاکید کردم که این بازی جزو اسون ترینا بود برام :D من گفتم NIOH برام سخت ترین بود.
ضمنا من نمیدونم کجای بازی هستی که میای میگی تا صبح میتونی جا خالی بدی و ضربه بزنی :)) چون واقعا به این سادگیا و مسخرگی نیس. انشالله در ادامه متوجه میشی اینو.
و نکته ی اخر هم اینکه:
من اینو قبلا هم گفتم, الانم میگم: ادما متفاوتن. یکی ریاضیش قویه. یکی شیمی :D یکی رانندگیش خوبه یکی فوتبالش خوبه:D یکی توی NIOH قوی تره و براش اسونه و یکی هم SOULS و بلاد. یکی هم سکیرو براش سخت ترینه یکی هم اسون ترینه براش این بازی. هیچ کاری هم به نظرات بقیه توی فرومای خارجی ندارم به شخصه. چون خودم تمام بازیهایی که اونا تجربه کردن و تجربه کردم پس صد در صد میتونم خودم نظر بدم. شما هم اگه بازی خیلی برات اسونه, سعی کن از درخت و پشت بوم و بزن در رو استفاده نکنی. نظرتون هم محترم.
اولا من بحثم در رابطه با سختی بازی نسبت به سولزبورن هست نه بحث فنی که شما بحث متا و خوب بودن بازی رو می‌کشی وسط ! در خوب بودن بازی شکی نیست و بحثی درش نیست.
دوما میزان سختی یه بازی رو بر اساس ابزاری که در اختیار گیمر قرار دادن و هوش مصنوعی دشمن ها می سنجن ، نه رفتار پهلوانانه شما که من و دوستان رو یاد مرحوم اقا تختی میندازه !! :))بازی این ابزار رو در اختیار من گذاشته که بپرم رو در و دیوار و درخت ازش استفاده کنم . حالا وسط مبارزه با باس نپرم اون بالا بسته سلامتی استفاده کنم وایسم جلوش بمیرم که بازی واسم سخت بشه ؟ اگه کسی هم‌این‌کارو بکنه به این نمی‌گن‌سختی به این می‌گن‌ مازوخیسم شخصی گیمر . که خودش دوست داره خودشو اذیت کنه ! شما تو Gow از اول تا اخر جون نخور بازی سخت ترین بازی تاریخ می شه . این منطق و استدلال ها رو خودتون روتون می شه استفاده کنید واقعا ؟ در مورد باس ها یه سرچ ساده تو یوتیوب کن ببین چند تا باس و مینی باس بزن و در رو تو این بازی هست که همه روش های پیشنهادیشون واسه کشتن همینه. حالا چرا ؟ چون شما بر خلاف سولزبورن استقامت محدودی نداری و تا صبح می تونی جا خالی بدی و در بری یا بپری رو در و دیوار ! شما اینجا شور حسینی گرفتی می گی بازی واسه اونایی که تو سولزبورن کمک انلاین گرفتن خیلی سخته ! در حالی که اصلا چنین چیزی نیست. داری کسایی که بازی رو نخریدن بدتر گمراه می کنی. این‌ مثال ریاضی و زبان و شیمی هم هیچ ربطی به گیم‌پلی بازی نداره ! سکیرو به دلیل ابزار زیادی که در اختیار گیمر می ذاره که ۹۰ درصدشون هم بر پایه مخفی کاری بنا شده به مراتب بازی ساده تری حتی برای اونایی که یه دونه باس هم بدون کمک تو سولزبورن نزدن هست. البته که هنوزم بازی نسبت به بازی های عادی سختی های خودشو داره ولی تو این زمینه اصلا در حد سری سولزبورن نیست.

p.s : دوستانی که بازی رو از ترس سخت بودن تهیه نکردن با خیال راحت برن سراغ بازی ! ۹۰ درصد راه رو با بپر بپر و مخفی کاری پیش خواهید برد و خودتون رو از تجربه لذت بخش اخرین اثر میازاکی محروم نکنید . اخرین کامنتم در این رابطه ...
 
اولا من بحثم در رابطه با سختی بازی نسبت به سولزبورن هست نه بحث فنی که شما بحث متا و خوب بودن بازی رو می‌کشی وسط ! در خوب بودن بازی شکی نیست و بحثی درش نیست.
دوما میزان سختی یه بازی رو بر اساس ابزاری که در اختیار گیمر قرار دادن و هوش مصنوعی دشمن ها می سنجن ، نه رفتار پهلوانانه شما که من و دوستان رو یاد مرحوم اقا تختی میندازه !! :))بازی این ابزار رو در اختیار من گذاشته که بپرم رو در و دیوار و درخت ازش استفاده کنم . حالا وسط مبارزه با باس نپرم اون بالا بسته سلامتی استفاده کنم وایسم جلوش بمیرم که بازی واسم سخت بشه ؟ اگه کسی هم‌این‌کارو بکنه به این نمی‌گن‌سختی به این می‌گن‌ مازوخیسم شخصی گیمر . که خودش دوست داره خودشو اذیت کنه ! شما تو Gow از اول تا اخر جون نخور بازی سخت ترین بازی تاریخ می شه . این منطق و استدلال ها رو خودتون روتون می شه استفاده کنید واقعا ؟ در مورد باس ها یه سرچ ساده تو یوتیوب کن ببین چند تا باس و مینی باس بزن و در رو تو این بازی هست که همه روش های پیشنهادیشون واسه کشتن همینه. حالا چرا ؟ چون شما بر خلاف سولزبورن استقامت محدودی نداری و تا صبح می تونی جا خالی بدی و در بری یا بپری رو در و دیوار ! شما اینجا شور حسینی گرفتی می گی بازی واسه اونایی که تو سولزبورن کمک انلاین گرفتن خیلی سخته ! در حالی که اصلا چنین چیزی نیست. داری کسایی که بازی رو نخریدن بدتر گمراه می کنی. این‌ مثال ریاضی و زبان و شیمی هم هیچ ربطی به گیم‌پلی بازی نداره ! سکیرو به دلیل ابزار زیادی که در اختیار گیمر می ذاره که ۹۰ درصدشون هم بر پایه مخفی کاری بنا شده به مراتب بازی ساده تری حتی برای اونایی که یه دونه باس هم بدون کمک تو سولزبورن نزدن هست. البته که هنوزم بازی نسبت به بازی های عادی سختی های خودشو داره ولی تو این زمینه اصلا در حد سری سولزبورن نیست.

p.s : دوستانی که بازی رو از ترس سخت بودن تهیه نکردن با خیال راحت برن سراغ بازی ! ۹۰ درصد راه رو با بپر بپر و مخفی کاری پیش خواهید برد و خودتون رو از تجربه لذت بخش اخرین اثر میازاکی محروم نکنید . اخرین کامنتم در این رابطه ...
چرا فکت صادر می کنی برادر من؟
الان منی که همه ی سولزبورن ها رو تموم کردم (بدون کمک) و این بازی برام چندین برابر سخت تر از اونهاست (در حقیقت الان که میبینم، سختی سولزبورن بیشتر شبیه جوک میمونه) مازوخیسم دارم؟ این چه حرفیه آخه؟ اتفاقا همزمان دارم دارک سولز ریمستر رو هم میرم. اصلا از نظر سختی برای من قابل قیاس نیستن این دو تا بازی. دارک سولز خیییییلی برای من راحت تره. اما نمیام بگم حتما حرف من برای همه درسته. اما شما علنا داری میگی این بازی حتی برای اونایی که یه دونه باس هم بدون کمک تو سولزبورن نزدن به مراتب آسون تره!!!!!
دوستمون بالاتر توضیح دادن. مثالش رو هم گفتن که سختی هر بازی برای هر پلیر متفاوته.
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
چرا فکت صادر می کنی برادر من؟
الان منی که همه ی سولزبورن ها رو تموم کردم (بدون کمک) و این بازی برام چندین برابر سخت تر از اونهاست (در حقیقت الان که میبینم، سختی سولزبورن بیشتر شبیه جوک میمونه) مازوخیسم دارم؟ این چه حرفیه آخه؟ اتفاقا همزمان دارم دارک سولز ریمستر رو هم میرم. اصلا از نظر سختی برای من قابل قیاس نیستن این دو تا بازی. دارک سولز خیییییلی برای من راحت تره. اما نمیام بگم حتما حرف من برای همه درسته. اما شما علنا داری میگی این بازی حتی برای اونایی که یه دونه باس هم بدون کمک تو سولزبورن نزدن به مراتب آسون تره!!!!!
دوستمون بالاتر توضیح دادن. مثالش رو هم گفتن که سختی هر بازی برای هر پلیر متفاوته.
در این زمینه قرار نبود کامنتی بدم ولی چون حرف منو واسه خودت ترجمه کردی مجبورم باز توضیح بدم ! من نگفتم کسی که می گه این بازی سخت تره مازوخیسم داره ! گفتم اگه بخوام الکی از امکانات بازی استفاده نکنم که بازی برام سخت بشه حرکت عادی نیست و می شه خود ازاری و مازوخیسم ! هنوزم می گم. وقتی من می تونم همه دشمن ها و حتی فاز اول مینی باس ها رو با مخفی کاری بزنم بدون درد سر ، چرا باید بپرم وسط همشون و الکی خودمو گول بزنم بگم بازی خیلی سخته !؟ من به دوستمون می گم تو سری سولزبورن موقع مبارزه با باس جرات نداشتم هر موقعی از ایتم سلامتی استفاده کنم ممکن بود همین باعث مرگ بشه ولی اینجا می تونم بپرم رو سقف با خیال راحت ایتم استفاده کنم . می گه خوب نپر که سخت بشه :) شما منطقی می دونی این استدلال رو ؟ بازی رو الکی واسه خودم سخت کنم الکی بگم سخته ؟ مثل بتمن یه سر می تونم بپرم اینور اونور بدون محدودیت استقامت همه دشمن ها هم‌یادشون می ره و دوباره از بالا سر می رم سراغشون .نیازی به فکت صادر کردن نیست اصلا . بازی سختی های خودشو داره ولی به هیچ عنوان محدودیت هایی که در سری سولزبورن وجود داشت رو این نداره . حالا شاید یه نفر بخواد مثل شما و اون دوستمون یادی از جهان پهلوان تختی کنه و مخفی کاری نره جلو تا بازی براش سخت بشه و اون به خودش مربوطه . می توننه همونطور که گفتم تو Gow هم سراغ هیچ‌ایتم‌ سلامتی نره تا اخر بازی براش سخت بشه.
 
در این زمینه قرار نبود کامنتی بدم ولی چون حرف منو واسه خودت ترجمه کردی مجبورم باز توضیح بدم ! من نگفتم کسی که می گه این بازی سخت تره مازوخیسم داره ! گفتم اگه بخوام الکی از امکانات بازی استفاده نکنم که بازی برام سخت بشه حرکت عادی نیست و می شه خود ازاری و مازوخیسم ! هنوزم می گم. وقتی من می تونم همه دشمن ها و حتی فاز اول مینی باس ها رو با مخفی کاری بزنم بدون درد سر ، چرا باید بپرم وسط همشون و الکی خودمو گول بزنم بگم بازی خیلی سخته !؟ من به دوستمون می گم تو سری سولزبورن موقع مبارزه با باس جرات نداشتم هر موقعی از ایتم سلامتی استفاده کنم ممکن بود همین باعث مرگ بشه ولی اینجا می تونم بپرم رو سقف با خیال راحت ایتم استفاده کنم . می گه خوب نپر که سخت بشه :) شما منطقی می دونی این استدلال رو ؟ بازی رو الکی واسه خودم سخت کنم الکی بگم سخته ؟ مثل بتمن یه سر می تونم بپرم اینور اونور بدون محدودیت استقامت همه دشمن ها هم‌یادشون می ره و دوباره از بالا سر می رم سراغشون .نیازی به فکت صادر کردن نیست اصلا . بازی سختی های خودشو داره ولی به هیچ عنوان محدودیت هایی که در سری سولزبورن وجود داشت رو این نداره . حالا شاید یه نفر بخواد مثل شما و اون دوستمون یادی از جهان پهلوان تختی کنه و مخفی کاری نره جلو تا بازی براش سخت بشه و اون به خودش مربوطه . می توننه همونطور که گفتم تو Gow هم سراغ هیچ‌ایتم‌ سلامتی نره تا اخر بازی براش سخت بشه.
سلام
به عنوان یکی از دوست داران عناوین میازاکی و اینکه دیدم بحثتون جالبه گفتم ورود کنم:D
در سیکیرو ما نینجاییم و روش مبارزه ی یک نینجا کاملا مشخصه ،در اصل بر اساس مخفی کاری پیش میره مگه اینکه موانعی بر سر راهش پیش بیاد که رودرو مبارزه کنه پس طبیعیه که ابزار لازمه ی فرار از مهلکه و وسایل پرتابی مثل شوریکن و.. همگی کار رو راحت تر کنه
ولی با این وجود اون زمان هایی که راه فراری وجود نداره ، گیمر رسما سختی بازی رو میفهمه الخصوص در نیمه ی دوم بازی و اواخر

حالا راجب سولزبورن برخلاف صحبت شما ، بازهم گیمر محدود نیست
اونجا به راحتی با لول اپ کردن زیادتر از حد معمول (اور دوز:D) بازی اسون میشه
الان ما هم از این امکان استفاده نکنیم؟
چون راجب استفاده ی فلاسک خون در باس فایت مثال زدین منم اینو میگم که وقتی ویتالیتی شما ۵۰ هست و از طرفی فرضا ست لباس اسماگ تنتونه دیگه سنگین ترین ضربه ی خفن ترین باس ها هم شمارو دچار اضطراب برای استفاده ی فلاسک نمیکنه چون بازی اسونه(حتی اگر درست مبارزه نکنید)
مثلا یه جادوگر سورسوری باشید و از همون دور ۹۰درصد باس هارو عین اب خوردن میتونید بزنید!

پس از این نظر در هر سه ی این عناوین به شکل های مختلف برای گیمر راه فرار قرار گرفته ولی شما از قصد و یا شاید ندانستن این موضوع فقط راه فرار سیکیرو رو میبینین
البته سر سیکیرو موافقم باهات چون عاقلانه ترین کار در سیکیرو مخفی کاری هست و استفاده از تمام قابلیت ها و نینجیتسو و ... برای پیشروی ، البته جلوتر که بری سختی بازی رو بیشتر درک میکنی
 
سلام
به عنوان یکی از دوست داران عناوین میازاکی و اینکه دیدم بحثتون جالبه گفتم ورود کنم:D
در سیکیرو ما نینجاییم و روش مبارزه ی یک نینجا کاملا مشخصه ،در اصل بر اساس مخفی کاری پیش میره مگه اینکه موانعی بر سر راهش پیش بیاد که رودرو مبارزه کنه پس طبیعیه که ابزار لازمه ی فرار از مهلکه و وسایل پرتابی مثل شوریکن و.. همگی کار رو راحت تر کنه
ولی با این وجود اون زمان هایی که راه فراری وجود نداره ، گیمر رسما سختی بازی رو میفهمه الخصوص در نیمه ی دوم بازی و اواخر

حالا راجب سولزبورن برخلاف صحبت شما ، بازهم گیمر محدود نیست
اونجا به راحتی با لول اپ کردن زیادتر از حد معمول (اور دوز:D) بازی اسون میشه
الان ما هم از این امکان استفاده نکنیم؟
چون راجب استفاده ی فلاسک خون در باس فایت مثال زدین منم اینو میگم که وقتی ویتالیتی شما ۵۰ هست و از طرفی فرضا ست لباس اسماگ تنتونه دیگه سنگین ترین ضربه ی خفن ترین باس ها هم شمارو دچار اضطراب برای استفاده ی فلاسک نمیکنه چون بازی اسونه(حتی اگر درست مبارزه نکنید)
مثلا یه جادوگر سورسوری باشید و از همون دور ۹۰درصد باس هارو عین اب خوردن میتونید بزنید!

پس از این نظر در هر سه ی این عناوین به شکل های مختلف برای گیمر راه فرار قرار گرفته ولی شما از قصد و یا شاید ندانستن این موضوع فقط راه فرار سیکیرو رو میبینین
البته سر سیکیرو موافقم باهات چون عاقلانه ترین کار در سیکیرو مخفی کاری هست و استفاده از تمام قابلیت ها و نینجیتسو و ... برای پیشروی ، البته جلوتر که بری سختی بازی رو بیشتر درک میکنی
سلام
قیاست کاملا اشتباهه چون فارم و لول اپ کردن ربطی به مکانیزم گیم‌پلی نداره . بله در سری سولزبورن هم می شه با فارم و لول اپ کردن بازی رو اسون تر کرد . اما سوال من از شما اینه که اولا این فارم کردن که بخواد کاراکتر شمارو به قدری قوی کنه که در برابر ضربات مثلاornstien و smough که همزمان می ریزن سرت دمیج بخوره چقدر زمان می بره ؟ شما باید ساعت ها وقت و زمان بذاری و کاراکتر رو به قدری قوی کنی که وقتی رسیدی سراغ اینا دمیج خوردن واست مهم‌نباشه و خود این سختی کشیدن برای فارم و لول کردن صبر ایوب می خواد ! ضمن اینکه اگرم کوچکترین اشتباهی بکنی و دمیج زیادی بخوری استفاده کردن از ایتم سلامتیت باز همون قصه همیشگی که اشاره کردم. دوما شما بزرگترین دشمن بازی در سری سولزبورن یعنی پرتگاه ها رو هم‌می‌تونی با لول اپ‌کردن برطرف کنی ؟ مشکلی که خودش یه تاکتیک و زمان‌ بندی مناسب می خواد برای رد شدن ازشون ، اتفاقی که ما تو سکیرو نمی بینیم. مثلا تو منطقه sens fortress یا blighttown اینا اصلا ربطی به قدرت کاراکترت و باس بازی نداره . مشکل اصلی سکیرو الان اینه که چرا اینقدر کاراکتر من مثل بتمن چابک و قدرتمند همش رو در و دیواره و دشمن های بازی اینقدر خنگ‌عمل می کنن که من دونه دونشونو با بپر بپر و مخفی کاری می کشم ؟ یعنی زیر ۵ ثانیه منو فراموش می‌کنن ! و من‌می رم رو ی سقف و سراغ نفر بعدی ! مشکل فقط باس فایت نیست که برم فارم کنم . ترس و استرسی که در سولزبورن بود اصلا وجود نداره . شما چند بار تو اون سری بازی گیر افتادی و یه عالمه دشمن ریختن سرت ؟ اینجا من‌۷ نفرو با ۴ تا بپر بپر رو سقف مچل می کنم بدون‌گذاشتن ثانیه ای وقت برای فارم‌کردن .
در نهایت‌من‌اصلا و ابدا نمی‌گم‌این بازی سختی نداره . اما سختی هاش در برابر سولزبورن از لحاظ مکانیزم گیم‌ پلی به مراتب کمتره. وگرنه اینهمه ادم هستن که کل سری بازی رو در عرض یه ساعت یا کمتر با استفاده از انواع روش ها تموم کردن . می تونی بری کلی باگ و ... هم پیدا کنی بازی رو نیم‌ساعته بری . بحث من در رابطه با مکانیزم گیم پلی هست نه باگ تقلب .
 
آخرین ویرایش:
سلام
قیاست کاملا اشتباهه چون فارم و لول اپ کردن ربطی به مکانیزم گیم‌پلی نداره . بله در سری سولزبورن هم می شه با فارم و لول اپ کردن بازی رو اسون تر کرد . اما سوال من از شما اینه که اولا این فارم کردن که بخواد کاراکتر شمارو به قدری قوی کنه که در برابر ضربات مثلاornstien و smough که همزمان می ریزن سرت دمیج بخوره چقدر زمان می بره ؟ شما باید ساعت ها وقت و زمان بذاری و کاراکتر رو به قدری قوی کنی که وقتی رسیدی سراغ اینا دمیج خوردن واست مهم‌نباشه و خود این سختی کشیدن برای فارم و لول کردن صبر ایوب می خواد ! ضمن اینکه اگرم کوچکترین اشتباهی بکنی و دمیج زیادی بخوری استفاده کردن از ایتم سلامتیت باز همون قصه همیشگی که اشاره کردم. دوما شما بزرگترین دشمن بازی در سری سولزبورن یعنی پرتگاه ها رو هم‌می‌تونی با لول اپ‌کردن برطرف کنی ؟ مشکلی که خودش یه تاکتیک و زمان‌ بندی مناسب می خواد برای رد شدن ازشون ، اتفاقی که ما تو سکیرو نمی بینیم. مثلا تو منطقه sens fortress یا blighttown اینا اصلا ربطی به قدرت کاراکترت و باس بازی نداره . مشکل اصلی سکیرو الان اینه که چرا اینقدر کاراکتر من مثل بتمن چابک و قدرتمند همش رو در و دیواره و دشمن های بازی اینقدر خنگ‌عمل می کنن که من دونه دونشونو با بپر بپر و مخفی کاری می کشم ؟ یعنی زیر ۵ ثانیه منو فراموش می‌کنن ! و من‌می رم رو ی سقف و سراغ نفر بعدی ! مشکل فقط باس فایت نیست که برم فارم کنم . ترس و استرسی که در سولزبورن بود اصلا وجود نداره . شما چند بار تو اون سری بازی گیر افتادی و یه عالمه دشمن ریختن سرت ؟ اینجا من‌۷ نفرو با ۴ تا بپر بپر رو سقف مچل می کنم بدون‌گذاشتن ثانیه ای وقت برای فارم‌کردن .
در نهایت‌من‌اصلا و ابدا نمی‌گم‌این بازی سختی نداره . اما سختی هاش در برابر سولزبورن از لحاظ مکانیزم گیم‌ پلی به مراتب کمتره. وگرنه اینهمه ادم هستن که کل سری بازی رو در عرض یه ساعت یا کمتر با استفاده از انواع روش ها تموم کردن . می تونی بری کلی باگ و ... هم پیدا کنی بازی رو نیم‌ساعته بری . بحث من در رابطه با مکانیزم گیم پلی هست نه باگ تقلب .
الان لول اپ کردن شد باگ و تقلب؟
چرا فکت صادر میکنی از خودت؟
سولز شاید واسه تو سخت بوده واسه من که با جادو بازی کردم اب خوردن بود و اکثرا باس هارو بار اول با جادو میزدم الخصوص توی نیو گیم که جادوهام کامل میشد
اینکه با ۴تا اتک جادو توی سولز زدم شتک کردم باس هارو تقلبه؟
نیازی نیست رو لول ۵۰۰ بری که وقتت گرفته بشه
من با لول خیلی پایین (فقط اینتلجنس رو لول اپ میکنم تا بشه جادوهایی مثل کریستال سول اسپیر و.. رو انتخاب کنم)تمام باس هارو از دور بدون برخورد راحت میزنم
چه اسماگ اورستین چه گوین و ارتوریاس
راحت هم بازی رو پلات کردم
اره رو ps3 با اون همه افت فریم و... سخترین کار ممکنه بود ولی الان نه
شات از دیمیج‌ جادوهام روی باس ها هم کلی گرفتم خواستی بگو بفرستم واست
حاجی قرار نیست چون اون مکانیزم واسه تو سخت بوده واسه ماهم سخت بوده باشه
شما نایت رفتی سرویس شدی من جادو رفتم اسون بوده واسم
یکی نیوح واسش سخته یکی سولزبورن یکی سیکیرو و بعضیا هیچکدوم ، ولی دلیل نمیشه فکت ثادر کنی که فلانی قطعا سخت تره و..!!
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
الان لول اپ کردن شد باگ و تقلب؟
چرا فکت صادر میکنی از خودت؟
سولز شاید واسه تو سخت بوده واسه من که با جادو بازی کردم اب خوردن بود و اکثرا باس هارو بار اول با جادو میزدم الخصوص توی نیو گیم که جادوهام کامل میشد
اینکه با ۴تا اتک جادو توی سولز زدم شتک کردم باس هارو تقلبه؟
نیازی نیست رو لول ۵۰۰ بری که وقتت گرفته بشه
من با لول خیلی پایین (فقط اینتلجنس رو لول اپ میکنم تا بشه جادوهایی مثل کریستال سول اسپیر و.. رو انتخاب کنم)تمام باس هارو از دور بدون برخورد راحت میزنم
چه اسماگ اورستین چه گوین و ارتوریاس
راحت هم بازی رو پلات کردم
اره رو ps3 با اون همه افت فریم و... سخترین کار ممکنه بود ولی الان نه
شات از دیمیج‌ جادوهام روی باس ها هم کلی گرفتم خواستی بگو بفرستم واست
حاجی قرار نیست چون اون مکانیزم واسه تو سخت بوده واسه ماهم سخت بوده باشه
شما نایت رفتی سرویس شدی من جادو رفتم اسون بوده واسم
یکی نیوح واسش سخته یکی سولزبورن یکی سیکیرو و بعضیا هیچکدوم ، ولی دلیل نمیشه فکت ثادر کنی که فلانی قطعا سخت تره و..!!
رفیق شما به زبان فارسی تسلط داری یا خودت دوست داری واسه خودت تو ذهنت کامنت هارو یه جور دیگه بخونی ؟ من کی گفتم فارم کردن یعنی باگ و تقلب ؟ فارم کردن عادی برای رسیدن به قدرتی که دوستمون مد نظرش هست تقلب که نیست هیچ یه کار فوق العاده زمان بر و سخت و البته قانونی هست . من راجع به پلیرایی که نیم‌ساعته می رسن به anorlondo گفتم و ویدیوهاش تو یوتیوب موجود هست ‌. طرف می ره زیر پله گلیچ و باگ و ... رو بقل می کنه نیم ساعته میرسه جلو ایرون گلم ! یا فلان پلیر مکس که به شما کانکت می شه همه ایتماشو می ده بهتون لوگ اوت می کنه می ره واسه نفر بعدیم این کارو می کنه و الی اخر ... اینا می شه باگ و تقلب من کاری بهش ندارم . من اونهمه توضیح راجع به هوش مصنوعی دشمن ها و مکانیزم گیم پلی دادم باز شما سوییچ کردی واسه خودت تو فاز لاتی و داداش و سرویس و این صحبت ها ... در نتیجه ادامه بحث با شما کار منطقی به نظر نمی رسه . من توضیحات لازم رو دادم ولی شما درست می‌گی :) ضمنا فکت ثادر نمی کنن ! صادر می کنن ! که البته من چنین کاری نکردم .

موفق باشیم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
کشتن Headles ها برا پلت کردن بازی لازمه؟ خیلی رو اعصابن :D
کشتن headless ها بهترین ایتم های بازی در اختیار داره خیلی کمک میکنه.
Gachiin's Spiritfall کمک واسه مخفی کاری
Ungo's Spiritfall واسه دیفنس
Yashariku's Spiritfall بوست اتک
اینا فقط با مصرف 3 تا emblem برای همیشه هستن دو تا دیگه هم ازشون وجود داره من نگرفتم هنوز :Mrgreen:
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
اولا من بحثم در رابطه با سختی بازی نسبت به سولزبورن هست نه بحث فنی که شما بحث متا و خوب بودن بازی رو می‌کشی وسط ! در خوب بودن بازی شکی نیست و بحثی درش نیست.
دوما میزان سختی یه بازی رو بر اساس ابزاری که در اختیار گیمر قرار دادن و هوش مصنوعی دشمن ها می سنجن ، نه رفتار پهلوانانه شما که من و دوستان رو یاد مرحوم اقا تختی میندازه !! :))بازی این ابزار رو در اختیار من گذاشته که بپرم رو در و دیوار و درخت ازش استفاده کنم . حالا وسط مبارزه با باس نپرم اون بالا بسته سلامتی استفاده کنم وایسم جلوش بمیرم که بازی واسم سخت بشه ؟ اگه کسی هم‌این‌کارو بکنه به این نمی‌گن‌سختی به این می‌گن‌ مازوخیسم شخصی گیمر . که خودش دوست داره خودشو اذیت کنه ! شما تو Gow از اول تا اخر جون نخور بازی سخت ترین بازی تاریخ می شه . این منطق و استدلال ها رو خودتون روتون می شه استفاده کنید واقعا ؟ در مورد باس ها یه سرچ ساده تو یوتیوب کن ببین چند تا باس و مینی باس بزن و در رو تو این بازی هست که همه روش های پیشنهادیشون واسه کشتن همینه. حالا چرا ؟ چون شما بر خلاف سولزبورن استقامت محدودی نداری و تا صبح می تونی جا خالی بدی و در بری یا بپری رو در و دیوار ! شما اینجا شور حسینی گرفتی می گی بازی واسه اونایی که تو سولزبورن کمک انلاین گرفتن خیلی سخته ! در حالی که اصلا چنین چیزی نیست. داری کسایی که بازی رو نخریدن بدتر گمراه می کنی. این‌ مثال ریاضی و زبان و شیمی هم هیچ ربطی به گیم‌پلی بازی نداره ! سکیرو به دلیل ابزار زیادی که در اختیار گیمر می ذاره که ۹۰ درصدشون هم بر پایه مخفی کاری بنا شده به مراتب بازی ساده تری حتی برای اونایی که یه دونه باس هم بدون کمک تو سولزبورن نزدن هست. البته که هنوزم بازی نسبت به بازی های عادی سختی های خودشو داره ولی تو این زمینه اصلا در حد سری سولزبورن نیست.

p.s : دوستانی که بازی رو از ترس سخت بودن تهیه نکردن با خیال راحت برن سراغ بازی ! ۹۰ درصد راه رو با بپر بپر و مخفی کاری پیش خواهید برد و خودتون رو از تجربه لذت بخش اخرین اثر میازاکی محروم نکنید . اخرین کامنتم در این رابطه ...
الان من‌متوجه نمیشم‌مشکلت چیه؟
بازی رو که تایید میکنی عالی بوده. الان مشکلت اینه که میازاکی تا قیام مهدی موعود باید بازی توی سبک‌سولز بسازه؟ خو برادر این بازی هنونطور که @voldmort گفت، شخصیتش نینجاس و مخفب کاری و تمام مکانیزم گیم‌پلی اش مربوط به شخصیت نینجاس. این بازی یه بازیه کاملا جداس.
الان ینی چی بپر بپر؟ بازی مگه همون اول که بازیو استارت مسکنی نوشته که "این بازی بر اساس بپر بپر طراحی شده و هرکی بپر بپر نکنه احمقه؟". خو بازی پریدن و حرکات نینجاوار و مخفی کاری رو به عنوان مکانیزم غالب بازی در اختیارت گذاشته. از طرفی مکانیزم مبارزه ی تن به تن و بدون بزن در رو هم در اختیارت گذاشته:/ حالا شما سر یه باس گیر کردی پریدی رفتی یوتوب و دیدی بقیه بزن در رو باس رو میزنن و شما هم این امشن رو انتخاب کردی این دیگه مشکل بازی نیس. مشکل از ضعف شماس که ۴ ساعت سر یه باس یه شمشیر میزنی و فرار:/ پس اگه اینجوره، پشم‌ترین بازی های تاریخ دارک سولز و بلاد بورن هستن. چرا؟ چون بازی این امشن رو در اختیار من گذاشته که برم‌از کمک‌ انلاین استفاده کنم. پس هرکی کمک‌انلاین‌نگیره مازوخیسته:/ اخه این چه حرفیه برادر؟:/
نه ما اقا تختی نیسیم . فقط ترجیح میدیم مثل انسان بازی کنیم و خودمونو به چالش بکشیم. چون کال اف دیوتی نخریدیم، دارک سولز و سکیرو خریدیم. پس من به شخصه ترجیح میدم با باس ها تن به تن مبارزه کنم‌تا اینکه فرار کنم. این جور سبک‌مبارزه ها برا تروفی هانترای یوتوب هست.
شما مگه‌ نمیگی وسط بلاد نمیشد بپری جایی و جون مصرف کنی؟ خو فرض کن‌این بازی هم درخت نداره:/ مازوخیست دیگه چه صیغه ای هست. خو بازی بهت دوتا اپشن‌میده:
۱-یا بزن و در رو
۲-یا بشین و مبارزه کن مثل یه سولز بورن باز.
اینکه‌چرا درخت و پشت بوم‌وجود داره به میازاکی مربوطه‌. عشقش کشیده چنین‌بازی ای بسازه و هنه هم از شدت خر کیفی داریم‌لذت میبریم.
اگرم‌نگران بزن در رو هستی برو demon of hatred رو بزن ببینم چیکار میکنی.
در‌کل سبک ضعیف بازی کردن خودتو به گردن بازی و کارگردان ننداز. بازی قطعا یکی از سخت ترین های میازاکیه و هیچ شکی هم توش نیس.
اینم بدون:
توی پیسی میتونی ترینر و کد تقلب رو روی هر بازی ای اجرا کنی! اگه اینکارو بکنی بازی ها پشم‌میشن. این در حالیه که ممکنه اون‌بازی سخت باشه واقعا. ولی این‌سبک‌مبارزه ی توعه که سختی و اسونی رو تعیین کرده. پس برا اینکه بازی برات بشه مثل سولز بورن، لطف کن از ترفند های یوتوبی و بزن در رو استفاده نکنی.
 
رفیق شما به زبان فارسی تسلط داری یا خودت دوست داری واسه خودت تو ذهنت کامنت هارو یه جور دیگه بخونی ؟ من کی گفتم فارم کردن یعنی باگ و تقلب ؟ فارم کردن عادی برای رسیدن به قدرتی که دوستمون مد نظرش هست تقلب که نیست هیچ یه کار فوق العاده زمان بر و سخت و البته قانونی هست . من راجع به پلیرایی که نیم‌ساعته می رسن به anorlondo گفتم و ویدیوهاش تو یوتیوب موجود هست ‌. طرف می ره زیر پله گلیچ و باگ و ... رو بقل می کنه نیم ساعته میرسه جلو ایرون گلم ! یا فلان پلیر مکس که به شما کانکت می شه همه ایتماشو می ده بهتون لوگ اوت می کنه می ره واسه نفر بعدیم این کارو می کنه و الی اخر ... اینا می شه باگ و تقلب من کاری بهش ندارم . من اونهمه توضیح راجع به هوش مصنوعی دشمن ها و مکانیزم گیم پلی دادم باز شما سوییچ کردی واسه خودت تو فاز لاتی و داداش و سرویس و این صحبت ها ... در نتیجه ادامه بحث با شما کار منطقی به نظر نمی رسه . من توضیحات لازم رو دادم ولی شما درست می‌گی :) ضمنا فکت ثادر نمی کنن ! صادر می کنن ! که البته من چنین کاری نکردم .

موفق باشیم
از جملت اینجور برداشت کردم
به هر حال شما من حیث المجموع روی صحبتت اینه که بازی اسونتره چون فرضا جون اول باس ها رو با مخفی کاری میزنی و الی اخر..
بازی بالای 50 تا باس و مینی باس داره ، که از این تعداد تا جایی که یادمه بالای 15-10 تاییش رو شما نمیتونی هیچ جوره با این روش بزنی و نبرد از همون اول رودرو هست(کم و بیش به تعداد باس های سولزبورن)
شما اول یه بار بازی رو تمام کن بعد راست و حسینی بیا بگو بازی اسونه یا نه(منم منشن کن)
در ضمن اون کلمه ی صادری هم که واسش نمک ریختی به خاطر تایپ با گوشیه که خودکار گاهی کلمه از خودش دستکاری میکنه و هرچی هم درست میکنم اخرشم چندتایی اینجور رد میشه از زیر دستم
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or