Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
a shinobi role is to kill , but even a shinobi must not forget mercy!
پ.ن:Ai بازی عالی نیست ولی قابل قبوله ، راضی ام ازش:D(شاید اگر بالاتر میبود اینبار اذیتمون میکرد!)
و خود بازی و گیم پلی ، الخصوص موسیقی محشر!
 
آخرین ویرایش:
تقریبا 3-4 ساعت رو از بازی رفتم! تو همین 3-4 ساعت نزدیک 30 بار مردم مجبور شدم سیو رو حذف کنم از اول برم! توصیه میکنه هر چی سختی رو از دارک سولز و بلادبورن به یاد دارید بیخیال بشید به معنی واقعی کلمه به نسل جدید سختی خوش امدید:D و خدایی نمیدونم چرا گرافیک بازی رو تو تریلر ها این طوری میدیدم بازی حتی از بلادبون هم اتمسفر و بافت ها قوی تری داره!

حالا چرا سیوتو پاک کردی؟ خیالت راحت تا آخر بازی هی قراره بمیری اگه بخوای سیوتو پاک کنی که تا قیام قیامت بازی رو تموم نمیکنی
مزه اینجور بازیها به مردنشه

Sent from my SM-N920C using Tapatalk
 
گیم پلی فوق العاده-ست:D کاملا بر اساس مهارت های خود بازیکن طراحی شده و دیگه خبری از قدرت های خرکی و شمشیرهای 3 متری تا فیها خالدون آپگرید شده نیست:D مبارزه ها واقعا تنش زا هستن به خصوص مبارزات با مینی باس ها. نمیشه همینجوری زدشون و با دو سه ضرب کتلت میشید:D موسیقی هم که خب یوکا کیتامورا ایرادی به کارش وارد نیست:D محیط ها هم به نظر پیچیده و بزرگ میان. در کل عالیه. یه چیز کاملا جدیده و اصلا شباهتی به سولزبورن نمیده.
 
تا اینجای کار میتونم بگم این نسخه، بهترین گیم‌پلی و اکشن رو در کل سری های سولز بورن داشته.
گرافیک هنری عالیه. گرافیک فنی ۸ از ۱۰‌هست.
موسیقی جزو بهترین های سری هست.
هوش مصنوعی عالی هست.
روایت داستان فوق العاده دلچسب و عالیه.
فقط و فقط یک‌مشکل داره و اونم فریم‌بازی. واقعا نمیدونم میازاکی با این قضیه ی فریم چه مشکلی داره؟ بازی خیلی سرسعه ولی فرسم‌ریت بالا نیس. همین‌مورد واقعا اذیت میکنه. باید واقعا زیاد بازی کرد تا بهش عادت کرد.
تا اینجا ۹.۸ از ۱۰. اون ۰.۲ هم فقط فریم ریت.
 
حالا چرا سیوتو پاک کردی؟ خیالت راحت تا آخر بازی هی قراره بمیری اگه بخوای سیوتو پاک کنی که تا قیام قیامت بازی رو تموم نمیکنی
مزه اینجور بازیها به مردنشه

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

فکر کنم مثل من از Dragonrot میترسه...
لامصب هربار بمیری این پنالتی جامع هم گذاشتن که پووف بشیم...

بعد از هر مرگ, Dragonrot تو دنیا شیوعش بیشتر میشه و کرکتر ها و اینارو پودر میکنه...

البته جلوتر فک کنم میشه درمانش کرد...
((به سختی))


ولی خوب محکم کاری خوبه...
خخخخ...

من از الان استرس Dragonrot دارم... :D:D:D:D
 
سلام دوستان میشه سریع یه رهنمایی بکنید مردم از انتظار که بنظرتون من بازی رو ظرفیت چند بگیرم بین ظ2 وظ1 موندم میخوام ببینم اگر بازی رو ظرفیت 1بگیرم چطوری پچ روز اولو بگیرم 3 گیگو فکر کنم از اون طرفم ظرفیت دوم چون بازی مولتی نداره حالا همینجوری موندم بگید فقط:D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine
خب ما هم یه ۵ ساعت رفتیم ولی هنوز به باس اول هم نرسیدیم ... باید بگم تا به اینجا بازی عالی بوده ولی هر چی خاطره خوب از سولز بورن دارید یه گوشه بزارید بمونه... این یکی به معنای واقعی پوست آدمو میکنه ... باید دقت کنید اگر میبینید که واقعا یا یک ضربه قرار بمیرید و دیگه نمیتونید زنده بشید بهتره تو sculptors idol استراحت کنید که همون حکم بونفایر های سولز رو دارن
تا به اینجا ۹.۵ از ۱۰ افت فریم بعضی وقتا به ضررتون تموم میشه
 
مینی باس‌ها هم واسه ما شاخ شدن :D
چیزی که من تا حالا بهش ایمان آوردم اینه که اصلا توی مبارزات عقب‌نشینی نکنید. اجازه ندید دشمن نفس بکشه. حداقل این رویکردیه که تا اینجا برام جواب داده...هر موقع مثل بازیهای قبلی عقب‌نشینی کردم و صبر کردم تا فرصت مناسب برای ضربه برسه، نابود شدم. اینجا باید از ضربات دشمن به نفع خودتون استفاده کنید که خیلی حس خفنیه و کلا مبارزات رو سرعتی و هیجان‌انگیزتر از همیشه کرده.
تنها مشکل همون فریم ریت بوده. جالبم اینه توی مبارزات چندان افت فریم حس نمیشه...من بیشتر توی گشت و گذار و جابه‌جایی توی محیط افت فریم دیدم. البته روی PS4 معمولی و خسته بازی می‌کنم
>:)

پ.ن: مهمونا چرا نمیرن تا بازیو ادامه بدم؟! :| >:)

بعد مردن ميشه انتخاب كرد بميري ؟ يا حتما دوباره بايد برگردي از مرگ؟ :D
آره میتونی انتخاب کنی.
 
تا اینجای کار میتونم بگم این نسخه، بهترین گیم‌پلی و اکشن رو در کل سری های سولز بورن داشته.
گرافیک هنری عالیه. گرافیک فنی ۸ از ۱۰‌هست.
موسیقی جزو بهترین های سری هست.
هوش مصنوعی عالی هست.
روایت داستان فوق العاده دلچسب و عالیه.
فقط و فقط یک‌مشکل داره و اونم فریم‌بازی. واقعا نمیدونم میازاکی با این قضیه ی فریم چه مشکلی داره؟ بازی خیلی سرسعه ولی فرسم‌ریت بالا نیس. همین‌مورد واقعا اذیت میکنه. باید واقعا زیاد بازی کرد تا بهش عادت کرد.
تا اینجا ۹.۸ از ۱۰. اون ۰.۲ هم فقط فریم ریت.


PC میتونی بازی کنی با فریم 200 :D
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or