Scalebound قدرت واقعی Xbox One را نشان خواهد داد

19Rodar

کاربر سایت
08229b37fdb4467c6d93fb279540f949.jpg



در مصاحبه اخیری که با سایت Metro توسط کارگردان و خالق بازی Scalebound آقای Hideki Kamiya انجام شده ایشان گفته اند که قدرت حقیقی Xbox one را با این بازی به همگان نشان خواهد داد.Scalebound یک بازی اکشن نقش آفرینی می باشد که توسط استدیو Platinum Games به صورت انحصاری برای کنسول Xbox one منتشر خواهد شد.

آقای Kamiya در گفتگویی که در این مورد داشته اینطور می گوید:

هدف نهایی و ماموریت من بالا بردن ارزش این بازی و کنسول Xbox one است و قدرت واقعی این کنسول را به همگان نشان خواهم داد


ایشان قبلا نیز اعلام کرده بود که او با ساخت عالی این بازی فقط قصد ندارد اعتماد بازیکنان را به دست آورد بلکه روی اعتماد سایر شرکا از جمله ناشران نیز حساب باز کرده است.

آقای Kamiya در ادامه همچنین می گوید:

به بازیکنان و افرادی که به من اعتماد کرده اند قول میدهم که شما محصولی که ما تولید کرده ایم و ساخته ایم را می خرید و بازی می کنید.من باید مطمئن می شدم که شما ارزش واقعی و کیفیتی برابر و حتی بیشتر از پولی که بابت خرید بازی پرداخت می کنید را به دست آورید.بنابراین همین حقیقت ساده است که ما را به جلو هدایت میکند.شرکای ما نیز نسبت به تعهداتی که برای ساخت هر چه بهتر این بازی دارم با خبر هستند.

در Gamescom اعلام شد که بازی Scalebound در تاریخی نامعلوم در سال 2016 منتشر خواهد شد و بازی دارای مود co-op چهار نفره است.

منبع
 
دموی گیمزکام ک بشدت lowfps داشت ... میشه گفت غیر قابل بازی بود...تا انتشار از سر و تهش میزنن به اسم اپتیمایز ریلیز میکنن.

بزرگوار این یه دموی آلفا یا پری-آلفا بود که نشون دادن, تا زمان عرضه ی بازی خیلی خیلی وقت هست. اگه شما اخبارو دنبال کنی میبینی که معمولا اینجور نمایشا فقط برای نشون دادن هسته ی اصلی گیم پلی یا نشون دادن یه به اصطلاح glimpse از بازی هست, خیلی از بازیا توی نمایش اولیه مشکل فریم ریت دارن حتی بازی ای مثل ویچر توی نمایشای اولیه از اینم مشکلاتش بیشتر بود.
 
دموی گیمزکام ک بشدت lowfps داشت ... میشه گفت غیر قابل بازی بود...تا انتشار از سر و تهش میزنن به اسم اپتیمایز ریلیز میکنن.
نمایش کاملترش مربوط به همون GC پخش شد که به مراتب بهتر از کنفرانسش بود. از سروته هیچی نمیزنن اون چیزی که شما ذیذی alpha بود :دی.
 
جناب muse و lord odin بنده با توجه به نمایش نطر دادم . تا انتشار بازی نظری قطعی نیست ... با توجه به تجریه هایی قبل عنوان های op مثل ac و افت فریم های شدید در نسخه ی کنسول بازم شدنیه مگر اینکه بخش هایی مربوط به گرافی ک رو حذف یا کم کنن.و همچنین مثالی دیگر daying light با draw distance 0% از 100% !!! حتی بازی مورد انتظار metal gear phantom pain با اینکه گرافیک پایینتری از لحاظ فنی نسبت به این عنوان ها داره بازم از سر تهش زدن !!!
 
آخرین ویرایش:
وات د ف**ک:| ینی halo و فورتزا و گیرز مردن که این فاجعه تکنیکی بخواد قدرت وانو نشون بده این اول سعی کنه بازیشو به 20 فریم ثابت برسونه نشون دادن قدرت وان پیشکش...
پ ن: نمایشش با اختلاف بدترین نمایش از گیم پلی یه بازی انحصاری تو یه کنفراتس تو چن سال اخیر بود
 
آخرین ویرایش:
وات د ف**ک:| ینی halo و فورتزا و گیرز مردن که این فاجعه تکنیکی بخواد قدرت وانو نشون بده این اول سعی کنه بازیشو به 20 فریم ثابت برسونه نشون دادن قدرت وان پیشکش...
پ ن: نمایشش با اختلاف بدترین نمایش از گیم پلی یه بازی انحصاری تو یه کنفراتس تو چن سال اخیر بود

شما اون تریلرو اگه با دقت نگاه کنی میبینی که نوشته pre-alpha
یعنی فعلا جای کار بازم داره
 
هی میگین پری الفا
وقتی یه بازی نمایش پری الفا داده یعنی حداقل 70 % راهو رفته.نهاتش بتونن فریم ریت رو بهتر کنن و یکم بازی رو پولیش کنن نکنه انتظار دارین یهو ابر انیمیشن از توش دربیاد
 
هی میگین پری الفا
وقتی یه بازی نمایش پری الفا داده یعنی حداقل 70 % راهو رفته.نهاتش بتونن فریم ریت رو بهتر کنن و یکم بازی رو پولیش کنن نکنه انتظار دارین یهو ابر انیمیشن از توش دربیاد

حالا نمی شه 69% راه رو فته باشه؟ :(
 
هی میگین پری الفا
وقتی یه بازی نمایش پری الفا داده یعنی حداقل 70 % راهو رفته.نهاتش بتونن فریم ریت رو بهتر کنن و یکم بازی رو پولیش کنن نکنه انتظار دارین یهو ابر انیمیشن از توش دربیاد
رزولوشن و فریم چیز هایی هست که اخر پروژه بسیار پولیش میشه
 
هی میگین پری الفا
وقتی یه بازی نمایش پری الفا داده یعنی حداقل 70 % راهو رفته.نهاتش بتونن فریم ریت رو بهتر کنن و یکم بازی رو پولیش کنن نکنه انتظار دارین یهو ابر انیمیشن از توش دربیاد


اوه اوه 70 درصد؟ فکر کنم 65.83 درصد باشه:|:d

مرد مومن خب داستان بازی، گیم پلی، شخصیت ها، مکان ها، کمبات سیستم و ... همه تقریبا کارش انجام شده فقط گرافیک بازی مونده اونم تازه بیس کار همه انجام شده فقط دارن گرافیک بازی رو بالا میبرن دیگه تو این وقت اضافی مثلا نمیان سیستم کمبات رو تغییر بدن یا داستان بازی رو تغییر بدن. تمرکز اصلیشون میره برای گرافیک بازی و فقط یک سری بهبودها و تغییرات کوچیک انجام میگیره، میمونه باگ گیری و این حرفا. از کجا معلوم انیمیشن ها بهتر نشد، من و تو که نمیدونیم چه خبره. تجربه نشون داده شرکت های پدرمادر دار مثل مایکرو و سونی از شکم حرفی رو نمیزنن وگرنه خودشون زیرسوال میرن. یکی از بزرگترین بازیسازهای ژاپن از طرف مایکرو اومده همچین حرفی زده. فلان کس ناشناس از طرف EA یا یوبی سافت نزده که!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or