S.T.A.L.K.E.R :Shadow of Chernobyl | PC

سلام نميدونم چرا كسي از اين بازي حرف نميرنه يعني واقا اين بازي رو نميشناسيد !؟ خيلي عجيبه !

اين بازي يكي از بهترين بازي هاي سبك Sci-Fi First-Person Shooter است (كه لازم به توضيح نيست) كه تا الان در تاريخه اين سبك نظير نداشته , البته ناگفته نماند اين بازي از سبك پرطرفداره RPG هم بهره ميبره يني ميشه دو سبك !!! واقا جاي تعجب داره.استالكر كه از كمپاني THQ منتشر ميشه از سال 2001 شروع به ساخت شده (تقريبا ميشه 5 سال) كه در نمايشگاه E3 2005 هم از طرف developed اين بازي يعني شركت GSC GameWorld اعلام شد كه با رودست زدن به بازيه half life 2 اين بازي رو به ارمغان در بيارن.ولي جاي تاسف داره كه بگم اين بازي بار ها و بار ها به تاخير افتاده به دليل تغيير يافتن نسخه DirectX 9 آن كه به 10 منتقل يافت.اين بازي كه قرار بود در فوريه 2006 به بازار عرضه بشه به اكتبر 2006 تغيير يافت ولي اين خبر هنوز قطعي نشده چون در هيچ سايت معتبري به طور رسمي اعلام نشده.

از محتويات بازي :

داستان اين بازي از واقعيت گرفته شده , از اينجا شروع ميشه كه: نزديك به 25 سال شهري بنام چرنوبيل كه در اكراين (روسيه) واقع هست يك نيروگاه اتمي وجود داشته كه در زير زمين واقع بوده.در سال 1985 اين نيروگاه به دليل ناامن بودن و مشكلاتي كه داشته منفجر ميشه و به دليل پخش مواد راديو اكتيو كه در شهر پخش ميشه به تعداد 30 ميليون نفر از افراد به گونه هاي مختلف از بين ميرن و در حال حاضر راديو اكتيو هنوز در 100 كيلومتري اون شهر وجود داره كه حتي نميشه نزديك اون شهر شد ! كه در كل يك شهر مطروكه ميمونه.

گيم پلي اين بازي در كل به سبك ترسناك ميباشد و از عمق صحنه ي بسيار بالايي برخوردار هست ميتونم بگم به اندازه يك شهر كه ميتونيد از تماميه امكانات اون شهر بهره ببريد از جمله : تماميه خيابانها_بيابانها_ساختمانها_خانه ها_پارك ها_حتي كوها و تپه ها_كه ميتونيد با استفاده از ماشين تماميه اون شهر رو گشت بزنيد ! عمق صحنه اين بازي اينقدر زياده كه فكر كنم يك شهر كامل رو توي اين بازي طراحي كردن.

از لحاظ موزيك اين بازي خيلي روش كار شده به سبك موسيقي هاي تاريك و ترسناك كه يك نمونه از اون رو ميتونيد توي official site اين بازي بشنويد www.stalker-game.com (حتما بريد توي سايتش).

گرافيك اين بازي فوق الاده عجيب هست به گفته THQ بعد از موتور گرافيكه قدرتمنده Unreal 3 , موتوره استالكر يعني x-ray engine رو ميتوان قويترين موتوره جهان شناخت ! جالب اينجاست كه اين موتور گرافيكي از كارايي بخصوصي برخوردار هست از جمله : روز و شب شدن اتوماتيك در بازي ! كه يكي از دلايل واقعي بودن اين بازي همين هست كه دقيقا مثل ساعات شبانه روز جلو ميره ! (سعي كنيد حتما تريلر هاي اين بازي رو ببينيد.)

علاقه مندان در اين بازي با 16 نمونه صلاح پيشرفته آشنا ميشوند كه 5 نمونه ي آن از دوربين دار و تك تير زن برخوردار هست ! كه بنده صلاح دونستم اين عكسها رو براي دوستان بزارم :

hrjybb.jpg
AKM Assault Rifle

hrjybp.jpg
AS (Val)

hrjyow.jpg
Fabrique Nationale Herstal FN2000

hrjyp4.jpg
Groza OC-14

hrjyqd.jpg
LM-300ML Assault Rifle

hrjz28.jpg
PMM (PM Makarov, Pistolet Makarova)

hrjz9k.jpg
SVD

hrk0wj.jpg
SVU Sniper Rifle (Snayperskaya Vintovka Ukorochennaya)

hrjzb4.jpg
TOZ-34 Shotgun

hrk12x.jpg
VSS

hrk4ly.jpg
RG-6

hrk4md.jpg
RPG-7

_________________________________________________________________________

اينم يك نمونه عكس از جزييات گرافيك اين بازي (تعجب نكنيد !) :

 
Last edited by a moderator:
خدایش بازی خوبی دمواش رو دیدام حال کردم این بازی کی میاد اقا میشه زمان دقیقا ش رو بمن بگید و ادررس سایته اش رو

بهزاد جان...اين بازي شده آفتاب مهتاب....هر دفعه يه تاريخي واسه انتشار مي دن...ولي هر دفعه به تعويق مي افته
 
نوشته شده توسط RANGER_NAVAL_USA:
سلام برو بچه با حال :
خدایش بازی خوبی دمواش رو دیدام حال کردم این بازی کی میاد اقا میشه زمان دقیقا ش رو بمن بگید و ادررس سایته اش رو

تاريخ انتشار اين بازي آگوست 2006 هست البته به گفته گيم اسپات !
اينم آدرس آفيشال سايت :
http://www.stalker-game.com
 
راستی علی جون خوشحالم که داری به مرادت میرسی زیاد زمانی نیست اگه تغییر نکنه
41.gif

در ضمن فکر نکنم از دایرکت ایکس 10 استفاده کنه چون باید موتور بازی رو دستکاری کنن و تو این زمان کم نمیتونن این کار رو بکنن (البته فکر کنم)
72.gif
 
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
راستی علی جون خوشحالم که داری به مرادت میرسی زیاد زمانی نیست اگه تغییر نکنه
41.gif

در ضمن فکر نکنم از دایرکت ایکس 10 استفاده کنه چون باید موتور بازی رو دستکاری کنن و تو این زمان کم نمیتونن این کار رو بکنن (البته فکر کنم)
72.gif

امین جان اومدن تنهای این بازی منو زیاد خوشحال نمیکنه !
چون من باید حتما تا اون موقع یه سیستم خفنی داشته باشم تا بتونم تنظیماتشو تا آخرین حد ببرم بالا ! بدونه مواجه شدن با هیچ کمبود فریمی ! :neutral:
اون موقع هست که من به مرادم میرسم :cheesygri
من میدونم 6800 هم برای این بازی کمه ! فکر کنم اگه بتونم SLI ببندم عالی بشه.
یا GTX7800 512 !
البته تا اون موقع که کارت DX10 ساپورت هم میاد ! حسابی توش گیرم نمیدونم چیکار کنم چون من الان قصد ارتقاء سیستم رو دارم.
در مورد نسخه DX10 بازی هم که قولشو دادن , چون تاخیرش واسه همینه ,
اینا رو دست کم نگیر همه کار از دستشون بر میاد.
خدا کنه تا اون موقع شما هم یک سیستم خوبی داشته تا بتونی با این بازی حال کنی.
72.gif
 
اره مشکل منم همینه حتی f.e.a.r رو هم نتونستم بازی کنم البته اون بیشتر به خاطر رم بود تا کارت ولی چی میشه کرد باید سیستم رو عوض کرد یادمه 3 سال پیش که سیستم رو اپدیت کردم سیستمم تهش بود ولی الان چی ... من اگه بتونم بعده کنکور یه xps 600 dell میخرم البته اگه قبول بشم
70.gif
 
سلام

ببخشید مجبور شدم این خبر رو هم اینجا بگم.

انگار باید ارزوی STALKER رو به گورببریم.

خبر اینه که بازی اسالکر چند وقت پیش خبری مبنی بر کنسل شدن این بازی درج پیدا کرده بود.

و این خبر در رزونامه های روسیه منتشر شده.

که انگار تا حدودی درست هستش.ولی رئیس این استودیو گفته ما داریم کار خودمونو انجام میدیم.

و هر کسی موتور ما رو پخش کنه با اون برخورد قانونی میکنیم.

خبر اینه که 5 نفر از اعضای استودوی GSC رفتن.و این استودیو در حال حاضر با کمبود نفرات مواجه شده ( اخه بابا مگه مجبورین لقمه بزرگتر از دهنتون بر دارین.یه چیزی بدین که بتونین جمعو جورش کنین)

و استودیو GSC این خبر رو رد کرده و گفته ما علاقه ای به کنسل شدن بازی نداریم و کار گرافیکی بازی هم تموم شده و داریم در مرحله تست هستیم.

3-4 ساله مردمو سر کار گذاشتم حالا میگن کمبود نیرو داریم.

نمیدونم والا.

متن انگلیسی این خبر رو هم توی پست قبلی گذاشته بودم که انگار پرید.

حالا هر کی خواست متن انگلسیشیو میزارم.

نه بابا

بفرمایید.

اینم متنش :

خودتون بخونید.



GSC clarifies development status for STALKER



GSC Game World, the studio behind THQ's in-development PC first-person shooter, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, has issued a formal statement in response to recent rumours of internal development issues and a possible cancellation of the game.

The rumours began circulating the Internet at the start of the week, and apparently originated from a translated Russian game magazine. The suggestion of massive job losses at the studio, issues over GSC's proprietary game technology and a strained relationship with publisher THQ has prompted the developer to set the record straight.

In a press release issued today, GSC has confirmed that the title, which has already suffered considerable development delays, is "being actively developed in close cooperation with the publisher," and is currently at the beta approval stage.

میگن از تاخیر ها دارن عذاب میکشن.خسته نباشن.دیگه خودشون هم به ستوه اومدن.

In terms of the staff losses, GSC states that only five out of forty positions have been cut. The staff reduction was apparently localised to the art section, as the work on graphics for the game is almost complete. The studio further clarified its staffing position, stating that leads, programmers and testers will not be reduced at any point.

Finally, regarding the issue over leaked proprietary technology, GSC states that none of the former staff have the right to the game's engine, and even if the current or next-generation engine appears on the net, its legal use is impossible.

GSC concluded the statement by saying that it has no intention of selling any of its technology, nor does it intend to postpone or cancel the release of STALKER, which is currently scheduled for release in the fourth quarter of 2006.​
Related Articles

خودشون میگن که تمایل ندارن که بازی به تاخیر بیفته.

حالاکه افتاده.

خداحافظ
 
طرفداران اين بازي ديگه به تاخير افتادنهاي مكرر ارائه اين بازي عادت كردن
اخرين خبر اينه كه بازي به 2007 موكول شده حالا اوايلش وسطاش اواخرش خدا داند و GSC:

S.T.A.L.K.E.R. Delay Update:
Oblivion-Lost has word from GSC’s director Sergey Grigorovich on the delay of S.T.A.L.K.E.R. until 2007. Here is a quote:​


What stands in your way that doesn't allow you to release S.T.A.L.K.E.R. Shadows of Chernobyl?

In the publisher's opinion, the game is not yet ready for release, and demands additional testing and fixing. We are currently at the stage of beta version submission. As soon as the beta version is accepted, the publisher will decide on the exact date of the release.


:more
http://stalker.myexp.de/en/index.php?site=newscomment2.php&id=2000

الاني كه دارم اين پستو ميزنم 1500 روز،23 ساعت،16 دقيقه و9 ثانيه از زمان شروع طراحي اين بازي ميگذره
 
آخرین ویرایش:
خبر اینه که 5 نفر از اعضای استودوی GSC رفتن.و این استودیو در حال حاضر با کمبود نفرات مواجه شده

محمد رضا جان من فکر میکنم این خبر مربوط به میشه به 1 سال اخیر ! چون این بازی دقیقا october 2004 آماده بود که متاسفانه به دلیل مشکل فریم به تاخیر افتاد.و این آخرین تاخیر هم بخاطر نسخه DX10 که قولشو دادن هست.
ولی من معتقد هستم اگه یک بازی به تاخیر نیوفته نمیتونه به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنه.
چرا که در زمان انتشار HL2 هم همین اوضا و بساط رو داشتیم که واقا دیوانه کننده بود.تاخیراش بی دلیل نبود و در زمان انتشارش همه چیز مشخص شد.
البته ناگفته نماند!...stalker باید به تاخیر میوفتاد چرا که با رقیب سر سختش HL2 در حال مقابلست و اینطور هم که مشخصه تا روشو کم نکنه دست بردار نیست.

طرفداران اين بازي ديگه به تاخير افتادنهاي مكرر ارائه اين بازي عادت كردن
اخرين خبر اينه كه بازي به 2007 موكول شده حالا اوايلش وسطاش اواخرش خدا داند

خب دوست عزیز - هر وقت که این بازی به تاخیر میوفته , مثلا میگن به 2007 افتاد پیش خودم میگم : ای خدا...چی میشد این بازی به 2008 میوفتاد !!! به قول خودت دیگه به تاخیراش عادت کردیم یعنی دیگه دارم با تاخیراش بیشتر حال میکنم تا خود بازیش.
 
والا من نمیدونم اون خبر تا چه حد صحت داشت و راستشو بخوای من اون خبرو توی یک سایت روسی که البته با زبان روسی هم نوشته بود خوندم ! البته زیاد متوجه که نشدم چی نوشته ولی خب مثل اینکه موضوع خبر درباره نسخه X360 بود...!
بازم میگم نمیدونم اون خبر راست بوده یا نه.چون هنوز قطعی نشده ولی اگه کسی خبر انگلیسیشو داره بزاره ببینیم چه خبره...;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or