Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
تو نمایش پارسال بازی، تو لیست عناوین console launch exclusive بود.
به همراه gunk و .........

اینکه بازی انحصار زمانیه توسط ماکروسافت، رو خود ماکروسافت یک سال قبل گفته بود. شرلوک هلمز بازی نیاز نداشت که بفهمی
اونکه خود cg بخواد بده یا نه، یا کی بده به شرکت مربوطه
_____________
انحصاری بودن یا نبودن به حضور بازی تو گیم پس ربطی نداره. یکسری از بازیایی که رو گیم پس دائمی هستن انحصاری نیستن و مولتی هستن.
موضوع گفتن یا نگفتن مایکروسافت نیست موضوع خود سازنده بود که یه جوری صحبت کرده بود که همه میگفتن انحصاری کامله
 
موضوع گفتن یا نگفتن مایکروسافت نیست موضوع خود سازنده بود که یه جوری صحبت کرده بود که همه میگفتن انحصاری کامله
سازنده میتونه نسازه،ممکنه عشقش بکشه اصلا نسازه، صحبت اونا ربطی به ماکرو نداره. ماکرو واضح از کلمه console launch exclusive استفاده کرده و هیچ چیزی رو پنهان نکرده، وارهمر هم تو همین لیسته، کراسفایر هم ایضا.
یعنی یه قرارداد انحصار زمان عرضه، میتونه 1 ساعته باشه، میتونه چند ساله. حرف سازنده رو به پای ماکرو نمینویسن.
 
این مصاحبه خود استودیو هست مال دوروز پیش
موضوع گفتن یا نگفتن مایکروسافت نیست موضوع خود سازنده بود که یه جوری صحبت کرده بود که همه میگفتن انحصاری کامله
بازی با unreal engine 4 در حال ساخت , اصلا نیازی توسعه جداگانه نسخه PS5 نیست که بخوان الان روش کار کنن
خود بازی مشخص نیست کی منتشر میشه
زمانی که کار ساخت به پایان برسه , با چند هفته یا حداکثر 2 تا 3 ماه بهینه سازی ( بسته به توان تیم سازنده ) نسخه PS5 اماده می شه
 
بازی با unreal engine 4 در حال ساخت , اصلا نیازی توسعه جداگانه نسخه PS5 نیست که بخوان الان روش کار کنن
خود بازی مشخص نیست کی منتشر میشه
زمانی که کار ساخت به پایان برسه , با چند هفته یا حداکثر 2 تا 3 ماه بهینه سازی ( بسته به توان تیم سازنده ) نسخه PS5 اماده می شه
تا دیروز که از نظر شما این بازی بد بود حالا شد ابر شاهکار ????
 
بازی با unreal engine 4 در حال ساخت , اصلا نیازی توسعه جداگانه نسخه PS5 نیست که بخوان الان روش کار کنن
خود بازی مشخص نیست کی منتشر میشه
زمانی که کار ساخت به پایان برسه , با چند هفته یا حداکثر 2 تا 3 ماه بهینه سازی ( بسته به توان تیم سازنده ) نسخه PS5 اماده می شه
موندم چطور به این بازه زمانی برای لانچ بازی روی Ps5 رسیدی. توی مصاحبه ای چیزی گفتن؟
 
موندم چطور به این بازه زمانی برای لانچ بازی روی Ps5 رسیدی. توی مصاحبه ای چیزی گفتن؟
فوریه جیم رایان دیز گان رو برا pc معرفی کرد. می ریلیز میشه. bend توانش کم بوده شده سه ماهه.
همه میدونن پورت با انریل انجین حداکثر سه ماهه. :D
 
البته اهمیت اصلی استاکر 2 برای ما انحصاری زمانی نیست، day1 گیم پس بودنشه :D چون انحصاری زمانی سودش تو جیب ما نمیره
به این نکته توجه نمیکنی که نصف بازیسنتر سهام دار یک شرکت خاصی ان؟ از اونجایی فروش بازی و متا اهمیت بیشتری از بازی کردن براشون داره.
 
هنوز بازی رو دست استالکر کال اف پرپیات نیومده لامصب اتمسفرش هراسناک بود مترو ها در بحرانی ترین لحظات بازیشون و ترسناک ترین هاشون نزدیک میشن به استالکر ولی استالکر خیلی بیرحم بود دنیاش از سیاهی به جهنم میزد. صدای گیتار استالکر ها و خندهاشون و اوای باد که میوزید در محیط مرگبار. محیط های صنعتی کارخانه های خالی اناملی ها اصلا چیزی بود برای خودش. H1z1و پاب جی و مترو و فرار از تارکوف و ... همه رو باهم قاطی کنی استالکر نمیشن. یک محیط های رعب اوری داشت. وقتی یک استاش لجندری میجستی درب جعبه رو باز میکردی تجهیزات یک استالکر مرده بود یک ژ3 اپگرید شده با زره قوی تر و کنسرو های غذا و.....
داستانی است برای من سری استالکر ها. بی نهایت خوشحالم که می تونم تو نسل جدید بازیش کنم مجدد.
استالکر سایه چرنوبیل با دی ال سی اش کلیر اسکای اسمان صاف و بعد ندای پرپیات اینا رو من چند سال باهاشون زندگی کردم.
 
هنوز بازی رو دست استالکر کال اف پرپیات نیومده لامصب اتمسفرش هراسناک بود مترو ها در بحرانی ترین لحظات بازیشون و ترسناک ترین هاشون نزدیک میشن به استالکر ولی استالکر خیلی بیرحم بود دنیاش از سیاهی به جهنم میزد. صدای گیتار استالکر ها و خندهاشون و اوای باد که میوزید در محیط مرگبار. محیط های صنعتی کارخانه های خالی اناملی ها اصلا چیزی بود برای خودش. H1z1و پاب جی و مترو و فرار از تارکوف و ... همه رو باهم قاطی کنی استالکر نمیشن. یک محیط های رعب اوری داشت. وقتی یک استاش لجندری میجستی درب جعبه رو باز میکردی تجهیزات یک استالکر مرده بود یک ژ3 اپگرید شده با زره قوی تر و کنسرو های غذا و.....
داستانی است برای من سری استالکر ها. بی نهایت خوشحالم که می تونم تو نسل جدید بازیش کنم مجدد.
استالکر سایه چرنوبیل با دی ال سی اش کلیر اسکای اسمان صاف و بعد ندای پرپیات اینا رو من چند سال باهاشون زندگی کردم.
پرپیات عالی بود
مترو هم فقط 2033 تونست به اتمسفر استالکر برسه
 
  • Like
Reactions: darksider666
پرپیات عالی بود
مترو هم فقط 2033 تونست به اتمسفر استالکر برسه
دقیقا لست لایت و اکسودس هم خیلی خوب بودند برجسته بودند واقعاولی 2033 به خاطر اون مکانیزم های ابتداییش و ایده هایی که قصد داشتن مثل استالکر پیاده کنن خیلی خوب در امده. البته خوب تیم ها هم یکی بودن جداشده بودند عده ایشون. به هر حال خیلی دوست دارم استالکر 2 خوب در بیاد انتظار میره تیم ایکس باکس خوب پشتیبانشون کنن که بتونن به اهدافشون برسن. این تیم gscخیلی بلندپروازن هنوز مکانیزم هایی تو استالکر هاست که زیاد بازی های دیگه نرفتن سراغشون. فقط باید این لهستانی ها و روس ها و کلا اروپای شرقی ها یکم بازی هاشون باگی است باید خوب پالیش کنن چون استالکر تو ورژن های اولش اصلا گیم برکینگ باگ زیاد داشت. اون موقع هم اینترنتها دایال اپ با مودم زولتریکس ??بیا و اپدیت بگیر.
 
کلا سبک و موضوع بازی چطوری است ؟؟؟ سبک اتمی پسا آخر زمانی به همراه ماده سیاه و سفر در بعد و زمان ( مثل سریال دارک) و بازی فال اوت یا به سمت حال و هوای مترو و تلاش برای زنده ماندن و هیولاهای جهش یافته ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or