Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:
شکر خدا برای یه عده ای تازگی داره قشنگ لذت میبرن
البته رضا به قول خودت Tlou یه سری نکات گیم پلیش به استانداردی تبدیل شده که در ادامه بیشتر خواهیم دید که الهام بگیرن ازش :d
در مورد گرافیکش هم ببینیم نسخه نهایی چطوریا میشه ، تا اینجا که مثل DE بوده اندکی بهتر
 
دوربین مخفی هست؟ مگه برای PS4 هم قراره بیاد؟

- - -ویرایش - - -

این ویدو گیم-پلی GC رو من دیدم دقیقاً خود Definitive Edition بود انگار ! حتی محیط هم یکی بود . یکسری اسکی های واضح هم از روی گیم پلی TLoU رفتن مثل نحوه رویارویی با دشمن ها یا بطری هایی که توی محیط گذاشتن برای منحرف کردن و دور زدنشون یا اون جایی که نارنجک کرفت میکنه رسماً کپی پیست ـه :)) !

I2jqw.png

=)))))))))))))))
 
یسری شات از کیفیت بالای نمایش کپچر کردم


____________________________


یه نکته ای که دوست داشتم بهش اشاره کنم این بود که تو مصاحبه های اولیه بازی خیلی سازنده ها صحبت از بازگشت به ریشه ها میکردن اما این دمو هایی که تا به حال نشون دادن مخصوصا این آخری هیچ ارتباطی با ریشه های عنوان TR نداشته متاسفانه
از لحاظ تغییر گیم پلی قابل درک هست که ممکنه اون TR قدیمی دیگه جوابگوی بازار فعلی نباشه اما امیدوارم حداقل مقبره هایی که درون بازی قرار میدن مثل نسخه های پیشین سخت و چلنجینگ باشه حداقل این یک المان رو فدای بازارنکنن...
 
یسری شات از کیفیت بالای نمایش کپچر کردم


____________________________


یه نکته ای که دوست داشتم بهش اشاره کنم این بود که تو مصاحبه های اولیه بازی خیلی سازنده ها صحبت از بازگشت به ریشه ها میکردن اما این دمو هایی که تا به حال نشون دادن مخصوصا این آخری هیچ ارتباطی با ریشه های عنوان TR نداشته متاسفانه
از لحاظ تغییر گیم پلی قابل درک هست که ممکنه اون TR قدیمی دیگه جوابگوی بازار فعلی نباشه اما امیدوارم حداقل مقبره هایی که درون بازی قرار میدن مثل نسخه های پیشین سخت و چلنجینگ باشه حداقل این یک المان رو فدای بازارنکنن...
ممنون بابات شات ها . . . .
بنظر خوب میرسه حالا تا زمان عرضه چی بشه معلوم نیست . . . !
اصلا نمیخوام که TR رو با uncharted مقایسه کنم ، یه جاهایی ادم احساس میکنه که این کارا واسه natan هست حالا lara شده و بر عکس !
ولی هر دو بازی خوبن ، سبک بازی نزدیک به همه . . . امااز جفتش لذت میبریم . .. ;)
 
از لحاظ تغییر گیم پلی قابل درک هست که ممکنه اون TR قدیمی دیگه جوابگوی بازار فعلی نباشه اما امیدوارم حداقل مقبره هایی که درون بازی قرار میدن مثل نسخه های پیشین سخت و چلنجینگ باشه حداقل این یک المان رو فدای بازارنکنن...
به چه دلیل گیم پلی و معماهای قدیمی TR دیگه جوابگوی بازار فعلی نیست مگه شکلشون الان چیه ؟ مگه بد بود ؟ برای خودمم سوال شد این موضوع ! گیمرها دیگه دوست ندارن فکر کنن ؟ (سوال دوستانه)

جیپ و هلی کوپتر و از تو ماشین در حال سوختن در اومدن و آویزون شدن از صخره و غیره ... چقدر واسم آشنائه،انگار یه جا دیدم!
دیگه کارش نمیشه کرد دوست عزیز
مگه اتفاق دیگه ای که خطر داشته باشه تو محیط واقعی و محیط های وحشی میتونه بیوفته ، اصلا TR یعنی همینا :)
 
به چه دلیل گیم پلی و معماهای قدیمی TR دیگه جوابگوی بازار فعلی نیست مگه شکلشون الان چیه ؟ مگه بد بود ؟ برای خودمم سوال شد این موضوع ! گیمرها دیگه دوست ندارن فکر کنن ؟ (سوال دوستانه)


دیگه کارش نمیشه کرد دوست عزیز
مگه اتفاق دیگه ای که خطر داشته باشه تو محیط واقعی و محیط های وحشی میتونه بیوفته ، اصلا TR یعنی همینا :)


نه مشکلی نداشتن اتفاقا خیلی هم خوب بودن منتها یسری پازلها پیچیدگی زیادی داشتن و سر درگمی زیادی ایجاد میکردن که گاها مجبور بودی لول رو از اول بری و بدون والک ترو نمیشد ردش کرد
(برای مثال یه پازل روم توی نسخه ی آندرورلذ بود که باید یه دستگیره رو از یه سطحی به بالاترین نقطه میبردی...من بار اول دستگیره رو مکان اشتباهی پرتاب کردم و خوب مجبور شدم لول رو از اول برم)
اما توی نسخه ی جدید تومب ها خیلی سطحی تر و ساده تر کار شده بودن و لذت قبل رو نداشتن، بعلاوه تومب ها یه بخش اختیاری از بازی شده بودن در حالی که باید تو طوله پلی ترو اصلی بازی قرار داده بشن (اسم عنوان اصلا Tomb raider هست)
:دی
 
یه نکته ای که دوست داشتم بهش اشاره کنم این بود که تو مصاحبه های اولیه بازی خیلی سازنده ها صحبت از بازگشت به ریشه ها میکردن اما این دمو هایی که تا به حال نشون دادن مخصوصا این آخری هیچ ارتباطی با ریشه های عنوان TR نداشته متاسفانه
از لحاظ تغییر گیم پلی قابل درک هست که ممکنه اون TR قدیمی دیگه جوابگوی بازار فعلی نباشه اما امیدوارم حداقل مقبره هایی که درون بازی قرار میدن مثل نسخه های پیشین سخت و چلنجینگ باشه حداقل این یک المان رو فدای بازارنکنن...
یه مقبره گردی تو کنفرانس نشون دادن کل مدیـــا سازنده رو سوژه کردن! احتمال خیلی زیاد Optional Tomb ها از نسخه قبلی به مراتب بیشتر باشه و معماهای فیزیکی / Logic بازی هم جوری باشه که یه ذره زحمت به خودمون بدیم برای حل کردنش. نه این که هنوز وارد محیط نشده بدونیم قراره چکار کنیم! منتهی توی پیشنمایش ها و برای مارکتینگ بهتره که از جاهای اکشن بازی ویدئو پخش کنن.
پ.ن: اون توم ریدر ـی که شما دنبالشی احتمالا مرده، متاسفانه.
 
2Zzwe.jpg


نسخه PS4 رو سایت آمازون قرار گرفته.البته اعتماد به نفس بسیار بالایی دارن ظاهرا با این قیمت پیش فروششون:-j

pSbch.jpg
:d
قیمت پیش فروش که درست، چه مشکلی داره؟
بازی هم 60$ و آمازون هم سیستمش به این صورت که تا زمانی که بازی منتشر نشده، پول ازت کم نمیکنه.


2Zzwe.jpg


مشکلش اینه قیمتش بعدِ یکسال از عرضه همون 60 دلاره
تا اونجایی که من می دونم فقط نسخه Xbox One امسال منتشر میشه و نسخه PS4 همون آخر 2016 میاد و قیمت هم باید همین 60$ باشه.
مثلا همین TES Online یک سال بعد از عرضه نسخه PC برای کنسول ها اومد و قیمتش هم 60$ بود.
 
آخرین ویرایش:
گيم پلي جديد براي من بهترين نمايش بازي تا به امروز. از محيط گرفته تا لول ديزاين و... فقط گرافيك بازي خيلي فراز و نشيب داره. بعضي قسمت ها واقعا عاليه اما بعضي صحنه ها هم دقيقا مثل شماره قبل.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or