Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:
ویدئو با کیفیت TR هم اومد :
http://www.tombraiderchronicles.com...omb-raider-gamescom-briefing-stage-demo-1080p

اینم چندتا شات:
iyx_mpc-hc_2015-08-05_10-53-08-40.jpg
w8vn_mpc-hc_2015-08-05_10-53-16-78.jpg
ioz2_mpc-hc_2015-08-05_10-53-18-80.jpg



یه موردی اگه دقت کنید تو قسمت صحرا بازی اون تیکه که داره سقوط میکنه موهای لارا بر اساس شیبی که درش قرار میگیره فیزیک متفاوتی به خودش میگیره! :|
 
یه مسئله ای هست که شاید تو نمایش دیشب کاملا بهش مطمئن شدم رو شاید تو یه مقاله گفتم اما الان اینجا یک ذره در موردش بحث میکنم.
خاطرتون هست که سال 2013 نسخه ریبوت رو چقدر مقایسه می کردند با Uncharted؟؟؟همه ی منتقد ها اتفاق نظر داشتند که این بازی خیلی الهام گرفته از UC هست و بعضی ها هم میگفتن تقلید.
اما دیگه تو نمایش دیشب مطمئن شدم,مطمئن شدم که بازی راه خودشو کاملا پیدا کرده و علنا میتونم بگم کامل ترین مبارزات رو در سبک Action-Adventure داره.لارا در هر وضعیت با آپشن های خیلی زیاد میتونه دشمنش رو از پا در بیاره.بخش مخفی کاری تا حد وحشتناکی پیشرفت کرده و حتی اینطوری که دیشب دیدیم,میتونیم خیلی از مراحل رو با مخفی کاری پشت سر بزاریم.شوتر بازی هم تغییری نکرده اما همون حد قبلی هم کافی بود.
 
چقدر فیزیک و گرافیک بازی فوق العادست:-o بانو به از دیروز:x فیزیک مو ها هم رسما نابود کنندست...
نمایش واقعا عالی بود. خیلی خیلی عالی بود بازی
فقط حس میکنم مقداری المان های استیلث رو از TLOU برداشته بودن که البته از حق نگذریم خوب بود توی نمایش
 
در طول نمایش لارا 2 بار بطری رو برداشت و پرتاب کرد تا دشمن ها حواسشون پرت بشه، دفعه سوم که بطری رو برداشت من انتظار داشتم بازم پرتابش کنه ولی بطری رو زد تو سر دشمن که خیلی جالب بود :دی به نظرم رو بخش مخفی کار تمرکز کردن و اگه هوش مصنوعی دشمن ها مناسب باشه میشه هر مدلی خواستیم بازی رو بریم. در کل نمایش خیلی خوبی داشت و بی صبرانه منتظر عرضه شدن بازی هستم.
 
نمیدونم شما هم همین احساسو دارید یا نه ، ولی من هر چی دقت میکنم به جز بافت موئو بهتر شدن شاخوبرگا تغییر خاصی توی گرافیک تکنیکی بازی نمیبینم در مقایسه با نسخه DE ، نسبت به عکسهای رندر شده لارا که دوستان عکساشو گذاشتن کلی تفاوت وجود داره ،، نمیگم تا اون حد ولی به هر حال خودشون دارن میگن اینه ولی اون نیست ;;) ، ولی از همه این مسائل مهمتر اینه که واسه ۴ میاد ;;) واین خودش نشون از گرفتن این معایب و پولیش بازی واسه 4ه ، این گرافیکی که نشون دادن واسه 4 مثل جوک میمونه ، نسخه پری آلفا رو حالا بچه ها بازی کنن تا واسه 4 بیاد ;;)
 
این ویدو گیم-پلی GC رو من دیدم دقیقاً خود Definitive Edition بود انگار ! حتی محیط هم یکی بود . یکسری اسکی های واضح هم از روی گیم پلی TLoU رفتن مثل نحوه رویارویی با دشمن ها یا بطری هایی که توی محیط گذاشتن برای منحرف کردن و دور زدنشون یا اون جایی که نارنجک کرفت میکنه رسماً کپی پیست ـه :)) !

I2jqw.png
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.
It’s the sort of thing we feel we should probably be getting awfully uptight about, because it’s all incredibly simple stuff, a lot of it is on the rails, and everything is handed to you on a platter. Old school Tomb Raider fans will probably scoff but we can’t deny that it is all incredibly well presented, with excellent graphics and a well paced mix of action and puzzle elements.

Rise Of The Tomb Raider hands-on preview – now with actual tombs! | Metro News
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or