Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:
^^
مگه کسی گفته بده؟ :دی به نظرم گرافیکش در بدترین حالت، یه گرافیک خیلی خوب و بدون مشکل هست. حالا اگه در حد بهترین گرافیک های سال هم نشه مشکلی نداره :دی
 
پیشرفت چشمگیری داشته در قسمت کارکتر دیزاین (مشهوده و کسی به کار CD شک نداره) ، فقط تنها مشکلش اینه که بعد این همه مدت یک تریلر کوچیک از گیم پلی نشون ندادن . فکر کنم پشتش داستان DX باشه . از این جهت که مایکروسافت میخواد با نمایش گیم پلی ، نسخه بهبود یافته DX رو روی کنسول رونمایی کنه . فعلا که شرایط جوره برای استفاده در این بازی .
 
Rihanna Pratchett :
We also wanted to decrease the number of characters this time as we definitely felt that the cast was too large last time and we suffered through lack of space to fully realize them

این دقیقاً همون چیزیه که من میخوام :دی بنظرم علت اصلی خوب نبودن شخصیت پردازی نسخه قبل همین تعداد زیاد شخصیت ها بود.
 
Return Of The Tombs: The Puzzles Of Rise Of The Tomb Raider
While visiting Crystal Dynamics for our extensive March cover story on Rise of the Tomb Raider, the development team emphasized that they were planning on responding to criticism of the last game by increasing the amount of large tombs for players to explore this time around. We sat down with creative director Noah Hughes to talk about the renewed emphasis on tombs and puzzles and how the design compares to the earlier classic Tomb Raider games

Watch the interview to learn more about how Crystal Dynamics is constructing physics-based puzzles that take advantage of the ancient spaces within Rise of the Tomb Raider

= = = = = =

g5u0gqntvbot2yzoup5d.jpg


 
Crystal Dynamics به دو عضو جدید استدیو خود یعنی Nate Wells (که قبلا خبر پیوستنش اومده بود ) و Tore Blystad خوش آمد گویی کرده.
Tore Blystad که سابقه Game & Art Director عنوان Hitman: Absolution در کارنامه خود دارد به عنوان Performance Director به Crystal Dynamics پیوست.

Tore Blystad




Nate Wells




Welcome New Talent to Crystal Dynamics! While... | Tomb Raider Blog
Hitman: Absolution Director joins Crystal Dynamics. - NeoGAF
 
توئیت جناب گرینبرگ در مورد همکاری با CD

fwtmtm603gbkc63tlnet.png


امیدوارم مایکرو سرش به سنگ بخوره و یه پول هنگفت بریزه جلو پای SE و این کریستال رو بخره :دی مایکرو به یه استودیو درجه 1 اکشن-ادونچر ساز نیاز داره و چه گزینه‌ای بهتر از کریستال .... :دی البته اساتید بازی‌سنتر که میفرمایند مایکرو زور این کارا رو نداره !
 
توئیت جناب گرینبرگ در مورد همکاری با CD

fwtmtm603gbkc63tlnet.png


امیدوارم مایکرو سرش به سنگ بخوره و یه پول هنگفت بریزه جلو پای SE و این کریستال رو بخره :دی مایکرو به یه استودیو درجه 1 اکشن-ادونچر ساز نیاز داره و چه گزینه‌ای بهتر از کریستال .... :دی البته اساتید بازی‌سنتر که میفرمایند مایکرو زور این کارا رو نداره !
مسلما زورش رو که داره! ولی مسئله ای که هست من فک می کنم مایکروسافت منتظره ببینه این بازی چطور عمل می کنه! مسلما اگه تبدیل به یه سیستم سلر بشه برای رقابت با آنچارتد هم که شده اسپنسر اینو می خره ! چون خودش تو اون مصاحبه گفته بود که برند اکس باکس از نبود یه بازی در سطح آنچارتد داره رنج میبره! اگه آنچارتد پدر این سبک شده! این بازی هم مادر این سبک بوده!:d دیگه چه بازی ای شناخته شده تر از این برای رقابت با آنچارتد وجود داره آخه؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or