Multi Platform Rise Of The Tomb Raider

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Crystal Dynamics
تاریخ انتشار
2015
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One

lnghh1qe6pkqmsjhf7si.jpg


سازنده: Crystal Dynamix
ناشر: Microsoft Studios
تاریخ انتشار: تعطیلات 2015 میلادی



بازی Rise Of The Tomb Raider ادامه ای بر نسخه reboot بازی Tomb Raider که سال گذشته عرضه شد، خواهد بود.
این بازی در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت با یک تریلر معرفی شد.
سری Tomb Raider را می‌توان به عنوان یکی از پر فراز و نشیب ترین بازی های ژانر اکشن‌ادونچر نام برد. اولین شماره بازی در سال 1996 منتشر شد. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت نام داشت. شخصیتی که از روی شخصیت محبوب ایندیا جونز الهام گرفته شده بود. شماره اول بازی یک عنوان بی‌نقص در زمان خودش بود و استقبال نسبتا خوبی هم از آن شد. همین امر باعث شد تا ادامه های مختلفی برای این بازی در طول سالیان گذشته ساخته شود، اما متاسفانه هر شماره دارای نواقص مختلفی بود و هیچ وقت نتوانست تجربه نسخه اول بازی را تکرار کند تا این که در سال 2011 شرکت Crystal Dynamics نسخه Reboot شده بازی را معرفی کرد. این بار همه چیز فرق کرده بود. لارا کرافت جوان و کم تجربه به سرعت توانست در دل طرفدران ژانر اکشن ادونچر جای باز کند. داستان، گیم پلی و گرافیک بازی به صورت کلی دگر گون شده و از آن حالت خشک و کلاسیک بیرون آمده بود. با محبوبیت نسخه اول استودیو Crystal Dynamics تصمیم گرفت ساخت ادامه این عنوان را هم در دستور کار خود قرار دهد. بازی ابتدا در E3 سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC معرفی شد. اما این تمام داستان نیست، دو ماه بعد و در طول کنفرانس Games Com شرکت مایکروسافت اعلام کرد که Rise Of Tomb Raider به صورت انحصاری برای کنسول های مایکروسافت منتشر خواهد شد. متاسفانه تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و فقط ما می دانیم بازی ادامه دهنده نسخه قبلی این عنوان است. بعد از آن که لارا کرافت جوان موفق شد از جزیره و وقایع شماره اول جان سالم به در ببرد، در این شماره قسمت جدیدی از ماجراجویی های او را تجربه خواهیم کرد. بر خلاف شماره اول این بار لارا کرافت به یک شخصیت پخته و با تجربه تبدیل شده‌است. به نظر می رسد این بار ماجراجویی های او از جزیره گرمسیر شماره اول به محیط های کوهستانی و برفی انتقال یافته‌است. با توجه به موفقیت شماره اول و همچنین حمایت مایکروسافت از این عنوان، به نظر می رسد باز هم شاهد Tomb Raider بی نقصی خواهیم بود.
منبع: بازی سنتر

بازی Rise Of The Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 میلادی به صورت انحصاری برای Xbox منتشر خواهد شد.

........................
 
Last edited by a moderator:
1. میدونم مولتی پلیره نه کمپین
2. میدونم بتاست نه بلد نهایی
3. میدونم قراره 60 فریم باشه

این رو هم بدون که این مپ ‍ا رو با Forge ساختن :دی
خب دیگه بدتر
الان من از چیه این باید تحت تاثیر قرار بگیرم و Deal کنم باهاش؟:-/

اون بنده خدا بدترین عکسا از بدترین مپ ها رو انتخاب کرد برای کنار اومدن :دی !
 
آخرین ویرایش:
ببین سینا من الان هرجور بخوام این قضیه رو توضیح بدم مجبور میشم مثال بزنم و ناخودآگاه مباحث vs شکل میگیره و تاپیک بهم میریزه ولی آره از نظر من این تصاویر:
j4zlak09vrjfoqnpqlc6.jpg
jdwmhysj9o28abzjne9a.jpg

o7j8sw1pfuf1zqwdsnuo.jpg
5x9mrn63lt6kga2zccxv.jpg
rcvdrgl9pkzgh29wr9l3.jpg
saxw97n53c2609kr1m04.jpg

u3n0sesrrvrgliv7nfhx.jpg
yofgpauceovif1owztsd.jpg
suvt9e6o9vhql13dqt9o.jpg
h5oadsmtz1fch763g5dc.jpg
f6sabuhmnaz9pjirb995.jpg
mmo2lmqha7jn693pasix.jpg
3h1di8tigs45su09q13w.jpg

qq4hauk1ii0vlz9rf4o0.jpg

7vzytzbllu1e5t3b0goa.jpg
7ubica5qq9vcl9jwx9ud.jpg
stiuqr8vr1doq9w9ggeu.jpg
kyr6aicl603bxxqf88vx.jpg
با احتساب 60 فریم بودن، با احتساب بتا یا آلفا بودن، با احتساب اینکه مربوط به مولتی هست فوق العادست! این دقیقاً همون کیفیتی هست که از 343 انتظار داشتم، شگفتی که گفتی از نظر من یعنی اینکه بازی مثل هیلو بتونه رو 60 فریم کیفیتی در حد عناوین 30 فریمی ارائه بده نه بیشتر.

حالا اینکه تو چه انتظاراتی داری مسلماً به خودت مربوطه، ولی بنظرم انتظارات باید معقول باشه، از این سخت افزاری که واسه نسل جدید در نظر گرفتن نباید انتظارات عجیب غریب و فضایی داشته باشیم:d
 
اون چیزی که از عکسها مشخصه، اینه که ضعیفترین بخش گرافیک نسخه قبل برای من که چهره لارا بود از این رو به اون رو شده به شکلی که یکی از عکسهای نمای نزدیکش رو بعنوان تصویر پیش زمینه گذاشتم :d
احتمالا انیمیشن های صورت لارا هم بهتر شده باشند. فقط حیف که نمیشه از شر این صدای لارا خلاص بشیم. من با لهجه ی بریتانایی هیچ مشکلی ندارم و خیلی هم اون رو دوست دارم ولی صدای کامیلا خیلی رو اعصابه :d
 
حوصله ـم نمیشه تک تک نقل قول کنم :دی واسه من چندین مدل گرافیک وجود داره، داغون، ضعیف، متوسط، خوب، خیلی خوب، خفن، متحیر کننده، شگفت انگیز و اینا :دی هر بازی (نه فقط این بازی)، اگه گرافیکش از خیلی خوب به بالا باشه من کاملا راضی ام، حالا هر چی بره بالاتر که خیلی هم عالی. انتظارم از گرافیک یک بازی هم فقط و فقط به سابقه قبلی سازنده بر می گرده، استودیو X بازیش گرافیک در حد شگفت انگیز داره، انتظار دارم واسه بازی بعدیش هم همچین گرافیکی ببینم، استودیو Y گرافیک آخرین بازیش خیلی خوب بود خب واسه بازی بعدیش هم اگه گرافیک خیلی خوب باشه من راضیم و انتظار اولیه ـم هم همینه، حالا یهو زد و گرافیک بازیش شد شگفت انگیز که دمشون گرم :دی در ضمن به همتون توصیه میکنم اصلا و ابدا سعی نکنید گرافیک این بازی رو با اون بازی معروف مقایسه کنید، اصلا گرافیک بازی های اون استودیو تو یه فاز دیگه هست و انصافا رسیدن به همچین سطحی خیلی سخته پس الکی واسه خودتون توهم نزنید که بعدا بخوره تو ذوقتون (حالا بحث و مقایسه پیش نیاد، این رو به صورت کلی گفتم). در کل واسه Tomb Raider یه گیم پلی خیلی خفن و بهتر از نسخه قبل انتظار دارم که به نظرم همچین چیزی هم اتفاق می افته، بقیه چیزهای بازی در حد خیلی خوب باشن برام کافیه :دی
 
قصد نداشتم نظری بدم ولی اطلاعات بازی به غایت برای من ویران کننده بود دقیقا همون چیزی که دوست داشتم این نسخه ببینم رو کریستال داینامیک ساخته
تو نسخه ی قبلی با اینکه تم و شمایل داستانی بازی بقا بود ولی اصلا این بعد احساس نمیشد تو گیم پلی ولی تو این نسخه المان های مربوط اضافه شده تعامل با محیط بسیار جالب خواهد بود طبق اطلاعات که برای بدست اوردن چیزای مختلف باید به نقاط مختلف مپ بری
همچنین زنده بودن محیط هم خیلی بنظرم جالب هست چرخش شبانه روز و عکس العمل موجودات و انسان ها متناسب با هوا!
یه چیزی که واقعا دوست داشتم تو این نسخه ببینم معماهای بزرگ و قدیمی تومب بود که گویا دوباره برگشتن!
واقعا منو گرفت! :)
در مورد گرافیک من نمیدونم چرا دارین تو سر کریستال میکوبین و معمولی میدونینش درحالیکه نسخه ی نسل قبل یکی از زیباترین ادونچرهای اپن ورلد بود این نسخه که دارن روی تک پلتفرم کار میکنن و بسیار بهتر هم میشه همین تصاویری که اومده ام بشدت راضی کنندست
 
اول نسل همیشه گرافیک ها داغون هستن نمونش هیلو 3 که اختلاف بسیار فاحشی با هیلو 4 داشت اینا هم به نظرم باید بازی رو آخر 2016 عرضه میکردن
ولی در کل گیم پلی این بازی از گرافیکش مهم تره و این استودیو راه درستی رو رفته که امیدوار کننده هست
 
Raiders Of The Lost City – Lara’s Search For Immortality
There are not a lot of details about the lost – or invisible – city of Kitezh in the history books, but in short, the myth is based around an old Russian legend that dates back to the 13th century. The legend actually talks about two cities, Maly Kitezh (Little Kitezh) and Bolshoy Kitezh (Big Kitezh), and begins after the Grand Prince of Vladimir, Georgy II, founds the city of Bolshoy Kitezh off the banks of Lake Svetloyar in modern day Russia. The settlement was said to be a lavish spectacle full of wondrous secrets and cryptic knowledge

qSmbx.jpg

(Post-impressionist painter Konstantin Gorbatov's The Invisible Town of Kitezh (1913
 
مصاحبه گیم‌اینفورمر با کارگردان بازی [Brian Horton] :

Exploring The New Setting Of Rise Of The Tomb Raider - Features - www.GameInformer.com

اطلاعات :

- 'Some tombs in the game are protected by 'guardians
- One of the guardians in the game is a giant Siberian bear; Lara initially needs better equipment to take it on
- Multiple bows available
- Time of day/weather system, certain animals come out at night, to encounter a certain alpha wolf for example you must hunt at night
- Spent 6 months working on the tech for snow traversal in the game
- (Big effort put into the snow effects (swirling snow in the air, off the ground, avalanches, crumbling ice walls
- All animals make tracks, can be used to follow and hunt your prey, snow covers them back up
- A place exists in the game outside Siberia called the "Oasis" to give diversity to the environments
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or