Rise Of The Argonauts

به نام خدا
سلام

من چند ساعت پیش بازی رو دانلود کردم متاسفانه هنوز اون رو وقت نشده بازی کنم
هرکسی اطلاعاتی در مورد این بازی داره در این تایپیک مطرح کنه
فردا انشالله اون رو بازی می کنم و اطلاعاتی از آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهم:love:
 
نمونه کامل یک آدم علاف :biggrin1: نوژن این چیه آخه تو تمومش کردی :biggrin1:


اچيومنت داداش اچيومنت:biggrin1:
اخه داستان قشنگي داره تازه من همه نوشته هاشم مي خوندم باحال بود:biggrin1:
نمي دونم اما عجيب بود كه يكدفه باحاش حال كردم با اينكه خيلي عادي بود اما گيم پلي بهم حالي داد:smile:
زدم رو دست كسري تا اون باشه :sick:too تموم نكنه:biggrin1:
 
RoA حدود 100 skill داره که در آخر نزدیک به نیمی از اونا رو میتونیم داشته باشیم، سیستم انتخاب دیالوگش تا حالا توی هیچ نقش آفرینی نبوده،(از این لحاظ جز 5 بازی برتر تاریخه به نظر من)
از نظر تکنیکی 5 هم حقش نیست ولی به عنوان یه RPG براحتی 8 رو میاره به نظر من
اتفاقا به نظر من از نظر یه RPG اصلا راضی کننده نبود و سطحی کار شده بود. حالا اومده بودند با اکشن بازی رو جذاب کنن و یه RPG با اکشن قوی تحویل مردم بدن که توی این کار هم اصلا موفق نبودند و باز هم سطحی کار کرده بودند که این سطحی بودن بیشتر به خاطر کنسولیزه شدن بازی هست.
البته این سیستم دیلوگ ها و وابسته بودن جمله ها به هر کدوم از خداها جالبِ و مثل اکثر RPG ها نیست که تو یه چیزی انتخاب کنی اون حرفِ خودشو بزنه. ولی در کل مشکلات زیاد داره.
 
آخرین ویرایش:
امان از کنسولایزه شدن، UE 3 با پلتفورمهای نسل جدید سازگاری داره با ولی نمیشه روش مدهای RPG زیادی رو اجرا کرد، حتی Bioware هم برای Mass Effect نتونست اینکار رو بکنه...
 
امان از کنسولایزه شدن، UE 3 با پلتفورمهای نسل جدید سازگاری داره با ولی نمیشه روش مدهای RPG زیادی رو اجرا کرد، حتی Bioware هم برای Mass Effect نتونست اینکار رو بکنه...
باز این Bioware یه مقداری تلاش کرد و نتیجه هم یه اکشن خوب بود. یه مقدار دیگه بازی کردم داستان بازی خوبِ مخصوصا اینکه ارتباط جالبی با اساطیر یونان داره.یه سوال هم داشتم.:
وقتی رفتم پیش اوراکل یکی از دیالوگ ها بود که دو تا انتخاب داشت اون یکی رو یادم نیست ولی وقتی یکی رو انتخاب کردم گفت که باید به 3 تا جزیرهِ خدایان برم. حالا میخواستم ببینم اون یکی انتخاب هم همین نتیجه رو داشت یا فرق میکنه؟
 
هیچ فرقی نمی فوکوله :دی
سه تا موقعیت انتخاب داشتیم یکی اینکه Oracle از ما میپرسه دنبال چه میگردیم، دوم سوال در مورد سه راهنما ـه (گزینه های Guides? و Divine Blood?) جواب هر دو هم یکسانه چون oracle خودش فرزند آپولو هست برای پیدا کردن fleece باید نماینده هر 4 خدا باشن (3 تای دیگه هر کدام در یک شهر هستند) موقعیت سوم هم میتونیم از oracle در مورد چهار مکان اصلی بازی و سورپرایزهایی که داره سوال کنیم، فقط امکان انتخاب یک گزینه هست
 
البته اينكه بچه ها مي گن سطحي كار شده كاملا درست هست و من حرف محمد رو كاملا تاييد مي كنم اما همون طور كه گفتم گيم پلي بازي زجر اور نيست و ميشه بازيش كرد

اينم براي محمد گل:
ببين در كل انتخاب ديالوگ ها زياد فرقي در روند بازي نداره فقط يه كم ديالوگ ها فرق مي كنه اما داستان بازي خطي هست و هيچ تغييري رخ نمي ده فقط اينو بهت بگم كه هرجا بهت گفت مي خواي طرفو بكشي بكشش چون اگه نكشيش بعد دوباره در اخر مياد سراغت
ادامه ي بازي هم بايد اين 3 تا جزيره رو بري كه هر كدوم يك كليد محسوب مي شن بعد يك مرحله دوباره شهر خودش بعدشم دوتا مرحله ي فول اكشن و كاملا جذاب بعدشم يه غول اخر تخيلي:biggrin1:
اما اگه حال داري ادامش بده بعضي از مبارزه هاش خيلي خوب كار شدن البته بايد تحمل كلي ضرر و راه رفتن هم داشته باشي:biggrin1:
 
کسی میدونه این مرحله اخر البته فکر کنم اخریه دیگه. اونجایی که برمگردی پیش زنش اون ادمه که تو هواست و دورش بنفشه و هی سر اسکلت میفرسته رو چه جوری باید کشت؟؟؟:confused:
 
من هنوز به اونجا نرسیدم ولی فکر کنم برا حمله هوایی باید نیزه پرتاب کنی (با دکمه R) یا با shield bash (دکمه A) تیرهایی که میفرسته رو به سمت خودش بزنی
 
من هنوز به اونجا نرسیدم ولی فکر کنم برا حمله هوایی باید نیزه پرتاب کنی (با دکمه R) یا با shield bash (دکمه A) تیرهایی که میفرسته رو به سمت خودش بزنی

GoldenDragon:thanks: مرسی از راهنماییت.من از اول بازی تا اینجا که مرحله اخر بود اصلا به دکمه R توجه نکرده بودم.این ادم اخریه همون عموی جیسون هست که با پرتاب نیزه :horse: میوفته پایین بعد هم با شمشیرو چنتا اسپیشال اتک کارش تمام مشه. فقط موقعه کشتنش باز 4تا گزینه میاد که من گزینه اول همون قرمز رنگو انتخاب کردم فکر کنم no more talk بود که زود کشتش.اگه کسی با گزینه دیگه ای تمام کرد بگه چه جوری تمام میشه.
در کل بازی خوبی بود و داستانش خوب بود و اخرش هم خوب تمام شد اما دموی :demo:اخرش خیلی کم بود زیر 1دقیقه بود
 
قربونت
17.gif
کلا منم به این نتیجه رسیدم که گزینه های آرس خدای جنگ باعث میشه دیالوگها زود تموم بشه
Ares: let the spineless talk, a true doer will act
 
کسی میدونه چجوری باید از GOD POWERها استفاده کرد؛ تو بخش کنترل نوشته با کلیدهای F1,F2,... اما هنگام نبرد هیچ کدوم عمل نمیکنه!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or