Multi Platform Resident Evil RE9uiem

تاریخ انتشار
جمعه 8 اسفند 1404
ناشر
capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
photo_2025-06-07_12-41-50.jpg
بازی Resident Evil 9 معرفی شد - تاریخ انتشار: ۲۷ فوریه ۲۰۲۶

عنوان Resident Evil Requiem نهمین بازی در سری اصلی رزیدنت اویل است. آماده شوید تا در یک بازی نفس‌گیر که تا اعماق روح شما نفوذ می‌کند، از مرگ فرار کنید. عصر جدیدی از وحشت بقا در سال ۲۰۲۶ آغاز می‌شود. پیشرفت‌های تکنولوژیکی همراه با تجربه عمیق تیم توسعه، داستانی غنی از شخصیت‌ها و گیم‌پلی‌ای ایجاد کرده که مثل همیشه غوطه‌ورکننده است.
 
آخرین ویرایش:
پیش‌فروش از 29 اکتبر (7 آبان)

View attachment 396074

همینطور گفتند توی همون روز یه ویدئو مخصوص برای بزرگداشت سی سالگی سری منتشر میکنند، اما توی اون ویدئو خبری از گیم پلی جدید برای requiem نیست lol.
 
پس تریلر بعدی رفت TGA :-?

احتمالا. مگر اینکه توی همین اکتبر یا نوامبر یه دایرکت یا شوکیس مخصوص RE برگزار کنند و اونجا تریلر و اطلاعات جدید بدند. ولی در کل همونطور که قبلا گفتم مارکتینگ بازی تا الان یخورده عجیب بوده. البته نمیشه زیاد بهشون ایراد گرفت، چون تقریباً تمام RE های اخیر مارکتینگ اصلیشون دو سه ماه قبل از انتشار بازی شروع شده.
 
انصافا کپکام نسل قبل رو با RE Engine خیلی خوب طی کرد ، در عین اینکه خیلی بهینه بود جهش گرافیکی خیلی خوبی هم داشت.
اما این نسل انصافا تو این بخش خوب کار نکردن ، مخصوصا بازیهای بزرگشون مثل DD2 و Wilds
حالا تا REX بیاد و ببینیم چطور محدودیتهای انجین فعلی رو رفع میکنن.
 
دیگه بخاطر ساپورت از سوییچ ۲ و اون یکی کنسول نسل هشتمی معلومه از گرافیک زدن
چرا از گرافیک مانستر هانتر نزدن که رو نسل هشت و سوییچ پورت کنن؟ اون که از RE هم پرفروش تر بود. تازه یه جورایی گس هم میشه به حسابش آورد. چرا از گرافیک اونیموشا نزدن که رو اون کنسولا هم پورت شه؟ یا مثلا از دراگنز داگما نزدن که بشه اجرا کرد؟

باور کنید قضیه از گرافیک زدن نبوده و نیست هیچوقت :D وقتی میبینن بازی قابلیت اجرا رو داره خب چرا نکنن؟ نمیدونم چرا همه فکر میکنن دیفالت بازیا در حد فیلم آواتار ساخته میشه بعد یهو مدیریت میاد میگه آقا دانگرید کنید رو این چند تا کنسول باید اجرا شه.
 
انصافا کپکام نسل قبل رو با RE Engine خیلی خوب طی کرد ، در عین اینکه خیلی بهینه بود جهش گرافیکی خیلی خوبی هم داشت.
اما این نسل انصافا تو این بخش خوب کار نکردن ، مخصوصا بازیهای بزرگشون مثل DD2 و Wilds
حالا تا REX بیاد و ببینیم چطور محدودیتهای انجین فعلی رو رفع میکنن.
یه نکته ای ، هردوشون جهان باز بودن. در نسل پیش هم بازیهای جهان بازش بهینه نبودن ، حداقل روی pc :-?
 
تو بازی های ترسناک ، اتمسفر (گرافیک هنری) و صدا گذاری و نورپردازی خیلی مهم تر از گرافیک فنی هست

الان ریمیک Alone in the Dark گرافیک فنی نسل ۷ می خورد اما اتمسفرش عالی بود


گرافیک فنی بیشتر برای بازی های ماجراجویی و اکشن مثل آنچارتد و تومب رایدر و هوریزون .... فاکتور مهمتری هست
 
  • Like
Reactions: Love Console

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or