Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
این دیسک بازی تو تهران موجود شده چرا انقدر قیمتش بالاست؟
بازی ۶۰ دلاره ریترنال با ۷۰ دلار روز اول ۱۵۵۰ بود

محبوبیت و شناخته شدگی یه عنوان رو هم در نظر بگیرید!
_____________
و البته منی که تمام بازیهام از 20 سال پیش فیزیکی بوده، نزدیک 2 ساله که دیگه دیسک نمیگیرم. به شکل احمقانه ای بی صرفه شده.
 
خب حدود دو ساعت بازی کردم.

هولی شت. اینترو بازی عالیه. رفرنس ها و ایستر اگ های خیلی خوبی از بازی های قبلی مخصوصا RE7 داره.

تا اینجا اتمسفر بازی خوب بوده. ترس همراه با دلهره و استرس ناشی از دشمن ها. یجورایی مثل اوایل RE4 هست. ای کاش تا اخر بازی همین جو و اتمسفر باشه :دی.

همینطور کانسپت های مربوط به پک Ethan's Trauma هم یه چک سریع کردم، خیلی خوبه و برای کسایی که نسخه دلاکس رو خریدن میتونه جذاب باشه. یه سوپرایز خوب از یکی از کاراکترهای قدیمی سری داره. لعنت به کپکام که همیشه ایده های جذاب رو حذف میکنه :دی.
 
فقط یک جلمه : کسایی که با RE4 حال کردن با این بازی شدیدا حال میکنن به هیچ وجه انتظار نسخه 7 نداشته باشید
باس فایت اول (اصلی) بازی از نطر ست پیس یکی از خفن ترین کار های کپکام بود ولی خوب متاسفانه فقط اکشن خالص بود .تو یـ جای تنگ یـ عالمه مهمات میندازه جلوت بعدم با یـ ست پیس هیجانی تموم میشه
حس گشت و گذار تو بازی لامصب خیلی خوبه کلی سورپرایز ریز و درشت تو دهکده برامون ترتیب دیدن
بعد باس اول , بازی تقریبا OW میشه و بهت حق انتخاب میده که کدوم آبجکتیو رو اول بری
لایکن ها یکی از بهترین دشمنایی هستن که تو این سری خلق شدن
 
من بعد از حدود سه ساعت و نیم بازی کردن هنوز به باس فایت اول بازی هم نرسیدم. این بدون احتساب زمان کاتسین هاست. ای کاش بازی مثل RE7 یه صفحه stat داشت که پلی تایم و تعداد ایتم های قابل جمع شدن رو‌ نشون میداد.
جستجوی قلعه و گشتن تمام سوراخ و سمبه ها حس و حال خیلی خوبی داره. این موضوع خیلی منو یاد بازی های کلاسیک سری میندازه. تا اینجا لول دیزاین و جریان بازی خیلی خوب بوده. پازل ها هم خوب بودند. شاید نسبتا ساده با وجود هینت هایی که داده میشه اما خب RE پازل های سخت در حد سری مثل سایلنت هیل نداشته.
 
من حدودا ۹ ساعت بازی کردم. تا به اینجا عالی بوده واقعا و البته به نظرم به شدت هم می‌تونه ترسناک باشه. به خصوص یکی از مراحل اواسط بازی که شاید بشه گفت از کل شماره هفتم ترسناک تر بود. (حداقل برای من).
من خودم سعی کردم تا اینجا هر چی داخل بازی بود رو پیدا کنم و خب حدود شاید ۶۰ درصد بازی رو پیش بردم.
خلاصه تا به اینجا عالی بوده و بالانس کافی هم بین ترس و اکشن وجود داره. :D
بازی هم به شدت به شماره چهارم و ریمیک شماره دوم وفاداره. (کلا تا به اینجا دقیقا ترکیبی از شماره های قبلی بوده.)
 
قسمت قلعه رو طبق تایمی که سیو بازی نشون میداد روی حدود ۵ ساعت تموم کردم. البته مطئنم تایم بیشتری رو صرف بازی کردم و شاید چیزی حدود ۷ ساعت شده باشه lol :دی

من درجه سختی کژوال رو انتخاب کردم چون میخواستم بار اول کاملا توی داستان و دنیای بازی غرق بشم. از اونجایی که دشمن های اصلی کمتر تعقیبت میکنند و همینطور جون کمتری هم دارند، کار اسونتر میکرد تا به گشت و‌ گذار بپردازی و از فضای بازی لذت ببری. تا جای که میشد همه جا رو گوشه به گوشه گشتم اما با اینحال نتونستم یکی دو جا کامل صد در صد کنم,، چون واقعا پیدا ‌کردن برخی از جواهرات و ایتم ها سخته.

تا اینجا بنظرم طراحی بازی عالی بوده. بیشتر المان های بازی های کلاسیک مثل بک ترکینگ، پازل، جستجو و کاوش، مدیریت ایتم و اینونتوری، اتمسفر ترسناک و دلهره اور و... وجود داشته. تنها نکته منفی شاید بشه گفت در مورد مینی باس ها هست که به اونصورت چالش برانگیز و درگیر کننده نبودند و یکم زیادی اسون بودند. البته میدونم روی درجه های سختی بالاتر قطعا سخت تر هستند اما از نظر مکانیزم ها و شیوه مبارزه کار خاصی نمیخواست انجام بدی و سریع از بین میرفتند. یه نکته دیگه هم در مورد داستان که شاید بشه گفت ناامید کننده بود این بود که زیاد روی شخصیت پردازی این دشمن ها و شخصیت های منفی کار نشده بود و بیشتر بطور خیلی کوتاه از طریق فایل ها یه سری مطالب گفته شده بود تا اینکه از روایت و جریان خود بازی باهاشون اشنا بشیم. با اینکه از نقدها میدونم بازی توی قسمت های بعدی این کیفیت رو حفظ نمیکنه اما مطمئنم از اون ها هم لذت میبرم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or