Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
یـ چیزی که خیلی باحاش حال کردم اینه که اتان این بار به شدت به محیط واکنش نشون میده دیگه خبری از اون چوب خشک شده نسخه 7 نیست . نفس نفس زدنش درد کشیدن ـش و اکتینگش که دیگه نگم قشنگ 180 درجه با نسخه 7 فرق کرده. تو همین نیم ساعت 10 برابر اتان نسخه 7 از خودش احساسات بروز داد !!!

شوتینگ بازی همچنان مثل نسخه 7 ـه ولی خوب کمی سرعتی تر شده . این بار علاوه بر بلوک کردن میشه کانتر اتک کرد لگد زد و دشمنا رو به عقب هل داد سرعت حرکت کردن اتان هم دو برابر قبل شده . مورد دیگه Verticality بودن محیط ـه , دیگه با یـ مشت محدوده اسکریپت شده قرار نیست سر و کله بزنیم . یـ عالمه لبه هست که میشه ازشون بالا رفت و از روشون پرید. هوش مصنوعی گرگینه ها مثل نسخه قبل ـه و سازنده ها واسه اینکه بالانس رو حفظ کنن یـ چیزی بین خنگ و هوشمند طراحیشون کردن . به موقعش جاخالی میدن بعضی موقع ها سینه سپر میکنن جلوت بعضی موقع ها هم که تعدادشون زیاد میشه عقب میکشن . کلا مبارزات بازی به شدت از نسخه 4 الگو برداری شده از نحوه محصاره شدن گرفته تا بلوک کردن موقت دشمنا تو اتاق و ... انگار داری خود نسخه 4 رو بازی میکنی !

گرافیک هنری بازی واقعا خیلی خفنه درسته یـ سری بافت ها زیاد چنگی به دل نمیزنن ولی نورپردازی بازی خیلی خوبه و قشنگ کپکام اینجا سنگ تموم گذاشته . موشن کپچر شخصیتا عالی شده و دیگه از اون قیافه های داغون و uncanny valley نسخه 7خبری نیست . ایتم های استفاده شدنی مثل کلید و ... صفحه مورد نظر خودشون رو توی اینونتوری دارن صفحه مربوط به کرفتینگ هم گسترش پیدا کرده و رنج ایتمایی که میشه کرفت کرد زیاد شده در کل به نظر میاد با یکی از بهترین و روون ترین اینونتوری های سری طرفیم

موفقیت این نسخه تضمین شدست 8->
احمد جان، عزیزم، دفعه ی قبل که از یه بازی خیلی تعریف کردی با خاک کوچه یکسان شد. ما از این گیم خوشمون میاد. نکن برادر من. همش ازش بد بگو.
 
من تریلر رو ندیدم
عجب ابهتی داره ?
یه سوال
اینها چه ربطی میتونن به آمبرلا داشته باشن؟

هنوز چیز زیادی مشخص نیست. اما احتمالا یکی سران اون چهار خانواده یا ماتر میراندا با امبرلا و گذشته شرکت ارتباط خاصی داشتند. چون ظاهرا همگی خیلی مسن و مثل یه فسیل زنده هستند و قطعا انسان های معمولی نیستند و اینها به غیر از دسترسی داشتن به یه ویروس خاص ممکن نیست.

علاوه بر این بازی دنباله مستقیم RE7 هست. پس احتمال داره پای بلو امبرلا، کانکشن و بقیه شرکت ها و چیزهایی که توی RE7 مطرح شد وسط باشه.
 
احمد جان، عزیزم، دفعه ی قبل که از یه بازی خیلی تعریف کردی با خاک کوچه یکسان شد. ما از این گیم خوشمون میاد. نکن برادر من. همش ازش بد بگو.
Surprised Cat GIF
 
توی ایول 6 کپکام اومد انواعو اقسام جکو جونورها رو به وسیله ویروس جدید به بازی اضافه کرد، از دایناسور بگیر تا خرمگس! انقدر درگیر المان های صنعتی و سنتی با چاشنی اکشن شد که نفهمید چه آش شله قلم کاری تحویل می ده، مثالم برای این بازی شاید تعجب آور باشه ولی چیزیه که منو به فکر برده، ایول 8 با تمام زیبایی هایی که داره، الهام گیری هایی بعضا باستانی و مدرن ارائه می ده که هر کدوم صاحب اثرن و جداگانه یونیورس خودشونو دارن، ترکیب ومپایر و گرگینه ها و جکوجونورای دیگه ممکنه هیجان انگیز باشه، ولی خب تمام این مسائل باید منطق داستانی و دارای جزییات باشه، لوت، زامبی ها، آپگرید سلاح ها، محیط های بازی، با توجه به بازخوردها تغییر کرده و از تجربه های قبلی مثل ایول 4 استفاده کردن، این تغییرات و بزرگی بازی به خودی خود مشکلی نداره، تنها زمانی مشکل ایجاد می کنه که کپکام صرفا ایده طرفدارا رو بخواد دنبال کنه و همه رو راضی نگه داره و این چیزیه که منو نگران می کنه، این بازی در نگاه کلی همه چیز داره، ولی سوالی که از خودم می پرسم اینه که داشتن همه چیز کافیه برای برآورده کردن انتظارات من از یک ایول تمام عیار؟ این موضوع رو مطرح کردم که بگم با تمام حس خوبی که بازی دارم، امیدوارم این المانها و ایده ها در نهایت در جای درست خودش بشینه و هیچ کدوم از قسمت ها به پیکره بازی صدمه ای نزنه و انسجام خودش رو تا پایان حفظ کنه
 
توی ایول 6 کپکام اومد انواعو اقسام جکو جونورها رو به وسیله ویروس جدید به بازی اضافه کرد، از دایناسور بگیر تا خرمگس! انقدر درگیر المان های صنعتی و سنتی با چاشنی اکشن شد که نفهمید چه آش شله قلم کاری تحویل می ده، مثالم برای این بازی شاید تعجب آور باشه ولی چیزیه که منو به فکر برده، ایول 8 با تمام زیبایی هایی که داره، الهام گیری هایی بعضا باستانی و مدرن ارائه می ده که هر کدوم صاحب اثرن و جداگانه یونیورس خودشونو دارن، ترکیب ومپایر و گرگینه ها و جکوجونورای دیگه ممکنه هیجان انگیز باشه، ولی خب تمام این مسائل باید منطق داستانی و دارای جزییات باشه، لوت، زامبی ها، آپگرید سلاح ها، محیط های بازی، با توجه به بازخوردها تغییر کرده و از تجربه های قبلی مثل ایول 4 استفاده کردن، این تغییرات و بزرگی بازی به خودی خود مشکلی نداره، تنها زمانی مشکل ایجاد می کنه که کپکام صرفا ایده طرفدارا رو بخواد دنبال کنه و همه رو راضی نگه داره و این چیزیه که منو نگران می کنه، این بازی در نگاه کلی همه چیز داره، ولی سوالی که از خودم می پرسم اینه که داشتن همه چیز کافیه برای برآورده کردن انتظارات من از یک ایول تمام عیار؟ این موضوع رو مطرح کردم که بگم با تمام حس خوبی که بازی دارم، امیدوارم این المانها و ایده ها در نهایت در جای درست خودش بشینه و هیچ کدوم از قسمت ها به پیکره بازی صدمه ای نزنه و انسجام خودش رو تا پایان حفظ کنه
با توجه به خبر ساخت نسخه نهم توسط کپکام و اینکه مثل دو شماره قبلی همین سبک هست بنظر میاد که خود کپکام از موفقیت این نسخه هشتم مطمئنه . حالا باید دید منتقدین و گیمرها هم همین نظر رو دارن یا نه.
بنظر میاد سبک سوم شخص از این به بعد برای ریمیک ها و شاید نسخه بعدی Revelation باشه البته اگر دیگه ساخته بشه .
یعنی میخواد این فرمول رو تا کی ادامه بده؟
 
  • Sad
  • Like
Reactions: kamyy and reza51
با توجه به خبر ساخت نسخه نهم توسط کپکام و اینکه مثل دو شماره قبلی همین سبک هست بنظر میاد که خود کپکام از موفقیت این نسخه هشتم مطمئنه . حالا باید دید منتقدین و گیمرها هم همین نظر رو دارن یا نه.
بنظر میاد سبک سوم شخص از این به بعد برای ریمیک ها و شاید نسخه بعدی Revelation باشه البته اگر دیگه ساخته بشه .
یعنی میخواد این فرمول رو تا کی ادامه بده؟
کپکام نشون داده که اولویت هاش همیشه در حال تغییره، درسته که ایول رو نمی شه به شیوه گذشته ادامه داد و باید یک فاز جدید براش در نظر می گرفت که ایول 7 سرآغاز خوبی بود براش، ولی کپکام یک مشکل اساسی بعد از هر موفقیتش داره، یا از این ور بوم میوفته یا از اونورش! اگر ایول 8 قوی ظاهر بشه که امیدوارم همینطور باشه همین فرمول رو ادامه می ده، همونطور که برای ایول 7 بخاطر بازگشت به برخی المان های کلاسیک و البته ریسک دوربین اول شخص باز هم بازخورد مثبت گرفت و با مصاحبه های گوناگون هنوزم می خواد اون روند رو با چاشنی بزرگنمایی! تقویت کنه، این مصاحبه هایی که از من هم شده، بیشترش سیاست کمپانیه برای اینکه بگه مشتری مداریم و در تبلیغات هاش از اهرم فن ها زیاد استفاده می کنه؛ ولی هنوز مولتی پلیر مزخرف می ده برای ایول، بازی رو با چاشنی های مختلف با توجه به نیاز بازار بیرون می ده که شاید الان بگین این مورد خوبه ولی در مورد ایول تفاوت هایی داره، این نسخه حتی اگر فرضو بر این بگیرم موفق نشه برای نسخه بعدی بازی رو دوباره زیرو رو می کنه و نشون داده ترسی از تغییرات و در برخی موارد حماقت هاش! نداره
 
اتمسفر که فوق العاده اس ولی من بعید میدونم اون حس ترس که حداقل توی نیمه اول RE7 بود اینجا هم باشه. هم ولین های اصلی را خز کردن با این تمرکز تبلیغات روی اندام و قد و منحنی های بدنشون هم این لایکن ها اینجوری که داره هدشاتشون میکنه توی محیط بیرون بیشتر حس RE4 میده که خیلی المان های ترسش قوی نبود.

کلا بازی درواقع داره همون خط روند RE Classic > RE4 که بود را اینجا هم طی میکنه.
 
اتمسفر که فوق العاده اس ولی من بعید میدونم اون حس ترس که حداقل توی نیمه اول RE7 بود اینجا هم باشه. هم ولین های اصلی را خز کردن با این تمرکز تبلیغات روی اندام و قد و منحنی های بدنشون هم این لایکن ها اینجوری که داره هدشاتشون میکنه توی محیط بیرون بیشتر حس RE4 میده که خیلی المان های ترسش قوی نبود.

کلا بازی درواقع داره همون خط روند RE Classic > RE4 که بود را اینجا هم طی میکنه.
باهات موافقم
 
  • Like
Reactions: kamyy
اقا الان یـ چیزی به ذهنم خطور کرد! بعد این همه مدت خبری مبنی بر وجود Save دستی و Stash (مثل نسخه قبل) منتشر شده ؟ تو دمو که حداقل اثری از این دوتا نبود
 
  • Poker Face
Reactions: kamyy
اقا الان یـ چیزی به ذهنم خطور کرد! بعد این همه مدت خبری مبنی بر وجود Save دستی و Stash (مثل نسخه قبل) منتشر شده ؟ تو دمو که حداقل اثری از این دوتا نبود

ظاهرا توی وبسایت بازی توی محتویات نسخه دلوکس اشاره به تایپرایتر و دستگاه سیو شده، اما مشخص نیست فقط مختص نسخه دلوکس هست یا توی نسخه عادی هم وجود داره.

EtCpL0kUUAMeIqP.png

احتمالا تو پیش نمایش های که امروز بیاد مشخص بشه.
 
ظاهرا توی وبسایت بازی توی محتویات نسخه دلوکس اشاره به تایپرایتر و دستگاه سیو شده، اما مشخص نیست فقط مختص نسخه دلوکس هست یا توی نسخه عادی هم وجود داره.

View attachment 202316

احتمالا تو پیش نمایش های که امروز بیاد مشخص بشه.
این یه موردم تایید کنن کپکام رو حلال می کنم بابت تمام ازار و اذیت های نسخه های قبلیش :D
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or