Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
مقایسه سرعت لودینگ اولیه در نسل ۸ و ۹

08E4362B-714C-463B-AEB7-8D3EF90FE38C.jpeg

همچنین در زمینه وضوح ، سایه و کیفیت بافت کنسول های پایه نسل هشت یعنی فت و اسلیم ( و قطعا در دموی بعدی اکس باکس وان هم بهشون اضافه میشه) به معنی واقعی کلمه افتضاح هستن و کلا مات هستن
 
دوستانی که دمو بازی کردن،گان پلی بازی چطوریه؟دیگه بعد از لست 2،هیچ گان پلی به چشم نمیاد
میخاستم بیام همینو بگم البته نمیشه قطعی نظر داد چون فقط با یه کلت شلیک کردم ولی دقیقاا گان پلی مثل نسخه هفته و من از هفت خوشم نیومد چون اصلا سنگینی اسلحه موقع شلیک حس نمیشد اینم به نظرم اینطور بود اصلا حس نمیشه که داری با یه کلت تیر میزنی انگار تفنگ بادی گرفتی دستت
 
دوستانی که دمو بازی کردن،گان پلی بازی چطوریه؟دیگه بعد از لست 2،هیچ گان پلی به چشم نمیاد
کلا دو تا اسلحه تو دمو وجود داره . یه کلت و یه شاتگان ، با دوئل سنس ps5 که به لطف اداپتیو تریگر و هپتیک کاملا سنگینی شلیک با شاتگان احساس میشه . aiming هم به نظرم منطقی و چالش برانگیز بود . قیاس گان پلی یه بازی سوم شخص با این هم کلا اشتباهه البته .
 
کلا دو تا اسلحه تو دمو وجود داره . یه کلت و یه شاتگان ، با دوئل سنس ps5 که به لطف اداپتیو تریگر و هپتیک کاملا سنگینی شلیک با شاتگان احساس میشه . aiming هم به نظرم منطقی و چالش برانگیز بود . قیاس گان پلی یه بازی سوم شخص با این هم کلا اشتباهه البته .
عه شاتگانم بود من فقط کلت داشتم ?
انقدر غرق جو باازی شدم که هیچ به محیط دقت نکردم خوبه پس رو ps5 سنگینی اسلحه ها حس میشه رو ps4 که من خوشم نیومد
 
  • Like
Reactions: kamyy
مقایسه سرعت لودینگ اولیه در نسل ۸ و ۹

View attachment 202189

همچنین در زمینه وضوح ، سایه و کیفیت بافت کنسول های پایه نسل هشت یعنی فت و اسلیم ( و قطعا در دموی بعدی اکس باکس وان هم بهشون اضافه میشه) به معنی واقعی کلمه افتضاح هستن و کلا مات هستن
مگه قرار نبود حالا RT On روی 45 فریم باشه :دی چرا 60 عه پس :دی
 
  • Like
Reactions: kamyy
مگه قرار نبود حالا RT On روی 45 فریم باشه :D چرا 60 عه پس :D
بله در بررسی فریم فریت امروز نسخه ps5 در اکثر مواقع در حالت RT on فریم ۶۰ بود اما پایدار نبود و تا ۵۴ افت میکرد.احتمال زیاد توی بازی اصلی که مپ وسیع به صورت کلی در دسترس قرار بگیره اون موقع در حالت RT on فریم‌ بیاد روی ۴۵ وگرنه توی محیط های بسته و یا کات سین ها به ۶۰ نزدیکه.( غیر از این بود‌ سازنده میزان فریم‌ رو در حالت rt رو نمیومد ۴۵ اعلام کنه )
من خودم توی قسمت هایی از بازی که در قلعه قراره جریان داشته باشه به خاطر نوپردازی و رفلکس بینظیر نور RT رو‌ روشن میکنم در کنارش ۶۰ فریمم داره ولی در محیط های سرباز خاموشش میکنم که ۶۰ فریم حفظ شه چون عدم ثبات فریم چیزی جز چشم درد و‌ سر درد نداره.اینجوری تعادل خوبی برقرار میشه
 
  • Like
Reactions: kamyy and voldmort
اهم... :-"
اینتر تریلر ها و اطلاعات جدید خیلی خوب بودن و کلا مثل اینکه برای این نسخه واقعا کم نزاشتن...
الان فقط با توجه به وسعت بازی، برام یه سوالی پیش اومد، مثل یه سری از Re های قبلی بازی بخش های داستانی اضافه هم داره یا نه، مثلا بعد از تموم کردن بازی برای اولین بار یه سناریو از دید کریس باز بشه و ....

اگر منظورت چیزی مثل Separate Ways توی RE4 هست، احتمالش خیلی کم هست. چون اینطور که پیداست بازی خودش به اندازه کافی طولانی هست و با وجود مرسنریز و Reverse به اندازه کافی محتوای قابل بازی وجود داره. همون SW هم یه استثنا بود و توی نسخه اورجینال بازی وجود نداشت. کلا هیچ کدوم از بازی های سری تا اونجایی که میدونم محتوای اضافه داستانی به اون شکل ندارند و در مورد ویلیج هم اگر چیزی باشه مثل بقیه بازی ها قطعا در قالب DLC خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: kamyy and Kurt117
بله در بررسی فریم فریت امروز نسخه ps5 در اکثر مواقع در حالت RT on فریم ۶۰ بود اما پایدار نبود و تا ۵۴ افت میکرد.احتمال زیاد توی بازی اصلی که مپ وسیع به صورت کلی در دسترس قرار بگیره اون موقع در حالت RT on فریم‌ بیاد روی ۴۵ وگرنه توی محیط های بسته و یا کات سین ها به ۶۰ نزدیکه.( غیر از این بود‌ سازنده میزان فریم‌ رو در حالت rt رو نمیومد ۴۵ اعلام کنه )
من خودم توی قسمت هایی از بازی که در قلعه قراره جریان داشته باشه به خاطر نوپردازی و رفلکس بینظیر نور RT رو‌ روشن میکنم در کنارش ۶۰ فریمم داره ولی در محیط های سرباز خاموشش میکنم که ۶۰ فریم حفظ شه چون عدم ثبات فریم چیزی جز چشم درد و‌ سر درد نداره.اینجوری تعادل خوبی برقرار میشه
ظاهرا این ۴۵ فریم مینیمم فریم ریتی هست که تو حالت RT میده وگرنه بصورت میانگین بین ۵۵ تا ۶۰ فریم داره میده


دمو رو تست کردم عالیه

IMG_20210418_133241_718.jpg

این عکس وسط ظاهرا مادام میراندا هست و بقیه اعضای خانوادش هستن


IMG_20210418_133336_243.jpg IMG_20210418_133337_812.jpg IMG_20210418_133339_044.jpg IMG_20210418_133246_497.jpg
 
یـ چیزی که خیلی باحاش حال کردم اینه که اتان این بار به شدت به محیط واکنش نشون میده دیگه خبری از اون چوب خشک شده نسخه 7 نیست . نفس نفس زدنش درد کشیدن ـش و اکتینگش که دیگه نگم قشنگ 180 درجه با نسخه 7 فرق کرده. تو همین نیم ساعت 10 برابر اتان نسخه 7 از خودش احساسات بروز داد !!!

شوتینگ بازی همچنان مثل نسخه 7 ـه ولی خوب کمی سرعتی تر شده . این بار علاوه بر بلوک کردن میشه کانتر اتک کرد لگد زد و دشمنا رو به عقب هل داد سرعت حرکت کردن اتان هم دو برابر قبل شده . مورد دیگه Verticality بودن محیط ـه , دیگه با یـ مشت محدوده اسکریپت شده قرار نیست سر و کله بزنیم . یـ عالمه لبه هست که میشه ازشون بالا رفت و از روشون پرید. هوش مصنوعی گرگینه ها مثل نسخه قبل ـه و سازنده ها واسه اینکه بالانس رو حفظ کنن یـ چیزی بین خنگ و هوشمند طراحیشون کردن . به موقعش جاخالی میدن بعضی موقع ها سینه سپر میکنن جلوت بعضی موقع ها هم که تعدادشون زیاد میشه عقب میکشن . کلا مبارزات بازی به شدت از نسخه 4 الگو برداری شده از نحوه محصاره شدن گرفته تا بلوک کردن موقت دشمنا تو اتاق و ... انگار داری خود نسخه 4 رو بازی میکنی !

گرافیک هنری بازی واقعا خیلی خفنه درسته یـ سری بافت ها زیاد چنگی به دل نمیزنن ولی نورپردازی بازی خیلی خوبه و قشنگ کپکام اینجا سنگ تموم گذاشته . موشن کپچر شخصیتا عالی شده و دیگه از اون قیافه های داغون و uncanny valley نسخه 7خبری نیست . ایتم های استفاده شدنی مثل کلید و ... صفحه مورد نظر خودشون رو توی اینونتوری دارن صفحه مربوط به کرفتینگ هم گسترش پیدا کرده و رنج ایتمایی که میشه کرفت کرد زیاد شده در کل به نظر میاد با یکی از بهترین و روون ترین اینونتوری های سری طرفیم

موفقیت این نسخه تضمین شدست 8->
 
آخرین ویرایش:
در مورد فلسفه وجودی گرگینه ها همین اول کار فک میکنم بازی جوابمون رو داد :

اخر دمو همون شخصی که توسط گرگینه ها زخمی شده بود تبدیل به گرگینه شده که خوب این صد درصد وجود ویروس مسری رو تایید میکنه
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که میتونند دمو رو تجربه کنند، اگر احیانا احساس کردند اسلحه ها مخصوضا هندگان یه مقدار ضعیف هستند و اون فیدبک لازم از طرف دشمن ها رو ندارند، به این نکته توجه داشته باشند که اینبار اسلحه ها مثل RE4 یا RE5 قابلیت اپگرید دارند. چیزی که توی این دمو در دسترس نیست و قطعا توی بازی کامل با اپگرید کردن اسلحه ها وضعیت خیلی بهتری پیدا می کنند و کامبت هم لذت بخش تر میشه.

View attachment 202194

این عکس وسط ظاهرا مادام میراندا هست و بقیه اعضای خانوادش هستن
توی تریلر اخر به وضوح همراه بقیه ویلن ها نشون داده میشه.

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or