Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
دوستان اینو دیدین ؟ یا من دیر فهمیدم لو رفته ؟!!!
پشمام کپکام . پشمام . پشمام . پشمام . چه کردی تو !!!
این نسخه به شرط دارا بودن یه ریزه نوآوری فقط یه ریزه نسبت به اویل 7 و گیم پلی و کلا همه چیز اون بازی ، قطع به یقین متای 92 اویل 2 ریمیک رو رد میکنه .
به شخصه من عاشق گرگینه ها و اون زوزه هاشون هستم و خیلی دوست دارم بدونم چطوری از این پتانسیل استفاده میشه .
یه سوال:بازی سیستم داینامیک آب و هوا داره ؟!!! آخه گرگینه ها ( حداقل اون چیزی که من تو بعضی داستانا خوندم ) قطع به یقین تو دل تاریکی شب و به شرط وجود قرص ماه تو آسمون ، میزنن به جنگل و جاده . حالا من خیلی دوست دارم بدونم این جزئیات و اللخصوص زوزه های وحشتانکشون رو چطوری تو بازی پیاده کردن ؟ ( بیشترین ترسم تو کل زندگی از گرگینه هاست . اون ابهت و صدایی که دارن . اصن بعد از خوندن بعضی داستانا راجع به این موجودات ، پشمام میریزه بهشون فکر میکنم تو شبا . خداوکیلی خیلی پتانسیل برتری رو دارن در زمینه ترسوندن و جامپ اسکر. امیدوارم کپکام از دست نده این یه مورد رو به فنا ندن انصافا . به نظرم بهترین تصمیم اضافه کردن این موجودات به بازی بوده . ایول )
البته از حیث گیم‌پلی یه ذره می ترسم . چون اصلا تغییر ندادن . البته نیازی هم به تغییر نداشت ولی خب انتظار داشتم کمی از اون حالت خشک بی رمق سنگین بیاد بیرون که ظاهرا تو تریلر من چیزی جز همون گیم پلی سنگین سابق ندیدم .
نه اینکه بد باشه ها . ولی ای کاش کمی روون تر بشه .
چون گفتن بازی رو اکشن تمرکز داره ، مهمه که یه دستی رو گیم‌پلی بکشه
گفتن داستان بازی وفاداره به نسخه های پایه و قبلی رزیدنت. اگه تهش برسه به لیان و اون تئوری کلر و آلبرت وسکر درست از آب در بیاد یعنی پشماااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تخیل من بود دیگه . شرمنده دوستان

اسم رسمی اون دشمن ها که شبیه گرگینه هستند Lycans هست.هنوز چیز زیادی ازشون نمیدونیم اما همونطور که دوست عزیز هم اشاره کرد اون ها به طور قطع گرگینه های سنتی که توی فیلم ها دیدید و با کامل شدن ماه تبدیل به گرگینه میشن نیستند و مثل همیشه حتما پای یه ویروس یا انگل وسط هست. اما خب میتونند یه شباهت هایی هم در ظاهر و هم در عمل به گرگینه ها داشته باشند. این رو توی نامگذاریشون هم میشه فهمید.

همونطور که توی تریلر ها یا گیم پلی که از بازی دیدم میشه فهمید بطور مثال قطعا موجودات خیلی سریع و باهوشی هستند و یجورایی روی چهار دست و پا حرکت میکردند و احتمالا از تاکتیک هایی مثل حمله بصورت گله ای یا گروهی برای محاصره کردن پلیر استفاده میکنند. این پیشرفت بازی توی زمینه طراحی دشمن ها و تنوعشون قطعا بخاطر انتقادهایی بوده که در مورد دشمن ها به RE7 وارد بود.

در مورد گیم پلی هم اگر منظورتون گان پلی هست، بله ظاهرا تغییری نکرده و بیس کلی گان پلی همون هست. اما خب بالا رفتن اکشن بازی و اضافه چیزهایی مثل دوک یا همون مرچنت و بالا رفتن تنوع اسلحه های بازی و مکانیزهای جدید مثل هل دادن دشمن ها بعد از بلاک و... قطعا روی ست پیس ها، لول دیزاین و کیفیت کلی گیم پلی تاثیر داره و بازی قطعا از این نظر بهتر از RE7 خواهد بود.
 
اسم رسمی اون دشمن ها که شبیه گرگینه هستند Lycans هست.هنوز چیز زیادی ازشون نمیدونیم اما همونطور که دوست عزیز هم اشاره کرد اون ها به طور قطع گرگینه های سنتی که توی فیلم ها دیدید و با کامل شدن ماه تبدیل به گرگینه میشن نیستند و مثل همیشه حتما پای یه ویروس یا انگل وسط هست. اما خب میتونند یه شباهت هایی هم در ظاهر و هم در عمل به گرگینه ها داشته باشند. این رو توی نامگذاریشون هم میشه فهمید.

همونطور که توی تریلر ها یا گیم پلی که از بازی دیدم میشه فهمید بطور مثال قطعا موجودات خیلی سریع و باهوشی هستند و یجورایی روی چهار دست و پا حرکت میکردند و احتمالا از تاکتیک هایی مثل حمله بصورت گله ای یا گروهی برای محاصره کردن پلیر استفاده میکنند. این پیشرفت بازی توی زمینه طراحی دشمن ها و تنوعشون قطعا بخاطر انتقادهایی بوده که در مورد دشمن ها به RE7 وارد بود.

در مورد گیم پلی هم اگر منظورتون گان پلی هست، بله ظاهرا تغییری نکرده و بیس کلی گان پلی همون هست. اما خب بالا رفتن اکشن بازی و اضافه چیزهایی مثل دوک یا همون مرچنت و بالا رفتن تنوع اسلحه های بازی و مکانیزهای جدید مثل هل دادن دشمن ها بعد از بلاک و... قطعا روی ست پیس ها، لول دیزاین و کیفیت کلی گیم پلی تاثیر داره و بازی قطعا از این نظر بهتر از RE7 خواهد بود.
اوه داش مث اینکه من کلا زده بودم جاده خاکی
مرسی بسیار ممنون
بله اون مورد هم منظورم گان پلی بود .
از پاسخ جامعتون سپاس گذاری می کنم
 
آخرین ویرایش:
یعنی گرگینه ها و‌ خوناشامای بازی با اون تعریفی که من از خوناشاما و گرگینه ها تو کتاب داستان های مختلف خوندم ، تفاوت دارن ؟ درسته ؟!!!
خب یکمی گیج کنندس
جدا این قدر فاصله هست با اون چیزی که من فکر میکردم ؟
متاسفانه من موفق به تجربه RE4 نشدم اما با یه کمی تحقیق کاملا فهمیدم که این بازی شباهت غیر قابل انکاری به اون شاهکار میکامی داره . یه جورایی رو لبه تیغ راه میره . یا به شدت شکست میخوره و به سرعت سقوط میکنه یا به شدت موفق میشه و به سرعت به برترین سری تاریخ RE تبدیل میشه
خیلی پر ریسکه . نقشه ی بازی خودش گویای عمق ریسک کپکام برای بازیه .
چرا الان هر چی game حتی بهترین AAA هست رو روی زمین نمیزاری RE4 رو شروع کنی اقا؟لذتی که دفعه اول داشت ارزومه تکرار بشه.
 
  • Like
Reactions: Michael Gove
چرا الان هر چی game حتی بهترین AAA هست رو روی زمین نمیزاری RE4 رو شروع کنی اقا؟لذتی که دفعه اول داشت ارزومه تکرار بشه.
حاجی راستش فعلا به علت مشغله کاری اصلا نمی تونم طرف هیچ گیمی برم اما با این تعاریف گزینه ی اولم همین لامصبه که ذهنم رو حتی تو خواب هم مشغول کرده
 
اوه داش مث اینکه من کلا زده بودم جاده خاکی
مرسی بسیار ممنون
بله اون مورد هم منظورم گان پلی بود .
از پاسخ جامعتون سپاس گذاری می کنم

اولین نکته اینکه شما برای آشنایی با Lycan ها میتونید اونا رو توی سری فیلم های معروف Underworld ببینید.

Werewolf ها همان ظاهر گرگ را دارند اما با این تفاوت که بسیار بزرگ تر از گرگ هستند.
Werewolf ها فقط زمانی که "ماه کامل" رخ دهد میتوانند از انسان به گرگینه تبدیل شوند.

اما Lycan ها از لحاظ ظاهری ترکیبی از گرگ و انسان هستند. یعنی نوعی گرگینه که میتواند روی دو پا همانند انسان راه رود و صورتش نیز ترکیبی از صورت های انسان و گرگ است و ضمنا Lycan ها برای تبدیل از انسان به گرگینه نیازی به "ماه کامل" ندارند و هر زمان بخواهند میتوانند از انسان به گرگینه تبدیل شوند.
نکته دیگه اینکه Lycan ها از لحاظ چابکی، قدرت بدنی ، مسیریابی شکار خود و بازسازی عضو زخمی شده با Werewolf ها مشابه و یکسان هستند.
اما از Werewolf ها باهوش تر هستند و کشتن اونا سخت تر از کشتن Werewolf ها است.
 
اولین نکته اینکه شما برای آشنایی با Lycan ها میتونید اونا رو توی سری فیلم های معروف Underworld ببینید.

Werewolf ها همان ظاهر گرگ را دارند اما با این تفاوت که بسیار بزرگ تر از گرگ هستند.
Werewolf ها فقط زمانی که "ماه کامل" رخ دهد میتوانند از انسان به گرگینه تبدیل شوند.

اما Lycan ها از لحاظ ظاهری ترکیبی از گرگ و انسان هستند. یعنی نوعی گرگینه که میتواند روی دو پا همانند انسان راه رود و صورتش نیز ترکیبی از صورت های انسان و گرگ است و ضمنا Lycan ها برای تبدیل از انسان به گرگینه نیازی به "ماه کامل" ندارند و هر زمان بخواهند میتوانند از انسان به گرگینه تبدیل شوند.
نکته دیگه اینکه Lycan ها از لحاظ چابکی، قدرت بدنی ، مسیریابی شکار خود و بازسازی عضو زخمی شده با Werewolf ها مشابه و یکسان هستند.
اما از Werewolf ها باهوش تر هستند و کشتن اونا سخت تر از کشتن Werewolf ها است.
بسیار متشکرم بابت این پست مفیدتون
خیلی‌ کمکم کردید و
کلا امشب از دوستان و این‌ جمع و جو صمیمی تاپیک چیزای زیادی یاد گرفتم
هرگز فراموش نمی کنم امشب رو
تشکر از همگی
 
  • Like
Reactions: Tidus & Shayne
Morimasa Sato در مصاحبه با Edge گفته :
.کشش و قوس شخصیت پردازی Ethan به قدری قدرتمنده که با بزرگترین سورپریز تاریخ سری رو به رو خواهید بود ((به نوعی موجی داره انتظارات رو بالا میبره و هایپ رو برای داستان و پتانسیل مورد انتظار پشتش نگه می داره و بالا پائینش میکنه تا روز عرضه))
.مثل اینکه برخی از توسعه دهنده ها تو کپکام قصد قرارگیری یا افزودن دوربین سوم شخص سنتی سری رو به بازی داشتند که با مقاومت سنگین و مخالفت بی پرده ی Morimasa Sato رو به رو شدند . در واقع اینطور به نظر میرسه که Morimasa Sato به نوعی خواسته بگه که اینکار به نوعی مرگ نور امیدیه که در RE7 این سری رو از سقوط ابدی نجات داد و البته اینکه نباید فراموش کرد دیگه اون سبک سنتی سری پشم ریزون و استرس - اضطراب زا به اندازه دوربین اول شخصی که در RE7 مکانیزمش فراموش نشدنی وار پیاده شد و سری رو انقلابی وار از گِل درآورد ، نیست
.راجع به ترس بازی هم Morimasa Sato بیان کرده چیزهایی که تاحالا از بازی دیدید و میدونید ، در مقایسه با تجربه ی شخصی تون از خود بازی حکم آرامش محض رو داره و سکوتی بیش نبوده :D
در واقع همون قضیه آرامش قبل از طوفان رو میگه
. راجع به بانو هم مثل اینکه شوکه شده چقدر همه جا رو متصرف کردن ایشون با این قامت . مادسازا ها همچنان منتظر عرضه بازی >:)
. جدا از شوخی این مصاحبه حکم اینو داشت که در چند کلمه (( پشمامون IS ویلچرینگ To روز ریلیز ))


میشه سورپریز داستان این نسخه ، ربط به لیان و وسکر داشته باشه ؟ میشه ؟ ~X(آیا میشه ؟[-o< لطفا کپ کام جونم :((
 
آخرین ویرایش:
کاش یکاری میکردن میشد بین اول شخص و سوم شخص سوییچ کرد
این بازی و نسخه 7 هرچقدرم که خوب باشه متاسفانه نمیدونم چرا مثل نسخه های قبلی نمی چسبه (البته میدونم بخاطر دوربین و نبود شخصیت های قدیمی :D)
اینطوری بانو اینقدر بهمون نمی چسبید =)) ترکیب ماد سازا و اول شخص و بانو :hide::Laughing:
نه حالا جدا از شوخی Morimasa Sato خیلی تاکید روی اول شخص بودن بازی داشته و به نوعی بارها به طرفداران و حتی مخالفین داخل خود کپکام هم گوشزد کرده که در صورت سوم شخص شدن بازی ، ترس و اضطراب روایت ایتن، نزدیک و صریح نمایش داده نمیشه . من هم خودم دوست دارم مثل RE2 Remake باشه اما از طرفی تجربه ی RE7 هم اینو نشون داد که کپکام میتونه در هر دوی این زمینه ها ، سری رو گسترش بده و همیشه در اوج نگه داره . اینطوری هم طرفدارای جدید ، جذب سری میشن و هم تو سری یه خلاقیتی توی نحوه روایت رخ میده و نتیجش میشه دو انقلاب اساسی در کپکام که یکی RE7 و خانواده بیکر بود و یکی هم MR X و RE2 . جدا از تمامی این موارد واقعا هم اول شخص بودن نسبت به سوم شخص هم ترسناک تر و هم استرس زا تره . این یه واقعیت غیر قابل انکاره که ترسی که تجربه کردیم در RE7 ( به خصوص اون دموی بی نظیر غنی انقلابی ) یه حس جدید نسبت به کهنگی های سابق سری داشت . یه روح جدید و یه اضطراب جدیدی رو تجربه کردیم که اونو حتی در RE2 Remake هم ندیده بودیم . این یعنی گسترش سری . پیشرفت سری و اینکه با انجام این ریسک های بزرگه که سری های بزرگ قدمت داری مثل همین RE کپکام در اوج باقی می مونن و هیچ وقت دِمُده نخواهند شد .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or