Multi Platform Resident Evil 8: Village

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
May 2021
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Blinking_warning.gif

صحبت در مورد هرگونه لیک داستانی در این تاپیک ممنوع میباشد در صورت رعایت نکردن برخورد میشه

146766



سازنده: Capcom
ناشر: Capcom
سبک: First-Person Survival Horror
پلتفورم ها: PS5, PS4, XSX, XBOXONE, PC
تاریخ انتشار: 7 می 2021 (17 اردیبهشت 1400)


اطلاعاتی که تا بحال منتشر شده:

  • وقایع بازی چندین سال بعد از RE7 رخ میدهد.
  • ایتن و میا وینترز بعد پشت سر گذاشتن حوادث هولناک RE7 و نجات یافتن از عمارت بیکرها، به ارامی و خوشحالی در گوشه ای به زندگی خود ادامه میدهند.
  • در این حین کریس ردفیلد چهره نام اشنای سری با حاظر شدن در محل زندگی وینترزها و انجام عملی غیرمنتظره دوباره مسیر زندگی ایتن را تغییر و او را در معرض زنجیره ای از حوادث قرار میدهد.
  • ایتن به دنبال یافتن پاسخی برای علت این حادثه و عمل کریس، سر از دهکده ای اسرار امیز در میاورد.
  • ایتن باید در محیط سرد و تاریک و پوشیده از برف دهکده با موجودات ناشناخته ای روبرو شود.
  • بازی بر خلاف RE7 تمرکز بیشتری روی مبارزه و جست و جو در محیط دارد.
  • بازی فاقد هرگونه لودینگی خواهد بود.
  • سیستم اینوتوری بازی مشابه RE4 (تتریس) خواهد بود.
نحوه اجرای بازی بر روی پلتفرم های مختلف:

RE Village.jpg

تصاویر:

ویدئوها:


 
Last edited by a moderator:
!Well, well. Kratos of Sparta. There you are

:))

View attachment 194503
7xns_20210208_092116.jpg
 
How Capcom Designed Resident Evil Village's Lady Dimitrescu, and Why She's So Big Online

بنده خدا کارگردان هنری بازی میگه واسه طراحیش ما رفتیم کلی تحقیق کردیم که یـ چیز یونیک و غیر کلیشه ازش بسازیم تا ملت رو بیشتر بترسونیم در نهایت تو اینترنت با یـ کامنت مثل "I want to be chased by her" داریم رو به رو میشیم :D
به نظرم اینا فیلمشون ـه فعلا دارن سرمون رو شیره میمالن :-" تو بازی قرار با دیدن روی نچندان قشنگ بانو از هرچی Tall Vampire هست بیزارمون کنن :D ببینید کی گفتم :>
 
آقای تومونوری تاکانو (Tomonori Takano)، کارگردان هنری Resident Evil Village، اخیراً مصاحبه‌ای را با IGN انجام داده و در خصوص شخصیت Lady Dimitrescu توضیحاتی را ارائه داده است :

در مراحل اولیه‌ی ساخت و برنامه‌ریزی، ما تصمیم گرفتیم به سوی قلعه خون‌آشام‌ها و مضمون آن‌ها برویم. با این حال، ما نمی‌خواستیم محدود شویم که چگونه خو‌ن‌آشام‌ها در اشکال مختلف سرگرمی‌های عمومی به تصویر کشیده شده‌اند.
اولین طرح مفهومی که آن را طراحی کردم، مربوط به صحنه‌ای از تریلر بود که Lady Dimitrescu در حال عبور از در بود. از همان لحظه، من می‌دانستم که باید آن صحنه را طراحی کنم. سعی کردم منطق طراحی گذشته را فراموش کنم و به ایجاد بهترین راه‌های ایجاد ترس فکر کردم. برای Resident Evil Village، ما از مفاهیم مشابه “Evil” مانند آنچه در Resident Evil 7 بهره بردیم، استفاده می‌کنیم که آن نه بر مبنای انسان‌های معمولی و نیز زامبی بدوه است.
من فکر نمی‌کردم که فردی در تیم توسعه می‌توانست واکنش مردم در قبال Lady Dimitrescu را پیش‌بینی کند. نظراتی مانند “می‌خواهم توسط آن شخصیت تعقیب شوم” من را تحت تأثیر قرار داد.
آنچه که تاکنون از Resident Evil Village نمایش دادیم، تنها بخشی از بازی را دربر می‌گیرند. ما عناصری را پیاده‌سازی کردیم که موجب می‌شود این بازی تجربه‌ای بزرگ‌تر از Resident Evil 7 باشد.

 
چیزی که من واقعا دوست دارم تو بازی اتفاق بیفته سختیه بیش از حده (نه از نوع سری سولز ) از نوع evil 3 classic یا حتی evil 4
طوری باشه که بعد اینکه تموم کردیم یه مدت طولانی جرعت نکنیم دوباره بریم سمتش
منم موافقم البته ایول 4 نسبت به نسخه های کلاسیک خیلی آسونتر بود و همین طور ایول 3 کلاسیک روی درجه هارد کمی چالش برنگیز بود چون ممکن بود به صورت راندومی نمسیس حتی با جون سبز هم ما رو بکشه ولی البته ممکن بود جونت نارنجی بشه اما نسبت به نسخه های کلاسیک دیگه بیشتر مهمات و سلاح داشتی. توی نسخه های کلاسیک کمترین میزان مهمات اول در ایول 1 اصلی و بعدش در کدورونیکا البته تاقبل ورود کریس بودش.ایول 1اورجینال بخاطر نداشتن نشونه گیری خودکار کشتن زامبی ها خیلی سخت میشد از طرفی حتی روی درجه نرمال ممکن بود هانترها بایک پرش سرت قطع کنند درحالی میزان سلامتی رنگ سبز بودش
 
منم موافقم البته ایول 4 نسبت به نسخه های کلاسیک خیلی آسونتر بود و همین طور ایول 3 کلاسیک روی درجه هارد کمی چالش برنگیز بود چون ممکن بود به صورت راندومی نمسیس حتی با جون سبز هم ما رو بکشه ولی البته ممکن بود جونت نارنجی بشه اما نسبت به نسخه های کلاسیک دیگه بیشتر مهمات و سلاح داشتی. توی نسخه های کلاسیک کمترین میزان مهمات اول در ایول 1 اصلی و بعدش در کدورونیکا البته تاقبل ورود کریس بودش.ایول 1اورجینال بخاطر نداشتن نشونه گیری خودکار کشتن زامبی ها خیلی سخت میشد از طرفی حتی روی درجه نرمال ممکن بود هانترها بایک پرش سرت قطع کنند درحالی میزان سلامتی رنگ سبز بودش
ایول 4 که اره خیلی اسون بود نسبت به سه نسخه اول اما حداقل نسبت به نسخه 5 ، 6 و رولیشن هم ترسناک تر و هم سخت تر بود و البته ارزش تکرار بالایی داشت
نسخه 3 درسته نسبت به 2 نسخه اول سختی کمی داشت اما معما هاش سخت بود ایتم ها بندرت پیدا میشدن و تازه یه مدت طول میکشید بفهمی چی به چیه چی رو با چی combine کنی
براحتی نمیتونستی تو محیط هاش حرکت کنی حتی درصورتی که بخوبی مسلح بودی و ترس از اینکه نمسیس میاد سراغت همراهت بود با اون صدا گذاری و موسیقی هایی که حتی موقع گوش کردن به عنوان soundtrack هم ادمو میترسوند
منم میگم ای کاش از نقاط مثبت 4 تا نسخه اول بخوبی تو resident evil 8 استفاده کرده باشن که تا الان اینطور بوده طبق ادعای کپکام
 
توضیح سازندگان درباره کارکتر ایتان وینترز :

تصور و برنامه‌ریزی بازگشت این شخصیت در نسخه‌ی اصلی بعدی، چیزی بود که به ذهن توسعه‌دهندگان بازی Resident Evil 7: Biohazard پس از پایان روند ساخت آن رسید. تیم سازنده کاملاً به عنوان یک پروتاگونیست به Ethan Winters وابسته شد؛ بنابراین ما می‌دانستیم که می‌خواهیم ماجراهای او را در داستانی جدید ادامه دهیم. ما همچنان تمایل داشتیم تا بازی‌بازان نسخه‌ی بعدی Resident Evil را از دید شخصیت Ethan دنبال نمایند؛ چرا که بازی Resident Evil Village دنباله‌ای مستقیم بر وقایع بازی Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود.

انتخاب Ethan Winters به عنوان پروتاگونیست اصلی واقعاً به ما کمک کرد تا چشم‌انداز روشنی از اهدافی که داریم را داشته باشیم. از آن جایی که ما دائماً اطلاعات و جزئیات را در بین تیم‌های تخصصی Resident Evil به اشتراک می‌گذاریم، این امر کاملا به ما کمک می‌کند تا بهترین بازی وحشت-بقا تا به امروز را توسعه دهیم
 
195146


با این چیزهایی که تا الان دیدیم، بنظرم این بازی بعد از REmake و نسخه اورجینال RE3 بهترین و جالبترین پازل های سری رو داشته باشه. چون یکی از انتقادهایی هم که به RE7 وارد بود همین اسون بودن و کمبود تنوع پازل ها بود که ظاهرا خیلی جدی گرفتند. اونطور که فابیانو گفته تعادل خوبی بین پازل ها، جستجو و کاوش و کامبت برقرار کردند. هر چند امیدوارم این تعادل توی تمام طول بازی بخوبی حفظ بشه و توی قسمت های پایانی بازی فقط کامبت نداشته باشیم.

چیزی که من واقعا دوست دارم تو بازی اتفاق بیفته سختیه بیش از حده (نه از نوع سری سولز ) از نوع evil 3 classic یا حتی evil 4
طوری باشه که بعد اینکه تموم کردیم یه مدت طولانی جرعت نکنیم دوباره بریم سمتش

بازی یه درجه سختی به اسم Village of Shadows داره که مثل RE7 میتونید با خرید نسخه دلوکس بازی از همون اول بهش دسترسی داشته باشید. در غیر اینصورت احتمالا میتونید بعد از یک بار تموم کردن بازی روی درجه سختی نرمال یا هرچی اسمش هست بازش کنید.

بنظرم درجه سختی مدهوس توی RE7 و یا هاردکور توی ریمیک RE2 و RE3 چالش های خیلی خوبی بودند و حتی یجورایی از سخت ترین بازی های کلاسیک هم سخت تر بودند. چون جای خیلی از ایتم ها و دشمن ها و همینطور تعدادشون تغییر میکرد. توی بازی های کلاسیک شاید به استثنا نسخه اورجینال RE3 و کد ورونیکا، زمانیکه با ساختار بازی و پازل ها بخوبی اشنا میشدی، مدیریت منابع و دشمن ها دیگه زیاد سخت نبود. هر چند میتونند مثلا با اضافه کردن یه رندومایزر مد و یا درجه سختی خاص که تعداد سیوها یا استفاده از بعضی از ایتم ها رو محدود میکنه بازی رو از این هم سخت تر کنند اما خب احتمالش خیلی کم هست.
 
چیزی که من واقعا دوست دارم تو بازی اتفاق بیفته سختیه بیش از حده (نه از نوع سری سولز ) از نوع evil 3 classic یا حتی evil 4
طوری باشه که بعد اینکه تموم کردیم یه مدت طولانی جرعت نکنیم دوباره بریم سمتش
سختی نبرد دوست دارم ولی معما نه . هی باید رفت تو یوتیوب کمک گرفت . کمبود مهمات و سختی نبرد ترجیح می دهم
 
سختی نبرد دوست دارم ولی معما نه . هی باید رفت تو یوتیوب کمک گرفت . کمبود مهمات و سختی نبرد ترجیح می دهم
این معما ها شانسی حل نمیشن کلی نوشته راهنما هست دربارش اما اره چون میانگین سطح انگلیسی ایرانی ها پایینه
مجبور میشیم از یوتیوب اینا کمک بگیریم
منم نگفتم اینقدر سخت در حتی 3 گانه کلاسیک
 
این معما ها شانسی حل نمیشن کلی نوشته راهنما هست دربارش اما اره چون میانگین سطح انگلیسی ایرانی ها پایینه
مجبور میشیم از یوتیوب اینا کمک بگیریم
منم نگفتم اینقدر سخت در حتی 3 گانه کلاسیک
اگه زیرنویس فارسی بشه که عالیه
 
  • Like
Reactions: joey tribbiani
kamyy
یه بار تو بازی silent hill 1 شروع کردم به نوشتن متن ها و دیالوگ های بازی و بعدش ترجمشون کردم
دفعات بعدی که بازی می کردم بالای 60 درصدش رو متوجه میشدم
میخوام بگم زیاد به زیر نویس فارسی امیدوار نباشین چون قرار نیست اتفاق بیفته
نمیگم یادگیری انگلیسی سخت نیست اما اخرین راهشه یه بار زحمت بکشین و یه عمر ازش استفاده ببرین
 
  • Sad
Reactions: kamyy

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or