Resident Evil 5 | PC

  • Thread starter Thread starter Sha7ab
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان کپکام رسما تایید کرد که Resident Evil 5 برای PC منتشر میشه .
سایت کپکام تایید کرده که در بازی مود Co-OP اینترنتی هم وجود داره و همچنین گفته شده که بازی از تکنولوژی 3D Vision (همون تکنولوژی عینک های سه بعدی) کارتهای انویدیا استفاده بهینه رو خواهد برد . مانیجی ها روی صورت شما و شیوا در یک قدمیتان !
یه خبر خوب دیگه اینه که بازی موس و کیبورد رو ساپورت میکنه و مثل نسخه چهارم نیست که با موس مشکل داشته باشه .
بازی با دایرکت ایکس 9 و 10 راه اندازی شده .
گرافیک بازی wide-screen و Ultra-high resolutions رو هم ساپورت میکنه .
این بار دیگه نباید منتظر یه پورت بد (مثل نسخه چهارم ) باشیم و 100% میتونیم انتظار یه بازی خیلی خوب رو بکشیم .
اگرم سوالی در مورد بازی دارید میتونید توی سایت کپکام و توی این صفحه (تو بخش نظرات) بپرسید و اگه سوالتو طوری باشه که بشه بهش پاسخ داد مطمئنا "اتحاد بازیهای PC کپکام" به سوالتو جواب خواهد داد .
تاریخ انتشار بازی هم زمانی دیرتر در امسال اعلام شده .
اخبار بعدی توی همین تاپیک

کپکام

============
Update
زمان عرضه ی بازی 17سپتامبر
 
آخرین ویرایش:
سلام
مال من 39 فریم هست.
برای بازی بدونه مشکل باید حداقل چند فریم باشه کسی میدونه؟
benchmark.jpg
 
مرحله و اینا نیست . چند تیکه از گیم پلی بازی رو روی سیستمت رندر میکنه تا بنچمارک سیستمتو بدست بیاره . گرافیک و سرعت فریمی که میبینی توش دقیقا همونیه که توی بازی نهایی خواهد بود .
خود من با سیستم متوسط و با تنظیمات high بالای 31 فریم گرفتم . بازی نسبت به گرافیکش فوق العاده سبکه .
دوست عزیز این فریم دمو رزیدنت اویل با بازی اصلی تفاوت خواهد داشت و اگر بنچمارک street fighter IV را امتحان کرده باشید به این موضوع پی میبرید.
 
دوست عزیز این فریم دمو رزیدنت اویل با بازی اصلی تفاوت خواهد داشت و اگر بنچمارک street fighter IV را امتحان کرده باشید به این موضوع پی میبرید.
عجب چیزایی میگید شما! چه فرقی داره ؟؟!بازی همون بازیه!
من تو sf4 همون فریمی رو میگیرم که تو بنچمارک بهم میداد! اینم همون خواهد بود!
 
دوست عزیز این فریم دمو رزیدنت اویل با بازی اصلی تفاوت خواهد داشت و اگر بنچمارک street fighter IV را امتحان کرده باشید به این موضوع پی میبرید.
معلومه که فرق خواهد داشت چون یه بنچ مارک یه صحنه های محدود از بازی رو رندر میکنه و توی خود بازی ممکنه صحنه هایی شلوغ تر و سنگین تر بوجود بیاد که فریم ریت رو بشدت پایین بیاره.هیچ موقع یه معدل بنچ مارک فریم ریتی ثابت شما توی بازی نیست.
 
دوست عزیز این فریم دمو رزیدنت اویل با بازی اصلی تفاوت خواهد داشت و اگر بنچمارک street fighter IV را امتحان کرده باشید به این موضوع پی میبرید.
من همون فریمی که تو بنچ مارک SF IV گرفتم رو دقیقا تو بازی اصلی گرفتم.

معلومه که فرق خواهد داشت چون یه بنچ مارک یه صحنه های محدود از بازی رو رندر میکنه و توی خود بازی ممکنه صحنه هایی شلوغ تر و سنگین تر بوجود بیاد که فریم ریت رو بشدت پایین بیاره.هیچ موقع یه معدل بنچ مارک فریم ریتی ثابت شما توی بازی نیست.

بعد هدف از بیرون دادن این بنچ مارک چی بوده؟؟:-"
تو این بنچ مارک به انداره کافی صحنه های شلوغ و سنگین وجود داشت.
 
من همون فریمی که تو بنچ مارک SF IV گرفتم رو دقیقا تو بازی اصلی گرفتم.



بعد هدف از بیرون دادن این بنچ مارک چی بوده؟؟:-"
تو این بنچ مارک به انداره کافی صحنه های شلوغ و سنگین وجود داشت.

شما این خط رو دوباره بخون بعد متوجه میشی
هیچ موقع یه معدل بنچ مارک فریم ریتی ثابت شما توی بازی نیست.
اون دوستمون فکر کرده که هر معدلی بنچ مارک بده باید همون فریم ریت هم هر لحظه از بازی به اون مقدار وجود داشته باشه که غیر ممکن هست.
مثلا خود من توی کرایسیس اکثرا بین 25 تا 30 فریم داشتم ولی بنچ مارکش به من معدل 18 فریم ریت داد.
 
شما این خط رو دوباره بخون بعد متوجه میشی
هیچ موقع یه معدل بنچ مارک فریم ریتی ثابت شما توی بازی نیست.
اون دوستمون فکر کرده که هر معدلی بنچ مارک بده باید همون فریم ریت هم هر لحظه از بازی به اون مقدار وجود داشته باشه که غیر ممکن هست.
مثلا خود من توی کرایسیس اکثرا بین 25 تا 30 فریم داشتم ولی بنچ مارکش به من معدل 18 فریم ریت داد.

این که معلومه معدل بنچ مارک فریم ثابت نیست ولی نمیدونم شما این بنچ رو تست کردید یا نه. به نظر من از شلوغ ترین صحنه ها بازی استفاده کرده بودن شاید تو این کمتر از 10 دقیقه بنچ مارک نزدیک 150- 100 تا زامبی وجود داشت.هیچ وقت صحنه های خلوت و سبک رو برای بنچ نمیذارن.
 
دوست عزیز منم که همین را گفتم فریم بنچمارک با فریم هر لحظه بازی تفاوت داره. من اشارم به اون دوستی بود که گفته بود دقیقا فریم خود بازیه.
مثلا اگر شما فریم بنچمارک 39 گرفتی ممکنه تو هیچ صحنه بازی چه شلوغ چه خلوت این فریم را نگیری.معمولا بیش از 10 فریم در بازی کمتر میگیری بستگی به صحنه هم داره. نباید معدل بنچمارک را ملاک قرار داد مثلا یک صحنه تو دمو را با fraps فریمش را اندازه بگیر و همون صحنه را تو بازی اندازه بگیری ممکنه خیلی تفاوت داشته باشه کلا چون دمو بنچمارک به صورت فیلم است معیار خوبی برای سنجش فریم نیست یک چیز کلی را نشون میده.
 
آخرین ویرایش:
این که معلومه معدل بنچ مارک فریم ثابت نیست ولی نمیدونم شما این بنچ رو تست کردید یا نه. به نظر من از شلوغ ترین صحنه ها بازی استفاده کرده بودن شاید تو این کمتر از 10 دقیقه بنچ مارک نزدیک 150- 100 تا زامبی وجود داشت.هیچ وقت صحنه های خلوت و سبک رو برای بنچ نمیذارن.
__________________

مطمئن باش با یه سری کارا میشه صحنه هایی سنگین تر درست کرد.مثلا 2 تا نارنک بندازی کنار چند تا بشکه مواد محترقه بعد با راکت لانچر بزنی چند تا بشکه کناری رو همزمان بترکونی در حین اینکه 20 تا زامبی اطرافت رو گرفتن و چه میدونم .چندین انفجار بشت سر هم ایجاد کنی.

حالا چرا شما به این گیر دادی که صحنه ای سنگین تر از صحنه های بنچ مارک نیست:biggrin1:
 
سلام
دوستان عزیز خودتون میگید بنچ مارک یعنی وسیله ای برای سنجش چیزی.مگه میتونیم بگیم یک کیلو شیر با یک کیلو گوشت هم وزن نیست؟
بنچ مارک مثل همون سنگ ترازو هست
شاید هم اشتباه بگم، اما نظر من اینه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or