resident evil 5 => كلاسيك يا اكشن

شما ترجيح ميدهيد resident evil 5 بيشتر كلاسيك باشه يا اكشن؟

  • (من ترجيح ميدهم بيشتر كلاسيك باشه)

    رای‌ها: 29 58.0%
  • (من ترجيح ميدهم بيشتر اكشن باشه)

    رای‌ها: 21 42.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    50

armin_xbox360

کاربر سایت
Oct 22, 2007
251
نام
امير
شما ترجيح ميدهيد resident evil 5 بيشتر كلاسيك باشه يا اكشن ؟
منظورم از كلاسيك رزيدنت اويل هاي نسخه هاي 2و3 هست كه داراي زامبي هاي شل وكند ميباشد و فضاهاي خلوت و دلهره اور و بيشتر بايد در پي حل معما باشيد تا زامبي كشي .
.
منظورم از اكشن رزيدنت اويل 4 ميباشد كه در ان زامبي ها قوت گرفتند و قادر به دويدن و سلاح به دست گرفتن و پرتاب كردن هستند و بازي بيشتر اكشن هست تا ترسناك وبايد بيشتر در حال كشتن زامبي ها باشيد تا حل معما و كلا بازي بيشتر در پي كشتن زامبي ها ميگذره.
.
.
.
در ضمن كسي كه تازه با نسخه ي 4 با رزيدنت اويل اشنا شده خودش بيان كنه تا ببينيم كساني كه از نسخه ي 1 با رزيدنت اشنا شدن و كساني كه با نسخه ي 4 اشنا شدن كدام يكي رو ترجيح ميدن.
.
لطفا نظراتتون ودليلش هم بيان كنيد.
 
آخرین ویرایش:

armin_xbox360

کاربر سایت
Oct 22, 2007
251
نام
امير
من ترجيح ميدم كلاسيك باشه چون من تو شماره هاي 2و3 واقعا ترس رو احساس كردم و كاملا يك بازيه ترسناك بود برام و هنوز هم كه بازي ميكنم باز برام ترسناكه ولي در شماره ي 4 همانند سري هاي قبل ترس رو احساس نكردم وكلا يه بازيه اكشن بود برام البته اينو بگم كه رزيدنت اويل 4 يكي از بهترين بازي هاي عمرم بود و من 6 بار تمومش كردم.
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
به نظر من بازی بهتره به سبک اکشن باشه .
بازی رزیدنت اویل تا حالا به دو سبک سوم شخص و اول شخص اومده که من به هیچ وجه با سبک اول شخصش حال نکردم.
برای سبک سوم شخصش باید به روز نگاه کرد .
بازیهایی مثل رزیدنت اویل 1 2 3 و کد ورونیکا که به قول شما اکشن کلاسیک بودن بیشتر آدم احساس استرس داشت ولی خود روند بازی آروم بود و بیشتر بازی به حل معما میگشت تا کشتن زامبی ها که تو دوره خودش از موفقترین بازیها بود . (آی که چه روزگاری بود،این زامبی ها آروم آروم بهت نزدیک میشدن و هر چی تیر میزدی نمیمردن بعدش هم با این معماهای سخت . وای که تو این رزیدنت اویل 1 چقدر سر این که باید اون دو تا مدال را از بین اون کتاب قرمز و آبیه در بیارم حرص خوردم)
امروزه همچین سبکی دیگه به صورت قبل طرفدار نداره و بیشتر گیمرها طرفدار اکشن سریع هستند چیزی که توی رزیدنت اویل 4 شاهدش بودیم و همین طور که از تریلر گیم پلی بازی پیداست این سبک هم مثل بازی قبل خودش سبک اکشن سریع را داره که بسیار هم نسبت به قبلش سریع شده.

پ.ن:من بی صبرانه منتظرم تا بازی بیاد تا ببینینم ایندفعه این آمبرلا و آلبرت وسکر چه خوابی برای این مردم بدبخت و کریس دیدن:-"
 
آخرین ویرایش:

stabilizer

کاربر سایت
Nov 22, 2007
533
به نظر من فقط كلاسيك !
اين حرف خنده داره كه بگيم تو نسل امروز بازيها نميشه بازي يه سبك رزيدنت هاي كلاسيك ساخت و خوب نباشه !
كلاسيك به اين دليل كه از اول رزيدنت رو اينجوري شناختيم و اينجوري براي ما بهترين خاطره شد!
حل كردن اون معماهاي جالب توي اون محيط هاي خلوت با اون حس ترس جذاب و اون موسيقي متن بازي كه روح بازيباز رو انصافا نوازش مي كرد هيچ گاه فراموش شدني نيست .......مخصوصا re3
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
بدون شك دوست دارم كلاسيك باشه.
در غير اين صورت بهتره نام بازي عوض بشه.
RE4 كه خيلي به يه بازيه اكشن نزديك شد ولي اميدوارم اين يكي اين جوري نشه.
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
انقدر از بازی تریلر پخش شده که دیگه جای بحثی نزاشته بازی بیشتر اکشنه و حتی زامبی ها به سمتت میدون و چیز:) پرت می کنن.در کل من فکر نمی کنم بازی خوبی از اب در بیاد ببینید من کی گفتم.;) بازی شدیدا مشکل گیم پلی داره جوری که من که تریلر های بازیو می دیدم عصابم خورد می شد به طرف می خواست به زامبی از فاصله 2 قدمی شکلیک کنه 6 تا گلوله زد تو درو دیوار تا یکیش خورد تو سر زامبی.چیزی که تو بازی جالب بود اینه که شما هم شخصیت زن و هم مرد بازیو کنترل می کنه یه جور مکمل هم می شن یه ضره با اون بازی می کنی یه ضره دیگه با.... در کل من بعد از اینکه همه خریدن می خرمش زیاد جالب نیست اصلا ترسناک نیست بیشتر حالت سینمایی ساختن بازیشو که سرگرم کننده باشه.در ضمن من از نسخه 1 تا 4 شو بازی کردم بهترینش 3 بود. این نسخه بیشتر شبیه شماره 4 هستنش .امیدوارم بازی خوبی از اب در بیاد که ارزش خرید داشته باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر