Multi Platform Resident Evil 4

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
۲۴ ماه مارس ۲۰۲۳
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox Series X|S
ddvy6lc-47b4f144-9111-4da9-a7cc-01cd9089bf6b.png

بعد از سالها انتظار و همچنین انتشار شایعات مختلف، بازی ریمیک رزیدنت اویل ۴ بالاخره بامداد روز جمعه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۱ (مصادف با ۳ ماه ژوئن ۲۰۲۲) در مراسم State of Play، بطور رسمی معرفی شد!



index.jpg

Resident Evil 4 Remake - Reveal Trailer | PlayStation State of Play 2022

4K/1080p/720p
خط داستانی لیان

لیان همراه با دو مامور پلیس محلی به یک روستای دورافتاده اسپانیایی رفت تا تحقیقات خود را در مورد اشلی شروع کند. در هنگام ورود او، روستاییان به او حمله کردند و گرچه لیان مجبور شد آن‌ها را بکشد، اما مشخص بود که آن‌ها زامبی نبودند و هوشمندانه عمل می‌کردند. روستاییان در ادامه به ماشین پلیس حمله کرده و پس از دستگیری دو پلیس، خودروی آن‌ها را به دره انداختند. با ادامه مسیر، لیان متوجه شد که روستاییان از قبل منتظر ورودش بوده‌اند و دستور داشتند تا او را متوقف کنند. با وجود این که تعداد روستاییان حمله کننده بیشتر می‌شد اما لیان قادر شد تا مسیر خود را ادامه دهد. او در ادامه با شخصی به نام لوئیس سرا مواجه شد که توسط روستاییان دستگیر و زندانی شده بود. طولی نکشید که با ورود رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز، لیان نیز دستگیر شد. درحالی که هر دوی آن‌ها بی‌هوش بودند، لیان مبتلا به یکی از نمونه‌های انگل جدید شد. او و لوئیس اندکی بعد به هوش آمدند و لوئیس در مورد ماهیت رفتار پرخاشگرانه روستاییان توضیح داد. این افراد که گانادو نام داشتند به انگل لاس پلاگاس مبتلا شده بودند که باعث می‌شد کورکورانه پیرو فرقه مذهبی لوس ایلامینادوس شوند. لوئیس در ابتدا عضوی از آن‌ها بود و در تحقیقات آماده‌سازی انگل‌ها شرکت نقش داشت ولی در ادامه نظرش عوض شد و توسط آن‌ها دستگیر شد. مدتی بعد، لیان یک روستایی که برای کشتن آن‌ها آمده بود را کشت و موفق شد تا خودش و لوئیس را آزاد کند. پس از آزاد شدن، لوئیس سراسیمه اتاق را ترک کرد و لیان نیز ماجراجویی خود را برای کشف حقایق و پیدا کردن اشلی ادامه داد.

لیان کمی بعد با یک مرد غریبه مواجه شد که در واقع یک بازرگان عجیب بود و لیان قادر بود به واسطه او به خرید و فروش سلاح و آیتم بپردازد. پس از آن لیان با عبور از میان تعداد زیادی گانادو به یک دریاچه بزرگ رسید، جایی که روستاییان یکی دیگر از پلیس‌ها را طعمه یک هیولای دریایی بزرگ به نام دل لاگو کرده بودند. لیان که مجبور بود قایق از میان همین دریاچه عبور می‌کرد، طبق انتظار مورد حمله دل لاگو قرار گرفت. حمله اولیه باعث شد تا قلاب طناب قایق به هیولا گیر کند و قایق را به دنبال خود بکشد. با این حال لیان در یک درگیری دشوار موفق شد این هیولا را از بین ببرد و طناب را از قایق جدا کند. او پس از این به آن سوی دریاچه رفت با علائمی از فعالیت انگل در بدنش مواجه شد و بی‌هوش شد. پس از به هوش آمدن، لیان مسیر خود را برای پیدا کردن کلید کلیسا ادامه داد و در نهایت موفق به این کار شد. در بازگشت به سمت کلیسا، او با یک هیولای بزرگ دیگر یعنی ال گیگانته مواجه شد. لیان در یک نبرد نفسگیر این هیولای بزرگ و انسان‌نما را نیز شکست داد و مسیر خود را به کلیسا ادامه داد. پس از نجات اشلی و در هنگام خروج از کلیسا، این دو با رهبر فرقه ایلومینادوس یعنی اسموند سادلر مواجه شدند. سادلر گفت که هم اشلی و هم لیان مبتلا به انگل هستند، انگلی که پس از خروج از تخم و بالغ شدن در بدن میزبان، کنترل ذهن و حرکات شخص را در دست می‌گیرد و این انگل تحت فرمان سادلر خواهد بود. به گفته سدلر، او از این روش برای افزودن پیروان فرقه خود استفاده کرده و با ربودن دختر رئیس جمهور آمریکا، قصد داشت تا قدرتش را به جهانیان نشان دهد. لیان و اشلی در ادامه از کلیسا فرار کردند و مسیر خود را تا گذرگاهی ادامه دادند. در این مکان آن‌ها توسط تعداد بسیار زیادی از گانادوها محاصره شدند و مجبور شدند به کلبه‌ای در نزدیکی آنجا پناه ببرند. لوئیس نیز در این کلبه مخفی شده بود و حالا با محاصره گانادوها، همراه با لیان مشغول دفاع از کلبه شد. پس از کشتن تعداد زیادی گانادو، بازماندگان آن‌ها عقب‌نشینی کردند و آن‌ها می‌توانستند مسیر خودشان را ادامه دهند.


درحالی که لیان و اشلی از لوئیس جدا شدند، لیان متوجه شد که هلی‌کوپتر نجات فرستاده شده سرنگون شده است. لیان و اشلی چاره‌ای جز ادامه مسیر نداشتند و پس از عبور از یک دره کوچک و در ادامه استفاده از یک گوندولا، خود را به کلبه‌ای دیگر رساندند. لیان در این محل با رهبر روستاییان یعنی بیتورس مندز مبارزه کرد؛ مبارزه‌ای سخت و دو مرحله‌ای که باز هم درنهایت لیان در آن موفق بود. لیان با استفاده از چشم مصنوعی بیتورس مندز قادر به باز کردن درب خروجی دهکده شد. پس از خروج از دهکده، اشلی و لیان وارد قلعه خاندان سالازار شدند، قلعه‌ای بزرگ که ساکنان آن نیز به انگل پلاگا مبتلا شده بودند. اشلی و لیان در ادامه داستان با مالک قلعه یعنی رامون سالازار ملاقات کردند. او به لیان گفت بهتر است خودشان را تسلیم کنند تا به زودی با خروج انگل از تخم به سادگی به یکی از پیروان فرقه تبدیل شوند یا اینکه به مقاومت ادامه دهند تا در نهایت بمیرند. پس از رفتن سالازار، اشلی و لیان مقاومت کردند و برای فرار تلاش کردند. در ادامه مسیر، اشلی سرفه‌هایی خونی کرد و با اضطرابی که پیدا کرده بود از لیان فرار کرد تا این که در یکی از تله‌های قلعه به دام افتاد. لیان در جریان پیدا کردن دوباره اشلی، با ایدا وانگ مواجه شد که گرچه سعی داشت ماموریتش را پنهان کند ولی در ادامه مشخص شد که قصد تصاحب یکی از نمونه‌های پلاگا را دارد. پس از خروج ایدا، لیان مسیر خود را از طریق فاضلاب ادامه داد و پس از عبور از میان تعداد زیادی از نویستادور و در ادامه ساکنان قلعه، خود را به اتاق اشلی رساند و او را پیدا کرد. در این زمان لوئیس وارد شد و درحالی که با خوشحالی خبر از موفقیتش در پیدا کردن نمونه انگل پلاگا را می‌داد توسط سادلر از پشت کشته شد و سادلر نمونه انگل را برداشت. پس از خروج سادلر، لوئیس در آخرین لحظات زندگی‌اش قرص‌های کندکننده رشد انگل را به لیان داد و از او خواست تا به هر طور شده نمونه انگل را از سادلر بگیرد.

در ادامه داستان RE4 و پس از آزاد شدن اشلی، لیان باری دیگر اشلی را به خاطر حمله نویستادورهای سالازار از دست داد و تلاش کرد تا دوباره او را نجات دهد. پس از شکست دادن یکی از دستیاران سالازار به نام وردوگو، مبارزه با دو هیولای گیگانته، و از فرار از یک مجسمه متحرک غول پیکر، در نهایت لیان به برج سالازار رسید و پس از بالا رفتن از آن متوجه شد که سالازار اندکی قبل اشلی را به یک جزیره در نزدیکی آنجا فرستاده است. حالا لیان باید با خود سالازار مبارزه می‌کرد. پس از شکست سالازار جهش‌یافته، لیان مسیرش را ادامه داد و پس از دیدن ایدا، همراه با قایق او به سمت جزیره رفت. در این جزیره نیز نیروهای انگلی سادلر مانع نجات اشلی توسط لیان شدند. با این حال لیان این مسیر دشوار را ادامه داد تا اینکه اشلی را پیدا کرد. اما مدتی بعد سادلر شخصا از طریق کنترل انگل باری دیگر اشلی را از لیان جدا کرد. لیان در ادامه داستان با یکی از همرزمان سابق خود در ارتش آمریکا مواجه شد. این فرد کسی نبود جز جک کراوزر که حالا با سادلر کار می‌کرد و مشخص شد که او پشت ربودن شدن اشلی از آمریکا بوده است. لیان در چند نوبت با کراوزر مبارزه کرد و در نهایت او را پس از جهش یافتن شکست داد. او در ادامه مسیر اشلی را پیدا کرد و این بار او در یک اتاق آزمایش و داخل یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار داشت. لیان با کمک ایدا موفق شد تا او را نجات دهد و از سادلر نیز فرار کند. لیان و اشلی در ادامه برای نابود کردن انگل در بدن خود از دستگاه لیزری استفاده کردند.

لیان و اشلی مسیر دشوار خود را ادامه دادند تا اینکه لیان مجبور شد با خود سادلر مقابله کند. در جریان این مبارزه، سادلر به یک هیولای مرگبار تبدیل شد ولی لیان این بار هم با کمک ایدا موفق شد سادلر را شکست دهد و او را بکشد. پس از کشتن سادلر، نمونه انگل غالب سادلر به لیان رسید ولی ایدا آن را با تهدید اسلحه تصاحب کرد. ایدا در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. لیان سپس به همراه اشلی خود را به یک قایق موتوری کوچک رساند و پس از عبور از کانال‌ها و جریان آب شدید حاصل از انفجار تاسیسات، موفق شد از محدوده خطر نجات پیدا کند. به این ترتیب اشلی و لیان به سمت کشور خود بازگشتند و داستان بازی Resident Evil 4 به پایان رسید.
خط داستانی ایدا

ایدا وانگ تقریبا همزمان با لیان وارد دهکده شد. ماموریت او تحقیق در مورد انگل پلاگا و به دست آوردن یک نمونه از آن بود. او این ماموریت را برای «سازمان» و با پشتیبانی آلبرت وسکر انجام می‌داد. وسکر پیش از این، جک کراوزر را برای همین ماموریت به اسپانیا فرستاده بود ولی پس از گذشت مدتی هیچ خبری از کراوزر نشد و وسکر تصمیم گرفت این بار ایدا را برای تکمیل ماموریت بفرستد. ایدا اما در همان ابتدای کار در دهکده لیان اسکات کندی را دید که برای نجات اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا وارد شده بود. لیان و ایدا کمپین مشترکی برای فرار از شهر راکون تشکیل دادند، هرچند از دید لیان، ایدا در پایان آن ماموریت به شکل مشکوکی کشته شده بود. ایدا پس از آن از نگاه لیان دور ماند. او از میان گانادوها عبور کرد و پس از رساندن خود به کلیسا، آونگ را به صدا در آورد که باعث جذب گانادوها به کلیسا شد. این کار علاوه بر نجات لیان از تهاجم گانادوها، باعث هموار شدن مسیر ایدا نیز شد.

ایدا پس از این به عمارت بیتورس مندز رفت و با مطالعه یک کتاب، اطلاعات بیشتری از ماهیت گانادوها و همچنین شخصی به نام لوئیس به دست آورد. لوئیس کسی بود که در تحقیقات اولیه کشف انگل پلاگا با لوس ایلامینادوس همکاری کرده بود. پس از تماس مجدد با وسکر و صحبت درباره لوئیس، وسکر گفت طبق اطلاعات آن‌ها، لوئیس توسط روستایی‌ها دستگیر شده و حالا در جایی از دهکده زندانی است. به این ترتیب برای پیدا کردن نمونه انگل، ایدا بایستی اول لوئیس را از اسارت نجات می‌داد. او مسیر خود را به موقعیت مشخص شده دنبال کرد و پس از رسیدن به کلبه متوجه شد که روستاییان هم لوئیس و هم لیان را به محل دیگری انتقال داده‌اند. در بازگشت به عمارت بیتورس مندز، ایدا شاهد درگیری مندز با لیان بود؛ او بدون دیده شدن مستقیم و از پشت پنجره به مندز تیراندازی کرد و باعث منحرف شدن او از درگیری با لیان شد. پس از آن او خودش را از محل دور کرد و با وجود این که لیان از ماجرا نجات پیدا کرده بود، اما خودش توسط روستاییان بی‌هوش شد. مدتی بعد، ایدا درست در لحظه‌ای به هوش آمد که یک گانادو قصد داشت طی مراسم مذهبی ایدا را با تبر به دو نیم تقسیم کند. او با استفاده از مهارت بالای خود و حرکات آکروباتیک از ضربه مرگبار گانادو نجات پیدا کرد و سپس ماموریتش را پیگیری کند. او در ادامه در نزدیکی یک خانه دو طبقه با لوئیس ملاقات کرد، جایی که لوئیس در پاسخ به دست آوردن یک نمونه از انگل، جواب منفی به ایدا داد.

در قلعه سالازار، ایدا سرانجام خود را به لیان نشان داد و در ادامه پس از یک مکالمه کوتاه به شکل ناگهانی آنجا را ترک کرد. در حیاط قلعه، وسکر بار دیگر با ایدا تماس گرفت و اطلاع داد که نمونه‌ای از انگل پلاگا اکنون در دست لوئیس است و ایدا باید آن را به دست آورد. وسکر همچنین در مورد لیان به او گفت که در مواجهه‌ی بعدی باید او را بکشد. پس از پایان صحبت، ایدا از آنجایی که قصد کشتن لیان را نداشت تصمیم گرفت دیگر با او مواجه نشود. ایدا در ادامه مسیر و در یکی از تالارهای قلعه شاهد کشته شدن لوئیس توسط اسموند سادلر و در ادامه تصاحب نمونه انگل توسط سادلر بود.

ایدا پس از آن با جک کراوزر ملاقات کرد، و کراوزر به او توضیح داد که به دلایل خودش تصمیم گرفته به سادلر بپیوندد و درحال حاضر نیز به ایدا و وسکر اعتماد ندارد. پس از این ملاقات، وسکر در تماسی دیگر به ایدا گفت درحال حاضر کراوزر ماموریت قتل لیان را از سادلر گرفته است و از آنجایی که ایدا تاکنون با لیان مواجه نشده، شاید این بار کراوزر موفق به این کار شود. ایدا با آگاهی از نقشه مسیر خود را ادامه داد تا این که لیان و کراوزر را درحال مبارزه تن به تن دید. او در آخرین لحظه و جایی که کراوزر می‌توانست لیان را بکشد او را متوقف کرد و لیان را نجات داد. مدتی بعد و پس از یک مبارزه دیگر، این بار لیان موفق به شکست دادن کراوزر شد. ایدا هم گزارش مرگ کراوزر به دست لیان را به وسکر داد. او سپس با لیان درحالی مواجه شد که انگل در بدن لیان شروع به فعالیت کرده بود و باعث حمله لیان به ایدا شد. ایدا اما از خود دفاع کرد و با شوک وارد شده به لیان، او به حالت عادی برگشت. ایدا پس از آن با کراوزر مواجه شد که از مبارزه قبلی زنده مانده بود و این بار دچار جهش ژنتیکی شده بود. او قصد نداشت گزارش زنده شدن کراوزر را به وسکر دهد و از همین رو خودش با او مبارزه کرد و درنهایت او را به قتل رساند.

در ادامه داستان ایدا از طریق بالکون وارد یک اتاق آزمایش شد که اشلی گراهام در آن در قرنطینه بود. با توجه به ورود لیان برای نجات اشلی و در ادامه حضور سادلر، ایدا با تیراندازی به سادلر فرصت کافی برای نجات اشلی توسط لیان را فراهم کرد. او سپس از لیان خواست تا سریع‌تر از آنجا فرار کند و پس از آن به تیراندازی به سادلر ادامه داد. با بسته شدن مسیر توسط ایدا، خطر سادلر برای لیان و اشلی برطرف شده بود اما سادلر حالا قصد کشتن ایدا را داشت. در مبارزه سختی که صورت گرفت، ایدا در نهایت موفق شد سادلر را شکست دهد ولی درست در لحظه‌ای که فکرش را نمی‌کرد سادلر به هوش آمد و با شاخک مرموزش ایدا را بی‌هوش کرد. سادلر ایدا را اسیر کرد تا این که لیان برای مبارزه با سادلر وارد عمل شد و ایدا را نجات داد. در طول مبارزه لیان و سادلر، ایدا خود را به سمت دیگر محوطه رساند و با انداختن یک راکت لانچر قدرتمند، به لیان کمک کرد تا سادلر را از بین ببرد. پس از مرگ سادلر، لیان نمونه انگل را به دست آورد ولی ایدا آن را با تهدید تصاحب کرد. او در ادامه خود را به هلی‌کوپتر نجات رساند و به لیان گفت هرچه سریع‌تر از جزیره فرار کند چون به زودی تاسیسات این محل منفجر خواهد شد. پس از دور شدن هلی‌کوپتر از جزیره، ایدا در گزارش خود اشاره کرد که سازمان چگونه می‌خواست از نمونه انگل استفاده کند. در ادامه گزارش، او اشاره کرد که وسکر احمق نیست و می‌داند که سازمان دقیقا چه برنامه‌ای دارد. گرچه این ماموریت به پایان رسیده بود اما جنگ تازه‌ای شروع شده بود.
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,811
کلا کپکام شوتر ساز خوبی نیست نمونش همین اویل ۶ و قسمت پایانیه ۸ که واقعا باعث تحوع گیمرا میشه .

ولی وقتی حرف از حالت ترس و بقا میشه ، کپکام سری تو سرا در میاره .
 

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
خب شوکیس کپکام هم رسما تایید شد. امیدوارم اگر میخوان تریلر جدیدی از RE4 نشون بدن گیم‌پلی هم داشته باشه. هرچند احتمال نمایش دی ال سی RE8 هم هست اما فکر کنم خبرش تو این شلوغی و هیجان معرفی RE4 گم بشه.



آره من توی یه توئیت چند تا شات دیگه از اون قسمت آخر تریلر دیدم، کلا فیلتر و اتمسفر جالبی داره :D البته اون توئیت پیش بینی جالبی کرده بود و گفته بود با توجه به اینکه زاویه دوربین توی همه این شات ها اول شخص است و آخرش هم به معرفی PSVR2 برای بازی منجر میشه احتمالاً این شات ها یه پیش نمایش برای مد VR بازی باشه.

در مورد قلعه همونطور که توی اون ویدیو هم گفت کلاً یکی دو تا شات توی تریلر نشون داده میشه و فعلا نمیشه نظری داد. اما با توجه به اتمسفر ای که از دهکده نشون دادن میشه حدس زد که فضا و اتمسفر قلعه بیشتر به تریلر های نسخه بتا نزدیک باشه و حالت گوتیک وار و تاریک تری داشته باشه. یه چیزی مثل دی ال سی LIN برای RE5 چون نسخه های بتا RE4 هم قرار بود توی همون قلعه اتفاق بیفته.
این دشمنی که عکسش رو گزاشتم بهش نمیخوره گانادو باشه, یعنی چی میتونه باشه؟ :-"
شاید گانادوها تو ریمیک اینجوری راه میرن :D
ممکنه که اون بخش برای بخش VR باشه, ولی احتمال تیز کردن هوکمن یا یه دشمن مشابه ای هم هست, فیلتری که اینجاست موقع حظور هوکمن ظاهر میشد :D.

در مورد قلعه که آره اینم گوتیک هرور و قرون وسطاییه, ولی بشخصه اتمسفر گوتیک هرور کلاسیک نسخه اصلی رو ترجیح میدم :D
این بیشتر شبیه یک امارت هانت شده تو فیلمای ده 30 بود, در صورتی که این جدیده یه فیلم گوتیک هرور مدرنه :-".

ببینیم تو شوکیس با گیم پلی چیکار کردن, اگه دقت سلاح ها بالا بود که دستشون درد نکنه :D
اگه دقت سلاح ها پایین و شل و ول بود که بازم دستشون درد نکنه, بازی مناسب ما نیست :D.
 
  • Like
Reactions: ChampionOfLight

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,596
نمیدونم چرا کسی اشاره نکرد که بعد از مدت ها دوباره احتمالا وسکر رو هم می بینیم. امیدوارم بخش mercenaries هم باشه و بشه باهاش بازی کرد.
چون وسکر کلا دو سه دقیقه بیشتر توی بازی نیست :D
مرسنریز رو دعا کنید که توی بازی باشه, بعید نیست که کاتش کنن و یه رزیستنس دیگه تحویل بدن :D.
میدونم اما همون دو دقیقه هم غنیمته :D
از اونجایی که یه بخش مشابه mercenaries برای RE8 ساختن، احتمالش هست برا اینم بسازن.
 
آخرین ویرایش:

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
نمیدونم چرا کسی اشاره نکرد که بعد از مدت ها دوباره احتمالا وسکر رو هم می بینیم. امیدوارم بخش mercenaries هم باشه و بشه باهاش بازی کرد.
چون وسکر کلا دو سه دقیقه بیشتر توی بازی نیست :D
مرسنریز رو دعا کنید که توی بازی باشه, بعید نیست که کاتش کنن و یه رزیستنس دیگه تحویل بدن :D.
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
4,544
از اونجایی که RE4 بازی خیلی طولانی‌ای هست و محاله تمام بخش ها تو ریمیک باشه. به نظرتون کدوم بخش احتمال حذف شدن رو داره؟

من فکر میکنم بخش جزیره بشترین میزان کات رو داره و حتی تعجب نمیکنم اگه کلا حذف شه.
همون آخراش که هلیکوپتر میومد کمکمون . اون رو حذف کنن خیلی خوب میشه .
اون قسمت مجسمه بزرگ سالازار رو هم کات کنن .
 
  • Like
Reactions: NaRiiMaN

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,811
از همون روزی که شایعات ریمیک قسمت ۴ مطرح شد تصمیم گرفتم سراغ نسخه اورجینال نرم تا زمان تجربه ریمیک حسه تازگی بهم بده اینکه بازی ای که چند بار تمومش کردم و حسه تکرار بهم بده .به همون شکل فقط با گرافیک بهتر دوباره تجربه کنم مثل همون پچ های HD هست که طرفداران میسازن .

نسخه اورجینال طوری بود که برای ورود از هر قسمت به قسمت دیگه لودینگ داشت ویه نقشه نسبتا بزرگی داشت و الان که با توجه به اینکه لودیگ از بین رفته و مسیر ها یکپارچه شده و طبق شایعات محیطها بزرگتر شده و ممکنه احتیاج رفت برگشتی در بعضی مسیر ها لازم باشه و این به طولانی تر شدن بازی کمک میکنه .

با توجه به گسترش احتمالی محیط و احتمال گنجاندن فعالیتهای جانبی و راز و رمز در گوشه های نقشه نمیشه انتظار گیمپلی زیر 18 ساعت داشت . حتی اگر بعضی قسمتها حذف بشه بازم میتونن محیطهای بیشتری از جنگل و روستا و ... و فعالیتهای اختیاری اضافه کنن .

البته کپکام معمولا کمپینهای کوتاهی در حد ۷ یا ۸ ساعت میده بیرون ولی میشه سر این یکی امیدوار بود که یه بازی شاهکار بسازه .
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
1654707246742.png
جدا از اینکه تیم RE2 Remake قبلا تایید شده بود

مثل اینکه کارگردان بازی هم Yasuhiro Ampo هست (Revelations 2 و RE2 Remake) سمت چپی

سمت راستی هم Yoshiaki Hirabayashi هست (تهیه کننده RE2 Remake):

1654707196372.png
--------------------------------------------

image_2022-06-08_212558280.png
?Where’s everyone going? Bingo

امیدوارم تو نمایش 13 ام مشخص بشه این گیم پلی ایدا هست یا نه
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,149
اینطور که از پیش نمایش معلومه بیشتر همون تیزر قبلی و مصاحبه با سازنده ها باشه و اون وسط احتمالا یه تیکه هایی از گیم پلی هم نشون بدن. دقیقا مثل ویدیو های که برای RE8 و بازی های قبلی بعد از معرفی منتشر شد. با این حال واقعا امیدوارم یه تریلر درست و حسابی از گیم پلی مثل مبارزه توی دهکده و چهره یکی دو تا دیگه از کارکترها مثل ایدا و لوییس رو نشون بدن.

image_2022-06-08_212558280.png

?Where’s everyone going? Bingo

امیدوارم تو نمایش 13 ام مشخص بشه این گیم پلی ایدا هست یا نه

واقعا شک دارم هنوز این لاین توی بازی باشه. اما اگر مثلاً سکانس مبارزه دهکده رو کامل نشون بدن و آخرش مثل نسخه اورجینال با این لاین تموم بشه بهتر از این نمیشه :D

در مورد کمپین ایدا و نقشش توی بازی بنظرم بعیده به این زودی در‌ موردش صحبت کنند.
 

zxc0012004

Da Spirit of Eternity - مدیر سابق
Loyal Member
Sep 30, 2005
1,289
نام
احمد
اینا RE3 رو که داستانش یک سوم RE4 نبود، زدن تیکه تیکه کردن، نصفش رو حذف کردن و عملاً گند زدن به داستانش... کل کاستوم ها رو هم که فاتحه خوندن بهش خاک بر سرا. کارلوس رو با اون مدل موهاش تبدیل کردن به پریوش. حیف ۶۰ دلاری که بابت پیش خریدش ریختم توی فاضلاب
بعد توقع دارین بیان و RE4 رو کامل بدن بیرون... من که بعید می دونم.

پ.ن: از همین الان گند زدن به کاستوم اشلی و آیدا... باقیش رو خدا به خیر بگذرونه
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
اینا RE3 رو که داستانش یک سوم RE4 نبود، زدن تیکه تیکه کردن، نصفش رو حذف کردن و عملاً گند زدن به داستانش... کل کاستوم ها رو هم که فاتحه خوندن بهش خاک بر سرا. کارلوس رو با اون مدل موهاش تبدیل کردن به پریوش. حیف ۶۰ دلاری که بابت پیش خریدش ریختم توی فاضلاب
بعد توقع دارین بیان و RE4 رو کامل بدن بیرون... من که بعید می دونم.

پ.ن: از همین الان گند زدن به کاستوم اشلی و آیدا... باقیش رو خدا به خیر بگذرونه
البته ۳ با زمان کم و با بودجه کمتری ساخته شد بخاطر همین حذفیاتی داشت.
 
  • Like
Reactions: Ali.jangi

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
فقط امیدوارم اینبار تیم وقت و بودجه کافی برای ساخت بازی داشته باشه :-"
البته تغریبا 4 سال روی RE2 کار شده بود, نمیدونم چرا بازم محتویات نسخه اصلی رو ازش حذف کردن, شاید بودجه کافی نبوده :D.

اینطور که از پیش نمایش معلومه بیشتر همون تیزر قبلی و مصاحبه با سازنده ها باشه و اون وسط احتمالا یه تیکه هایی از گیم پلی هم نشون بدن. دقیقا مثل ویدیو های که برای RE8 و بازی های قبلی بعد از معرفی منتشر شد. با این حال واقعا امیدوارم یه تریلر درست و حسابی از گیم پلی مثل مبارزه توی دهکده و چهره یکی دو تا دیگه از کارکترها مثل ایدا و لوییس رو نشون بدن.



واقعا شک دارم هنوز این لاین توی بازی باشه. اما اگر مثلاً سکانس مبارزه دهکده رو کامل نشون بدن و آخرش مثل نسخه اورجینال با این لاین تموم بشه بهتر از این نمیشه :D

در مورد کمپین ایدا و نقشش توی بازی بنظرم بعیده به این زودی در‌ موردش صحبت کنند.
سکانس که صدر د صد هست, ولی وای به حالشون اگه این لاین رو حذف کرده باشن :D
اصلا بازی رو نمیشه بدون این لاین شروع کرد, البته با این کله ای که لیان میچرخونه بعید نیست با سکوت فقط این ور و اونور رو نگاه کنه :D.
 

ChampionOfLight

کاربر سایت
Jul 21, 2016
1,149
البته ۳ با زمان کم و با بودجه کمتری ساخته شد بخاطر همین حذفیاتی داشت.

بازی تقریبا همزمان با RE2 ساختش شروع شد و بیشتر از سه سال در دست توسعه بوده. اما برای کپکام کلاً RE2 در اولویت بود و قاعدتا از منابع و بودجه بیشتری برخوردار بود و RE3 مثل نسخه اورجینال بیشتر یه پروژه فرعی بود. کلا از قدیم بازی های سری که outsource می شدند نسبت به بازی هایی که توسط استودیو و تیم های داخلی خود کپکام ساخته میشن از کیفیت و بودجه کمتری برخوردار بودند.

سکانس که صدر د صد هست, ولی وای به حالشون اگه این لاین رو حذف کرده باشن :D
اصلا بازی رو نمیشه بدون این لاین شروع کرد, البته با این کله ای که لیان میچرخونه بعید نیست با سکوت فقط این ور و اونور رو نگاه کنه :D.

آره سکانس مبارزه که قطعا هست. منظورم این بود که اگر توی شوکیس مبارزه رو‌ کامل نشون میدادن و آخرش با این لاین تموم میشد خوب بود :D از تیزر اینطور بنظر میرسه اما شخصا بعید می‌دونم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر