Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
چهره کارلوس توی این عکس جدید خیلی خوبه ، حس عجیبی داره ! این نگاه دل آدم و قرص میکنه که جیل تنها نیست .
نمسیس با هدف قرار دادن ما از بالای ساختمونا یعنی توی کشتنمون اصلا شوخی نداره و هدفش فقط از بین بردن هر کسی هست که تونسته از دست هیولاهای زامبی شهر فرار کنه !
" همه چی در نهایت به نمسیس ختم میشه " ( فقط امیدوارم ختم به خیر بشه ) ، چه شود این بازی ...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
Resident Evil 3 remake producer Peter Fabiano has revealed the upcoming survival horror revamp will not feature alternate endings

خبری از چندین پایان مختلف برای بازی نیست.
خوب پس با این حساب قابلیت انتخاب رو هم مثل قابلیت Zaping ریمیک نسخه دوم حذف کردن !!! فقط امیدوارم شایعه 13 ساعت گیم پلی بازی درست باشه چه RE7 چه RE2 کمپینشون زیر هفت ساعت تموم میشد این نسخه قشنگ میتونه با بخش مالتی پلیرش تبدیل بشه به غنی ترین RE تاریخ باید صبر کرد و دید
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,589
نام
milad
بازی هایی که یک پایان مختلف دارن نهایت ارزش تجربشون تو همون 3 4 بار ختم میشه اونم با فاصله طولانی مدت
من انتظار داشتم پایان های مختلفی داشته باشه تا حداقل ارزش تکرار بازی بره بالا نه که روند داستان اصلی عوض بشه
فکر می کنم اون بازی که باید ساخته میشد نیست این بازی واسه خیلیا حکم الماس رو داره عجولانه اومدن معرفی کردن و یه تاریخ انتشار دادن
متای پایین 90 بگیره از با توجه به متای ریمیک 2 یک شکست هست از نظر من
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
بازی هایی که یک پایان مختلف دارن نهایت ارزش تجربشون تو همون 3 4 بار ختم میشه اونم با فاصله طولانی مدت
من انتظار داشتم پایان های مختلفی داشته باشه تا حداقل ارزش تکرار بازی بره بالا نه که روند داستان اصلی عوض بشه
فکر می کنم اون بازی که باید ساخته میشد نیست این بازی واسه خیلیا حکم الماس رو داره عجولانه اومدن معرفی کردن و یه تاریخ انتشار دادن
متای پایین 90 بگیره از با توجه به متای ریمیک 2 یک شکست هست از نظر من
به فرض که کمپین بازی به شدت بترکون باشه این نسخه قسمت مالتی پلیر هم داره که بعید نیست نکته منفی بازی به حساب بیاد خلاصه احتمال اینکه متای بازی زیر 90 باشه زیاده چون میگم این دفعه بازی دو قسمت داره و باید هر دوقسمت بترکون باشن واسه این موضوع خودم احتمال میدن بین 85-87 بشه
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
قسمت داستانی و چند نفره از هم جدا هستن پس نباید گفت قسمت چند نفره حتما روی نمرات قسمت داستانی تاثیر خواهد گذاشت .
اصلا نمره و امتیاز به چه درد دوستاران رزیدنت اویل میخوره ! این چیزا فقط به درد دوستاران حواشی میخوره !
فرض کنید با آر پی جی بی نهایت از خیابون به بالای ساختمون و از بالای ساختمون به خیابون نمسیس و هدف قرار بدی و همه محبتاش و جبران کنی !
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,589
نام
milad
به فرض که کمپین بازی به شدت بترکون باشه این نسخه قسمت مالتی پلیر هم داره که بعید نیست نکته منفی بازی به حساب بیاد خلاصه احتمال اینکه متای بازی زیر 90 باشه زیاده چون میگم این دفعه بازی دو قسمت داره و باید هر دوقسمت بترکون باشن واسه این موضوع خودم احتمال میدن بین 85-87 بشه
در کل حرفم اینه که امیدوارم با یک ریمیک شاهکار طرف باشیم مثل 2
 

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
در کل حرفم اینه که امیدوارم با یک ریمیک شاهکار طرف باشیم مثل 2

مطمئنا همینطور میشه. انصافا انتظار کشیدن برای عنوانی که یه عمر منتظرش بودی خیلی سخته. خییییییییییییییییلی؛ مخصوصا وقتی که داریم در مورد رزیدنت اویل 3 و حاجیمون نمسیس حرف میزنم. :((:((:((:((:((:((
 
  • Like
Reactions: milad.ps4

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
477
نام
Sera
این موتور کپ کام واقعاً تصویر سازی چهره‌هارو نابود کرده،جچور میگید خوبه واقعاً،دقیقا چهره ی جیل دقیقا چهره ی جیل نیست.البته می دونم تهش میاین میگین چشه مگه، سلیقه ست دیگه،من اینطوری حال می کنم،عب نداره اینطوری حال کن و صریحا بگو دید با دید فرق داره.
ولی خب با هر دیدی نگاه کنی کاکو این جیل اون جیل نیست حتی اگر بخواد باشه.
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,589
نام
milad
مطمئنا همینطور میشه. انصافا انتظار کشیدن برای عنوانی که یه عمر منتظرش بودی خیلی سخته. خییییییییییییییییلی؛ مخصوصا وقتی که داریم در مورد رزیدنت اویل 3 و حاجیمون نمسیس حرف میزنم. :((:((:((:((:((:((
حداقل کاش یه گیم پلی 10 20 دقیقه ای ازش بیاد موردیم از انتظار
فکر کنم احتمالا دارن چهره نمسیس رو کلا تغییر میدن
 
  • Sad
Reactions: Jill-Valentine

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,703
نام
Ebrahim
حداقل کاش یه گیم پلی 10 20 دقیقه ای ازش بیاد موردیم از انتظار

میگن تو ژانویه احتمالا یه گیم پلی ازش ببینم (میگن!):D

دقیقا چهره ی جیل دقیقا چهره ی جیل نیست.البته می دونم تهش میاین میگین چشه مگه

چشه مگه؟!:D انصافا طراحیش خوبه. من که خیلی دوسش دارم (مدلش هم خوبه:D)
 
  • Like
Reactions: milad.ps4

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα

اطلاعات رسمی :

  • AI نمسیس ورژن بهبود یافته Mr.X خواهد بود
  • محیط Raccoon City نقش بسار مهمی در بازی داره باید انتظار هرگونه خطری رو در گوشه کنارش داشته باشید
  • محیط های قبلی بازی باز خواهند گشت
  • مدل واقعی نمسیس به منظور اسکن کردنش برای بازی وجود داره
  • مد مرسنری در بازی وجود نخواهد داشت
  • کرم های جهش یافته در بازی دوباره حضور خواهند داشت
  • کارلوس قابل بازی خواهد بود
  • مکانیزم انتخاب در بازی وجود نخواهد داشت
  • پایان چند گانه در بازی وجود نخواهد داشت

  • Nemesis will use an improved version of the AI developed for the Tyrant of Resident Evil 2 Remake.
  • Sound will be very important in a city like Raccoon City, you will have to rely on it to anticipate dangers lying in wait around the corner.
  • Confirmation that we will visit the streets, the shops, the Stagla petrol station, the Raccoon Press offices, the hospital.
  • Nemesis was created in real life to be able to be scanned via photogrammetry.
  • Mercenaries mode will not return.
  • The mutant worms will be back.
  • Carlos will be playable.
  • There will not be the action choice mechanism as in the original, which could give different sequences of the game afterwards or an advantage over a danger.
  • There will also be no more endings. It will therefore be interesting to know who will fly the helicopter at the end of the game and whether Nicholai will survive or not.
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
  1. بازی Resident Evil 3 فضاهای باز بسیار بیشتری دارد و چیزی که Nemesis را بسیار ترسناک می‌کند، بی‌رحم و مصر بودن او است. شما هیچ وقت نمی‌دانید که او دقیقا از کجا به سراغ شما خواهد آمد.
  2. آقای پیتر جی. فابیانو (Peter.J Fabiano)، از تهیه‌کنندگان شرکت کپکام، در گفتگو با جدیدترین شماره از مجله رسمی پلی استیشن انگلستان توضیح داد که بازی Resident Evil 3 Remake برخلاف نسخه‌ی اصلی، دارای پایان‌های چندگانه نخواهد بود و تمرکز تیم سازنده برروی یک پایان و روایت است.
  3. مفاهیم اصلی برای یک بازی بر اساس استفاده از فرآیند فرار از پناهگاه، زیبایی شخصیت جیل و نمایش ترس از نمسیس به عنوان شخصیت تعقیب‌کننده است.
  4. جیل از محبوبیت درجه یک در سری Resident Evil برخوردار است؛ بنابراین توسعه‌دهندگان احتیاط کرده‌اند تا تصویر آن را خراب نکنند. این بازی نسبت به Resident Evil 2 اکشن‌تر شده است؛ بنابراین تیم سازنده می‌خواست تا لباسی را برای جیل طراحی کنند تا در هنگام درگیری‌های شدید، غیر راحت به نظر نرسد.
    کپکام نه‌ تنها ظاهر شخصیت کارلوس، بلکه شخصیت درونی آن را نیز بازسازی کرده است. با این حال، وی دوست دارد به شوخی کردن در اطراف خود و صحبت کردن بپردازد، اما بخشی که در مورد او خوب است تغییر زیادی نمی‌کند. کارلوس با جیل از طریق سازمانی تحت عنوان U.B.C.S ارتباط برقرار می‌کند. کارلوس شخصیتی مهربان است و به افراد خود از از U.B.C.S اهمیت می‌دهد. او یک مرد کاملا احساساتی است و صحنه‌ای در بازی این مورد را نمایش می‌دهد.
 

Evil

||| ǝʌıןɐ ןןıʇs ɯ,ı |||
کاربر سایت
Oct 2, 2005
938
نام
هادی

اطلاعات رسمی :

  • AI نمسیس ورژن بهبود یافته Mr.X خواهد بود
  • محیط Raccoon City نقش بسار مهمی در بازی داره باید انتظار هرگونه خطری رو در گوشه کنارش داشته باشید
  • محیط های قبلی بازی باز خواهند گشت
  • مدل واقعی نمسیس به منظور اسکن کردنش برای بازی وجود داره
  • مد مرسنری در بازی وجود نخواهد داشت
  • کرم های جهش یافته در بازی دوباره حضور خواهند داشت
  • کارلوس قابل بازی خواهد بود
  • مکانیزم انتخاب در بازی وجود نخواهد داشت
  • پایان چند گانه در بازی وجود نخواهد داشت

  • Nemesis will use an improved version of the AI developed for the Tyrant of Resident Evil 2 Remake.
  • Sound will be very important in a city like Raccoon City, you will have to rely on it to anticipate dangers lying in wait around the corner.
  • Confirmation that we will visit the streets, the shops, the Stagla petrol station, the Raccoon Press offices, the hospital.
  • Nemesis was created in real life to be able to be scanned via photogrammetry.
  • Mercenaries mode will not return.
  • The mutant worms will be back.
  • Carlos will be playable.
  • There will not be the action choice mechanism as in the original, which could give different sequences of the game afterwards or an advantage over a danger.
  • There will also be no more endings. It will therefore be interesting to know who will fly the helicopter at the end of the game and whether Nicholai will survive or not.

ای بابا حالا پایان چندگانه هیچی ولی مد مرسنری خیلی به ارزش تکرار بازی کمک میکرد که... :|
 
  • Like
Reactions: residen

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر