Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,168
نام
∂αнмα
در مورد این قضیه طراحی کرکتر ها و غر زدن ها من همیشه به یـ نتیجه رسیدم اینکه همه از روی تصویر خالی کرکتر رو قضاوت میکنن اصلا نه انگار که این کرکتر قرار حرف بزنه و از خودش احساسات بروز بده ! به شخصه ترجیح میدم توی توی بعد شخصیت پردازی ببینم چیکار میکنن اینم بگم من خودم با طراحی نسل هفتی جیل حال میکردم و دوست داشتم کپکام دستش نمیزد ولی خوب میگم منتظر ببنم چقدر روی شخصیت پردازیش کار کردن اون وقت ـ که میتونم بر اساس شخصیت پردازیش دیزاینش رو قضاوت کنم نه الان از رو یک سری تصویر که قیافه خشک شده طرف رو میبینم
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
تجربه ثابت کرده که بالاخره هر چقدرم طراحی‌ها بد باشن، بعد یه مدت بهشون عادت میکنیم...مثل RE2 که به نظرم طراحی‌هاشون اصلا ایده‌آل نبود ولی تجربه کردیم و خیلی هم کیف داد.
اینجا هم نمسیس رو انگار خواستن یه موجود بشدت حال به هم زن نشون بدن و دوباره همون قضیه‌‌ی به رخ کشیدن قدرت‌های RE Engine واسه به نمایش گذاشتن Gore با جزئیات فوق‌العاده بالا وسطه.
جیل هم واقعا جیل نیست انصافا! اصلا انگار یه شخصیت کاملا متفاوتی طراحی کردن. ولی همونطور که گفتم مجبوریم عادت کنیم!
اینکه یه مقداری سخت‌گیری روی طراحی‌ها هست، به نوستالژی خیلیا برمیگرده...بعد از یه مدتی این طراحی‌های جدیدا تا حد زیادی ناخودآگاه جایگزین اون طراحی‌هایی که سالهاست می‌شناسیم و دوستشون داریم میشه و منطقیه که سخت‌گیری صورت بگیره.
مثلا همین رو از RE2 ببینید:

2019-12-12_105521.png

یه مرزی بین حال به هم زن بودن و ترسناک بودن وجود داره...
از یکی می‌خوای صرفا دور باشی تا قیافه‌ی نحسش رو نبینی، از اون یکی میخوای دور بمونی چون ابهت و قدرتش جونت رو تهدید میکنه و از شکل و شمایل شیطانی و بدجنسش میترسی. نمیدونم بقیه هم همین حس رو دارن یا نه ولی به هر حال من شخصا دوست داشتم به جای تمرکز زیاد روی واقع‌گرایی روی یه آرت استایل مشابه کار میکردن.
نمونه‌اش هم سالها قبل واسه ریمیک RE1 دیدیم و بنظرم تا حالا ریمیکی نداشتیم که تا این حد تونسته باشه بی‌نقص عمل کنه و همون حس و حال رو با ظاهر جدید بازسازی کنه:

2019-12-12_112921.png

اصلا چرا راه دوری بریم؟! همین ریمیک FF VII خیلی از نظر طراحی شخصیت‌ها و به روز کردنشون موفق بوده و چیزی نیست که بگیم انجامش امکان‌پذیر نیست و حتما باید شخصیت‌هارو بکوبن و از اول بسازن.
در آخر بازم باید بگم که نمیگم ریمیک بازی قرار آشغال باشه و اینجور چیزا...اتفاقا مطمئنم بشدت هم قراره لذت‌بخش باشه...حرفم اینه که کپکام میتونست خیلی بهتر و وفادارتر عمل کنه. اگه قراره تغییرات بیش از حدی توی شخصیت‌ها داده بشه و کلا حس و حال بازی تغییر کنه، ترجیح میدم نسخه‌ی جدید باشه تا ریمیک.
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,862
نام
نریمان
Pre Order Content
View attachment 124557
اولین تصاویر که از بازی لیک شد، مقایسه اش با Milla Jovovich رو هم اینجا و هم تو Era گذاشتم اما کسی چیزی نگفت و فکر کردم توهم زدم.
با دیدن این عکس مطمئن شدم که توهم نزدم. قیافه ی جیل قشنگ جوونی های Milla هست. تو Era هم چک کردم ملت دارن راجع بهش حرف میزنن.
 

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
در مورد این قضیه طراحی کرکتر ها و غر زدن ها من همیشه به یـ نتیجه رسیدم اینکه همه از روی تصویر خالی کرکتر رو قضاوت میکنن اصلا نه انگار که این کرکتر قرار حرف بزنه و از خودش احساسات بروز بده ! به شخصه ترجیح میدم توی توی بعد شخصیت پردازی ببینم چیکار میکنن اینم بگم من خودم با طراحی نسل هفتی جیل حال میکردم و دوست داشتم کپکام دستش نمیزد ولی خوب میگم منتظر ببنم چقدر روی شخصیت پردازیش کار کردن اون وقت ـ که میتونم بر اساس شخصیت پردازیش دیزاینش رو قضاوت کنم نه الان از رو یک سری تصویر که قیافه خشک شده طرف رو میبینم
آره خب میخوایم باحاش ازدواج کنیم که نیت مهم باشه و ذات و احساسات طرف ! ظاهر برای زندگی نون و آب نمیشه! همینکه آشپزیش خوب باشه و شخصیت مهربون و خون گرمی داشته باشه کافیه...
6t9_20191212111454-2f36201a79.[gif-2-mp4.com].gif
 

mr.freeman

کاربر سایت
Jun 8, 2016
149
اینکه قیافه جیل جالب شده یا خیر رو نمیشه نظر قطعی داد و به سلیقه هم برمیگرده.
اما وقتی بدون در نظر گرفتن این عکس که عنوان RE3 روش نوشته شده و به تنهایی کسی به این طراحی جدید جیل نگاه کنه بعیده تشخیص بده این کاراکتر خود جیله.

اما وقتی به طراحی های دیگر جیل در سایر RE هایی که حضور داشته نگاه کنیم میبینم بجز یه سری اختلافاتی که با هم داشتن اما براحتی یمشه دید واقعا این همون کرکتر جیله.

یعنی اصل قیافه جیل تقریبا در همه نسخه ها رعایت شده. ولی در این نسخه ریمیک 3 خیر.

اما شایدم زیاد مهم نباشه.وقتی بازی رو با این طراحی جدید جیل انجام دادیم ممکنه خیلیم باهاش حال کنیم.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,168
نام
∂αнмα
تجربه ثابت کرده که بالاخره هر چقدرم طراحی‌ها بد باشن، بعد یه مدت بهشون عادت میکنیم...مثل RE2 که به نظرم طراحی‌هاشون اصلا ایده‌آل نبود ولی تجربه کردیم و خیلی هم کیف داد.
اینجا هم نمسیس رو انگار خواستن یه موجود بشدت حال به هم زن نشون بدن و دوباره همون قضیه‌‌ی به رخ کشیدن قدرت‌های RE Engine واسه به نمایش گذاشتن Gore با جزئیات فوق‌العاده بالا وسطه.
جیل هم واقعا جیل نیست انصافا! اصلا انگار یه شخصیت کاملا متفاوتی طراحی کردن. ولی همونطور که گفتم مجبوریم عادت کنیم!
اینکه یه مقداری سخت‌گیری روی طراحی‌ها هست، به نوستالژی خیلیا برمیگرده...بعد از یه مدتی این طراحی‌های جدیدا تا حد زیادی ناخودآگاه جایگزین اون طراحی‌هایی که سالهاست می‌شناسیم و دوستشون داریم میشه و منطقیه که سخت‌گیری صورت بگیره.
مثلا همین رو از RE2 ببینید:

View attachment 124622

یه مرزی بین حال به هم زن بودن و ترسناک بودن وجود داره...
از یکی می‌خوای صرفا دور باشی تا قیافه‌ی نحسش رو نبینی، از اون یکی میخوای دور بمونی چون ابهت و قدرتش جونت رو تهدید میکنه و از شکل و شمایل شیطانی و بدجنسش میترسی. نمیدونم بقیه هم همین حس رو دارن یا نه ولی به هر حال من شخصا دوست داشتم به جای تمرکز زیاد روی واقع‌گرایی روی یه آرت استایل مشابه کار میکردن.
نمونه‌اش هم سالها قبل واسه ریمیک RE1 دیدیم و بنظرم تا حالا ریمیکی نداشتیم که تا این حد تونسته باشه بی‌نقص عمل کنه و همون حس و حال رو با ظاهر جدید بازسازی کنه:

View attachment 124629

اصلا چرا راه دوری بریم؟! همین ریمیک FF VII خیلی از نظر طراحی شخصیت‌ها و به روز کردنشون موفق بوده و چیزی نیست که بگیم انجامش امکان‌پذیر نیست و حتما باید شخصیت‌هارو بکوبن و از اول بسازن.
حالا اینم یـ نوع دیدگاه ولی به شخصه فک میکنم کپکام کمر بسته به غربی کردن طراحی شخصیت ها از طرفی هم میخواد یـ خط و فاصله بزرگی بین نسخه های قدیمی و جدید بندازه وگرنه واقعا براش کاری نداشت در عین واقع گراانه بودن طراحی ها رو نزدیک به طراحی های قدیمی بکنه خلاصه میخواد یـ خط جدیدی از سری رو راه اندازی کنه واسه همین خودش رو پیش از پیش داره جدا میکنه از سری قدیمی ....
 

D.ace

کاربر سایت
Aug 6, 2011
795
نام
JoE
من که با فیس جدید جیل مشکلی ندارم و اینکه نمیدونم چرا همش میگین طراحی تو انجین جدید تا جایی که میدونم از photogrammetry برای چهره استفاده میشه و به نظرم از طراحی دستی بهتر هست :-" جیل تو re3 که کلا پیکسل بود نمیشه مقایسه کرد از طراحی جیل تو re5 بهتر نباشه بد تر نیست
-----------------
:D
IMG_20191212_130828.png
 

farzad2236

کاربر سایت
Apr 24, 2016
89
اووه چه خبره دیگه حالا واسه طراحی . یکی میگه حالت تهوع یکی میگی حال به هم زن .نمسیسو قبول دارم ابهتشو از دست داده و دندوناش یکم درازه ولی خود جیل بنظرم اوکی و اونقدرا هم که دوستان میگن بد نیست . صداشم بنظرم بهتر شده

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: TeTration and D.ace

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
3434634725.jpg
متاسفانه جدا از طراحی بسیار زشت جیل , کاستوم اصلیش که کلا به کنار و توی دیواره! کاستوم قدیمیش هم جای بحث زیادی داره!
قسمت تاپ حداقل 2 شماره بزرگتر از مدل اصلیش هست , درحالیکه اون یکی کاملا جسبیده به تن
قسمت شلوارک یا همون mini skirt هم بازم حداقل دو شماره بزرگتر هست , به وسطش نگاه کنید چندتا چین خورده! درحالیکه دوستان بحث نزدیک شدن به واقعیت رو مطرح میکنن؛ mini skirt اصلا نباید آزاد باشه و باید کاملا به بدن بچسبه!
File sharing and storage made simple
توی داستان مثلا جیل از وسط پارتی وارد این ماجرا میشه ولی با این کاستوم انگار از اتاق زایمان اومده و تازه بچه اش به دنیا اومده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر