Multi Platform Resident Evil 3

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch

l6el_re3.png

بالاخره و بعد از سالها انتظار، طرفداران قدیمی مجموعه محبوب Resident Evilبه خواسته خود رسیدند و قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، ریمیک عنوان 3 Resident Evil را با گرافیک امروزی و بوسیله موتور بازیسازی قدرتمند RE Engine بازی کنند. یکی از دلایل محبوبیت 3 Resident Evil برمیگردد به حضور تایرانت قدرتمند، باهوش و صدالبته ترسناک به نام نمسیس (Nemesis) که باعث به وجود آمدن کابوس‌های زیادی برای شخصیت اصلی بازی، جیل ولنتاین (Jill Valentine) شده بود. در رابطه با ابهت نمسیس فقط این را بگم که کاور نسخه آمریکای شمالی بازی که در سال 1999 برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، فقط شاهد حضور نیم تنه بالایی نمسیس بودیم و خبری از چهره جیل ولنتاین بر روی جلد بازی نبود. داستان 3 Resident Evil، بطور خلاصه در مورد انتقام گرفتن شرکت آمبرلا (Umbrella Corporation) از گروه استارز (S.T.A.R.S) هست که دو عضو اصلی آن، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیل ولنتاین که برای اولین بار در نسخه اول سری رزیدنت اویل شاهد حضور این دو شخصیت محبوب بودیم، بعد از فهمیدن هدف اصلی شرکت آمبرلا، درصدد بودند که این شرکت را رسوا کند و آمبرلا برای انجام این عمل و بعد از اتفاقات قسمت رزیدنت اویل 1، به ساخت تایرانت هوشمند نمسیس (نمسیس در اساطیر یونانی به عنوان الههٔ خشم و انتقام شناخته میشود.) روی آورد.

  • بعد از به اتمام رساندن ساخت بازی تحسین شده و موفق Resident Evil 7: Biohazard، دو تیم جداگانه و بطور همزمان بر روی ریمیک های قسمت دوم و سوم کار می کنند. زمانی که پروسه ساخت ریمیک قسمت دوم به آرامی به پایان می رسد، تعدادی از افراد تیم ریمیک اویل 3 به تیم اویل 2 ملحق میشوند که اینکار باعث میشود که پروسه ساخت اویل 3 به کندی پیش برود. بعد از ساخت اویل 2، دو تیم سازنده بطور کلی به روی ساخت ریمیک اویل متمرکز میشوند.

  • در ریمیک اویل 3، شاهد تغییرات گسترده ای در روند بازی (برخلاف ریمیک اویل 2) هستیم.

  • خوشبختانه پروسه ساخت بازی رو به اتمام است و بنا بر گفته های سازندگان بازی، 90 درصد ساخت به پایان رسیده است و بازی در همان تاریخ قبلی اشاره شده، عرضه خواهد شد.

  • همانند نسخه کلاسیک، داستان بازی قبل از ریمیک 2 شروع خواهد شد و از طرفی دیگر، بعد از اویل 2 به پایان خواهد رسید.

  • جیل ولنتاین یکی از محبوب‌ترین شخصیت های بازی هست. بنا بر گفته های سازندگان بازی، طراحی جدید (مخصوصا لباس های این شخصیت محبوب) به گونه ای شده است که تلاش برای بقا کاملا حس بشود توی بازی و جیل واقعا برای فرار کردن تقلا کنه. لازم به ذکر است که لباس های نسخه اصلی جیل ولنتاین به عنوان مزایای پیش خرید بازی در دسترس است.

  • بر خلاف نسخه اصلی، شخصیت کارلوس بسیار بالغ به نظر می رسید؛ اما همچنان شوخی طبع بودن خود را دارد و صدالبته بسیار خونگرم است.

  • به اینکه فعلا خبری از گیم پلی بازی نیست، اما به نظر می رسد که همانند نسخه اصلی کلاسیک در روند بازی تمرکز بیشتری بر روی عناصر اکشن شاهد خواهیم بود. بطور خلاصه، نسخه اصلی اویل 2 بیشتر ترسناک بود ولی اویل 3 بار اکشنش سنگین تر بود.

  • همانند نسخه ریمیک اویل 2، اینجا نیز دوربین رو شانه سوم شخص استفاده شده است. لازم به ذکر است که بخش آنلاین بازی با عنوان Resident Evil: Resistance شناخته میشود.

  • عنوان Resident Evil 3 قرار است در تاریخ 3 ماه آپریل 2020، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود.



Characters2.png Characters.png

جیل ولنتاین
شخصیت اصلی و قهرمان قسمت سوم رزیدنت اویل و همچنین این شخصیت محبوب عضو گروه استارز نیز هست. وظیفه ساخت این شخصیت محبوب بر عهده ایسائو اوهیشی بود و از طرفی دیگر طراحی آن را نیز تاکاهیرو آریمیتوسو انجام داده بود. همان طور که بالاتر اشاره کرده بودیم، جیل در نسخه اول سری، از اهداف شوم شرکت آمبرلا پرده برداشت و شرکت آمبرلا برای انتقام از او تایرانت باهوش نمیسیس را ساخت. نام جیل ولنتاین در کنار محبوب‌ترین شخصیت زن بازی های ویدیویی، یعنی لارا کرافت قرار گرفته است.


کارلوس اولیویرا

کارلوس اولیویرا یکی از اعضای گروه U.B.C.S است که برای نجات بازماندگان از جانب آمبرلا به شهر راکون سیتی اعزام شده بود. جیل در ابتدا به او مشکوک بود زیرا آمبرلا را بانی اصلی نابودی راکون سیتی می داند، اما رفته رفته با کارلوس همراه شد. کارلوس اولیویرا تلاش زیادی برای خروج از شهر انجام داد و سرانجام نیز توانست خود و جیل را از شهر خارج کند.


Brad.png

براد ویکرز

براد ویکرز خلبان هلیکوپتر تیم آلفای گروه استارز بود. او در همان ابتدای بازی مورد تهاجم زامبی‌ها قرار گرفت و مجروح شد. در ادامه بازی نیز توسط نمسیس کشته شد.

UBCS.png

نیکولای گینوائیف

نیکولای فرماندهٔ یکی از تیم‌های اعزامی U.B.C.S بود. او فرماندهٔ کارلوس نیز بود. در طول بازی او تلاش دارد تا به هر شکل ممکن و حتی به قیمت مرگ زیردستانش از شهر خارج شود و بالاخره موقق میشود.



میخائیل ویکتور

ویکتور یکی از هم‌تیمی‌های کارلوس و نیکولای بود. او در اثر حملهٔ زامبی‌ها به شدت مجروح شده بود. در جریان حملهٔ نمسیس به جیل، او جان خود را فدا کرد و با نارنجک دستی، مانع از آسیب رساندن نمسیس به جیل شد و خودش نیز در همین ماجرا کشته شد.

UBCS2.png

7.png

زامبی ها

زامبی‌ها، شهروندانی هستند که از راه‌هایی چون گزش زامبی دیگر و تزریق مستقیم ویروس تی به وجود می‌آیند. زامبی‌ها سرعت پایینی دارند اما درجهٔ جان‌سختی آن‌ها بالاست. این موجودات با سلاح‌های گرم راحت‌تر کشته می‌شوند. زامبی‌ها دشمنان اصلی در این بازی هستند.

سگ‌های زامبی

سگ‌های زامبی، سگ‌هایی معمولی بودند که به ویروس تی مبتلا شدند. آن‌ها ممکن است توسط سگ مبتلا گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم، به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ آن‌ها بالا بوده و از درجهٔ جان‌سختی کم‌تری نسبت به زامبی‌ها برخوردارند.


عنکبوت‌ها

عنکبوت‌های خون‌آشام، موجوداتی هستند که به ویروس تی دچار شده‌اند. آن‌ها ممکن است توسط عنکبوت مبتلا، گزیده شده باشند یا به شکل مستقیم به ویروس تی دچار شده باشند. سرعت حملهٔ این موجودات پایین است اما درجهٔ سخت‌جانی آن‌ها بسیار بالا است.

هانترها

هانترها، موجوداتی هستند که از تزریق ویروس تی به تخم خزنده و استخراج DNA خزندهٔ مبتلا به ویروس تی و تزریق آن به یک انسان سالم پدید آمده‌اند. سرعت حملهٔ و درجهٔ سخت‌جانی این موجودات بسیار بالا است.

Nemesis.png

نمسیس

نمسیس، غول‌آخر و دشمن اصلی جیل ولنتاین در این بازی است. نمسیس یک تایرانت تکامل یافته‌است. این موجود از تزریق ویروس تی درجه سوم و انگل ان‌ای-آلفا به بدن یک انسان پدید آمده‌است. او بسیار سخت‌جان و هوشمند است و در طول بازی همواره در تعقیب جیل است. حتی با چندین مرتبه شکست نیز جیل را رها نکرد. نمسیس در نهایت و با سختی فراوان و با کمک اسلحهٔ لیزری بسیار قدرتمند شکست خورد. نوع حمله او به دلیل هوشمندی بالا نسبت به سایر مهاجمان متفاوت است.


hxw9_char_header.png





11.jpg 9.jpg 8.jpg 5.jpg 3.jpg 1.jpg 4f897fb599a635f2cddcb71dcc78def6.jpg ae6aae96bab66df94e0c13987cfc75a6.jpg c66a37459df49d983fc22e264a4490a5.jpg


656k_vid2.gif


Resident Evil 3 - Special Developer Message

1080p.png

56n_123.gif


Resident Evil 3 - Announcement Trailer

1080p.png

z41c_nem.gif


Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

1080p.png


 
آخرین ویرایش:
به نظر من یکم دارید راجب طراحی جیل با بی انصافی تمام سخت میگیرید و مقایسه کردن هاتون هم شده این عکس

در حالی که ما در خود بازی 1 بار هم جیل رو با همچین چهره ای نمی بینیم , داخل بازی ریل تایم که صورت کاملا پیکسلی هست و در کات سین ها هم همچین چیزی


مشکل از اونجا شروع شد که جیل رو دوباره طراحی کردن و اگر واقعا خیلی دنبال نزدیک بودن چهره به عکس اول بودید باید سر RE5 و طراحی های جدید کپکام رو با خاک یکسان میکردید ولی عجیبه که میگید با اون اوکی بودید و مشخص بوده که جیل هست !

در عکس پایین واقعا غیر از ریمیک 1 بقیه طراحی ها خیلی بده حداقل من RE فن حالم از 3 تا عکس پایین که طراحی اخیرش بود بهم میخورد ! حالا شما با اینا اوکی بودید ؟ و تفاوتی کوچیکی در عکس اول با اینا می بینید ؟!


به نظر من طراحی جدید هر چی هست از این جیل های اخیر بهتر نباشه دیگه بدتر نیست !
 
آخرین ویرایش:
View attachment 124639
متاسفانه جدا از طراحی بسیار زشت جیل , کاستوم اصلیش که کلا به کنار و توی دیواره! کاستوم قدیمیش هم جای بحث زیادی داره!
قسمت تاپ حداقل 2 شماره بزرگتر از مدل اصلیش هست , درحالیکه اون یکی کاملا جسبیده به تن
قسمت شلوارک یا همون mini skirt هم بازم حداقل دو شماره بزرگتر هست , به وسطش نگاه کنید چندتا چین خورده! درحالیکه دوستان بحث نزدیک شدن به واقعیت رو مطرح میکنن؛ mini skirt اصلا نباید آزاد باشه و باید کاملا به بدن بچسبه!
File sharing and storage made simple
توی داستان مثلا جیل از وسط پارتی وارد این ماجرا میشه ولی با این کاستوم انگار از اتاق زایمان اومده و تازه بچه اش به دنیا اومده!
مرحبا به این دقت
اقا فارغ از لباس کلا یا بانو رو لاغرتر کردن یا من احساس میکنم یکم سایز رو کمتر کردن
گند زدن به ارمان هامون
 
  • Like
Reactions: sajad-tnt
در مورد کاهش سایز و برجستگی ها که دغدغه خیلی از دوستان بوده..
توجه داشته باشیم که روز به روز مدیا (بالاخص گیم) داره بیشتر و بیشتر فاصله میگیره در استفاده از جذابیتهای جن.سی و ظاهری شخصیتهای مونث (و بازهم بخصوص در مورد کرکترهای اصلی و قابل کنترل توسط پلیر). مثالهای بسیار زیادی براش هست. از رییبوت سری Tomb Raider بگیر تا تغییرات فاحش در طراحی کرکترهای نسخه های اخیر Mortal Kombat و و و...

البته کاری به درست و غلط بودنش ندارم. خودم هم خیلی موافقش نیستم. صرفا موجی هست که به راه افتاده و مطمئنا از این هم پا رو فراتر خواهد گذاشت.
پس بیاید در این مورد به Capcom هم حق بدیم..
 
متاسفانه بعضی از دوستان چنان درمقابل این موضوع جبهه میگیرن و دوست دارن واقعیت رو پنهان یا نادیده بگیرن انگار جیل همسرشون هست و هرکی راجع بهش بد صحبت کنه به ناموسش توهین شده!...


@The End Of Ps
عزیز خودتون دارید میگید نسل های پیش فلان بوده و بهمان ...
اما نمیگید الان که سالها تکنولوژی با اون روزها فاصله داره و بسیار پیشرفت کرده و با موشن کپچر میتونن کاراکتر رو مثل واقعیت طراحی کنند، چرا همچین جیلی رو طراحی کردن که کاملا توی دیوار هست؟
چرا لباس اول و هیکلش شبیه لارا کرافت شده؟
دلیل کم کردن فاحش از جذابیتش چی میتونه باشه؟ (خوشحال میشم نظرتون راجع به کاستوم ``اورجینال`` که دربالا بهش پرداختم بگید)
برای بحث مقایسه ، این نسخه بازسازی شده (Remake) کدوم نسخه هست؟ غیر از RE3 هست؟
خب دلیلی برای چیدن کارکترهای جیل در نسخه های مختلف وجود نداره ، حتی اگه دلیلی هم وجود داشته باشه بنده تک تک چهره هارو تا ۸۰درصد شبیه به هم میدونم و اکثرا جذاب و خوب...
چرا این جو که بر علیه جیل ایجاد شده، برای Remaster نسخه اول جیل یا حتی ریمیک کلیر در RE2 وجود نداشت؟ چون واقعا چهره و طراحی رو عالی کار کرده بودن، همچنین برای لیان...
بنده طراحی جیل ولنتاین در ریمستر شماره یک رو حداقل یک سر و گردن از این جیل توی دیوار بهتر میدونم...ای کاش حالا که همه چیش عوض شده ،کلا اسمش رو هم چیز دیگری میذاشتند ... تامام...

به نظر من طراحی جدید هر چی هست از این جیل های اخیر بهتر نباشه دیگه بدتر نیست !

چقدر جمله آشنایی، دقیقا مثل همین انتـــخاباتـ مملکت خودمون، انتخاب بین بد و بدتر!....

Sent from my K00R using Tapatalk
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: esm nadaram
View attachment 124639
متاسفانه جدا از طراحی بسیار زشت جیل , کاستوم اصلیش که کلا به کنار و توی دیواره! کاستوم قدیمیش هم جای بحث زیادی داره!
قسمت تاپ حداقل 2 شماره بزرگتر از مدل اصلیش هست , درحالیکه اون یکی کاملا جسبیده به تن
قسمت شلوارک یا همون mini skirt هم بازم حداقل دو شماره بزرگتر هست , به وسطش نگاه کنید چندتا چین خورده! درحالیکه دوستان بحث نزدیک شدن به واقعیت رو مطرح میکنن؛ mini skirt اصلا نباید آزاد باشه و باید کاملا به بدن بچسبه!
File sharing and storage made simple
توی داستان مثلا جیل از وسط پارتی وارد این ماجرا میشه ولی با این کاستوم انگار از اتاق زایمان اومده و تازه بچه اش به دنیا اومده!
چیزی باعث شده که اینجا حالت نه چندان جالبی داشته باشه، Pose بدن جیل هست که روی پای راستش تکیه کرده و پاها از هم باز هست که اون ظرافت زنانه حالت اصلی که پاها به فاصله کم از هم و جلوی هم قرار گرفتن دیده نمیشه.
توی طراحی اصلی بالا تنه فقط شامل تاپ میشه ولی توی ریمیک اون بندهای چرمی غلاف سلاح و اون آرنج بند بهش اضافه شده که به خودی خودش باعث میشه بالا تنه بزرگ تر از اون چیزی که هست دیده بشه. این در مورد رنگ های تند هم صدق میکنه و فضا رو پر تر و شلوغ تر میکنه.
اون لباسی که دور کمرش گره زده توی اصلی خیلی باریک و کوتاه هست ولی اینجا آستین های پهن تر و بلندتری داره.
روی پای راستش هم یه غلاف اسلحه بسته شده که بازم باعث میشه همه چیز پر تر و بزرگ تر دیده بشه.
Mini Skirt هم هیچ قانونی نداره که باید چسبیده باشه. میتونه هر جوری باشه.

و اما در مورد خط آخر پستت. اینجا جیل تحت بازداشت خونگی هست و B.O.W ها میریزن توی خونه-ش و از فرار کردنش شروع میشه.

خلاصه اینکه کپکام از زمان RE7 فوتوگرامتری رو شروع کرد و تغییرات بنیادی توی چهره کرکترهای اصلی ایجاد کرد. دیگه باید تا الان پذیرفته باشید این مساله رو و قرار نیست همون پیکسل های بیست سال پیش رو ببینید.

یه سری هم کشتن خودشونو از بس مساله رو جوری جلوه میدن که انگار عذاب الهی نازل شده. دوستان خوشتون نمیاد؟ بسیار هم عالی. ولی همینه که هست و قرار نیست چیزی عوض بشه. فوتوگرامتری همینه و کپکام هم جدیدا ریمیک ها رو از ریشه میکوبونه و میاره بالا.
 
@Safety & Peace
با کمال احترام هیچکدوم از دلیل های شما قابل پذیرش نیست و جواب دوتا سوال رو ندادید که چرا تاپ و شلوارک انقدر گشاد هست و به تن زار میزنه؟
Mini Skirt موردنظر ما که جیل در کاستوم اورجینال اونو پوشیده از نوع چسبان هست و کافیه در اینترنت عبارت tight mini skirt رو جستجو کنید تا ببنید منظور بنده چیست
مگه اسم این کاستوم کلاسیک نیست؟ پس چرا این همه تفاوت وجود داره؟

خلاصه اینکه کپکام از زمان RE7 فوتوگرامتری رو شروع کرد و تغییرات بنیادی توی چهره کرکترهای اصلی ایجاد کرد. دیگه باید تا الان پذیرفته باشید این مساله رو و قرار نیست همون پیکسل های بیست سال پیش رو ببینید.
این قسمت رو توی پست قبلی گفتم:
عزیز خودتون دارید میگید نسل های پیش فلان بوده و بهمان ...
اما نمیگید الان که سالها تکنولوژی با اون روزها فاصله داره و بسیار پیشرفت کرده و با موشن کپچر میتونن کاراکتر رو مثل واقعیت طراحی کنند، چرا همچین جیلی رو طراحی کردن که کاملا توی دیوار هست؟


ولی همینه که هست و قرار نیست چیزی عوض بشه.
احسنت منم دقیقا دنبال شنیدن همین جمله بودم , همینه که هست , پس بچسبیم بهش و الکی ازش تعریف کنیم !
بحث من در این تاپیک خاتمه یافت, باتشکر
 
:)):)):))
چرا برای اینکه نشون بدید جیل طراحیش خوب نیست دست به دامن لباس و کمر و.....می شید:D
خیلی ساده بگم من خودم از طراحی جدید جیل راضی نیستم چون که زیادی تغیرش دادن. تو ریمیک قسمت قبل لیان و کلر و ایدا واقعا شباهت داشتن به طراحی های قبلیشون ( می دیدیشون همون اول می شناختیشون) ولی من خودم تو نگاه اول اصلا جیل رو نشناختم!!! اگه واقعا قرار بوده از پایه بکوبن دوباره بسازن چرا اونجا این کار رو نکردن؟! در کل بنظرم جیل به هیچ کدوم از جیل هایی که تا حالا طراحی شده شباهتی نداره . و بعد از جیل قسمت 5 بنظرم بدترین طراحی داره ( هرچند برای اون وضع داغون جیل تو قسمت 5 می شه یکم دلیل داستانی اورد)
الان همین که لباس اورجینال هم کپکام تو بازی گذاشته خودش کلی دمش گرم داره ، چون باید کنار بیایم که دیگه طراحی جیل همینه وقرار نیست تغیری بکنه شاید برای کسایی که از طراحی جدید بدشون می اد یکم حس بهتری بده بهشون.
 
  • Like
Reactions: TeTration
در مورد کاهش سایز و برجستگی ها که دغدغه خیلی از دوستان بوده..
توجه داشته باشیم که روز به روز مدیا (بالاخص گیم) داره بیشتر و بیشتر فاصله میگیره در استفاده از جذابیتهای جن.سی و ظاهری شخصیتهای مونث (و بازهم بخصوص در مورد کرکترهای اصلی و قابل کنترل توسط پلیر). مثالهای بسیار زیادی براش هست. از رییبوت سری Tomb Raider بگیر تا تغییرات فاحش در طراحی کرکترهای نسخه های اخیر Mortal Kombat و و و...

البته کاری به درست و غلط بودنش ندارم. خودم هم خیلی موافقش نیستم. صرفا موجی هست که به راه افتاده و مطمئنا از این هم پا رو فراتر خواهد گذاشت.
پس بیاید در این مورد به Capcom هم حق بدیم..
به نظرم باید منتظر بایونتا 3 بود
چون کرکتر بایونتا توی 2 نسخه اول کاملا بر مبنای همین لذت های ظاهری و جنسی بنا شده
اگر این کرکتر توی نسخه سوم دچار تغییرات شد باید فاتحه این صنعت رو خوند
 
به نظرم باید منتظر بایونتا 3 بود
چون کرکتر بایونتا توی 2 نسخه اول کاملا بر مبنای همین لذت های ظاهری و جنسی بنا شده
اگر این کرکتر توی نسخه سوم دچار تغییرات شد باید فاتحه این صنعت رو خوند

این موج و جریان از سمت جامعه غرب آغاز شده..
بعید میدونم حداقل به این زودی ها تاثیر قابل توجهش رو روی آثار شرقی ببینیم. (انیمه ها هم که همچنان ماهیت مشهور خودشون رو یدک میکشن..!)

Capcom رو هم میشه یک استثنا دونست که شاهد هستیم از همه ابعاد داره سعی میکنه خودش رو همگام کنه با جریان مدیای غرب.
 
:)):)):))
چرا برای اینکه نشون بدید جیل طراحیش خوب نیست دست به دامن لباس و کمر و.....می شید:D
خیلی ساده بگم من خودم از طراحی جدید جیل راضی نیستم چون که زیادی تغیرش دادن. تو ریمیک قسمت قبل لیان و کلر و ایدا واقعا شباهت داشتن به طراحی های قبلیشون ( می دیدیشون همون اول می شناختیشون) ولی من خودم تو نگاه اول اصلا جیل رو نشناختم!!! اگه واقعا قرار بوده از پایه بکوبن دوباره بسازن چرا اونجا این کار رو نکردن؟! در کل بنظرم جیل به هیچ کدوم از جیل هایی که تا حالا طراحی شده شباهتی نداره . و بعد از جیل قسمت 5 بنظرم بدترین طراحی داره ( هرچند برای اون وضع داغون جیل تو قسمت 5 می شه یکم دلیل داستانی اورد)
الان همین که لباس اورجینال هم کپکام تو بازی گذاشته خودش کلی دمش گرم داره ، چون باید کنار بیایم که دیگه طراحی جیل همینه وقرار نیست تغیری بکنه شاید برای کسایی که از طراحی جدید بدشون می اد یکم حس بهتری بده بهشون.
برادر من باز میگی طراحی اینا از photogrammetry استفاده میکنن طرف رو مینشونن چهره اسکن میشه از روی اون ساخته میشه مثل عکس پایین
124652
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or