Multi Platform Resident Evil 2

سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
January 2019
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
649p_remake2.png


بالاخره و بعد از مدت‌ها شایعات منتشرشده در فضای مجازی، زمان انتشار ریمیک عنوان به‌شدت مورد انتظار Resident Evil 2 به‌طور رسمی اعلام شد. طبق اطلاعات منتشرشده در حاشیه کنفرانس E3 کمپانی سونی، ریمیک عنوان Resident Evil 2 قرار است در تاریخ 25 ماه ژانویه 2019 (جمعه، 5 بهمن‌ماه) برای پلتفرم پلی‌استیشن 4، رایانه شخصی و ایکس باکس وان عرضه شود. همانند نسخه اصلی بازی، بار دیگر شاهد حضور چهره‌های محبوب لیان کندی (Leon Kennedy) و کلیر ردفیلد (Claire Redfield) هستیم که برای اولین بار وارد شهر راکون سیتی (Raccoon City) شده‌اند.

بررسی بازی Resident Evil 2
  • کمبود مهمات و محدودیت توی همه چیز.
  • سلامتی مثل نسخه های کلاسیکه. 3-4 تا گاز از زامبی ها = مرگ.
  • کمدهایی؟ مثل RE7 و TEW توی بازی هستن که با کلید میشه بازشون کرد و مهمات و چیزای دیگه پیدا کرد.
  • ماشین تایپ ها برای سیو کردن، برگشتن.
  • سلاح های دفاعی مثل چاقوهای توی REmake برگشتن.
  • Marvin Branagh نقش پر رنگ تری ایفا میکنه.
  • سیستم کرکره ها برای پوشوندن بعضی از درها و پنجره از نسخه RE 1.5 Beta برگشتن.
  • مثل شماره های 3 و 7، با باروت میشه مهمات ساخت.
  • پنجره ها رو موقتا میشه کاور کرد توی نقاطی که رفت و آمد زیاده (مثل نسخه اصلی).
  • خشونت بازی داینامیک هست و هر گلوله که به دقت شلیک بشه، قطع عضو زامبی ها رو در پی داره.
  • ضرباتی که روی بازیکن میخوره، اثرشون روی بدنش باقی میمونه مثل گاز زامبی ها.
  • نقشه بازی به طور کلی دگرگون شده. اگرچه بعضی چیزا هنوز همون حس قدیمی رو میدن اما تمامی اتاق ها کاملا زیر و رو شدن.
  • Jump Scare ها به بازی اضافه شدن تا تجربه جدید و غیر قابل پیش بینی به ارمغان بیارن.
  • توی راکون سیتی بیشتر میشه چرخید و مناطق بیشتری رو توش میشه کاوش کرد.
  • شخصیت هایی که توی نسخه اصلی که حضور کوتاهی داشتن، اینجا بعضا بیشتر اهمیت پیدا کردن.

  • LEON
  • چهره ی لیان با توجه به photogrammetry مثل RE7 و DMC5 رئال و به روز شده
  • استایل نگه داشتن اسلحه مشابه RE4 شده و متفاوت از نسخه کلاسیک شده
  • بک گراند لیان تغییر کرده. در واقع لیان باید به خاطر بهم زدن با gf ـش دیر به سرکار می رسید، اما این پارت کنار گذاشته شده و روی خود لیان متمرکز شده که از طرف فردی نامشخص باهاش تماس گرفته میشه که از اونجا دوری کنه
  • لیان بازی رو توی ایستگاه گاز شروع میکنه جایی که کلر رو می بینه. همون ایستگاه گازی که توی نسخه ی اصلی راننده تریلره گاز گرفته شده.
  • لباس و آرمور لیان حالت واقعی تری به خودش گرفته و به جلیقه ی پلیس شباهت بیشتری پیدا کرده. لباسش هم بیشتر شبیه لباس فرم پلیس های تازه کاره
  • لیان بازی رو با ژاکت شروع میکنه ، طبق تئوری های موجود احتمالاً جلیقه رو توی اداره ی پلیس طی کات سین با Marvin میگیره و می پوشه
  • انیمیشن دویدن و به طور کلی تمام حرکات لیان از نسخه ی اصلی بازی کندتر شده.
  • danger State لیان داخل بازی هست و توی این حالت حتی کندتر از حالت معمولی حرکت میکنه. استایل ایستادن و حرکت کردنش هم وقتی Helth به وضعیت خطرناک میرسه تغییر میکنه.
  • جای دمیج و گاز گرفتگی ها حتی توی کات سین ها هم باقی می مونه و نمایش داده میشه
  • علاوه بر این، خیس شدن مدل لیان هم به کات سین ها منتقل میشه
  • وقتی گاز گرفته میشید وارد انیمیشنی میشید که نمیشه ازش خارج شد مگه اینکه سلاح دفاعی مثل REmake داشته باشید
  • لیان می تونه توسط دوتا زامبی هم گاز گرفته بشه که در این حالت دمیج بیشتری بهش وارد میشه
  • لیان توی REmake2 بیشتر از قبل صحبت میکنه و داخل گیم پلی متناسب با شرایط موجود دیالوگ میگه
idi8_re2_title.png
CLAIRE

  • اطلاعات زیادی از کلر فعلاً در دسترس نیست ، مدل صورت کلر هم اسکن شدس
  • به نظر میاد اینجا هم کلر Mr.X و Birkin رو میبینه، مشابه سناریوی B
  • لباس اسپرت و موتورسواری قبلیش با ژاکت و ظاهر جدید تعویض شده. اینکه اینکار دلیلی داره یا نه هنوز مشخص نیست

MARVIN و باقی NPC ها

  • نقش Marvin پررنگ تر شده و به نسخه ی 1.5 نزدیک تر شده. marvin بلافاصله بعد از ملاقات با لیان به زامبی تبدیل نمیشه و توی خارج شدن از RPD به لیان کمک میکنه و چاقوش رو به لیان میده.
  • احتمالاً یه لیکر به Marvin حمله کرده، به همین دلیله ترس از یه چیز ناشناخته داره . خونی که روی بدنشه مال خودشه

  • Elliot ، پلیسی که قبلاً توی فایل ها فقط بهش اشاره شده بود الان زندس ، البته تا قبل از اینکه زامبی ها بهش حمله کنن. اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا از بقیه پلیس ها کس دیگه ای زنده هست یا نه در دسترس نیست
  • Birkin, Annette, Sherry و Ada حضورشون توی بازی تایید شده. هنوز تاییدی مبنی بر حضور Chief Irons توی بازی وجود نداره ولی صداش روی تریلر بازی شنیده میشه. Ben هم جزء کرکترهای تایید نشدس.
qvz1_re2_char_ada.png
ریمیک Resident Evil 2 آشنا به نظر می‌رسد ولی برای ترساندن مسیری جدیدی را انتخاب کرده است.

نگاهی به دموی منتشرشده بازی:

ریمیک Resident Evil 2 در مسیر خوبی از قدیم و جدید درحرکت است. زمانی که حس نوستالژی و خاطره‌انگیز ارائه می‌کند، همچنان دارای اتمسفر ترسناکی است. دمو بازی از جایی شروع می‌شود که ما لیان اس کندی (Leon S. Kennedy) را در اداره پلیس شهر راکون سیتی (Raccoon City Police Department) می‌بینم، کسی که در این بازسازی شخصیت قوی ولی شکست‌پذیری را دارد ولی از آن شخصیت ساده در نسخه اصلی خبری نیست. این ویژگی‌های ذکرشده نباید برای طرفداران نسخه اصلی تعجب‌آور باشد، زیرا این ریمیک به‌شدت به آن‌ها نیاز دارد و در این قسمت شاهد پلیسی تازه‌کار (rookie) و به همراهی صداگذاری قدرتمند از این شخصیت محبوب هستیم. صداپیشگان طوری کار خود را به نحو احسن انجام دادن کند بسیار محیط بازی برای بازیکن باورپذیر شده است.

لازم به ذکر است که دوربین بازی مانند دوربین رو شانه قسمت چهارم این سری شده است که بسیار و بهتر از نسخه دوربین نسخه اصلی در مواقع حساس مؤثر واقع می‌شود. در این بازی شاهد آن است که سالن‌های اداره پلیس شهر راکون سیتی و راهرو آن به‌طورکلی تغییر پیداکرده‌اند و سالن‌ها و راهروها بسیار باریک‌تر شده‌اند. سوم شخص شدن با نمای پرپیچ خم اداره پلیس شهر راکون سیتی بسیار همخوانی دارد که باعث می‌شود گشت‌وگذار در اداره پلیس بسیار هیجان‌انگیز به نظر برسد و از طرفی دیگر و برخلاف نسخه اصلی که هر دفعه وارد دری می‌شدیم شاهد صفحه بارگذاری بودیم؛ اینجا دیگر خبری از این نیست.

زمانی که در اداره پلیس شهر دررفت آمد بودم، به‌ندرت اتفاق می‌افتاد که احساس امنیت کنم. بعضی از مکان دقیقاً همان‌طور که به یاد دارم دوباره بازسازی‌شده‌اند ولی وقتی‌که وارد آن مکان می‌شدم با خاطرات من اصلاً همخوانی نداشت. به‌طور مثال، در راهروهای جنوب غربی اداره پلیس، من انتظار داشتم که چندین زامبی مبارزه کنم ولی در این ریتمیک می‌بینم که در همان مکان، تعدادی از جسدهای افسرهای پلیس راکون سیتی ریخته شده است که برخی از آن‌ها هم به طرز وحشتناکی کشته‌شده‌اند. بااینکه من بازی اصلی را چندین تمام کردم، ولی جزییات جدید از این بازی باورنکردنی است.

وقتی‌که برای اولین بار با زامبی‌ها در این ریمیک مواجه می‌شوید، به خاطر تغییر دوربین بازی به آدم احساس ناامیدی دست می‌دهد. زمانی که شما زامبی‌ها را هدف قرار می‌دهید، نشانگر به‌آرامی رو هدف حرکت می‌کنید و باعث می‌شود شلیک بهتری را داشته باشید. هیچ‌وقت انتظار نداشته باشید که با هر شلیکی که انجام می‌دهید، تیر شما به هدف بخورد. زمانی که با تعداد زیادی از زامبی‌ها در یک‌گوشه گیر افتادید، به‌شدت مراقب باشید که هر شلیکی را به‌درستی انجام دهید و از هر گلوله‌ای به‌درستی استفاده کنید.

ریمیک Resident Evil 2، تمرکز بسیار زیادی به گشت‌وگذار در محیط بازی را دارد که این گشت‌وگذار شامل حل کردن معماها و پیدا کردن کلیدهای اصلی درب‌های قفل می‌شود. به‌طورکلی باید بگویم که این ریمیک تبدیل یک عنوان horror metroidvania شده است، یعنی اینکه 50 درصد از بازی اصلی را قبلاً شاهدش بودیم و 50 درصد دیگر کاملاً بازی را تبدیل به اثری جدیدی کرده است. بازیکن دائماً در حال بررسی مسیرهای جدیدی هست و در این مکان‌های جدید مواردی را به دست می‌آورد که برای دستیابی به هدف اصلی بازیکن کمک می‌کند. در این ریمیک می‌بینم که آزادی عمل بسیار را در رابطه به گشت‌وگذار و کشف معماهای بازی به بازیکن داده‌شده است که می‌توان گفت این تغییر بسیار مثبتی برخلاف نسخه اصلی در یک اثر ماجراجویانه است.

به‌عنوان یک طرفدار، بعد از شنیدن خبر ریمیک بازی غافلگیر شدم. بعد از تمام کردن دمو بازی، باید بگویم که نمی‌توانم تا زمان عرضه بازی اصلی بازی منتظر بمانم، دوست دارم هرچه سریع‌تر وارد مکان‌های بشوم که به آن خاطره داشتم ولی با تغییرات زیاد در هم‌مکان‌های خاطره‌انگیز. تجربه بسیار لذت بخشی برای من بوده است

fd1y_re2_title2.png

کلیات بازی

Herb ها مشابه RE7 تبدیل به پودر شدنUI بازی مشابه RE7 هست
item box ها و ماشین های تایپ داخل بازی حضور دارن. جوهر های چاپ هم برای درجه های سختی بالا در نظر گرفته شدن
Hunk و Tofu در بازی حضور خواهند داشت
Gunpowder ها از RE7 برگشتن ؛ پلیر به جای enhanced bullets (RE3)، می تونه انواع مختلفی از گلوله رو بسازه
افزایش ظرفیت خشاب Handgun داخل بازی هست
چاقو کماکان به عنوان یک ابزار دفاعی برای جلو گیری از گاز گرفته شدن داخل بازی حضور داره، می تونید بعد از مُردن زامبی ها چاقو رو از بدنشون دربیارید. هنوز در مورد نحوه ی پیدا کردن چاقو ها اطلاعاتی در دسترس نیست.
چاقو ها محدودیت استفاده دارن و از هر چاقو فقط برای 3 بار دفاع در مقابل گاز گرفته شدن میشه استفاده کرد. استفاده از چاقو برای ضربه زدن به زامبی ها از سلامتی چاقو کم میکنه و باعث میشه زودتر از بین برن
طبق فایل ها ، داستان بازی بسط داده شده و گسترده تر از نسخه ی اورجیناله
کمپین لیان و کلر جدا از هم هستن و هر کدام تجربه ی کاملاً متفاوت و منحصر به فردی رو ارائه میدن. zapping system از بازی حذف شده.
همونطور که توی REmake بازی 70% جدید و 30% برگرفته از قدیم بود گفته میشه REmake2 هم 80% جدید و 20% برگرفته از قدیم ـه.

دشمن ها

فلسفه ی REmake2 مقداری متفاوت از نسخه ی اصلی هست ، تعداد تیر مورد نیاز برای کشتن زامبی ها مثل قبل نیست و با توجه به انجین جدید بازی کشتن زامبی ها از قبل سخت تر شده (تیر بیشتری نیازه برای کشتن هر زامبی). هدشات کردن مثل قبل موثر و 100% نیست ، ممکنه بعد از هدشات بخشی از اعضای صورت زامبی از بین بره و هنوز زنده باشه
مدل هر زامبی از 3 لایه تشکیل شده. پوست ، ماهیچه ، استخوان. به همین دلیل شلیک کردن به اونها ممکنه نتایج متفاوتی داشته باشه ، از بین رفتن پوست و معلوم شدن لایه های زیرین ، سوراخ شدن پوست و ماهیچه ، شکستن استخوان ها و جدا شدن اعضا از همدیگه و ... بسته به نوع شلیک ممکنه نتایج متفاوتی دیده بشه و مثل نسخه ی کلاسیک صرفاً شلیک چند گلوله به راحتی باعث کشته شدن زامبی ها نمیشه ، حتی با شاتگان. به عنوان مثال در تصویر زیر قفسه ی سینه ی زامبی به کل سوراخ شده اما زامبی هنوز زنده ـس و توانایی حمله کردن داره

مشابه سری کلاسیک بعد از مُردن زامبی ها اطرافشون دایره ای از خون تشکیل نمیشه و به همین جهت نمیشه تشخیص داد که زامبی مُرده یا هنوز زندس. بعضی از زامبی ها بسته به Health ـی که براشون باقی مونده خودشون رو به مُردن میزنن. بعضی از اونها بلافاصله برای غافلگیر کردن شما هنگام عبور از کنارشون زنده میشن و بهتون حمله میکنن و بعضی از اونها خودشون رو در اون حالت نگه میدارن و در دفعات بعدی که از اون محیط رد میشید زنده میشن و بهتون حمله می کنن.
جسد زامبی ها توی محیط باقی می مونه و مثل قبل بعد از مُردن غیب نمیشه. به همین دلیل احتمال زنده شدن هر زامبی ای که از کنارش عبور می کنید وجود داره.
همونطور که قبلاً هم اشاره شد هدشات کردن حتی با شاتگان هم مساوی با مرگ 100% نیست. زامبی ها بعد از هدشات شدن با شاتگان هم ممکنه زنده بمونن.
لیکر ها توی بازی حضور دارن. همونطور که توی تریلر مشاهده شد یه لیکر از 1F به 3F میره. همونطور که در فایل های بازی هست گفته شده اونها کماکان کور هستن که میشه مثل گذشته بدون تولید صدا ازشون عبور کرد.

تمساح بزرگ توی فاضلاب توی بازی حضور داره.


«ما انجامش می دهیم.»


با همین کلمات بود که یوشیاکی هیرابایاشی (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه‌کننده کمپانی کپکام (Capcom) در سال 2015، خبر از ریمیک عنوان ترسناک رزیدنت اویل 2 (Resident Evil) را داده بود. عنوان ترسناک/بقاء (horror/survival) و بسیار موفق کمپانی کپکام یعنی رزیدنت اویل 2، از زمان عرضه خود در سال 1998 توانست 83 میلیون واحد فروش داشته باشد و بعد از تأیید ریمیک بازی تمامی طرفداران منتظر اخبار جدیدی از این عنوان محبوب هستند. به‌تازگی وب‌سایت Newsweek، مصاحبه‌ای را با یوشیاکی هیرابایاشی و تسویوشی کاندا (Tsuyoshi Kanda) ترتیب داده است.


خب، چه چیزهای در مورد این ریمیک جدید خواهد بود؟

یوشیاکی هیرابایاشی: ما همیشه در تلاش بودیم که به حس کلی بازی اصلی که با فنّاوری نسل جدید ادغام‌شده است، احترام بگذاریم. یکی از چیزهای که از ترکیب حس کلاسیک بازی و فنّاوری نسل جدید به دست می‌آید این است که مبارزات باز زامبی‌های بازی را تبدیل به یک تجربه نوینی و جدیدی کرده هست، طوری که بازی ترسناک‌تر از عناوین قبلی این سری شده است.

چرا تصمیم گرفتید که دوربین روی شانه را برای این بازی انتخاب کنید؟

تسویوشی کاندا: ما مدت‌زمان زیادی بود که در این مورد فکر کردیم. نکته اصلی برای ما این بود که می‌خواستم بهترین اتمسفر ممکن را داشته باشیم؛ طوری که بازیکن در آن به‌راحتی غرق شود. شما درحالی‌که تجربه نزدیکی و شخصی با زامبی‌ها قرار است داشته باشید و از طرفی دیگر نیز باید با این شیوع مقابله کنید.

علاوه بر این مورد، ما دو تا از پرطرفدارترین شخصیت‌های این سری یعنی لیان و کلیر را در این بازی داریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که ما آن‌ها را طوری درصحنه داشتم و از دوربین روی شانه استفاده کنیم. ما آن‌ها را در پس‌زمینه‌ای از حمله زامبی‌ها به این شخصیت‌ها قراردادیم؛ این بهترین راه است که تجربه فوق‌العاده‌ای را با Resident Evil 2 خلق کنیم.

یوشیاکی هیرابایاشی: ما مدت‌زمان زیادی بود که در این مورد فکر کردیم و برای همین در سال 2015 بود که خودمان اعلام کردیم که «این کار رو می‌کنیم». ما مدت‌زمان را در مورد دوربین بازی فکر کردیم که طوری باشد آن را تبدیل به بهترین تجربه ممکن کند و این نتیجه‌ای است که ما به آن رسیدیم.

چرا برای لیان و کلیر، صداپیشه‌های جدیدی را انتخاب کردید؟

یوشیاکی هیرابایاشی: اگر تریلر معرفی بازی را مشاهده کرده باشید، می‌توانید به‌راحتی متوجه بشوید که بازی به‌طورکلی بازنویسی شده است، منظورم در مورد مکان‌های معروف بازی‌ها و زامبی‌ها نیست؛ فقط در مورد شخصیت‌های اصلی بازی است. ما مجدداً با خود تصور کردیم که باید ظاهر این شخصیت‌ها چگونه باشند، از طرفی دیگر نیز ما به انتخاب دوباره بازیگران اصلی اصراری نداشتیم ولی همیشه احترام زیادی را به تیم اصلی و بازی اصلی قائل هستیم. اگر می‌خواستیم دوباره از همان داستان و همان شخصیت‌ها استفاده کنیم باید همه‌چیز را از اول شروع می‌کردیم. این تغییرات عظیم فقط شامل ظاهر شخصیت‌ها نمی‌شد، بلکه صداگذاری دوباره آن‌ها نیز هست؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم که برای اجرای بهترین تجربه ممکن از صداپیشه‌های جدید استفاده کنیم.

آیا باید انتظار غافلگیری در بخش داستانی بازی داشته باشیم؟ یا چیزهای که مردم در حال حاضر در مورد این بازی نمی‌دانند؟

تسویوشی کاندا: مطمئناً ما مقداری نکات شگفت‌انگیز به قسمت داستانی بازی اضافه کردیم. ما در حال حاضر بازی را طوری ساختیم که تا جایی ممکن به ریشه‌های اصلی وفادار باشد، ولی از طرف دیگر احساس کردیم که باید چیزهای جدیدی را به بازی اضافه کنیم که هم برای کسانی که با بازی اصلی زندگی کرده‌اند و همچنین برای بازیکنان تازه‌وارد تبدیل به اثر منحصربه‌فردی شود. متأسفانه نمی‌توانم بگویم که چه مواردی جدید و حیرت‌انگیزی را به بازی اضافه کرده‌ایم.

یوشیاکی هیرابایاشی: ما تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم که از تمامی المان‌های بازی اصلی در نسخه جدید آن استفاده کنیم. به‌طور مثال، اگر می‌خواهید که لیان با NPC های بازی اصلی تعامل داشته باشید. ما همچنان می‌خواهیم که بازیکنان آن زمان، همان‌طوری که دوست دارند این ریمیک را دوباره انجام دهند ولی از طرفی دیگر نیز می‌خواهیم بازیکنان جدید بازی را با روش‌های جدیدتر به اتمام برساند تا تبدیل به تجربه لذت بخشی برای آن‌ها شوند. ما تلاش می‌کنیم که در همان زمان به خواسته‌های بازیکنان جدید و قدیم احترام بگذاریم.

گره‌های زیادی در عناوین قبلی سری وجود داشت، به‌طور مثال، اسکین Elza Walker برای شخصیت کلیر در اولین پلی‌استیشن؛ بنابراین من از شما این را می‌پرسم: آیا بازهم حالت Tofu و Fourth survivor در این ریمیک خواهند بود؟ و این حالت‌ها از همان شروع در دسترس و یا قفل هستند؟

یوشیاکی هیرابایاشی: بله البته که این مادها در بازی جدید حضور خواهند داشت و این را هم بگویم که به‌صورت محتوای دانلودی (DLC) یا چیزی شبیه به این نیز عرضه نمی‌شوند. ما هنوز در این مورد فکر می‌کنیم که آن‌ها را چگونه به بازیکنان برسانیم، ولی هنوز تصمیم نگرفتیم که آن‌ها را در همان شروع بازی در دسترس بازیکن قرار دهیم و یا اینکه بازیکن را مجبور کنیم که یک‌بار بخش داستانی بازی را به اتمام برسانند تا این گزینه‌ها بازشوند.

تسویوشی کاندا: ممکن است که حالت Tofu برای بازیکن سخت باشد که از همان شروع بازی در دسترس باشد. ما همچنان به بازخوردها و نظرات طرفداران گوش خواهیم داد؛ اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که این حالت‌ها در بازی وجود قرار خواهند داشت و قرار نیست که به‌صورت DLC عرضه شوند و یا برای به دست آوردن آن‌ها پولی پرداخت کنید.

چه چیزی باعث شد که شما بازی‌ای را بازسازی کنید که با آن آشنایی زیادی دارید؟

تسویوشی کاندا: یکی که بزرگ‌ترین تحولات پیش از اعلام رسمی ساخت بازی در سال 2015، عشق و علاقه بسیار زیاد به این بازی بود. ما می‌دانستیم که این سری چقدر محبوب و بسیار پرطرفدار است، اما واکنش به پیغام «ما انجامش می دهیم.» بسیار گسترده و به‌نوعی فشار عظیمی بر روی ما بوده است؛ بنابراین احساس کردیم که باید بار دیگر بر روی این بازی کارکنیم و این چیزی است که از صمیم قلب دوست داشتیم انجام دهیم.

یوشیاکی هیرابایاشی: زمانی که دانش‌آموز بودم، اولین قسمت بازی را برای پلی‌استیشن خریدم و بعدازاینکه رزیدنت اویل 2 عرضه شد، این بازی را نیز خریدم. دقیقاً به یاد داریم که مبارزه با زامبی چقدر برای من ترسناک بود و حتی چراغ‌های خانه را نیز خاموش می‌کردم که تجربه بسیار ترسناکی برای من بشود. این بازی پیش از حد برای من استرس‌زا بود؛ بنابراین زمانی که در حال ساخت این ریمیک هستم، با خود می‌گویم که باید این بازی به تجربه ترسناکی برای علاقه‌مندان تبدیل شود، اما پیش خود فکر می‌کنم که نمی‌شود این کار را فقط با یک بازی انجام داد. شما باید عناصر دیگری در بازی قرار دهید که تبدیل به تجربه کلی شود و نه‌فقط ترساندن بی‌پایان؛ بنابراین من تلاش خود را خواهم کرد که تعادل بسیار خوبی در بازی حکم‌فرما شود.

5lzi_re2_end.png


 
Last edited by a moderator:
لطفا توضیح میدید چی بود؟ ممنون میشم
یعنی اینکه تصمیمهای سناریو (A (first run به طور مستقیم تو گیمپلی سناریو (B (2nd run تاثیرمیذاره. که این تعداد تصمیمها نسبتا هم زیاد بودن.

مثلا یه تفنگی رو اگه برداری، وقتی تو سناریو B دیگه اون تفنگه نیست!
یا همون اول بازی
اگه ماروین رو بکشی، توی سناریو B ماروین رو نمیبینی اصلا. یا اگه نکشی توی سناریو B میبینی که زامبی شده
یا یه قسمت بازی اگه شیر گازی رو باز بذاری، اون موجودای گیاه مانند (ivy بودن فک کنم) که اونجان، قویتر میشن و توی سناریو B اونها به سمتت سم هم پرت میکنن و باید گیاه آبی داشته باشی!
یا یک دری بود که توی سناریو A باید اثر انگشتتو بزنی تو سنایو B باز میشن، پس اگه تو اثرانگشت نزده باشی تو سناریو B هم نمیتونی بازش کنی
و...

خلاصه سیستم Zapping دقیقا این حس و میداد که توی سناریو B داری دقیقا موازی با کاراکتر دیگه پیش میری. ولی اینو برداشتن و کلا 2nd run یه گیمپلی از پیش تعیین شده داره.
 
این شما هستی که درست متوجه مطلب من نشدی. :D ایول های قدیمی ps1 و ps2 نه تنها همون دورانی که جوون تر بودم حال میداد بلکه هنوزم که هنوزه گهگاهی بازیشون میکنم و خیلی حال میدن. :-bd اینجوری نیس که شما فکر کنی من صرفا باهاشون خاطرات خوبی دارم و الان دیگه گذاشتمون کنار که خاک بخورن. این ایول های جدید هم توی مطلب قبلی گفتم که خوبن اما پیشرفتی که شما ادعا میکنید رو بنده بیشتر تو زمینه گرافیکشون میبینم و گیم پلی بازیشون مثل قدیمی ها حال نمیده.
بعد میگید چیزی مثلش رو ندیده بودم؟ خیلی لحن بدی دارید و بهتره درستش کنید دوست عزیز. بنده همون زمونا alone in the dark ، silent hill 1 ، doom و ... رو هم بازی کرده بودم.
شما ۲۳ سالت مگه نیست ؟ منظور شما از جوونتر چند سال پیش میشه ؟ تقریبا ۲۰ سال پیش ایول 2 رو بازی کردم ، احمد حرف درستی میزنه و توهینی نکرده ، هیچکدوم از این بازیها با اینکه باهاشون خیلی خاطره دارم در اندازه های ایول 2 و 3 پشم ریزون نبودن ، گیم پلی صد درجه بهتر شده !! ، دوربین ایزومتریک توی ریمیک ۱ داشتیم ، الان میشه با ریمستر و ریمیک قشنگ مقایسه کردو دید این گیم پلی و دوربین به شدت گیراترو بهتره طوری که با خودم گفتم کاشکی 1 رو ریمیک نمیکرد کپکام و با این انجین میساختنش .
پیشرفت رو یک بار توضیح دادم در هر زمینه ای پیشرفت داشته ، این ایول 2ه سناریوها باید دست نخورده باقی بمونه ، کپکام برای 15م فبریه هفته آینده ، DLC هایی رو اضافه میکنه تا اتفاقات پیرامون راکون سیتی رو به نمایش بزاره و برای قدیمیها هم حس تازگی داشته باشه داستان . از کیفیت بازی و حس نوستالژی ای که ایجاد کرده هم ، نه من ، هر فن رزیدنت ایولی رو کامل راضی نگه داشته . بقیه ی محتواهاش هم بصورت DLC میده ، چی از این بهتر ، و دیگه بیشتر از این نمیدونم چی باید بخوام . همون چیزی که انتظار نداشتم ! کپکام تحویلم داده ، همه ی اون حس نوستالژی رو برگردونده ، بی انصافیمه بگم کافی نیستو کاش مثلا باسهاش بیشتر بود ! ، مثل نقد بازیسنتر :D

متوجهم نشدم برای چی باسهای بازی باید بیشتر باشن که بخاطرش نمره منفی گرفته !! . تعداد کم غول آخرها

در مورد سناریوها با احمد موافقم ، سناریوی کلیر میتونست مثل آسانسور و شبیه به سناریوی ایدا بیشتر تعقیبو گریز باشه و دلهره آور . همونم البته عالی در آوردن فقط لول دیزاین میتونست تغییراتی داشته باشه .
 
یعنی اینکه تصمیمهای سناریو (A (first run به طور مستقیم تو گیمپلی سناریو (B (2nd run تاثیرمیذاره. که این تعداد تصمیمها نسبتا هم زیاد بودن.

مثلا یه تفنگی رو اگه برداری، وقتی تو سناریو B دیگه اون تفنگه نیست!
یا همون اول بازی
اگه ماروین رو بکشی، توی سناریو B ماروین رو نمیبینی اصلا. یا اگه نکشی توی سناریو B میبینی که زامبی شده
یا یه قسمت بازی اگه شیر گازی رو باز بذاری، اون موجودای گیاه مانند (ivy بودن فک کنم) که اونجان، قویتر میشن و توی سناریو B اونها به سمتت سم هم پرت میکنن و باید گیاه آبی داشته باشی!
یا یک دری بود که توی سناریو A باید اثر انگشتتو بزنی تو سنایو B باز میشن، پس اگه تو اثرانگشت نزده باشی تو سناریو B هم نمیتونی بازش کنی
و...

خلاصه سیستم Zapping دقیقا این حس و میداد که توی سناریو B داری دقیقا موازی با کاراکتر دیگه پیش میری. ولی اینو برداشتن و کلا 2nd run یه گیمپلی از پیش تعیین شده داره.
راستش اون زمان نسخه اصلی به اینها دقت نکرده بودم :-?واقعا شاهکار بودن رزیدنت اویل 2 اصلی بیشتر برام اثبات شد=D>=D>20 سال پیش بازی بسازی که تصمیمات اینهمه در جریان بازی تاثیر بگذارن:o:o

این 2nd run نسخه ریمیک یکمی دلم رو زد ! مخصوصا داستان mr.x که واقعا خنده داره . (البته یه فرضیه هست که 2 تا mr.x هست که یکیش کلاه داره و یکیش نداره :D)
 
همه ی اون حس نوستالژی رو برگردونده ، بی انصافیمه بگم کافی نیستو کاش مثلا باسهاش بیشتر بود ! ، مثل نقد بازیسنتر :D

متوجهم نشدم برای چی باسهای بازی باید بیشتر باشن که بخاطرش نمره منفی گرفته !! . تعداد کم غول آخرها

امیر جان همون تعداد باس خود بازی خوبه. منم نمیدونم چرا بازیسنتر تعداد باس ها رو کم دونسته ولی بنظرم کافی بودن. نمیشه به اندازه خود زامبی ها وردارن باس تو بازی اضافه کنن که از هر طرف باس بهت حمله کنه.:D شاید بازیسنتر میگه یک درجه سختی جدید Boss Mode هم اضافه کنن که از اول تا آخر بازی فقط باس باید بکشی.:D همینجوری که ساختن همه چیش تقریبا OK بود. با DLC کاملتر هم میشه.
 
راستش اون زمان نسخه اصلی به اینها دقت نکرده بودم :-?واقعا شاهکار بودن رزیدنت اویل 2 اصلی بیشتر برام اثبات شد=D>=D>20 سال پیش بازی بسازی که تصمیمات اینهمه در جریان بازی تاثیر بگذارن:o:o

این 2nd run نسخه ریمیک یکمی دلم رو زد ! مخصوصا داستان mr.x که واقعا خنده داره . (البته یه فرضیه هست که 2 تا mr.x هست که یکیش کلاه داره و یکیش نداره :D)
کلا 6 تا Mr .X وجود داره تو داستان اصلی . 1 دونه بعضی جاها هم میگن 2 تا رو میندازن تو R.P.D - باقی رو میبرن میندازن تو شهر .
 
امیر جان همون تعداد باس خود بازی خوبه. منم نمیدونم چرا بازیسنتر تعداد باس ها رو کم دونسته ولی بنظرم کافی بودن. نمیشه به اندازه خود زامبی ها وردارن باس تو بازی اضافه کنن که از هر طرف باس بهت حمله کنه.:D شاید بازیسنتر میگه یک درجه سختی جدید Boss Mode هم اضافه کنن که از اول تا آخر بازی فقط باس باید بکشی.:D همینجوری که ساختن همه چیش تقریبا OK بود. با DLC کاملتر هم میشه.
اخ گفتی دی ال سی ;;)
از اونجایی که فن ها دقیقه صبر نکردن و بعد انتشار بازی یه ماد برای ada ساختن :>8-> دوست دارم یه DLC هم در رابطه با فرار ada با کمک البرت وسکر مثل "The Umbrella Chronicles" قبل از بازی بعدی اضافه بشه;) :x (چیه؟ هانک میتونه یه اکسترا از فرار از RPD داشته باشه Ada نمی تونه؟ :-w:-s)
 
کلا 6 تا Mr .X وجود داره تو داستان اصلی . 1 دونه بعضی جاها هم میگن 2 تا رو میندازن تو R.P.D - باقی رو میبرن میندازن تو شهر .
من به شخصه احتمالش رو کم میدونم کلا بازی مشکل اساسی داره و صرفا خود تایرنت نیست کلی ایراد میشه گرفته از این نظر بازی از بازی

=============================
@River Phoenix
به جان بچه نداشتم لحن مشکل نداره :D شما کلا فک کنم زیاد فروم و اینجور جاها نمیاید اگه میخواستم لحنم رو تند کنم مطمعن باش کلی ایموجی بود از خدمتون قشنگ در میومدم :D (شوخی)

راستش اون زمان نسخه اصلی به اینها دقت نکرده بودم :-?واقعا شاهکار بودن رزیدنت اویل 2 اصلی بیشتر برام اثبات شد=D>=D>20 سال پیش بازی بسازی که تصمیمات اینهمه در جریان بازی تاثیر بگذارن:o:o

این 2nd run نسخه ریمیک یکمی دلم رو زد ! مخصوصا داستان mr.x که واقعا خنده داره . (البته یه فرضیه هست که 2 تا mr.x هست که یکیش کلاه داره و یکیش نداره :D)
جفتشون کلاه داشتن :D کلا فرضیه ضعیفی ـه تو نسخه ی اصلی یـ دونه بوده اینجا هم صد درصد یـ دونست مشکل همون تصمیم عجیب سازندگان بازی ـه یـ جاهایی میخورد موازی باشه یـ جاهایی اصلا موازی نبود کلا به نظرم دوتا داستان جدا از هم در نظر بگیریمشون بهتر باشه هرچند بازم پایان هاشون به موازات هم تموم میشه :|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: River Phoenix
e
راستش اون زمان نسخه اصلی به اینها دقت نکرده بودم :-?واقعا شاهکار بودن رزیدنت اویل 2 اصلی بیشتر برام اثبات شد=D>=D>20 سال پیش بازی بسازی که تصمیمات اینهمه در جریان بازی تاثیر بگذارن:o:o

این 2nd run نسخه ریمیک یکمی دلم رو زد ! مخصوصا داستان mr.x که واقعا خنده داره . (البته یه فرضیه هست که 2 تا mr.x هست که یکیش کلاه داره و یکیش نداره :D)
اره واقعا شاهکار بود بازیش.
===
یه چیز دیگه ای که واقعا ناامیدم کرد، موسیقی تم هر قسمت بود که فوق العاده اتمسفر بازی رو معرکه و سنگین میکرد، ولی تو ریمیک اصلا موسیقی تم نداشت! کاش همون مویسقی اورجینال بازی رو میذاشتن.
به غیر از این تو اورجینال leon و claire توی ایستگاه پلیس همدیگه رو میبینن و با هم حرف میزنن، ولی کامل حذف شده.

من بگم که واقعا نسخه ریمیک رو دوست داشتم، واقعا هم کیف کردم با تک تک لحظه‌هاش، ولی میتونست بهتر از اینا باشه.

و به عنوان فکت، بعد RE4 این بهترین شماره ایه که ساخته شده :D
 
e

اره واقعا شاهکار بود بازیش.
===
یه چیز دیگه ای که واقعا ناامیدم کرد، موسیقی تم هر قسمت بود که فوق العاده اتمسفر بازی رو معرکه و سنگین میکرد، ولی تو ریمیک اصلا موسیقی تم نداشت! کاش همون مویسقی اورجینال بازی رو میذاشتن.
به غیر از این تو اورجینال leon و claire توی ایستگاه پلیس همدیگه رو میبینن و با هم حرف میزنن، ولی کامل حذف شده.

من بگم که واقعا نسخه ریمیک رو دوست داشتم، واقعا هم کیف کردم با تک تک لحظه‌هاش، ولی میتونست بهتر از اینا باشه.

و به عنوان فکت، بعد RE4 این بهترین شماره ایه که ساخته شده :D
بنظرم نسخه 2 ریمیک از نسخه 4 تو زمان خودش هم بالاتره.
امید وارم کپکام بازی بعدی که باز سازی میکنه صد در صد DMC 4 باشه! بنظرم خفت ترین بازی کل تاریخ کپکام هست حتی بالاتر از RE4!
 
  • Like
Reactions: kamyy
e

اره واقعا شاهکار بود بازیش.
===
یه چیز دیگه ای که واقعا ناامیدم کرد، موسیقی تم هر قسمت بود که فوق العاده اتمسفر بازی رو معرکه و سنگین میکرد، ولی تو ریمیک اصلا موسیقی تم نداشت! کاش همون مویسقی اورجینال بازی رو میذاشتن.
به غیر از این تو اورجینال leon و claire توی ایستگاه پلیس همدیگه رو میبینن و با هم حرف میزنن، ولی کامل حذف شده.

من بگم که واقعا نسخه ریمیک رو دوست داشتم، واقعا هم کیف کردم با تک تک لحظه‌هاش، ولی میتونست بهتر از اینا باشه.

و به عنوان فکت، بعد RE4 این بهترین شماره ایه که ساخته شده :D
موسیقی اوریجینالش توی نسخه Deluxeه ، که جدا هم میتونی بخری ، در همون مِین تم ارضات میکنه بعد از زدن دکمه استارتو شنیدن Resident Evil 2
 
  • Like
Reactions: kamyy
موسیقی اوریجینالش توی نسخه Deluxeه ، که جدا هم میتونی بخری ، در همون مِین تم ارضات میکنه بعد از زدن دکمه استارتو شنیدن Resident Evil 2
به نظرم اینجا کپکام قشنگ یـ سو استفاده ریز از حس نوستالژی ملت کرد بازی با موسیقی کلاسیک بازی رسما تو یـ کلاس دیگه سیر میکنه و کپکام هم این رو میدونست به جد میتونم بگم بالا 80 درصد اون 3 دلار رو واسه بازی خرج کردن !
 
  • Like
Reactions: Squidward and kamyy
به نظرم اینجا کپکام قشنگ یـ سو استفاده ریز از حس نوستالژی ملت کرد بازی با موسیقی کلاسیک بازی رسما تو یـ کلاس دیگه سیر میکنه و کپکام هم این رو میدونست به جد میتونم بگم بالا 80 درصد اون 3 دلار رو واسه بازی خرج کردن !
قبول دارم ، اگر رایگان بود خیلیها صرفا برا کاستوم ها نمیومدن Deluxe بخرن ، همین تم 98 انقده وسوسه کنندس که فروش کلی بازی هم با این آیتم تحت تاثیر قرار داده . بنظرم جدا از پولی بودنش میتونستن به عنوان پاداش داخل خود بازی هم قرارش بدن ، مثلا با پیدا کردن تمام متنها یا مستر راکونها که در قسمت Bonus و رکوردها آنلاک میشن .
 
این ریمیک رزیدنت اویل 2 نسبت به بقیه اویل هایی که تو این 10 ساله اومدن خیلی بازی عالیه ولی نسبت به رزیدنت اویل های کلاسیک و نسخه اصلی به نسبت ضعیف تره. مهم ترین ایرادش حذف zapping system بود که هم تو تغییر وضعیت بازی در گیم پلی تاثیر داشت هم در روایت داستان.

اکثر اونایی که رزیدنت اویل های کلاسیک رو بازی کردن در جریانن که هرکدوم از اونا یه سیستم گیم پلی یونیک و خاصی داشتن که باعث تغییرات گیم پلی و بعضی وقایع داستان میشدن که به جذاب تر شدن بازی کمک میکرد و ارزش تکرار بازی رو بالا میبرد.

مثلا

رزیدنت اویل 1 رو اول بازی میشد از بین دو تا کاراکتر که هر کدوم نسبت به همدیگه یه برتری ها یا ضعف هایی داشتن یکی رو انتخاب کرد و با اون بازی کرد که بخاطر متفاوت بودنشون در قسمت هایی از بازی هم گیم پلی هم روایت داستان دستخوش تغییر میشد.

در رزیدنت اویل 0 هم سیستمی بود یه اسم partner zapping که اون هم باعث جذاب شدن و تغییرات بازی شده بود.

در رزیدنت اویل 3 سیستم جالب دیگه ای بود به اسم Live Selection که با اینکه بازی فقط با یه کاراکتر دنبال میشد ولی این سیستم مثل بازی های rpg در اکثر جاها باعث تغییرات گیم پلی و وقایع بازی میشد. و من مطمئنم کپکام اگه ریمیک این بازی رو بسازه این سیستم رو هم حذف میکنه!

در رزیدنت اویل 2 هم که همین zapping system بود که باعث میشد یه سری کارایی که در سناریو A با یه کاراکتر انجام بدیم اون کار در سناریو B و روند بازی کاراکتر دیگه هم تغییر ایجاد کنه.
مثالش اینه که میشد یه اسلحه خاصی رو در سناریو اول با یه کاراکتر برداشت یا برنداشت و اجازه بدی در سناریو بعدی کاراکتر دیگه اونو برداره(اگه برمیداشتیش دیگه اون یکی نمیتونست استفاده کنه) یا در مورد mini boss تمساحه اگه در سناریو اول میکشتیش در دومی نبود. و اگه نمیکشتیش در دومی هم ظاهر میشد.
یا اگه در سناریو اول یه کاراکتری زودتر از اون تِرَن آسانسوریه استفاده میکرد کاراکتر سناریو دوم باید دکمه برگشت رو میزد منتظر میموند تا ترن برگرده بالا و همون کلا داستان بازی رو برای اون کاراکتر دستخوش تغییر میکرد.

از این جور کارا کم نبود و باعث واقعی تر شدن جریان بازی میشد.حالا شما بیا اینو مقایسه کن با ریمیک 2 که اکثر باس ها و وقایع بازی در new game با new game 2nd run یکیه. مثلا اگه با یه کاراکتر تو یه اتاق با یه باس مبارزه میکنی و اون اتاق تخریب میشه دوباره با کاراکتر دوم در همون اتاق که از قضا هیچ خرابی ای نداره به همون شکل مبارزه میکنی. که خیلی مسخره س.روایت داستان هم همینطور. چطور ممکنه در یه داستان کلی که فرار دو نفر از شهر به صورت موازی روایت میشه اینقدر کار مشابه هم انجام بدی؟ شما بیا اینو مقایسه کن با نسخه اصلی و اینجاست که متوجه میشی اون چه جواهری بوده! به نظرم تیم سازنده کاملا کم کاری کرده!

اتمسفر بازی هم که نسبت به بازی اصلی واقعا داغونه.اتمسفر خیابان های Raccoon city در نسخه اصلی کجا و ریمیک کجا؟

کلر و لیون هم که انگار اومدن گردش که انقد ریلکس و از خودشون مطمئنن. تو بازی تلفن و بیسم رادیویی وجود داره ولی حتی به خودشون زحمت نمیدن ازش استفاده کنن ببینن آیا کار میکنه تا درخواست کمک کنن یا نه!
 
این ریمیک رزیدنت اویل 2 نسبت به بقیه اویل هایی که تو این 10 ساله اومدن خیلی بازی عالیه ولی نسبت به رزیدنت اویل های کلاسیک و نسخه اصلی به نسبت ضعیف تره. مهم ترین ایرادش حذف zapping system بود که هم تو تغییر وضعیت بازی در گیم پلی تاثیر داشت هم در روایت داستان.

اکثر اونایی که رزیدنت اویل های کلاسیک رو بازی کردن در جریانن که هرکدوم از اونا یه سیستم گیم پلی یونیک و خاصی داشتن که باعث تغییرات گیم پلی و بعضی وقایع داستان میشدن که به جذاب تر شدن بازی کمک میکرد و ارزش تکرار بازی رو بالا میبرد.

مثلا

رزیدنت اویل 1 رو اول بازی میشد از بین دو تا کاراکتر که هر کدوم نسبت به همدیگه یه برتری ها یا ضعف هایی داشتن یکی رو انتخاب کرد و با اون بازی کرد که بخاطر متفاوت بودنشون در قسمت هایی از بازی هم گیم پلی هم روایت داستان دستخوش تغییر میشد.

در رزیدنت اویل 0 هم سیستمی بود یه اسم partner zapping که اون هم باعث جذاب شدن و تغییرات بازی شده بود.

در رزیدنت اویل 3 سیستم جالب دیگه ای بود به اسم Live Selection که با اینکه بازی فقط با یه کاراکتر دنبال میشد ولی این سیستم مثل بازی های rpg در اکثر جاها باعث تغییرات گیم پلی و وقایع بازی میشد. و من مطمئنم کپکام اگه ریمیک این بازی رو بسازه این سیستم رو هم حذف میکنه!

در رزیدنت اویل 2 هم که همین zapping system بود که باعث میشد یه سری کارایی که در سناریو A با یه کاراکتر انجام بدیم اون کار در سناریو B و روند بازی کاراکتر دیگه هم تغییر ایجاد کنه.
مثالش اینه که میشد یه اسلحه خاصی رو در سناریو اول با یه کاراکتر برداشت یا برنداشت و اجازه بدی در سناریو بعدی کاراکتر دیگه اونو برداره(اگه برمیداشتیش دیگه اون یکی نمیتونست استفاده کنه) یا در مورد mini boss تمساحه اگه در سناریو اول میکشتیش در دومی نبود. و اگه نمیکشتیش در دومی هم ظاهر میشد.
یا اگه در سناریو اول یه کاراکتری زودتر از اون تِرَن آسانسوریه استفاده میکرد کاراکتر سناریو دوم باید دکمه برگشت رو میزد منتظر میموند تا ترن برگرده بالا و همون کلا داستان بازی رو برای اون کاراکتر دستخوش تغییر میکرد.

از این جور کارا کم نبود و باعث واقعی تر شدن جریان بازی میشد.حالا شما بیا اینو مقایسه کن با ریمیک 2 که اکثر باس ها و وقایع بازی در new game با new game 2nd run یکیه. مثلا اگه با یه کاراکتر تو یه اتاق با یه باس مبارزه میکنی و اون اتاق تخریب میشه دوباره با کاراکتر دوم در همون اتاق که از قضا هیچ خرابی ای نداره به همون شکل مبارزه میکنی. که خیلی مسخره س.روایت داستان هم همینطور. چطور ممکنه در یه داستان کلی که فرار دو نفر از شهر به صورت موازی روایت میشه اینقدر کار مشابه هم انجام بدی؟ شما بیا اینو مقایسه کن با نسخه اصلی و اینجاست که متوجه میشی اون چه جواهری بوده! به نظرم تیم سازنده کاملا کم کاری کرده!

اتمسفر بازی هم که نسبت به بازی اصلی واقعا داغونه.اتمسفر خیابان های Raccoon city در نسخه اصلی کجا و ریمیک کجا؟

کلر و لیون هم که انگار اومدن گردش که انقد ریلکس و از خودشون مطمئنن. تو بازی تلفن و بیسم رادیویی وجود داره ولی حتی به خودشون زحمت نمیدن ازش استفاده کنن ببینن آیا کار میکنه تا درخواست کمک کنن یا نه!
 
لیدیز & جنتلمن
رنک +S
rdxc_re2_2019-02-06_14-15-20-40.bmp

لیدیز & جنتلمن . Second Run رو هم با لیان +S گرفتم .
مینی گان ( برای run اول ) و راکت لانچر رزیدنت ایول 2 PS1 رو با مهمات بینهایت داد بهم .
ibbi_re2_2019-02-07_23-53-56-38.bmp

ترکوندید خداییش. \m/:-bd

فقط لطفا یک ویدیوی 20 دقیقه ای از نحوه بازی کردن خودتون توی آپارات یا یوت...وب آپلود کنید و این نحوه بازی کردنتون رو با ما هم به اشتراک بزارید.
زمانش احتیاجی نیست بیشتر باشه چون حجم فایل بالا میره. کیفیت ویدیو هم 480p یا 720p باشه. با تشکر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or