ماساچیکا کاواتا تهیه کننده رزیدنت ایول 5 و رزیدنت ایول آمبرلا کرانیکلز که در حال حاضر ساخت بازی Resident Evil Dark Side Chronicles را بر عهده دارد در گفتگو با حضار شرکت کننده در مهمانی عرضه Resident Evil 5 در سانفرانسیسکو گفت این بازی رزیدنت ایول را به حالت ترسناک و تاریک قبلی خود بازخواهد گرداند.
کاواتا ادامه داد: هدف اصلی ما از ساخت این بازی بازگشت به همان استیل خیلی تاریک بازی است. "تاریکی" در این بازی یک کلمه کلیدی است و شما این را در محیط، ترس، داستان و حتی احساسات شخصیتها مشاهده خواهید کرد.
او خاطرنشان کرد: ما قصد داریم همانطور که در سبک بازیهای سوم شخص تغییر ایجاد کردیم در بازیهای Rail Shooter هم تغییرات عمدهای ایجاد کنیم و تیم سازنده با دقت بسیاری روی دوربین این بازی کار میکند.
او در مورد نام Dark side Chronicles گفت؛ علت انتخاب این نام بازگشت بازی به همان سمت و سوی تاریک خود است که بخش Dark Side را تشکیل میدهد و Chronicles هم که مثل نسخه قبلی (UC) به افشای حقایق بیشتری میپردازد.
وی در حین پخش صحنههایی از بازی توضیح داد:
بزودی شما چیزهایی از این بازی خواهید دید که شگفت زده خواهید شد! سیستم دوربین در این بازی به گونهای است که شما در یک صحنه دراماتیک باید با کمک بازیکن دوم برای زنده ماندن تلاش کنید.
به نظر میرسد این تغییر عمده کپکام در حالت تیر اندازی شخصیتها باشد؛ چراکه در تصاویر به نمایش درآمده شخصیتهای بازی هنگام تیراندازی مثل رزیدنت ایولهای دیگر میایستند و در حالت سوم شخص شلیک میکنند.
کاواتا ادامه داد: هدف اصلی ما از ساخت این بازی بازگشت به همان استیل خیلی تاریک بازی است. "تاریکی" در این بازی یک کلمه کلیدی است و شما این را در محیط، ترس، داستان و حتی احساسات شخصیتها مشاهده خواهید کرد.
او خاطرنشان کرد: ما قصد داریم همانطور که در سبک بازیهای سوم شخص تغییر ایجاد کردیم در بازیهای Rail Shooter هم تغییرات عمدهای ایجاد کنیم و تیم سازنده با دقت بسیاری روی دوربین این بازی کار میکند.
او در مورد نام Dark side Chronicles گفت؛ علت انتخاب این نام بازگشت بازی به همان سمت و سوی تاریک خود است که بخش Dark Side را تشکیل میدهد و Chronicles هم که مثل نسخه قبلی (UC) به افشای حقایق بیشتری میپردازد.
وی در حین پخش صحنههایی از بازی توضیح داد:
بزودی شما چیزهایی از این بازی خواهید دید که شگفت زده خواهید شد! سیستم دوربین در این بازی به گونهای است که شما در یک صحنه دراماتیک باید با کمک بازیکن دوم برای زنده ماندن تلاش کنید.
به نظر میرسد این تغییر عمده کپکام در حالت تیر اندازی شخصیتها باشد؛ چراکه در تصاویر به نمایش درآمده شخصیتهای بازی هنگام تیراندازی مثل رزیدنت ایولهای دیگر میایستند و در حالت سوم شخص شلیک میکنند.
کاواتا در ادامه صحبتهایش گفت: داستان در واقع به نوعی حوادث Resident Evil 2 را دنبال میکند، اما اتفاقات بیشتری را نیز پوشش میدهد. مخاطبین باید منتظر دیدن شخصیتهای قدیمی بیشتری باشند (شاید ایدا وانگ؟!).
در ادامه معرفی این بازی، سیستم Evade به نمایش گذاشته شد که یک المان کاملا جدید در سبک On Rail Shooter است.
او در تشریح سختی بازی گفت: سیستم سختی بازی بصورت اتوماتیک و هوشمند است، سختی بازی با توجه به مهارت شما در طول بازی تعیین میشود.
وی در نهایت تاریخ انتشار بازی را فعلا زمستان سال جاری اعلام کرد.
این بحث در مورد رزیدنت ایول جدید برای Wii است؛ بحثهای مربوط به نسخه پنجم و... را در تردهای مربوطه ادامه بدهید.
در ادامه معرفی این بازی، سیستم Evade به نمایش گذاشته شد که یک المان کاملا جدید در سبک On Rail Shooter است.
او در تشریح سختی بازی گفت: سیستم سختی بازی بصورت اتوماتیک و هوشمند است، سختی بازی با توجه به مهارت شما در طول بازی تعیین میشود.
وی در نهایت تاریخ انتشار بازی را فعلا زمستان سال جاری اعلام کرد.
این بحث در مورد رزیدنت ایول جدید برای Wii است؛ بحثهای مربوط به نسخه پنجم و... را در تردهای مربوطه ادامه بدهید.
آخرین ویرایش: