Remedy از چگونگی ارتباط بین بازی و سریال Quantum Break می گوید

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا

quantum_break-630x343.jpg





Remedy توضیحات اندکی در مورد بازی Quantum Break می دهد، بازی انحصاری کنسول Xbox One که قصد دارد مرزهای بین بازی و سریال را از بین ببرد، و تجربه ای جدید از آمیخته شدن بازی و سریال را به گیمرها عرضه کند.


Game Informer در گفت وگو با Sam Lake کارگردان بازی اینگونه در مورد Quantum Break توضیح می دهد، یک بازی sc-fi که می توان در آن زمان را کنترل کرد.
" ما در حال تلاش برای ساخت یک بازی همه جانبه و یک جهان تخلیلی در بازی هستیم، " وی گفت " Live-action تا به حال بخشی از تجارب ما برای مدتی بوده است، می خواهیم در زمینه های دیگر پا را فراتر قرار دهیم، این احساسی که به نحوی طبیعی به نظر می رسد وقتی در مورد داستان صحبت می کنیم، قدم های اولیه گام های کودکانه در مسیر پیش رو است و این گام های بزرگتری است، می خواهیم به بررسی این امکانات بپردازیم."
" آنچه که از خرید بازی کسب می کنید اساسا فصل اول Quantum Break است، این شامل کل بازی و سریال است، بازی و سریال از راههای مختلفی با هم در ارتباطند، این ایده ای است که به شما تجربه عمیق تر از سرگرمی را با استفاده از آنچه این دو به هم آمیخته است عرضه می کند، بنابراین هدف ما ایجاد یک TV show بی نقص است. شما یک قسمت از بازی را انجام می دهید، نقاط اتصال و انتخاب های خاصی در طول راه انجام می دهید، وقتی که پایان آن می رسید، ما اپیزود نمایش ویدئویی آن را آزاد می کنیم."
"شما عواقب ناشی از انتخاب های خود را در بازی مشاهده می کنید، سپس با نگاه اجمالی به موارد دیگر، در بازی به شما کمک خواهد کرد. این موارد به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی پیدا کردن سرنخ ها و حل کردن آن و بسیاری موارد دیگر را می دهد و یک بار دیگر شما را مجاب به بازی کردن اپیزود دیگری می کند که این اپیزود نیز به منوال پیش ادامه پیدا خواهد کرد."
Lake همچنین افزود که گیمرها آزادی عمل دارند که هر نمایش ویدئویی از اپیزود را می توانند به دلخواه رد کنند و می توانند بعدا برگشته و آن را مشاهده کنند.
وی در نهایت به این نکته اشاره کرد؛ "ما در حال گام برداشتن بی نقص هستیم تا چیزی که در نظر داریم را انجام دهیم و شما یک تجربه عمیق و قوی تری کسب کنید."
بازی Quantum Break برای سال 2014 در نظر گرفته شده است.


منبع :
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
غیر از اینه لطفا ثابت کنید برام

واقعا نمیدونم چی بگم
وقتی برای چند نفر ارزش قائل میشیم و تو بحث ـشون شرکت میکنیم این جوری جواب میدن
این آخرین بار بود من بحث کردم در مورد گیم با سونی فن جماعت
اشتباه ـه بحث کردن با شما ها
خوش باشید حافظان منافع سونی


با وجود اینکه بارها سر موضوع مربوط به گیم پلی HR بحث شده و کار به جایی نبرده و علیرغم اینکه که علاقه ای به از سر گرفتن این بحث ندارم ولی در حد چند خط ، توضیحاتم رو میدم! (در ضمن من نه فن سونی ام نه فن مایکروسافت و از بازیای انحصاری جفتشون لذت میبرم !)

قبل از اینکه گیم پلی HR رو به نقد و بررسی بگیری ، اول باید واسه خودت این موضوع رو روشن کنی که این بازی تو چه سبکیه! تو اکثر سبک ها میشه داستان قوی و عمیقی روایت کرد ولی این دلیل کافی واسه مقایسه این بازیا با هم نیست !!

HR یه بازی تو سبک ادونچره با استایل امروزی تر و جدید! بازیهای ادونچر اولیه به شیوه Point & Click بودن که کم کم پیشرفت کردن و با وجود اینکه الان حضورشون خیلی کم رنگ تر از گذشته است ولی هنوز کاملا از بین نرفتن ، چون هنوز هم طرفداران قدیمی زیادی هستند که به این سبک از ادونچر علاقه مندند!

ویژگی مشترک تمام بازیا ادونچر (چه کلاسیک و چه امروزی) شامل :داستان سرایی عمیق و قوی، حل معما های مختلف ، Inventory های مخصوص برای جمع آوری آیتم های مختلف، انتخاب دیالوگ های مختلف و تصمیم گیری های متعدد در جریان بازی که میتونه بسته به میزان تمرکز سازنده رو این قسمت در پایان بازی هم تاثیر گذار باشه !

کاری که David Cage با Fahrenheit و Heavy Rain کرد این بود که اومد تمام این ویژگی های مربوط به سبک ادنچر رو در قالبی که خودش در نظر گرفته بود قرار داد و شاخه جدیدی از سبک ادونچر رو به وجود آورد !

اگه دقت کنی ،تو بازیای ادونچر خبری از درگیری فیزیکی گیمر با گیم پلی نیست و اگر هم باشه خیلی خیلی کمه (مثل بخش های کوتاه تیراندازی تو L.A.Noire ) در واقع کسی که میره سراغ این سبک نباید انتظار مواجهه با گیم پلی ای داشته باشه که تو بازیای شوتر ،HnS ، RPG و... امثالشو دیده !!

پس همون QTE های مربوط به بخش اکشن HR هم که اکثرا مورد تمسخر خیلی از دوستان قرار میگیره ، مازاد نیاز این سبکه و میتونه نباشه ولی Cage برای اینکه بتونه بازیشو به طور کامل از Point & Click جدا بکنه و برای اینکه بازی دارای صحنه های اکشن و جذاب هم باشه از QTE استفاده میکنه!

HR تا جایی که میتونست، گیمر رو به یک سری کارای از پیش تعیین شده محدود نمیکرد! گیمر میتونست کاری رو بکنه و حرفی رو بزنه که در او لحظه ترجیح میده ! شاید کارایی مثل حمام کردن ، مسواک زدن و.. که تو HR بود از دید یه گیمر مسخره به نظر بیاد ولی جزئی از گیم پلیه و راهی برای تعامل گیمر با این بازیه !!

تو HR شما به خواست خودت تصمیم میگیری که مثلا پسرت به جای تلویزیون نگاه کردن بره بخوابه یا بره درس بخونه و یا به تلویزیون نگاه کردنش ادامه بده!

انتخاب دیالوگ ها و تصمیم گیری های شما ضمن بازی ، باعث میشه که شما روایت گر داستان بازی ای باشی که درحال تجربه اش هستی نه اینکه خود سازنده بازی تصمیم بگیره چه داستانی رو برات روایت کنه!در واقع شما به جای اینکه یه بیننده منفعل باشی ،خودت دست به کار میشی و روند بازی رو پیش می بری!

گیم پلی HR همون چیزایی هست که بالا گفتم و مطمئنا این نوع گیم پلی علاقه مندان خودش رو داره !در ضمن واقعا اگه یه بازی فاقد گیم پلی باشه ، مگه میشه از نگاه تیز بین منتقدین و گیمر های دنیا جون سالم به در ببره!

در آخر باید بگم ، گیم پلی یه تعریف بیشتر نداره و اون هم اینه : نحوه تعامل و برقراری ارتباط با بازی توسط گیمر ! یعنی هر چیزی که شما رو مجاب میکنه ،کنترلر رو به دست بگیری و بازی رو کنترل کنی ،میشه گیم پلی ! پس گیم پلی رو سازنده بازی تعریف میکنه نه ضوابط و قوانین از پیش تعیین شده !!

اینکه میگی HR و یا امثال HR گیم پلی به خصوصی ندارن ، جزئی از عقیده و سلیقه شما محسوب میشه و یه FACT نیست ! قبلا هم گفتم فرق من با شما اینه که من قبول کردم ،گیم پلی HR این شکلیه (و از این گیم پلی لذت میبرم) همون طور که فلان بازی تو فلان سبک دارای گیم پلی دیگه ای هست ولی شما معتقدید چیزی که تو این بازی دیدی ،اسمش گیم پلی نیست !

ببخشید طولانی شد ! من سعی خودم رو کردم که منظورمو برسونم باقی تصمیم ها برای قبول یا رد حرف من، با شماست !!
 
آخرین ویرایش:

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
اینکه میگی HR و یا امثال HR گیم پلی به خصوصی ندارن ، جزئی از عقیده و سلیقه شما محسوب میشه و یه FACT نیست ! قبلا هم گفتم فرق من با شما اینه که من قبول کردم ،گیم پلی HR این شکلیه (و از این گیم پلی لذت میبرم) همون طور که فلان بازی تو فلان سبک دارای گیم پلی دیگه ای هست ولی شما معتقدید چیزی که تو این بازی دید ،اسمش گیم پلی نیست !

ببخشید طولانی شد ! من سعی خودم رو کردم باقی تصمیم ها با شماست !!
تصمیم با خودمه ؟:D
متاسفانه باید بگم من هنوز به راه راست (راه سونی ) هدایت نشدم و هنوز به دین سونی کافرم !:D
چی میگی شما دقیقا ؟
داری برای من یگم پلی رو توضیح میدی ؟
من تا انتها رفتم این بازی رو ...
و در نهایت به عنوان یه بازی ازش خوشم اومد ... باید حتما بازی رو تحسین کنم و اگر این کار رو نکردم چیزی از گیم پلی نفهمیدم ؟
من تو پست اول گفتم بازی بیشتر از HR گیم پلی داره و شما اومدی به من میگی چرا بازی رو میکوبید !!!
من هم نظر شخصی رو گفتم که گیم پلی آخرین الویت کیج بوده ولی شما و دوستانتون جور برخورد کردید که انگار ما گناه نابخشوده چیزی مرتکب شدیم !
به هرحال نظر شما فکت و نظر ما پشم ... مرسی

ویرایش :
DON MICHAEL @
در آینده میتونی نویسنده چیره دستی بشی ... شاید بتونی یه روز کنار حضرت استاد داستان علمی تخیلی هم نگارش کنی ...
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
من الان نمیفهمم ربط Quantum Break با Quantic Dream چیه؟ چون جفتشون Quant داره دارن با هم مقایسه میشن!!!؟؟؟
سم لیک یه مصاحبه با The game station انجام داده که بعدا ویدئوشو آپلود میکنم در مورد بازی توضیح میده کامل و واضح میگه که بازی یه اکشن شوتر هست که توش لایو اکشن و QTE وجود داره ولی هسته بازی یک اکشن شوتر سینمایی مثل مکس پین هست و مثل الن ویک به صورت اپیزودیک روایت میشه و بقیه چیزا که تو متن این خبرم هست.
 
آخرین ویرایش:

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
تصمیم با خودمه ؟:D
متاسفانه باید بگم من هنوز به راه راست (راه سونی ) هدایت نشدم و هنوز به دین سونی کافرم !:D
چی میگی شما دقیقا ؟
داری برای من یگم پلی رو توضیح میدی ؟
من تا انتها رفتم این بازی رو ...
و در نهایت به عنوان یه بازی ازش خوشم اومد ... باید حتما بازی رو تحسین کنم و اگر این کار رو نکردم چیزی از گیم پلی نفهمیدم ؟
من تو پست اول گفتم بازی بیشتر از HR گیم پلی داره و شما اومدی به من میگی چرا بازی رو میکوبید !!!
من هم نظر شخصی رو گفتم که گیم پلی آخرین الویت کیج بوده ولی شما و دوستانتون جور برخورد کردید که انگار ما گناه نابخشوده چیزی مرتکب شدیم !
به هرحال نظر شما فکت و نظر ما پشم ... مرسی

وقتی میگم تصمیم با خودته منظور اینه که خودت میتونی تصمیم بگیری دلیلی که آوردم رو قبول بکنی یا قبول نکنی ! این یعنی اینکه من به نظر شما احترام میذارم!!

به راه سونی هدایت نشدی و فلان و بهمان به من ارتباطی نداره ! کی از سونی حرف زد ؟! تا زمانی که فن سونی بودن و فن مایکروسافت بودن بشه دغدغه یه نفر ، حرف بی طرفانه رو متوجه نمیشه! من ذکر کردم نه فن سونی ام و نه فن مایکروسافت !

شما گفتی به من ثابت کن و من هم تا جایی که تونستم بهت توضیح دادم ! در ضمن من کاری به اینکه گفتی QB گیم پلی محور تر از HR هست ندارم ! شما گفتی HR به اون صورت گیم پلی نداره من هم بهت گفتم چی گیم پلی HR رو تشکیل میده!

من به نظرات سایر دوستان کاری ندارم !من عقیده خودمو دارم و حرف خودمو میزنم ! پس حرف منو با حرف دیگری جمع نبند خواهشا!

من کی گفتم نظر من فکت و نظر شما پشم ؟؟!!! اگه با خودتون درگیرید و دچار توهم اید ، راه حلش دست من نیست ! من خیلی محترمانه دارم با شما بحث میکنم ، ولی گویا اصلا به این گونه بحث کردن اعتقادی نداری ! واقعا مشخصه کی داره خود زنی میکنه!!!

به هر حال شما گفتی اثبات کن و من هم سعی خودمو در این مورد کردم ! اگه قبول نداری و نظر خودتو داری ،کاملا محترم و متینه! مشکل شما اینه که اصلا نمیدونی، تو پست های خودت چی نوشتی ، اونوقت از جواب هایی که دیگران بهت میدن تعجب میکنی !!!

(لطفا دیگه نقل نکن ، چون به اندازه کافی بهت توضیح داده شده و موضوع تاپیک به قدر کافی منحرف شده !!! )
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
شما فقط قشنگ حرف می زنی ، اما حرف درست و صحیح نمی زنی

برای من جالبه شما کلا همه حرفای درست از کلام مبارکت ساطع میشن همیشه .


در مورد سبک ادونچر هم اگه کسی اطلاعات کافی نداره توی نت منابع مختلفی هست که می تونه اطلاعاتشو گسترش بده ، قسمت اعظم حرف آقای DON MICHAEL در مورد خصوصیات این سبک درست و صحیح بود .
 

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
من به عنوان یه فن مایکرو که قبلا در جاهلیت به سر میبردم و در گمراهی آشکار بوذم. (فن سونی ترولر مایکرو بد هم ترول کردم:">):d که باران شدید رو هم بازی کردم و تمومش کردم البته پایان خوبش:> ازش خوشم اومد ولی بیشتر ازتم و اتمسفرش و موسیقیش و ایضا داستانش .
سبکش رو هم تو جایی خوندم (سایت خارجی) نوشته بود فیلم تعاملی! مثل ماورا و ایضا مرده متحرک:x:x:x:x:x:x:x! منتهی از نظر من (فکت نیست) میزان درگیرشدن گیمر تو مرده متحرک بیشتر از باران شدید بود.
_________
کلا الان باران شدید و ماورا چه ربطی به کوانتوم بریک دارن؟
 

.:Frantic:.

کاربر سایت
Aug 29, 2007
1,578
نام
AmirHosein
من تو پست اول گفتم بازی بیشتر از HR گیم پلی داره
از این به بعد میگیم منتقدا تو reviewهاشون بنویسن بازی ای که دارن نقد میکنن چند درصد گیم پلی داره.
مثلا از نظر یه عده HR چیزی حدود 0-10% گیم پلی داره که نسبت به بقیه ی بازیها کمتره !!! QB هم بیشتر گیم پلی داره ( دموی گیم پلی اومده ما ندیدیم؟ )
کم کم داریم تو بازیسنتر به نتایج جالبی میرسیم. ادامه بدید که حیفه این همه زحمت کشیدید یه وقت هدر میشه زحمتاتون.

طبق گفته IGN:

Quantum Break Gameplay Demo E3 2013

Quantum Break Gameplay Demo - E3 2013 Microsoft Conference - IGN Video


یکی از یورزهای IGN یه کامنت گذاشته بود :
This gameplay didn't show me how the game is played
شما خودت ویدیوئی رو که گذاشتی دیدی؟
نمیدونم شاید من نمیدونم گیم پلی چی هست !!!
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
از این به بعد میگیم منتقدا تو reviewهاشون بنویسن بازی ای که دارن نقد میکنن چند درصد گیم پلی داره.
مثلا از نظر یه عده HR چیزی حدود 0-10% گیم پلی داره که نسبت به بقیه ی بازیها کمتره !!! QB هم بیشتر گیم پلی داره ( دموی گیم پلی اومده ما ندیدیم؟ )
کم کم داریم تو بازیسنتر به نتایج جالبی میرسیم. ادامه بدید که حیفه این همه زحمت کشیدید یه وقت هدر میشه زحمتاتون.

طبق گفته IGN:

Quantum Break Gameplay Demo E3 2013

Quantum Break Gameplay Demo - E3 2013 Microsoft Conference - IGN Video
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر