گزارش Ready At Dawn: دنباله‌ی بازی The Order: 1886 می‌توانست فوق‌العاده باشد.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000006804.jpg

آندریا پسینو، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Ready At Dawn، درباره‌ی دلیل نساختن دنباله‌ی بازی The Order: 1886 توضیح می‌دهد:
"
«دنباله‌ی بازی می‌تونست فوق‌العاده باشه. ما حتی آن را به سونی پیشنهاد هم دادیم، با وجود تمام مشکلاتی که در ساخت [نسخه اول] داشتیم. اما از یک نظر، بهتر شد که سونی ردش کرد، چون اگر فکر می‌کردیم قبلاً شرایط سختی داشتیم، باور کنید که با ساخت دنباله کاملاً خودمان را گرفتار می‌کردیم! با این حال، فقط به خاطر بازیکنان حاضر بودیم این کار را انجام دهیم.»

او همچنین اشاره می‌کند که بازخوردهای داخلی استودیو از بازی، خیلی بهتر از نقدهای نهایی منتقدان بود:

«نمره‌هایی که داخل استودیو دریافت می‌کردیم، خیلی بالاتر بود. نه در حد The Last of Us، اما حدود ۷۵ امتیاز را کسب می‌کردیم.»

 
مشکل این بازی و بلایی که سر RaD اومد این بود که بازی یه آیپی جدید بود و این شکلی خراب شد.
وگرنه کلی استدیو داریم که تر زدن به آیپی های مورد علاقه ما ولی بازم بهشون شانس جدید داده شده و موفق هم شدن بعضا
ولی ندیدم کسی آیپی جدید بزنه تو در و دیوار و باز ناشر بهش شانس بده
 
مشکل این بازی و بلایی که سر RaD اومد این بود که بازی یه آیپی جدید بود و این شکلی خراب شد.
وگرنه کلی استدیو داریم که تر زدن به آیپی های مورد علاقه ما ولی بازم بهشون شانس جدید داده شده و موفق هم شدن بعضا
ولی ندیدم کسی آیپی جدید بزنه تو در و دیوار و باز ناشر بهش شانس بده
دقیقا همینه.
حالا بچه ها از هر دو سمت مثالهایی از گذشته میزنن ولی من واقعا اعتقاد دارم که سونی اگه جفایی کرده اون در حق Bend و Days gone بوده.
یک اینکه نسخه دوم رو کنسل کرد و بدتر از اون اینکه استودیو رو هل داد سمت لایوسرویس.
هر جور که نگاه کنیم برای یه استودیوی درجه دوی سونی با اون تعداد نفرات و هزینه ای که براش شد به عنوان یه بازی جدید خیلی موفق بود.

اگه اشتباه نکنم یادمه که تا دوسال پیش کارگردان گفته بود که 8 میلیون فروخته ، فکر کنم تا حالا 10 میلیون فروش رو رد کرده باشه.
=========

امیدوارم مدیریت جدید از این به بعد هوای این استودیوها رو خیلی بیشتر داشته باشه.
 
هیچی چون بازی مپ گنده نداشت که بری 30 ساعت وقت صرف پیدا کردن چوب و سنگ و پارچه کنی و Skill Tree هم نداشت که مثلا مرحله اول تفنگت یه تیر شلیک کنه و آپگرید کنی مرحله آخر بمب هسته ای بزنه برا همین بازی رو کوبوندن . اون موقع که بازی اومد تب و تاب اوپن ورلد بالا بود هر بازی که خطی بود 60 ساعت گیم پلی نداشت رو میکوبیدن .
هان راستی منتقدها دشمن QTE هم بودن اون موقع اگه صحنه QTE میداشت بازی خود به خود 2 نمره کم میشد و دلیلشون هم این بود که آزادی رو از ما میگیره ما میخوایم خودمون دکمه بزنیم چاقو رو بزنیم لا پای طرف د*یکش بیوفته رو زمین ولی تو صحنه QTE دکمه میزنیم اتوماتیک چاقو میزنه تو دستش و ما اذیت میشیم و این چه بازییه و بیا 5 از 10 .
باز از نظر داستان و تنوع مراحل خوب بود فقط تفنگ بازی و شلیک کردن یکم کند و سخت بود ولی گرافیکش اتمسفر بینظیری داشت و خدا بود . امتیازش زیر ۸ نباید نیومد .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Scαrface

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or