Ready At Dawn: در The Order 1886 هر 4-3 دقیقه یک بار با QTE مواجه نخواهید شد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت




The Order 1886 شاید نزدیک ترین گرافیک CG مانند را به صورت Real-Time در بین بازی های ویدیویی دارا باشد که ما تا کنون آن را دیده ایم. در اینکه این بازی از لحاظ گرافیک، بین بازی ها یک نماد خواهد شد شکی وجود ندارد. اما در قسمت گیم‌پلی این بازی، برخی از مکانیک های گیم‌پلی باعث می‌شوند تا این بازی ظاهرا با مشکلی جدی مواجه شود. یکی از آنها QTE است. خیلی ها بر این باورند که حضور این ویژگی در بازی های ویدیویی ضرورت ندارد.

GamingBolt نیز همین سوال برایش مطرح شده بود و در این باره از Ready At Dawn سوال کرد. Marc Turndorf در جواب گفت: "من جواب خاصی نمی‌توانم بدهم ولی هر 4-3 دقیقه یک بار؟... نه! تا جایی که لازم هست بله. QTE های مختلفی وجود دارد. برخی سریع و برای اتمام کار یه غول، برخی حین نبرد های تن به تن که به لذت آن می افزاید. و یا برخی موارد کوچک مثل باز کردن درها. QTE های متفاوتی و زیادی در بازی وجود دارد ولی تا جایی که ضرورت دارد، نه هر 4-3 دقیقه یک بار! ما نمی گوییم: "چند دقیقه از بازی گذشت ولی ما QTE نداریم، ما QTE لازم داریم!!" این کاری نیست که ما انجام می‌دهیم. ما تلاش می کنیم آن ها را طوری قرار دهیم تا همه از آن لذت ببرند."

همه از قدرت بالای تکنیکی بازی و موفقيت هاي آن باخبر هستیم و از آن ها حمایت می‌کنیم اما درباره گیم‌پلی، به طور کامل اطلاعات نداریم. باتوجه به این که تا عرضه این بازی وقت زیادی مانده است، امیدواریم که سازنده ها برای همه یک سورپرایز در آستین خود داشته باشند.

منبع
 
آخرین ویرایش:
به نظر من مهم نیست بازی از چه سیستم گیم پلی استفاده کنه مهم اینکه اون لذت رو به گیمر بده
مثلا بازی Crysis با وجود اینکه محیط بسیار بزرگ و آزادی داشت ولی گیم پلیش به شدت اعصاب خورد کن بود ولی یک بازی مثل پورتال که محیط هاش به شدت بسته و خطی بود گیم پلی فوق جذابی داشت
 
به نظر من مهم نیست بازی از چه سیستم گیم پلی استفاده کنه مهم اینکه اون لذت رو به گیمر بده
مثلا بازی Crysis با وجود اینکه محیط بسیار بزرگ و آزادی داشت ولی گیم پلیش به شدت اعصاب خورد کن بود ولی یک بازی مثل پورتال که محیط هاش به شدت بسته و خطی بود گیم پلی فوق جذابی داشت
کدوم کرایسیس منظورته :-/نسخه ی اول بازی که متای 91 گرفتو ژانر شوتر اول شخصو تو زمان خودش جلو برد نسخه ی دومشم بازی موفقی بود پورتالم کلا بحثش فرق میکنه چون ژانرش با این بازی فرق میکنه اوردر یه شوتر سوم شخصه که باید با بازیای هم سبک خودش مثل گیرز(که استاندارد اصلی این سبکه در حال حاضر) مقایسه بشه چیزیم که مسلمه اینه که بازی تو این سبک به این حجم از QTE نیاز نداره کلا هر بازیرو باید با هم سبک خودش مقایسه کرد نمیشه اوردرو با بیاند یا HR ابر استاد مقدس مقایسه کرد بد گفت به به اینم مثل اون بازیا محیطاش کوچیکه و خیلیم عالیه که QTE داره...
پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...
 
هر چی از بازی می‌بینم ناامید می‌شم،
igpbwc6l53q68uqnf19h.gif
 
بالاخره دیگه تابستون اومده و امتحانات هم تموم شده الان باید یه سرگرمی ای واسه بعضیا درست بشه! بیکارید اعصاب خودتون رو واسه کامنت های چیپ یه عده خراب میکنید؟
QTE هم چیز بدی نیست ، RE4 هم داشته ، GOW هم داشته ، خیلی از بازیهای بزرگ دیگه هم داشتن و مشکلی هم نبوده. دلیل نمیشه اگه کرایتک بلد نیست درست ازش استفاده کنه اون چیز بد باشه. نمایش های Order هم تا اینجا انقدر خوب بوده که پای یه سری به تاپیک هاش باز بشه و خودنمایی کنن توش وگرنه چیزی که زیاده بازیه خوب و بد ;)
یه بازیه ابر خطی
تقسیم بندی جدید بازیها:
یکم خطی / کمی تا قسمتی خطی / خطی به مقدار لازم / خطی / خیلی خطی / ابر خطی / خط خطی
 
آخرین ویرایش:
کدوم کرایسیس منظورته :-/نسخه ی اول بازی که متای 91 گرفتو ژانر شوتر اول شخصو تو زمان خودش جلو برد نسخه ی دومشم بازی موفقی بود پورتالم کلا بحثش فرق میکنه چون ژانرش با این بازی فرق میکنه اوردر یه شوتر سوم شخصه که باید با بازیای هم سبک خودش مثل گیرز(که استاندارد اصلی این سبکه در حال حاضر) مقایسه بشه چیزیم که مسلمه اینه که بازی تو این سبک به این حجم از QTE نیاز نداره کلا هر بازیرو باید با هم سبک خودش مقایسه کرد نمیشه اوردرو با بیاند یا HR ابر استاد مقدس مقایسه کرد بد گفت به به اینم مثل اون بازیا محیطاش کوچیکه و خیلیم عالیه که QTE داره...
پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...

Ok :d
 
کدوم کرایسیس منظورته :-/نسخه ی اول بازی که متای 91 گرفتو ژانر شوتر اول شخصو تو زمان خودش جلو برد نسخه ی دومشم بازی موفقی بود پورتالم کلا بحثش فرق میکنه چون ژانرش با این بازی فرق میکنه اوردر یه شوتر سوم شخصه که باید با بازیای هم سبک خودش مثل گیرز(که استاندارد اصلی این سبکه در حال حاضر) مقایسه بشه چیزیم که مسلمه اینه که بازی تو این سبک به این حجم از QTE نیاز نداره کلا هر بازیرو باید با هم سبک خودش مقایسه کرد نمیشه اوردرو با بیاند یا HR ابر استاد مقدس مقایسه کرد بد گفت به به اینم مثل اون بازیا محیطاش کوچیکه و خیلیم عالیه که QTE داره...
پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...
اول ترول اوردر بعد یهو رفت تو درایوکلاب الان هم بیاند و هوی رین و کیج ! تا کار به TLOU و آنچارتد و GOW نرسیده این تاپیکو بیخیال شو و سعی کن از تعطیلات تابستانیت لذت ببری , اون تیکه ای هم که قرمز کردم خیالت راحت خودم به R & D توییت میکنم که شما بعید میدونی تا حساب کار دستشون بیاد ...
 
پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...
y7nx2jb4agx6q6w0tl5e.jpg


البته قربونت برم شما راحت باش بدوز ببر آزادی ...صرفا جهت The Last Stand

v7ti8okhy6evaooiph2t.jpg


did you see that:p
 
آخرین ویرایش:
اسکریپت شده رو چرا به ناف گیرز نبستی؟

کلا نگرفتی چی میگم!
ایشون میگه چون بازی خطیه پس به درد نمی خوره من میگم گیرز هم خطی بود پس اون هم به درد نمی خوره!
چون سبک گیم پلیشون به هم خیلی شبیه بود گیرز رو مثال زدم!

- - -ویرایش - - -

پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...
اصلا لزومی نداره وقتی از چیزی اطلاع نداری بیای در موردش سخنرانی کنی!:)
 
کدوم کرایسیس منظورته :-/نسخه ی اول بازی که متای 91 گرفتو ژانر شوتر اول شخصو تو زمان خودش جلو برد نسخه ی دومشم بازی موفقی بود پورتالم کلا بحثش فرق میکنه چون ژانرش با این بازی فرق میکنه اوردر یه شوتر سوم شخصه که باید با بازیای هم سبک خودش مثل گیرز(که استاندارد اصلی این سبکه در حال حاضر) مقایسه بشه چیزیم که مسلمه اینه که بازی تو این سبک به این حجم از QTE نیاز نداره کلا هر بازیرو باید با هم سبک خودش مقایسه کرد نمیشه اوردرو با بیاند یا HR ابر استاد مقدس مقایسه کرد بد گفت به به اینم مثل اون بازیا محیطاش کوچیکه و خیلیم عالیه که QTE داره...
پ ن: هر چقدرم که خودتونو به درو دیوار بکوبید و از گرافیک و اتمسفرش بگید باز خوردای منتقدا نشون میده نمایشای بازی تو E3 راضی کننده نبوده تو این زمان باقی مونده تا عرضه ی بازیم بعید میدونم بشه بیس کلی گیم پلی بازیرو عوض کرد...

به این چیزایی که میگی، اعتقاد هم داری؟
 
نکته اینجاست از این QTE اگه درست استفاده بشه قشنگ باعث سینمایی تر شدن بازی میشه باعث میشه هر چه بیشتر خودتو تو بازی غرق کنی
در عوضش اگه بد و احمقانه استفاده بشه صرفاً جهت پوششی برای کمبود های قسمت نبرد های بازی ، طراحی نکردن کمبو ، چند ضرب یا اکشن مناسب باعث یکنواختی ، بهم خوردگی حال آدم میشه !
چیزی هم که تا حالا از Order نشون دادن دقیقاً یادآور QTE بازی های GOW و RE 4 هست بر عکس Ryse مثالیه بارز واسه پوشش کمبود هاش
 
دوستان عزیز ( چه سونی فن و چه مایکرو فن ) خواهشا موقع ریلیز بازی هم شرف داشته باشید و سر حرفتون بمونید . اون دسته از دوستانی که چپ و راست بازی رو میکوبند امیدوارم اگر خدای نکرده بازی خوب از آب درومد و حتی چیزی فراتر از خوب شد کلا دیگه در مورد بازی ای قبل از انتشارش نظر ندن چون این نظرات گهربارشون موجوده !
 
دوستان عزیز ( چه سونی فن و چه مایکرو فن ) خواهشا موقع ریلیز بازی هم شرف داشته باشید و سر حرفتون بمونید . اون دسته از دوستانی که چپ و راست بازی رو میکوبند امیدوارم اگر خدای نکرده بازی خوب از آب درومد و حتی چیزی فراتر از خوب شد کلا دیگه در مورد بازی ای قبل از انتشارش نظر ندن چون این نظرات گهربارشون موجوده !

در تایید حرفاتون هنوز یادمه یه سری درباه ی TLOU چی میگفتن و آخرش مجبور شدن منت دوستشون رو بکشن واسه یه دقیقه بازی کردنش !

الان هم که سر UC4 یه سری بحث هنوز سر گرافیک شده ( بعد UC2 و UC3 و TLOU ! ) و اما موقعی که گرافیک بازی تو یه تریلر درست حسابی معلوم شه قیافه بعضی ها دیدنیه !

حالا هم که گیر دادن به THE ORDER 1886 و کلا یادشون رفته بازی هایی که کلی بهاش حال کردن مثل همون RE4 ( به فرض اینکه گیمری GOWبازی نکرده باشه ! ) سیستم QTE چه نقشی داشت توش !

کلا عادت داریم به این حرفا ! موقع متا و عرضه و GOTY پشت سر هم و فروش و ... خیلی با حال میشه جوری حرف میزنن ( حالت روشنفکری ) که انگار اصلا فن این بازی بودن ! و میگن : خب با این که من فن ماکرو هستم اما واقعا از اول میدونستم این بازی شاهکاره ! ...
 
یه تریلر تو E3 نشون دادن که واسه اولین بار هیولای بازی رو نمایش بدن طبیعیه که بصورت سینمایی نشونش بدن !
اینجا اساتید برتر بازیسنتر میان میگن بازی خطیه و QTE زیاد داره !
چیزی که من از بازی دیدم اینه که گیم پلی شوتینگ خاصی داره که زیاد به من نچسبید ولی اینکه بخواین از تریلر E3 این نتیجه گیری های مسخره رو بگیرید خنده داره .
مثل گیرز(که استاندارد اصلی این سبکه در حال حاضر)
بیخیال ، این دوتا بازی چه ربطی بهم دارن ؟! الان خوبه گیرز ! رو با آنچارتد مقایسه کنیم ببینی چی تهش میمونه ؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or