Raymond :دنباله ها موقعیت مناسب تری برای امتحان کردن ایده های جدید است

TCSCELL

8
کاربر سایت
12unv1jxgp91ccxb8q1.jpg






Jade Raymond تهیه کننده ی عنوان اصلی Assassin's Creed و مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که IP هایی که از قبل وجود داشتند بستر مناسب تری برای ایجاد نوآوری در گیم پلی است،در حالی که خلق IP های جدید سختی و ریسک خاص خودش را دارد.
طی نشستی با Guardian و پرسش و پاسخی ویدئویی،Raymond گفت که IP های قدیمی موقعیت خوبی برای امتحان کردن ایده های جدید و خلاقانه است بدون اینکه ریسک مواجه شدن با فن های جدید مواجه شد!
"اگر شما ایده ای دارید و مطمئن نیستید که آیا جواب می دهد یا خیر،یک دنباله بهترین راه برای امتحان کردن است.به این خاطر که حتی اگر یکی ازآن ایده ها و تکنولوژی هایی که سعی داشتید در بازی جدیدتان امتحان کنید جواب نداد،هنوز ایده های فراوانی وجود دارد که طرفداران حاضر هستند عنوان بعدی را به خاطر آن بازی کنند."
Raymond اضافه کرد که هنگام ساخت یک دنباله لازم نیست چیزهایی که یک IP جدید نیاز دارد را در نظر گرفت:"خلق یک IP جدید کار بسیار سختی است.خیلی کار ها هست که هنگام ساخت یک IP جدید باید انجام داد،در حالی که هنگام ساخت یک دنباله نیازی به انجام آن ها نیست.باید از خود سوال های زیادی بپرسید،نه فقط در مورد گیم پلی،نوآوری و داستان،بلکه چیز هایی مثل شکل و شمایل کاراکتر بازی و گذشته ی او."

در پایان ویدئو،Raymond اعلام کرد که طی ماه های آینده منتظر اولین اطلاعات از Splinter Cell 6 باشید.
ویدئوی کامل را می توانید از اینجا شاهده کنید.
 
  • Like
Reactions: MOSTAFA VI
خدایا من دارم با چه زبونی حرف میزنم یعنی؟ :(.
گریه بیشتر این بخش که شما متن رو نخونده میای نظر میدی.
خانوم ریموند فقط در AC1 نقش Pruducer رو داشتن در AC 2 هم نقش Executive Producer رو داشتند، که بعدا هم اعلام شد ایشون در ساخت AC2 نقشی ندارند و دارند روی I'm Alive کار می کنند که بعدش گفتند روی این بازی هم کار نمی کنند و فعلا بیکارند ...
Patrice Desilets هم در AC کار کرد و در AC 2 هم حضور داشت. در نیمه کار AC BH ول کرد رفت، Ubi هم لجش گرفت اعلام کرد چون Patrice تا پایان کار حضور نداشته پس عملا ما اون رو به عنوان یکی از سازندگان بازی نمینامیم.
خب دقیقا درسته و منم هم غیر از این چیزی نگفتم اما میثم جان بنده منظورم به اون قسمت حرفت بود که گفتی ریموند داره نون قیافش رو میخوره:دی آخه خداییش اینم شد حرف؟:دی
 
من نمیدونم یک سری چطوری مدعی هستند و روی عملکرد یک نفر قضاوت میکنند ؟ آخه اونجا هم نبودن که ؟! اینها امداد های غیبیـــه؟!
آدم راهش به این تاپیک ها نیفته بهتره ...
والا Ubi دوست نداره گند بزنه به آی پی هاش پس الکی کار SC6 رو دست ریموند نداده ! Copcom که نیست ...
 
خب دقیقا درسته و منم هم غیر از این چیزی نگفتم اما میثم جان بنده منظورم به اون قسمت حرفت بود که گفتی ریموند داره نون قیافش رو میخوره:دی آخه خداییش اینم شد حرف؟:دی
به جان خودم همینه آریان، یه دور بازی هایی که ایشون حضور داشته ببین. بزرگترینش همین AC بوده. مثلا همین Desilets رو مد نظر بگیر مخه لعنتی، کل دنیای AC رو دست ایشون هست، خالق این سری بوده ولی از لحاظ شهرت نسبت به Raymond واقعا کمتره، غیر از اینه؟
حداقل تو ایران ...

یعنی 70 تا 80 درصد شهرتی که الان Raymond کسب کرده الحق برای چهره اش بوده. هیچ کار شاهکاری ازش ندیدیم. یه بازی کارگردانی نکرده. یه حضور موفق توی AC داشته به عنوان تهیه کننده یا همون تقریبا ناظر و همچین رفته تو بوق که هرکی ندونه فکر میکنه سه یا چهار تا MGS داده بیرون.
 
به جان خودم همینه آریان، یه دور بازی هایی که ایشون حضور داشته ببین. بزرگترینش همین AC بوده. مثلا همین Desilets رو مد نظر بگیر مخه لعنتی، کل دنیای AC رو دست ایشون هست، خالق این سری بوده ولی از لحاظ شهرت نسبت به Raymond واقعا کمتره، غیر از اینه؟
حداقل تو ایران ...

یعنی 70 تا 80 درصد شهرتی که الان Raymond کسب کرده الحق برای چهره اش بوده. هیچ کار شاهکاری ازش ندیدیم. یه بازی کارگردانی نکرده. یه حضور موفق توی AC داشته به عنوان تهیه کننده یا همون تقریبا ناظر و همچین رفته تو بوق که هرکی ندونه فکر میکنه سه یا چهار تا MGS داده بیرون.
آره خب من هم قبول دارم که خیلی کار عظیمی تو کارنامش نداره ولی خب این که به خاطر قیافش معروف شده باشه یه ذره اغراقه.:دی به هر حال چیزی که واضحه اینه که خارج شدن AC:BH از مسیر اصلی(و اینطور که من میبینم به دنبالش Revelations) مطمئنا دلیل اصلیش عدم حضور Desilets و Raymond در این دو پروژه است.
خدا به SC رحم کنه.
 
UE 2.5 عملا سگش به UE 3 می ارزه. به خصوص رنگ بندیش.
میثم عادت داری همیشه چیزهایی بگی که کلا زیادی متفاوت باشه؟؟گیرز 3 رو ندیدی که رنگ بندی همین آنریل چقدر میتونه شاد و عالی باشه؟؟حالا اگر کسی نمیتونه با این موتور کار کنه مشکل از بی عرضگیه خودش هست.چون بهترین موتوری هست که تو این نسل انواع و اقسام بازیا با گرافیک عالی باهاش ساخته شده.خدا رو شکر هم که اپیک سر geow 3 نشون داد با این موتور میشه خیلی راحت محیطهای شاد با رنگ پردازی روشن هم درست کرد.
--------------------------
خب با توجه به گندزدن ها ادامه دار ubi کاملا قابل پیش بینی میتونه باشه که sc6 چی میتونه باشه.جدا اگر بخوان این شماره رو نابود کنن(که محبوبترین بازیه من هست)فکر کنم دیگه سکته رو بزنم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or