Raymond :دنباله ها موقعیت مناسب تری برای امتحان کردن ایده های جدید است

TCSCELL

8
کاربر سایت
12unv1jxgp91ccxb8q1.jpg






Jade Raymond تهیه کننده ی عنوان اصلی Assassin's Creed و مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که IP هایی که از قبل وجود داشتند بستر مناسب تری برای ایجاد نوآوری در گیم پلی است،در حالی که خلق IP های جدید سختی و ریسک خاص خودش را دارد.
طی نشستی با Guardian و پرسش و پاسخی ویدئویی،Raymond گفت که IP های قدیمی موقعیت خوبی برای امتحان کردن ایده های جدید و خلاقانه است بدون اینکه ریسک مواجه شدن با فن های جدید مواجه شد!
"اگر شما ایده ای دارید و مطمئن نیستید که آیا جواب می دهد یا خیر،یک دنباله بهترین راه برای امتحان کردن است.به این خاطر که حتی اگر یکی ازآن ایده ها و تکنولوژی هایی که سعی داشتید در بازی جدیدتان امتحان کنید جواب نداد،هنوز ایده های فراوانی وجود دارد که طرفداران حاضر هستند عنوان بعدی را به خاطر آن بازی کنند."
Raymond اضافه کرد که هنگام ساخت یک دنباله لازم نیست چیزهایی که یک IP جدید نیاز دارد را در نظر گرفت:"خلق یک IP جدید کار بسیار سختی است.خیلی کار ها هست که هنگام ساخت یک IP جدید باید انجام داد،در حالی که هنگام ساخت یک دنباله نیازی به انجام آن ها نیست.باید از خود سوال های زیادی بپرسید،نه فقط در مورد گیم پلی،نوآوری و داستان،بلکه چیز هایی مثل شکل و شمایل کاراکتر بازی و گذشته ی او."

در پایان ویدئو،Raymond اعلام کرد که طی ماه های آینده منتظر اولین اطلاعات از Splinter Cell 6 باشید.
ویدئوی کامل را می توانید از اینجا شاهده کنید.
 
  • Like
Reactions: MOSTAFA VI
خراب کنن فدای سرشون خب یکی دیگه می سازن ، مگه طوریه ؟
مگه پرنس 2008 نبود که زدن به کل شخصیت پرنس رو اوردن پایین بعد پشت سرش یه چیزه تازه و خوب ساختن ، اینم مثه اون
اون یه ریبوت بود، تازه اشم پرنس 08 به اعتقاد خیلیا از جمله خودم یکی از عنوان های خوب این سری بوده.
از اون حرفها بودا ! :|

مگه داره تو تبلیغات کرم و شامپو بازی می کنه :|
این خانم خیلی هم با استعداده و داره نون استعدادش رو می خوره;;)

میشه چندتا از کارهایی که این خانوم به صورت مستقیم درش نقش داشته رو نام ببرید؟ کارهایی که ایشون در راس بودن به عنوان کارگردان مثلا ...
یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت AC حضور Patrice Désilets به عنوان کارگردان و خالق بازی بود.
عدم حضورش و رفتنش توی AC BH قشنگ به بدنه بازی ضربه زد.

نمیگم شخصیت خلاقی نداشته، ولی ایشون تا الان هیچ پروژه بزرگی نداشتن و نمیشه بهشون گفت یک بازیساز افسانه ای یا چیز شبیه به این، بازیساز های بزرگتر از جید ریموند هستند.
الان حسش نیست وگرنه اسماشون رو در میارودم میگفتم :دی.

خلاصه تاکید میکنم یکی از اصلی ترین دلایل معروفیتش همین چهره اش هست. در عمل کاری نکرده.

پ.ن : فقط با یک چیز ایشون خیلی حال میکنم، اونم سیاست بی نظیر و نوع صحبتش هست، مثلا یکی مثل مولینیو کلا میاد میشینه از خاطراتش میگه، از چراغونی پارسال میگه، از امید ها و آرزو هاش میگه ولی ایشون رو تو این بخش میتونید بزارید کنار مثلا کوجیما، نَم پس نمیده. سر AC یه مصاحبه 10 دقیقه میگرفتی، 15 دقیقه هر هر میخندید فقط هرچی مجری میخواست یه چیزی ازش بکشه بیرون نمیشد.
 
اون یه ریبوت بود، تازه اشم پرنس 08 به اعتقاد خیلیا از جمله خودم یکی از عنوان های خوب این سری بوده.
خوبه خودت داری می گی !!!! یهو دیدی sc6 رو ساختن و شما دوست نداشتی ولی من کلی کیف کردم اونوقت چی ؟!
 
اگه به SC 6 هم گند بزنن ، خودم می رم در Ubi رو تخته می کنم !!:|
امیدوارم مخفی کاری بیشتری و محیط تاریک تری رو ببینیم !!
یه کالکشنم برا ایکس باکس بزنن ما تو کف نمونیم:|:دی
 
خوبه خودت داری می گی !!!! یهو دیدی sc6 رو ساختن و شما دوست نداشتی ولی من کلی کیف کردم اونوقت چی ؟!
اون ماجرای پرنس فرق میکرد آتوسا خانوم. اون یه دوباره سازی بود.
این نسخه ادامه ای هست برای Conviction خیلی ماجراهاشون با هم متفاوته این دو بازی.

Conviction که عنوان خوبی بود همه هم راضی بودن فقط طرفدار های اصیل این سری کلا اونم یه سریشون مشکل داشتن.
الان فقط بحث سر کیفیت این نسخه است که آیا به عنوان یک ادامه میتونه کیفیت خوبی هم داشته باشه یا نه؟ چون من خودم میگم SCC جزء 10 عنوان Top این نسل بود.
تو سری SC هم جزء سه تای اول :دی.

=================

اینا کلا یه دور این تریلر Hitman جدیده رو بشینن نگاه کنند، یه بازی در اون سطح بزنند عالیه، یه جورایی بازی مخلوطی بود از SC DA و SCC.
میتونن ها، کار نشد هم نداره.
این سیستم سیاه و سفید رو هم بردارن مردیم عملا بازی رو من سیاه و سفید تموم کردم. خب حال نمیداد.
موتور بازی هم عالی بود یک کم بهبود ببخشن برندارن یه موتور جدید بزارن.

UE 2.5 عملا سگش به UE 3 می ارزه. به خصوص رنگ بندیش.
UE 3 خیلی خستس :دی.
 
  • Like
Reactions: devil girl
عدم حضورش و رفتنش توی AC BH قشنگ به بدنه بازی ضربه زد.
خلاصه تاکید میکنم یکی از اصلی ترین دلایل معروفیتش همین چهره اش هست. در عمل کاری نکرده.
.

میثم این دو جمله خیلی ضد و نقیض بود ! اول میگی وقتی توی AC BH کنار رفت به بدنه بازی ضربه زد ! یعنی اگه چهره عادی داشت معروف نمیشد !؟
در عمل کاری نکرده بعد به شماره بعدی ضربه خورد !
شاید منظورت اینه موفقیت شماره اول بازی بخاطر اینکه کاری نکرده چون یک خانم تو بازی ادمی تاثیرگذار نشان داده شده موفق شده ! من این و از حرفات استنباط میکنم :)
 
میثم این دو جمله خیلی ضد و نقیض بود ! اول میگی وقتی توی AC BH کنار رفت به بدنه بازی ضربه زد ! یعنی اگه چهره عادی داشت معروف نمیشد !؟
در عمل کاری نکرده بعد به شماره بعدی ضربه خورد !
شاید منظورت اینه موفقیت شماره اول بازی بخاطر اینکه کاری نکرده چون یک خانم تو بازی ادمی تاثیرگذار نشان داده شده موفق شده ! من این و از حرفات استنباط میکنم :)
بابا من Patrice Désilets رو گفتم توی AC BH کنار رفت خراب کرد.
جید ریموند که AC تموم شد دیگه توی این سری کاره ای نبود. AC 2 هم یه چیزی بهش دادن دهن ها پر بشه :دی کاره ای نبود.

گفتم ایشون عملا کاری نکردن اصل کار Patrice Désilets بود توی AC که وقتی در AC BH رفت به بازی ضربه شدیدی زد.
 
میشه چندتا از کارهایی که این خانوم به صورت مستقیم درش نقش داشته رو نام ببرید؟ کارهایی که ایشون در راس بودن به عنوان کارگردان مثلا ...
یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت AC حضور Patrice Désilets به عنوان کارگردان و خالق بازی بود.
عدم حضورش و رفتنش توی AC BH قشنگ به بدنه بازی ضربه زد.

نمیگم شخصیت خلاقی نداشته، ولی ایشون تا الان هیچ پروژه بزرگی نداشتن و نمیشه بهشون گفت یک بازیساز افسانه ای یا چیز شبیه به این، بازیساز های بزرگتر از جید ریموند هستند.
الان حسش نیست وگرنه اسماشون رو در میارودم میگفتم :دی.

خلاصه تاکید میکنم یکی از اصلی ترین دلایل معروفیتش همین چهره اش هست. در عمل کاری نکرده.

پ.ن : فقط با یک چیز ایشون خیلی حال میکنم، اونم سیاست بی نظیر و نوع صحبتش هست، مثلا یکی مثل مولینیو کلا میاد میشینه از خاطراتش میگه، از چراغونی پارسال میگه، از امید ها و آرزو هاش میگه ولی ایشون رو تو این بخش میتونید بزارید کنار مثلا کوجیما، نَم پس نمیده. سر AC یه مصاحبه 10 دقیقه میگرفتی، 15 دقیقه هر هر میخندید فقط هرچی مجری میخواست یه چیزی ازش بکشه بیرون نمیشد.
من دقیقا یادم نیست اما تا اونجا که یادمه جید ریموند تو ac1 تو راس کار بود
در ضمن هیچکسی به خاطر چهره تو همچین کاری معروف نمیشه . مگه هالیووده که بگی فلانی خوشگل تره و ... ؟؟؟!!!!!
 
باید منتظر معرفی کامل SC6 باشیم فقط ایکاش گند نزنند توش اصلا دوست ندارم به بازی لطمه ای بخوره یعنی اگه قرار گند بزنند توش بهتره نسازند و کنسلش کنند خیال هم راحت بشه
ولی کلا منم خیلی این POP 2008 دوست داشتم هم از گرافیک-فضای بازی و مخصوصا موسیقی بازی خیلی دوست داشتم البته تازگی هم داشت بازیش کلا دوست دارم ادامه اش را ببینم
 
حرفهای بعضی از دوستان واقعا گریه داره.اصلا راجع بهش بحث نشه بهتره ولی خب شاید بد نباشه بدونین ایشون هم تو AC1 و هم تو AC2 نقش Producer رو داشته و اصلا تو AC:BH هیچ نقشی نداشته.Patrice Desilets هم همینطور.
 
خراب کنن فداي سرشون خب يکي ديگه مي سازن ، مگه طوريه ؟
مگه پرنس 2008 نبود که زدن به کل شخصيت پرنس رو اوردن پايين بعد پشت سرش يه چيزه تازه و خوب ساختن ، اينم مثه اون
جدي هستي الان!؟ خوبه والله!
اين Forgotten Sands هم که يه چيزي شد بدتر از ريبوتش!باز صد رحمت به اون سل شيده!
اينا کلا يه دور اين تريلر Hitman جديده رو بشينن نگاه کنند، يه بازي در اون سطح بزنند عاليه، يه جورايي بازي مخلوطي بود از SC DA و SCC.
خوده اين Hitmanـه مخلوطي از Conviction و Hitmanـاي قبلي بود،بعد حالا اينا بيان شبيه Absolution بسازن!!؟
موتور بازي هم عالي بود يک کم بهبود ببخشن برندارن يه موتور جديد بزارن.

UE 2.5 عملا سگش به UE 3 مي ارزه. به خصوص رنگ بنديش.
UE 3 خيلي خستس .
اتفاقا يکي از بزرگترين مشکلات Conviction همين انجين تاريخ مصرف گذشته اش بود که دست سازنده رو واسه خيلي چيزا ميبست.
خودم اميدوارم اصلا از UE استفاده نکنن ولي اگه ميکنن،از اين نسخه ي آپديت شدش استفاده کنن.رنگ بنديش هم مشکلي نداره.
 
حرفهای بعضی از دوستان واقعا گریه داره.اصلا راجع بهش بحث نشه بهتره ولی خب شاید بد نباشه بدونین ایشون هم تو AC1 و هم تو AC2 نقش Producer رو داشته و اصلا تو AC:BH هیچ نقشی نداشته.Patrice Desilets هم همینطور.
خدایا من دارم با چه زبونی حرف میزنم یعنی؟ :(.
گریه بیشتر این بخش که شما متن رو نخونده میای نظر میدی.
خانوم ریموند فقط در AC1 نقش Pruducer رو داشتن در AC 2 هم نقش Executive Producer رو داشتند، که بعدا هم اعلام شد ایشون در ساخت AC2 نقشی ندارند و دارند روی I'm Alive کار می کنند که بعدش گفتند روی این بازی هم کار نمی کنند و فعلا بیکارند ...
Patrice Desilets هم در AC کار کرد و در AC 2 هم حضور داشت. در نیمه کار AC BH ول کرد رفت، Ubi هم لجش گرفت اعلام کرد چون Patrice تا پایان کار حضور نداشته پس عملا ما اون رو به عنوان یکی از سازندگان بازی نمینامیم.
و واقعا هم نبودش در AC BH حس شد و گند زده شد به این عنوان که عملا از لحاظ کارگردانی بازی هیچی نداشت.
خوده اين Hitmanـه مخلوطي از Conviction و Hitmanـاي قبلي بود،بعد حالا اينا بيان شبيه Absolution بسازن!!؟
سینا منم که همین رو میگم، همین Hitman اومده یه سری از اِلمان های Conviction رو گرفته و یه سری هم از Duble Agent با المان های خود Hitman مخلوط کرده شده این ...

به نظرم خیلی بهتر از Conviction به سبک مخفی کاری وفادار موندن :دی.
اتفاقا يکي از بزرگترين مشکلات Conviction همين انجين تاريخ مصرف گذشته اش بود که دست سازنده رو واسه خيلي چيزا ميبست.
خودم اميدوارم اصلا از UE استفاده نکنن ولي اگه ميکنن،از اين نسخه ي آپديت شدش استفاده کنن.رنگ بنديش هم مشکلي نداره.
انجین بازی هیچ مشکلی نداشت، چرا دست و پای سازنده هارو بسته بود؟
انجین بازی از خیلی لحاظ ها یه انجین نسل هشتمی بود و خیلی هم عالی کار شده بود، به خصوص این که افکت های مزخرف و دری وری هم توش نبود که فقط سنگینش کنه.
کلا انجین خیلی خوب هم بهینه شده بود هم روی کنسول ها و PC کار میکرد. از لحاظ گرافیک هم خود بود، چیش بد بود؟ طراحی شخصیت هاش بد بود؟ طراحی محیطش بد بود؟ نورپردازیش مشکل داشت؟ فیزیک تو بازی چش بود؟ از روی تک تک میز ها که رد میشدی همه کاغذ ها میریخت رو هوا، رو تک تک صندلی ها میزدی تکون میخوردن. هرجا شلیک میکردی آسیب میدید.

کلا انجین خوبی بود خیلی بهتر از بعضی از انجین های این روزگار بود.

جدي هستي الان!؟ خوبه والله!
اين Forgotten Sands هم که يه چيزي شد بدتر از ريبوتش!باز صد رحمت به اون سل شيده!
شدیدا پایم.

من دقیقا یادم نیست اما تا اونجا که یادمه جید ریموند تو ac1 تو راس کار بود
در ضمن هیچکسی به خاطر چهره تو همچین کاری معروف نمیشه . مگه هالیووده که بگی فلانی خوشگل تره و ... ؟؟؟!!!!!
ایشون نقش Pruducer رو در AC ایفا کردن. نقش نظارتی داشتند بیشتر تا این که خودشون دست ببرند در بازی ...
در SC 6 هم ایشون Pruducer هستند. اصل کار برای creative director هست.
مثلا الان بحثی که درباره Rage بود این بود که، کارگردان بازی یک نفر دیگست و هی گیر ندید به جان کارمک چون ایشون نقش کارگردانی ندارند، بعضی از دوستان یادشونه حتما ...
 
سینا منم که همین رو میگم، همین Hitman اومده یه سری از اِلمان های Conviction رو گرفته و یه سری هم از Duble Agent با المان های خود Hitman مخلوط کرده شده این ...

به نظرم خیلی بهتر از Conviction به سبک مخفی کاری وفادار موندن :biggrin1:.
از Hitman که چیز زیادی جز اون تریلر گیم پلی مشخص نشد.تو اون تریلر هم چیز جدیدی نسبت به Conviction وجود نداشت!اگرم چیزی بود،المان های مخصوص سری Hitman بود که نمیشه از اون ها تو SC استفاده کرد.در نتیجه کلا از فکر Hitman بیا بیرون:دی
این نظرت هم محترم،ولی قبول ندارم.اول به خاطر اینکه با 16 دقیقه گیم پلی دستچین شده نمیشه همچین نظری داد.دوم،بزار 47 دستش به انبار مهمات برسه،اونوقت میبینیم وفاداری به سبک مخفی کاری یعنی چی:دی
انجین بازی هیچ مشکلی نداشت، چرا دست و پای سازنده هارو بسته بود؟
انجین بازی از خیلی لحاظ ها یه انجین نسل هشتمی بود و خیلی هم عالی کار شده بود، به خصوص این که افکت های مزخرف و دری وری هم توش نبود که فقط سنگینش کنه.
کلا انجین خیلی خوب هم بهینه شده بود هم روی کنسول ها و PC کار میکرد. از لحاظ گرافیک هم خود بود، چیش بد بود؟ طراحی شخصیت هاش بد بود؟ طراحی محیطش بد بود؟ نورپردازیش مشکل داشت؟ فیزیک تو بازی چش بود؟ از روی تک تک میز ها که رد میشدی همه کاغذ ها میریخت رو هوا، رو تک تک صندلی ها میزدی تکون میخوردن. هرجا شلیک میکردی آسیب میدید.

کلا انجین خوبی بود خیلی بهتر از بعضی از انجین های این روزگار بود.
تو که دیگه داری از اون ورش میافتی!:دی
مدل سازیش چندان تعریفی نداشت.تکسچراش خوب نبود.جزئیات صورت سم اینقدر کم بود که وقتی دوربین رو نزدیک میکردی با یه افکت بلور احمقانه مات میشد.نمای دوردستش که انگار دادن بچه ی ابتدایی نقاشی بکشه.محیطاش میتونست بزرگتر باشه و راه های بیشتری برای گذشتن داشته باشه.باگ توش موج میزد.این ها همه برای بازی که سه شماره ی اولش تو نسل قبل بنچمارک محسوب میشد اصلا خوب نیست.میثم،از هر چیز Conviction بشه دفاع کرد(که خودم قبلا کردم:دی) از انجینش نمیشه.قبول کن.
 
از Hitman که چیز زیادی جز اون تریلر گیم پلی مشخص نشد.تو اون تریلر هم چیز جدیدی نسبت به Conviction وجود نداشت!اگرم چیزی بود،المان های مخصوص سری Hitman بود که نمیشه از اون ها تو SC استفاده کرد.در نتیجه کلا از فکر Hitman بیا بیرون:biggrin1:
این نظرت هم محترم،ولی قبول ندارم.اول به خاطر اینکه با 16 دقیقه گیم پلی دستچین شده نمیشه همچین نظری داد.دوم،بزار 47 دستش به انبار مهمات برسه،اونوقت میبینیم وفاداری به سبک مخفی کاری یعنی چی:biggrin1:
16 دقیقه تریلر بود، دستچین نبودا ...
نصفش همون SC بود عملا یه جاهایی حس میکردم SCC هست. اما خب یه مسئله ای که بود این بود که SCC ما شناخته شده بودیم، واقعا نمیشد مخفی کاری که هیتمن یا سری قبل وجود داشت رو بریم. اینو که قبول داری؟ :دی، یعنی کسایی که دارن هی اعتراض میکنند نسبت به تغییر گیم پلی اصلا به این مسئله دقت نمی کنند. بابا یه چیز مسخره میشد داستان SCC با گیم پلی SC DA.

تو که دیگه داری از اون ورش میافتی!:biggrin1:
مدل سازیش چندان تعریفی نداشت.تکسچراش خوب نبود.جزئیات صورت سم اینقدر کم بود که وقتی دوربین رو نزدیک میکردی با یه افکت بلور احمقانه مات میشد.نمای دوردستش که انگار دادن بچه ی ابتدایی نقاشی بکشه.محیطاش میتونست بزرگتر باشه و راه های بیشتری برای گذشتن داشته باشه.باگ توش موج میزد.این ها همه برای بازی که سه شماره ی اولش تو نسل قبل بنچمارک محسوب میشد اصلا خوب نیست.میثم،از هر چیز Conviction بشه دفاع کرد(که خودم قبلا کردم:biggrin1:) از انجینش نمیشه.قبول کن.
باشه بابا من یک کم هم جو دادم :دی.
ولی دیگه اینقدر هم که تو میگی بد نبود. جزئیات صورت سم بد نبود، تکستچر هاش کجا بود؟ تو به تکستچر های SCC میگی بد، تکستچر های Rage رو چی میگی؟ این تکستچر ها برای یه بازی سوم شخص خداوکیلی بد نبود همین مدل یک کم بهترش توی AW بود یا حتی قبله عالم هم به نظرم کمی بهتر از این هست تکستچر هاش ...
ولی نمای دور دست رو قبول دارم، اما خب همین نما توی RE5 هم بود مثلا انجین این نسل بود ولی دور نماها یه چیزی خراب تر از این هم بود. کلا نمیگم انجین بازی خیلی شاهکار بود ولی یک کم بزاری کنار انجین های دیگه، انجین RE5 یا انجین IW یا همین انجین Rage و امثال میبینی همچین هم بد عمل نکردن.
شک دارم تو این نسخه هم انجین بازی دستخوش تغییرات بشه و مثلا یهو برن سراغ UE 3، رفتن؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or