Jade Raymond تهیه کننده ی عنوان اصلی Assassin's Creed و مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که IP هایی که از قبل وجود داشتند بستر مناسب تری برای ایجاد نوآوری در گیم پلی است،در حالی که خلق IP های جدید سختی و ریسک خاص خودش را دارد.
طی نشستی با Guardian و پرسش و پاسخی ویدئویی،Raymond گفت که IP های قدیمی موقعیت خوبی برای امتحان کردن ایده های جدید و خلاقانه است بدون اینکه ریسک مواجه شدن با فن های جدید مواجه شد!
"اگر شما ایده ای دارید و مطمئن نیستید که آیا جواب می دهد یا خیر،یک دنباله بهترین راه برای امتحان کردن است.به این خاطر که حتی اگر یکی ازآن ایده ها و تکنولوژی هایی که سعی داشتید در بازی جدیدتان امتحان کنید جواب نداد،هنوز ایده های فراوانی وجود دارد که طرفداران حاضر هستند عنوان بعدی را به خاطر آن بازی کنند."
Raymond اضافه کرد که هنگام ساخت یک دنباله لازم نیست چیزهایی که یک IP جدید نیاز دارد را در نظر گرفت:"خلق یک IP جدید کار بسیار سختی است.خیلی کار ها هست که هنگام ساخت یک IP جدید باید انجام داد،در حالی که هنگام ساخت یک دنباله نیازی به انجام آن ها نیست.باید از خود سوال های زیادی بپرسید،نه فقط در مورد گیم پلی،نوآوری و داستان،بلکه چیز هایی مثل شکل و شمایل کاراکتر بازی و گذشته ی او."
در پایان ویدئو،Raymond اعلام کرد که طی ماه های آینده منتظر اولین اطلاعات از Splinter Cell 6 باشید.
ویدئوی کامل را می توانید از اینجا شاهده کنید.