Raymond :دنباله ها موقعیت مناسب تری برای امتحان کردن ایده های جدید است

TCSCELL

8
کاربر سایت
12unv1jxgp91ccxb8q1.jpg






Jade Raymond تهیه کننده ی عنوان اصلی Assassin's Creed و مدیر استودیوی Ubisoft Toronto گفت که IP هایی که از قبل وجود داشتند بستر مناسب تری برای ایجاد نوآوری در گیم پلی است،در حالی که خلق IP های جدید سختی و ریسک خاص خودش را دارد.
طی نشستی با Guardian و پرسش و پاسخی ویدئویی،Raymond گفت که IP های قدیمی موقعیت خوبی برای امتحان کردن ایده های جدید و خلاقانه است بدون اینکه ریسک مواجه شدن با فن های جدید مواجه شد!
"اگر شما ایده ای دارید و مطمئن نیستید که آیا جواب می دهد یا خیر،یک دنباله بهترین راه برای امتحان کردن است.به این خاطر که حتی اگر یکی ازآن ایده ها و تکنولوژی هایی که سعی داشتید در بازی جدیدتان امتحان کنید جواب نداد،هنوز ایده های فراوانی وجود دارد که طرفداران حاضر هستند عنوان بعدی را به خاطر آن بازی کنند."
Raymond اضافه کرد که هنگام ساخت یک دنباله لازم نیست چیزهایی که یک IP جدید نیاز دارد را در نظر گرفت:"خلق یک IP جدید کار بسیار سختی است.خیلی کار ها هست که هنگام ساخت یک IP جدید باید انجام داد،در حالی که هنگام ساخت یک دنباله نیازی به انجام آن ها نیست.باید از خود سوال های زیادی بپرسید،نه فقط در مورد گیم پلی،نوآوری و داستان،بلکه چیز هایی مثل شکل و شمایل کاراکتر بازی و گذشته ی او."

در پایان ویدئو،Raymond اعلام کرد که طی ماه های آینده منتظر اولین اطلاعات از Splinter Cell 6 باشید.
ویدئوی کامل را می توانید از اینجا شاهده کنید.
 
  • Like
Reactions: MOSTAFA VI
زنیکه 9 دقیقه فقط چرت و پرت گفت.:|
الان داره غیر مستقیم میگه اگه ایده های ما تو SC6 جواب نداد و گند زدیم،نگران نباشین!SC7 میسازیم جبران میکنیم!!
تُف به اون ذات نداشته ی Ubisoft! خواهشا ایده های مسخرتون رو نگه دارین واسه خودتون.
یه نفر هم که سوال درست درمون پرسید(آیا SC بعدی گیم پلیش بیشتر متکی به سایه و مخفی کاری تر میشه!؟ ) زنیکه طفره رفت و جواب نداد :دی
 
  • Like
Reactions: TOP Game
تو SC6 فکر کنم شاهد FPS بازی اونم تو ژانر شوتر باشیم!
سیستم کاورگیری هم احتمالا اضافه میشه! چی میشه! تبریک میگم. پول چه قدرتی که نداره...
 
من به این زنیکه اعتقاد دارم:| البته به شرطی که خودش مستقیما رو پروژه کار کنه :دی!
آخه امین این Raymond کلا کاره ای نیست، توی AC هم که بود بیشتر جنبه ی تجاری داشت :| تا جنبه کاری کار اصلی رو یکی دیگه میکرد. تو پروژه های بزرگی هم نبوده ...
کلا داره نون قیافه و جنسیتش رو میخوره به نظرم :دی.

SC6 هم بازی بدی نمیشه، Ubi کلا اجازه نمیده SC ها هرز برن، وقتی حاضر میشه کلی خرج و... رو بریزه دور بازی رو از نو بسازه، مطمئنا همین طوری هم اجازه نمیده بازی نابود بشه.
 
زنیکه 9 دقیقه فقط چرت و پرت گفت.:|
الان داره غیر مستقیم میگه اگه ایده های ما تو SC6 جواب نداد و گند زدیم،نگران نباشین!SC7 میسازیم جبران میکنیم!!
تُف به اون ذات نداشته ی Ubisoft! خواهشا ایده های مسخرتون رو نگه دارین واسه خودتون.
یه نفر هم که سوال درست درمون پرسید(آیا SC بعدی گیم پلیش بیشتر متکی به سایه و مخفی کاری تر میشه!؟ ) زنیکه طفره رفت و جواب نداد :دی
اتفاقا سینا منم تا مطلب رو خوندم همچین ذهنیتی برام ایجاد شد :| نکنه واقعا SC6 رو خراب کردن دارن اینطوری زمینه سازی میکنند :|
 
اتفاقا سینا منم تا مطلب رو خوندم همچین ذهنیتی برام ایجاد شد :| نکنه واقعا SC6 رو خراب کردن دارن اینطوری زمینه سازی میکنند :|
خراب کنن فدای سرشون خب یکی دیگه می سازن ، مگه طوریه ؟
مگه پرنس 2008 نبود که زدن به کل شخصیت پرنس رو اوردن پایین بعد پشت سرش یه چیزه تازه و خوب ساختن ، اینم مثه اون
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or