اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.
لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید
9/10
تقریبا 12 ساعت از دیدن فیلم میگذره و من هنوز درگیر داستانشم که بفهم چی شده امشب هم برای بار دوم میبینیم تا کامل هضم بشه
به نظرم سطح این فیلم به مراتب بالاتر از mother بود
این نمره صرفاً به این خاطره که فیلم سرگرم کننده ای بود وگرنه فرقی با انیمیشن های قبلی پیکسار نداشت و همون کلیشه ها رو دنبال میکرد تا حدی که از همون 5 دقیقه ابتدایی فیلم قشنگ مشخصه آخرش قراره چه اتفاقی بیوفته. خلاصه اینکه انیمیشن خوبی بود و منم از فیلمی که مخاطبش کودکان و نوجوانان زیر 13 سال هستن انتظار نداشتم که در حد فیلم میازاکی باشه ولی به نظرم در این حدی هم که هایپ شده نبود.
Whiplash: 9/10
فیلم به شدت خوب کار شده بود و سکانس های پابانی حس جالبی رو توی بیننده بوجود میاورد.
Lucky Number Slevin: 8/10
فک کنم این فیلم رو اگر همون سال های حوالی 06 تا 08 میدیدم خیلی بیشتر به وجد میومدم اما حتی الانم که خیلی فیلم های بزرگی با توییست های متفاوت دیدیم بازم دیدن این فیلم خالی از لطف نیست.
It: 7.5/10
اصلا اهل فیلم های این ژانر نیستم ولی خب با این همه سر و صدایی که داشت حتما یه بار باید می دیدمش که ارزشش رو هم داشت. فیلم خوب از المان های ترس استفاده کرده بود و فقط به استفاده از "جامپ اسکر" محدود نمی شد، منتظر پارت دومش هستم .
Sausage Party: 4/10
خیلی می خواستم به نحوه ارتباط انیمیشن با ادیان و آخرت فکر نکنم ولی نشد و صرفا میاد که بگه آره حال زندگیو ببرید و چیزای بعد از اون بدرد نمی خورن و تقریبا دروغن همشون، البته تیکه های +18 جالبی داشت.
bright
7.5/10
فیلم جالبی بود. ترکیب دنیای ارک ها الف ها و انسان ها در دنیای مدرن و نژاد پرستی هایی که الان وجود داره و نسبت دادن اون به ارک ها و مخصوصا تیست موسیقی که ارک ها داشتن خیلی خوب بود.
She's out of my league
خیلی وقت پیش یه دوستی اینجا معرفیش کرده بود. من اون موقع فقط دانلودش کردم و مثل خیلیا از فیلمای دیگم داشت خاک میخورد که بالاخره دیدمش. واقعا یه کمدی خوب، خندهدار و پر از انرژی مثبت هستش. پیشنهاد میشه.
7/10
روحت قرین رحمت باد چقد خندیدم این چند وفته همش دنبال کمدی بودم که واقعا بخندم همه کمدی های اسمی رو هم دیدم ولی اونقد برام خوب نبود این جدا عالی بود و باهاش حال کردم
من بخاطر تعریفایی ک بچه ها اینجا کردن رفتم نسخه قدیمی هم گرفتم
نسخه قدیمی بعد نیم ساعت دلت زدم و نسخه جدیدم بعد 1:30 مین دلت زدم کلا خوابم گرفت
اصلا نفهمیدم هدف این همه کار چیه. به قول شما فیلم بیش از حد کند پیش مرفت و از طرفی هم خیلی طولانی بود
با سلیقه من جور نبود اخرشم دلت زدم رفتن
عزیز فیلم از همه لحاظ عالیه یـ فیلم اتمسفریک با یـ داستان و روایت روون اگه با روند کندش مشکلی پیدا نکنی 100 درصد ازش لذت میبری اینی هم که یـ سری خوششون نیومده دیگه اون بر میگرده به سلیقه ! در کل هیچ وقت از رو نظر کسی تصمیم گیری نکن اونم فیلم دیدن که به شدت سلیقه ایه خودت ببین از چی خوشت میاد همون رو ببین ....
حالا که بحث بلید رانر داغه منم یه چیزایی بگم.
بلید رانر 1982 علی رغم شکست تجاریش بخاطر همزمانی با ایی تی و استار ترک تو بحث معماری و طراحی غوغایی بپا کرد.
آسمون خراش های مدرن پوشیده شده با صفحه نمایش های بزرگ که خبر از ظهور عصر مدیا و قدرت رسانه بر افکار عمومی میده و در نقطه مقابل اینا برج هرمی شکل شرکت تایرل قرار داره که در تاریکی سو سو میزنه و یاد آور اهرام مصر و دوران فراعنه و قدرت دیکتاتوری هست. ویران شهر لس آنجلس ۲۰۱۹ از یه دوره به دوره دیگه گذر کرده دوره ای که قدرت تلویزیون و رسانه بر قدرت دیکتاتوری چیره شده. در بلید رانر ۲۰۴۹ بوضوح مشخصه که این گذر تکمیل شده.
در اسمون خراش هایی که تلویزیون های بزرگ دارن هر پنجره نقش یک پیکسل رو داره درست مثل پیکسل های تلویزیون که کنار هم یک تصویر واضح ایجاد میکنن مجموع پنجره بلوک ها کنار هم یک تصویر واحد و بزرگ رو روی نمای ساختمون میسازه. در حقیقت پنجره این ساختمونا خبر از زندگی بهتر خارج از زمین میدن، درست مثل پنجره های کلیسا و مساجد خودمون که حاوی پیامی برای انسان هاست، زندگی بهتر در دنیایی بهتر! در آینده ممکنه فقط شکل ها و فرم ها فرق کنه وگرنه اصل پیام همونی که قرن ها بخوردمون دادن باقی میمونه.
حالا که بحث بلید رانر داغه منم یه چیزایی بگم.
بلید رانر 1982 علی رغم شکست تجاریش بخاطر همزمانی با ایی تی و استار ترک تو بحث معماری و طراحی غوغایی بپا کرد.
آسمون خراش های مدرن پوشیده شده با صفحه نمایش های بزرگ که خبر از ظهور عصر مدیا و قدرت رسانه بر افکار عمومی میده و در نقطه مقابل اینا برج هرمی شکل شرکت تایرل قرار داره که در تاریکی سو سو میزنه و یاد آور اهرام مصر و دوران فراعنه و قدرت دیکتاتوری هست. ویران شهر لس آنجلس ۲۰۱۹ از یه دوره به دوره دیگه گذر کرده دوره ای که قدرت تلویزیون و رسانه بر قدرت دیکتاتوری چیره شده. در بلید رانر ۲۰۴۹ بوضوح مشخصه که این گذر تکمیل شده.
در اسمون خراش هایی که تلویزیون های بزرگ دارن هر پنجره نقش یک پیکسل رو داره درست مثل پیکسل های تلویزیون که کنار هم یک تصویر واضح ایجاد میکنن مجموع پنجره بلوک ها کنار هم یک تصویر واحد و بزرگ رو روی نمای ساختمون میسازه. در حقیقت پنجره این ساختمونا خبر از زندگی بهتر خارج از زمین میدن، درست مثل پنجره های کلیسا و مساجد خودمون که حاوی پیامی برای انسان هاست، زندگی بهتر در دنیایی بهتر! در آینده ممکنه فقط شکل ها و فرم ها فرق کنه وگرنه اصل پیام همونی که قرن ها بخوردمون دادن باقی میمونه.
دید بسیار قشنگی رو بیان کردی!
یکی از نکاتی که خیلی توی فیلم خودشو نشون میداد مخصوصا این شماره نقش معماری و اهمیت اون توی شخصیت پردازی و دنیای داستان هست.
توی این قسمت الگو های مالکیت بر زمین و سیاره عوض شده، طبیعت که دیگه عملا از کار افتاده است برای انسان ها، از اون طرف هم چون دیگه دولت متمرکزی نیست و پلیس صرفا دست آموز شرکت های بزرگ مثل والاس هست.
توی خونه k ما میبینیم هیچ چیزی از خودش نداره و همه چیز صرفا هولوگرامی هست که اون شرکت ها برای انسان ها ساختن،
بسیار قشنگ این موضوع رو که چطوری k علیه فدرت بلند میشه تا صاحب هویت، خاطرات ، احساسات و خونه و سیاره خودش باشه رو نشون میده.