Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Karchect

hardcore will never die, but you will
کاربر سایت
May 26, 2010
4,989
نام
کیان
آقا اجازه هست فیلم ببینیم
:|

عزیز من فیلم ببینین، هر فیلمی هم دوست دارین ببینین، به هیشکی هم ربطی نداره
فقط این دوست عزیزمون یکی از بهترین فیلمهای دهه اخیر رو لایق شب پنجشنبه ـشون دونستن و منم ناخودآگاه فشار خونم بالا و پایین شد!
 

Chubek

کاربر سایت
Nov 6, 2012
44
نام
چوبک سیف الآدم ابولعجم
shame 3/10
اصلا فیلم جالبی نبود . خیلی خشک بود دیالوگ هم که خیلی کم داشت . ولی برای پنجشنبه شب خوب بود
:d:>

خوب مسلما این فیلم pleb-material نیست. بهتره به شاهکارهای کریستوپر نولانج بچسبید.
 

Geralt Witcher

کاربر سایت
May 13, 2010
510
نام
محمد
TDKR 9/10
اون 1نمره هم به خاطر صحنه های اکشنش

به نظرم بلیک تو شماره بعدی نقش "رابین" داره ، چون اونجا که رفته بود از منشی وین کیف بگیره زنه گفت چرا اسم کاملتو نمیگی ، من از "رابین" خوشم میاد
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
TDKR 9/10
اون 1نمره هم به خاطر صحنه های اکشنش

به نظرم بلیک تو شماره بعدی نقش "رابین" داره ، چون اونجا که رفته بود از منشی وین کیف بگیره زنه گفت چرا اسم کاملتو نمیگی ، من از "رابین" خوشم میاد

tumblr_m6pgdtuevl1rzt2lbo1_500.png
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
دوستان عزیز یه خورده مراعات تاپیک کنید . کلی از کاربرای محترم دیگه هم از این تاپیک استفاده میکنن که کردینش محل بحث های شخصی , صدالبته به من ربطی نداره و اینجا ادمین داره اما وظیفه خودم دونستم یه یاد آوری کوچیک کنم .

Resident Evil : Retribution 6/10 !
Resident-Evil-Retribution-poster-300x225.jpg

دلیلم هم اینه که این شماره هم مثل شماره 4م اونطوری که دوست داشتم و درخور سری بوده اصلا نیست . اصلا ترسی حس نکردم و فقط و فقط یه سری تیراندازی های سرد و بی روح دیدم و یه مشت زامبی که اصلا شبیه زامبی های شماره 1 نبودن داستانش هم آبکی بود نسبت به شماره های قبلی :d . نمره ای هم که مخواستم بدم 5 بود و فقط به خاطر
حضور آلبرت وسکر در آخر فیلم و اون صدای نازش :d 1 نمره به کل فیلم اضافه کردم :> .
''This is the humanity's last stand , the beginning of the end .
جون من RE فن ها رو سرم خراب نشن . من خودم هم فن هم فیلم و هم بازی هستم ولی اصلا دیگه معنی RE های قدیم رو نمیده :| و گندشو درآوردن .
 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
51490399527430918054.jpg


I'm Not There - 2007
===

یه حالت مستند گونه (بیوگرافیک) داشت فیلم، سوژه فیلم هم فوق العاده بود. فیلم برداری هم بنظرم معرکه بود، از همه این ها مهم تر بازی گرای فیلم که همه از دم 10 از 10 بودن؛ کریستین بیل و بخصوص کیت بلانشت که بهترین بازی عمرشون رو این جا کرده بودن.
در کل من خیلی خوشم اومد.

10 / 8
 

mohsen7337

کاربر سایت
May 21, 2010
661
نام
mohsen
عزیز من فیلم ببینین، هر فیلمی هم دوست دارین ببینین، به هیشکی هم ربطی نداره
فقط این دوست عزیزمون یکی از بهترین فیلمهای دهه اخیر رو لایق شب پنجشنبه ـشون دونستن و منم ناخودآگاه فشار خونم بالا و پایین شد!

شرمنده فک کردم داری جدی میگیو منم ناخودآگاه فشارم رفت بالا فیلم به این قشنگی :d
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک

end of watch 2012
به عنوان یه فیلم اکشن ولی مستقل فیلم خوبی هست.نحوه فیلم برداری و اکشن فیلم هم جالب هستش.بازیگرا هم نقششون رو در حد خوبی ایفا میکنن.مشکل اصلی فیلم اینه که یه قسمتاییش زیادی هندی میشه:d
8/10
اگه واقعا همه یا اکثر کاکا سیاه ها و مکزیکی(اسپیک) های آمریکا اینجوری هستن که وای به حال اون مملکت:)) تا 40-30 سال دیکه میشن هاییتی.
رسما اون مملکتو به گه کشیدن
 
آخرین ویرایش:

clockwork orange

کاربر سایت
Aug 17, 2007
793
نام
اردلان
Shame
Shame2011Poster.jpg

برندون سالیوان یک مرد ثروتمند اهل نیویورکه که بیش از پیش به روابط جنسی و پ*ر*ن*و گرافی معتاد شده. اما اعتیاد برندون رازی با شرمی بیشتر رو پنهان کرده. فیلم بطور صریح اون رو نمایش نمی ده ولی به این اشاره می کنه که برندون و خواهرش سیسی از واقعه ای در گذشته رنج کشیدن که جای زخم اش بر روی هردوشون باقی مونده. این "واقعه ی شرم آور" می تونه سوء استفاده جنسی توسط یک بزرگسال بوده باشه یا رابطه ای بین این دو, یک حادثه مبهم در زمان آشوب های ایرلند یا حتی شاید همجنس گرایی سرکوب شده. انتخاب به عهده بیننده است.

وقتی سیسی به خونه ی برادرش نقل مکان می کنه برندون پسروی می کنه. اون از تمام دخالت ها و فضولی ها متنفره. صمیمیت رو دوست نداره. نمی خواد کسی بهش نزدیک باشه. چرا؟ دقیق نمی دونیم. اعتیاد جنسی در روانکاوی بعنوان یک مکانسیم دفاعی جداکننده بر ضد رابطه ی احساسی و عاطفی دیده می شه که معمولا ریشه در بدرفتاری در دوران کودکی داره یا حتی تربیت سخت مذهبی, برای همین با اینکه برندون معمولا با زنان رابطه جنسی داره اما این روابط بیشتر بعنوان روشی برای پس زدن رابطه ی انسانی عمل می کنن. سیسی در مقابل کاملا متفاوته. اون به آسونی دلبستگی عاطفی پیدا می کنه و پایان یافتن روابطش معمولا به افسردگی منجر می شه. بدنش از جای زخم های خودکشی های قبلی پر شده. در اواخر فیلم وقتی برندون, سیسی رو از خونه اش بیرون میندازه, عکس العمل سیسی مثل تمام مواقعیه که با قطع رابطه رو به رو شده...

نقطه اوج فیلم شامل رابطه برندون با یک همجتسگرا و همینطور یک تجربه شدید جنسی با دو زن می شه. رودر رو شدن با همجنسگرا شاید به گرایش جنسی برندون اشاره نکنه اما نشون دهنده افراطیست که حاضره برای ارضای امیال اش ازش عبور کنه. برخورد برندون با دو زن بعنوان چیز دیگه ای عمل می کنه. یک کوشش دیوانه وار اعتیادی برای جبران بیش از حد و پاک کردن شرم اش.

بطوری قابل توجه تنها زنی که برندون به خودش اجازه نزدیک شدن رو بهش می ده یک همکار سیاهپوسته که با زنان دیگه ای که برندون باهاشون رابطه داره و همینطور به خواهرش شباهتی نداره. این زن اون رو به یاد هیچکس نمی اندازه و باهاش صمیمی می شه. وقتی سعی به برقرار رابطه جنسی می کنن برندون دوباره خودش رو از روی ترس پس می کشه که باعث می شه از هم جدا بشن. فیلم با نگاه خیره ی سوگوارانه ی برندون به حلقه نامزدی یک غریبه به پایان می رسه. حلقه به صمیمیت و نزدیکی اشاره می کنه, حسی از رابطه که البته به خودش این اجازه رو نمی ده.

فیلم قبلی مک‌کوئین, "گرسنگی", با موضوع ارتش جمهوری‌خواه ایرلند(IRA) و شهادت مسیح وار سر و کار داشت. در این فیلم کاراکتر مایکل فاسبندر دست به اعتصاب غذا می زنه و مسیح وار مجازات رو تحمل می کنه تا بقیه آزادانه زندگی کنن. "شرم" هم همینطور یک ایرلندی رو نمایش می ده که خودش رو سرزنش می کنه, فقط اینجا برندون گناهش رو درونی می کنه و همین باعث تنفر از خودش می شه. فیلم همون "گاو خشمگینه", فقط اینجا رابطه جنسی جانشین مشت ها شده و اتاق خواب ها هم جانشین حلقه های بوکس.

ولی "شرم" و "گرسنگی" از بعضی جهات با هم فرق دارن. "گرسنگی" در سلول های زندان و مناطق فقرزده واقع شده بود ولی "شرم" در نیویورک پر ناز و نعمت, که در اون همه چیز مجازه و همه مرزها فراتر رفتن از خودشون رو التماس می کنن. هر دو فیلم درباره بدن, جسم و رنج شخصی هستن, اما "گرسنگی" کاراکتری رو نمایش می ده که بدنش رو به یک شمشیر تبدیل می کنه, به یک سلاح, خوردن رو برای ایجاد آزادی رها می کنه. از طرف دیگه "شرم" درباره کاراکتری در سرزمین "آزادی" است اما گیر افتاده در زندان جسم. یک فیلم درباره خودداری است, درباره کنترل کردن امیال, فیلم دیگه درباره زیاده روی, افراط و امیالی که انسان رو برده خود می کنن.

از این نظر "شرم" شاید درباره یجور فرهنگ سرمایه داری پیچیده باشه. نیویورک در "شرم" بطور معمول بتصویر کشیده نشده, بلکه بعنوان گودالی از طمع, مصرف بیش از حد, روابط جنسی بی محبت, ازخودبیگانگی, اعتیاد و بهره برداری های تجارتی تیره. شهری است که از چیری پر شده که مارک اوژه اسم اون رو گذاشته "نامکان‌ها", مناطق بی نام و قابل تعویض از تردد که بیش از پیش گسترش داده و بر فرهنگ معاصر چیره می شن. مک‌کوئین شهر رو به مناطقی تبدیل می کنه که در اون روابط جنسی بسته بندی, مبادله و فروخته می شن. محتوای جنسی در همه جا وجود داره. البته سرمایه داری نه فقط اخلاقیات ما رو بلکه اساسا واکنش ما رو هم نسبت به امیال تغییر داده. برندون به رابطه جنسی بی پرده نیاز داره و رازها/شخصیت های آشفته انسان ها براش دارای چیزی بیش از حد تکون دهنده است که بخواد اون رو حتی در نظر بگیره. وقتی خواهرش آوازی رو در یک کلوپ می خونه, آوازی درباره نیویورک بعنوان شهری که در اون "رویاها به حقیقت می پیوندند", واضحه که برندون از یک جهت با شهر قراردادی فاوستی بسته, دست کشیدن از تمام قضاوت های اخلاقی برای استفاده از مستی بی وقفه و بیش از پیش شدت یافته. آواز سیسی به آینده ای آخرالزمانی می تونه اشاره داشته باشه که در اون عشق حقیقی و حفظ جامعه ای عاطفی بنظر غیر ممکن میاد.
زیباشناسی فیلم سرد و آشفته کننده است. کارگردان ما رو به چشم چرانهای شرم آور تبدیل می کنه. فیلم تا حدی از "آخرین تانگو در پاریس" منشعب شده.
8/10
 
آخرین ویرایش:

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,230
نام
Мojtaba
این چند انیمیشن رو چند روزی میشه که دیدم . به شما هم معرفی می کنم بلکه شاید برای شما هم جذاب باشه.
68804391286451469950.jpg

metro
مترو یک انیمیشن دو بعدی است که در اون دخترکی به تصویر کشیده شده که به نظر میاد با دنیای اطرافش غریبه است و از طرفی خودش هم انگار گمشده ای در این دنیاست و در ایستگاه مترویی به انتظار قطار ایستاده که ناگهان روباهی که به نظر آمیخته ای از خیال و تصورات کودکی او هست میاد و به مانند آلیس، دخترک رو به دنیایی دیگه می بره و سر از مکانهای زیرزمینی و عجیبی در می آره و ... این انیمیشن رو من خیلی دوست داشتم هم به دلیل سادگی خاص خودش و هم به دلیل اینکه در اون کلامی گفته نمیشه و چون شخصیت ها هم چهره ای ندارند، تاثیر رنگ بندی محیط و موسیقی عالی در تفهیم پیام انیمیشن خیلی تاثیر گذار هست و این دو بازیگران اصلی این اثر هستند.
امتیاز 9/10

the lost thing
انیمیشن the lost thing محصول 2010 هست و برنده جایزه اسکار. داستان این انیمیشن در مورد پسر نوجوانی هست که در ساحل شی عجیبی رو که به نظر میرسه از ناکجا آباد اومده رو پیدا می کنه و سعی می کنه اون رو ابتدا به محیط خانگی خودش ببره ولی بعدا تصمیم می گیره که شی رو به جایی ببره که بیشتر بهش بها داده بشه .....، در دنیای این پسر ، مردم به چیزهای عجیب و غیر متعارف اطراف خودشون اهمیتی نمی دن و در واقع آنقدر در زندگی خودشون غرق شدند که شاید نشه گفت این شی واقعا در این دنیا گم شده بلکه این مردم هستند که خودشون رو گم کردند. طراحی این انیمیشن هم بسیار زیبا بود پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر به سایتش هم سر بزنید. پایان بندی اثر هم بسیار خوب بود.
امتیاز 9/10

Meet Buck
انیمیشن Meet Buck داستان فردی به نام باک رو نشون می ده که یک روز برای دیدن دختر مورد علاقه اش به خونه اش میره. البته باک یک فرد معمولی نیست . ماجرا از جایی مشکل دار میشه که پدر دختر یک شکارچی حیوانات هست و کلکسیونی از کله حیوانات رو در خانه اش نگه داری می کنه و از قضا باک هم یک گوزن با ظاهر آدمیزاد هست. طراحی انیمیشن و توجه به جزئیات در این انیمیشن به خوبی صورت گرفته بود .
امتیاز 6/10

SALESMAN PETE and the amazing stone from outer space
پت یک فروشنده معمولی است که به وسیله یک سری از دانشمندای دیوانه مغزش دستکاری میشه و تبدیل به یک سوپرقهرمان با قدرت های خاص خودش میشه ، در این میان ردیابی هم در مغرش کار گذاشته شده که مکانش رو به اون دانشمندا اطلاع میده. روزی عده ای دزد تصمیم می گیرن که با دستبرد به موزه شهر سنگ آسمانی و سبز رنگی رو بدزدن . این سنگ قابلیت این رو داره که هر مورجودی رو که باهاش برخورد می کنه به یک جاندار دریایی نظیر خرچنگ ، میگو یا ماهی تبدیل می کنه. حالا وظیفه پت این هست که مانع خرابکاری این دزد ها بشه. روایت این انیمیشن خیلی سریع هست و همونطور که از اسمش پیداست با یک آش شعله غلمکار طرف هستید که هر اتفاق عجیبی در اون رخ می ده. نامتعارف بودن قهرمان داستان، پایان جالب و خنده دارش و ترکیب فوق العاده رنگ ها و توجه بسیار زیاد به جزییات دلایلی بودن که من از این انیمیشن خوشم اومد.
امتیاز6/10
 
آخرین ویرایش:

Ninja_Vahshi

کاربر سایت
Jan 21, 2008
223
r1131_Hachi__A_Dog39s_Tale.jpg


Hachi : A Dog's Tale


یه فیلم آروم ، موزیک ملایم با یه اتمسفر جالب تر . بازیه بازیگرا اصلا به چشم نمیاد ، چون کل فیلم به عهده ی سگه هستشو بس . ولی واقعا از این فیلم خوشم اومد .

9 از 10 >:d< ( اون یه امتیازم بخاطر بازیه بازیگرا تو فیلم کم کردم .)

ترکیدم انقد از دقیقه ی 60 به بعد فیلم گریه کردم :( . یکم دیگه ادامه پیدا میکرد کور میشدم :|.
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
Ted
فوق العاده لوس و بیمزه نه فیلم خنده داری بود نه داستان خوبی داشت نه بازیگراش بازی داشتن نه ... واقعا یه تیکه اشغال بود
3/10
 

Chubek

کاربر سایت
Nov 6, 2012
44
نام
چوبک سیف الآدم ابولعجم
Rifftrax Presents Santa and the Ice Cream Bunny

این فیلم آدم رو هیستریک میکنه. باید نسخه ی ریفترکسش رو ببینید وگرنه زندگی برتون حرومه.

13545157711.jpg

13545159781.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر