Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:
اونارو فهمیدم ولی نفهمیدم منظورت اینه که از پولی که در میاد هم میشه DLC هار گرفت؟
ای جان شات گان یعنی اگه شات گانش خوش دست باشه خوراکه خودمه

ببين در بازي سه واحد ارزشي هست !

يكي XP كه خوب معلومه چيه، تجربه است و با اين سطح ات ميره بالا

يكي RENOWN كه توسط اين ميشه كلاس باز كرد ATTACHMENT اسلحه خريد يا اسكين هاي ساده تر ( اسكين هاي TIER 5 كه بالاتر عكس شون هست تنها عناصركاملاً پولي بازي اند و بايد خريدشون )
اين رو با بازي كردن ( كشتن ، انجام ماموريت هاي داخل مسابقه ، چلنج هاي روزانه و هفتگي و غيره ) مي شه به دست اورد و با همين شما ميتونيد كلاس هاي DLC رو هم باز كنيد
براي كلاس هاي ساده و اصلي بازي از 500 تا شروع ميشه كلاس بعدي 1000 تا، بعدي 1500 و اخري 2000 ( براي هر كشور ترتيب كلاس باز كردن اين مدليه )
ولي براي كلاس هاي DLC بايد 25000 تا بدي ! البته با توجه به فاصله سه ماهه بين DLC ها اين مقدار راحت در مياد و بازي هم دست كم تا بتا در دادن RENOWN خسيس نبود و خود من توي بتا يكي دوتا كلاس رو نخواستم باز كنم چون به كارم نمي اومدن يعني تو 20-30 ساعت همه كلاس ها باز شد ! بعدش ميتوني پول ذخيره كني براي كلاس هاي اينده


و اخري هم R6 CREDITS كه با پول واقعي ميشه خريدشون ! بسته هاي 600 تايي 1250 تايي و بيشتر داره كه مثلاً يه OPERATOR يا كلاس خاص 600 تا R6 CREDITS مي خواد و ميشه 3.99$ يا همون 4 دلار !




كامل توضيح دادم بگي نگرفتم با شات گان ميام سراغت :|:d

شات گانش از فواصل نزديك خارق العاده است ! براي دفاع كردن عاليه ! با تك گلوله توي 5 متري مي كشه و سوراخ هاي عالي ايي روي ديوار هاي ضعيف تر درست مي كنه كه به خوبي براي ديد زدن اون ور ديوار به كار ميرن !
 
اساتید محترم به نظرتون بازی و کریسمس بگیرم از store احتمالش هست آف بخوره پارسال عناوین یوبی سافت آف خوردن یا نه؟

زمان انتشارش به كريسمس و تخفيف هاي اون موقع خيلي نزديكه احتمالش كمه ولي يوبي سابقه حركات انتحاري مثل تخفيف 50 درصدي FC3 كه اخر نوامبر اومد و توي كريسمس تخفيف داشت رو داره

نمي دونم من كه تمام سعي ام بر DAY 1 گرفتنه چون به نظرم خيلي عاليه و با اين برنامه يك ساله ايي كه براش گذاشتن فكر كنم نگه اش دارم

از قدیم گفتن مد Terrorist Hunt همچین بازیهایی رو باید روی Realistic Mode رفت :d

نگو محسن :| ادم لرزه بر تنش مي افته :| توي Realistic همه تروريست ها هدشات مي كنن :| زمان كمه و تعداد شون بالاست و بدتر از اون اين انتحاري ها :|

توي هارد كه مي رفتيم به هزار زور و زحمت مي تركونديمشون real ديگه خدا داند :|:d
تازه وقتي سخت تر ميشه تروريست ها كارهاي ناجوانمردانه هم مي كنن :| مثلاً يهو از بيرون ساختمون ميان به همين خاطر اگر هنوز دم پنجره ها باشي مي بندنت به رگبار :| نهايت 50-60 ثانيه فرصت داري يه اتاق رو پاكسازي كني و بري توش و گرنه نابود ميشي :|
بعد از اون وقتي سخت تر ميشه AI خيلي خفن تر ميشه ! يه جا نمي ايسته از همه قسمت هاي نقشه براي انتقال استفاده مي كنه ! مثلاً از تراس خونه مياد دم پنجره ميزنتت:|

پ.ن : اواتارت رو عشقه :x
 
آخرین ویرایش:
سیستم های مورد نیاز بازی هم مشخص شده :

:Minimum

Supported OS
Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor
Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
RAM
6GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM) [See list of supported video cards down below]
DVD ROM Drive
DVD-ROM Dual Layer
Sound
DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers
Hard Drive
30GB
Multiplayer
Broadband connection with 256kbps upstream or faster



Recommended:

Supported OS
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
RAM
8GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX760 / GTX960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X) [See list of supported video cards down below]
DVD ROM Drive
DVD-ROM Dual Layer
Sound
DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers
Hard Drive
47GB
Multiplayer
Broadband connection with 512kbps upstream or faster


NVIDIA
GeForce GTX460 or better, GTX560 or better, GTX650 or better, GTX750 or better, or any card from the GT900 and Titan Series
AMD
Radeon HD5870 or better, HD6870 or better, HD7770 or better, R7 260X or better, or any card from the R-300 series and Fury X
Laptop models of these cards may work but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. Additional chipsets may be supported after release. For an up-to-date list of supported chipsets, please visit the FAQ for this game on our support website: http://support.ubi.com


 
آخرین ویرایش:
یک لیستی از مواردی که با فیدبک از Beta بازی تغییر کرده منتشر شده که می تونید از لینک زیر اون هارو ببینید. فکر کنم منبع اصلی توی این موارد بهتر باشه تا اینکه بخواد ترجمه بشه!

نمی دونم اینجا چرا خیلی کم ازین بازی استقبال می شه، به نظر میاد بازی موفقی باشه. امیدوارم که اینطور باشه و بتونه به اندازه کافی پلیر جذب کنه!


Closed Beta Feedback Changes | Rainbow Six® Siege Game News & Updates | Ubisoft® (UK)
 
به علت نداشتن بخش Single Player و عدم وجود بخش داستانی !

آره این مورد هست متاسفانه، البته هنوز اینا مشخص نکردن که Season Pass بازی شامل چی هست، یعنی می خواد کل 30 دلار رو بیاد R6 Credit و Booster بده بهمون؟

یه مورد دیگه در مورد حجم مورد نیاز توی کمترین سیستم و سیستم پیشنهادی هست، چرا اینقدر تفاوت؟!
 
یک لیستی از مواردی که با فیدبک از Beta بازی تغییر کرده منتشر شده که می تونید از لینک زیر اون هارو ببینید. فکر کنم منبع اصلی توی این موارد بهتر باشه تا اینکه بخواد ترجمه بشه!

نمی دونم اینجا چرا خیلی کم ازین بازی استقبال می شه، به نظر میاد بازی موفقی باشه. امیدوارم که اینطور باشه و بتونه به اندازه کافی پلیر جذب کنه!


Closed Beta Feedback Changes | Rainbow Six® Siege Game News & Updates | Ubisoft® (UK)


من خودم بعد معرفي شدن DLC ها و طريقه دست يابي بهشون به بازي علاقه بيشتري پيدا كردم
بيا PS4 بخر با هم بازي كنيم :d ول كن PC رو :d

اطلاعات خيلي خوبي بود ولي اين جريان مسابقات RANKED رو درست نفهميدم !! يعني توي مسابقات اصلي ايي كه الان بازي مي كنيم ديگه خبري از نشانگر امتيازات و چيزهاي ديگه نيست :| يا اين قسمت جداي اونه و بخش حرفه ايي هاست !

نكته ديگه هم جريان سرور اختصاصي بود ! منظورش چي بود ؟



به علت نداشتن بخش Single Player و عدم وجود بخش داستانی !

من حرف تون رو يه جورايي قبول ندارم !
الان خيلي بازي هاي معروف ديگه ايي هم كمپيني ندارن يه عنوان مثال Battlefront : Starwars يا قبلتر تايتانفال !
اما اون ها هايپ بيشتري دارن ! همين SW رو بخوايم در برابر R6 بذاريم از لحاظ چيزي كه به مشتري ميده يكسان يعني هم مولتي انساني هم CO-OP عليه AI ! حتي R6 با DLC هاي مجاني ايش بيشتر هم ميده

درسته كه جريان R6 يه مقداري فرق ميكنه و بخش كمپين به خاطر تاكتيتال بودن و استراتژي هاي داخل بازي خيلي بيشتر مي چسبه ولي خوب متاسفانه معلوم نشد سر پاتريوت چي اومد و بدتر از اون اين كه اصلاً حتي به ساخته هاي اون هم نگاهي نكردن شايد چهار تا مرحله كوتاه از توش در مي اوردن :|

يه جايي خوندم به خاطر تغيير نسل بيخيالش شدن ! شايد سر تغيير نسل نياز به بازسازي داشته و خرجش مي رفته بالا
 
دو مدل مسابقه هست، یه سری نرمال هستن، یه سری هم Rank که به نوعی حالت Hardcore داره برای بخش آنلاین، که اون مواردی که گفته توش دیده نمی شه! فرقش با حالت عادی این هاست که فکر کنم.

:RANKED: New Details
Ranked matches have voting on spawn/objective location
Ranked matches do NOT have Death Replays
Ranked matches will utilize a minimal HUD setting
No scoring indicators
No grenade indicators
No threat indicators
No reload indicators
No teammate outline
No kill confirmation marker
فکر کنم این موارد هم به درخواست کسایی که طرفدار سری های اصلی بودن اضافه کردن، خیلی ازین موارد رو توی فروم و Sub-Redit بازی دیدم که طرفدارای قدیمی می خواستن یا از اینکه حالت دیگه ای داشتن شاکی بودن.

PS4 رو که ندارم، اما اگه یه روزی هم یک کنسولی بگیرم فکر نمی کنم بیام بازی اینجوری رو روش برم، نمی تونم تصور کنم چجوری ملت با کنترلر نشونه می گیرن :d
 
حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی Rainbow Six Siege مشخص شد

thkqb2lym3yte7gm9422.jpg


«Ubisoft» به تازگی حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی «Rainbow Six Siege» را مشخص کرد. در ادامه با «بازی​سنتر» همراه باشید.

Siege که قرار بود در ماه اکتبر عرضه شود، تا ماه دسامبر تاخیر خورد. درحال حاضر بازی Gold شده است، به این معنا که ساخت بازی به اتمام رسیده و به گفته سازندگان بازی، محتویات بیشتری بعد از عرضه منتشر خواهد شد.

یوبی​سافت معتقد است که Siege، می​تواند پرفروش​ترین بازی «اول شخص» این کمپانی شود و از فروش بازی «Far Cry 4» بگذرد. «Yves Guillemot»، مدیر اجرایی یوبی​سافت، گفته است که ارزش تکرار Siege کلیدی برای موفقیت است.

سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل های پشتیبانی شده: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (نسخه 64bit)
  • پردازنده: Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz یا AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
  • رم: 6 GB
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 5870 (سازگار با DirectX-11 با 1GB VRAM)
  • DVD-ROM درایو: DVD-ROM Dual Layer
  • صدا: کارت صدا سازگار با DirectX 9.0c با آخرین درایور
  • حافطه: 30 GB
  • مالتی​پلیر: پهنای باند 256kbps یا بیشتر

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل های پشتیبانی شده: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (نسخه 64bit)
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz یا بهتر، یا AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz یا بهتر
  • رم: 8 GB
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 670 (یا GTX760 / GTX960) یا AMD Radeon HD 7970 (یا R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
  • DVD-ROM درایو: DVD-ROM Dual Layer
  • صدا: کارت صدا 5.1 سازگار با DirectX 9.0c با آخرین درایور
  • حافطه: 47 GB
  • مالتی​پلیر: پهنای باند 512kbps یا بیشتر

کارت گرافیک​های پشتیبانی شده:

انویدیا: GeForce GTX460 یا بهتر, GTX560 یا بهتر, GTX650 یا بهتر, GTX750 یا بهتر, هر کارتی از سری GT900 و Titan

ای ام دی: Radeon HD5870 یا بهتر, HD6870 یا بهتر, HD7770 یا بهتر, R7 260X یا بهتر, هر کارتی از سری R-300 و Fury X

*کارت های نوع بالا مخصوص لپ تاپ پشتیبانی نمی​شوند ولی ممکن است کار کنند. این کارت ها تنها کارت هایی هستند که بازی را اجرا می​کنند. بعد از عرضه بازی ممکن است کارت​های بیشتری پشتیبانی شوند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک سر بزنید.

Rainbow Six Siege در تاریخ 1 دسامبر برای Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:
من که کلا خیلی از این بازی لذت بردم. بازی رو هم خریدم ولی تو فکرم که برگشت بزنم. خیلی matchmaking افتضاح بود. کلا دو دل هستم که چیکار کنم. این Season pass هم چیه خدا میدونه. بزرگترین نکته ی مثبت اش هم همین طریقه دستیابی به DLC هست. اگه اشتباه نکنم گفته بودن که میتونید بدون پرداخت پول و با تلاش خودتون هم شخصیت های پولی رو آزاد کنید. ولی خب طول میکشه. درسته؟
 
نگو محسن :| ادم لرزه بر تنش مي افته :| توي Realistic همه تروريست ها هدشات مي كنن :| زمان كمه و تعداد شون بالاست و بدتر از اون اين انتحاري ها :|

توي هارد كه مي رفتيم به هزار زور و زحمت مي تركونديمشون real ديگه خدا داند :|:d
تازه وقتي سخت تر ميشه تروريست ها كارهاي ناجوانمردانه هم مي كنن :| مثلاً يهو از بيرون ساختمون ميان به همين خاطر اگر هنوز دم پنجره ها باشي مي بندنت به رگبار :| نهايت 50-60 ثانيه فرصت داري يه اتاق رو پاكسازي كني و بري توش و گرنه نابود ميشي :|
بعد از اون وقتي سخت تر ميشه AI خيلي خفن تر ميشه ! يه جا نمي ايسته از همه قسمت هاي نقشه براي انتقال استفاده مي كنه ! مثلاً از تراس خونه مياد دم پنجره ميزنتت:|
پ.ن : اواتارت رو عشقه :x
همه اینایی رو که گفتی میدونم چون خودم این بتایی رو که دادن روی PC آباد کردم از بس بازیش کردم:dکلا مد مورد علاقه من توی Rainbow Six همین Terrorist Hunt بود تازه توی شماره های قبلی همه اینا رو با آخرین درجه سختی و بصورت Lone Wolf میرفتم:d
آواتار که بله عشقمه رفته اون بالا اوج گرفته بزنه تانک بعضیها رو بخار کنه :d
 
همه اینایی رو که گفتی میدونم چون خودم این بتایی رو که دادن روی PC آباد کردم از بس بازیش کردم:dکلا مد مورد علاقه من توی Rainbow Six همین Terrorist Hunt بود تازه توی شماره های قبلی همه اینا رو با آخرین درجه سختی و بصورت Lone Wolf میرفتم:d
آواتار که بله عشقمه رفته اون بالا اوج گرفته بزنه تانک بعضیها رو بخار کنه :d

بيا PS4 بخر با هم بازي كنيم :d:|:d

تو چه طوري مي رفتي :| من با همه چيزش بتونم كنار بيام اين يارو هايي كه از بيرون مي اومدن و بمبرها نمي تونستم كنار بيام :|


اين مگه F-22 نيست :| F-22 كه فايتره شكاري زميني نيست :|:d










تغييرات بازي بعد از بتا
Post Beta Dev Update

Several weeks ago we held our largest public test ever during the Closed Beta. Our primary focus during this testing period was to figure out how we can improve matchmaking, and test our online infrastructure. We also paid close attention to feedback in order to fine tune gameplay elements ahead of launch. A couple weeks ago we released an infographic detailing some gameplay stats from the beta, and now we’re ready to share some updates we’ve made to the game based on your feedback and our own observations:
Balancing

Operators


SHIELD OPERATORS: Reduced hipfire accuracy plus other small balancing tweaks

Laser sight bonus reduction will decrease the efficiency of hip firing.
Dispersion increased by 2.5x while hip firing with a shield equipped.
Dispersion further increased up to 5x while taking fire on the shield.

ShieldGif



During the Closed Beta, players above clearance level 20+ had a kill-death ratio of 1.96 while playing shield operators, and 1.31 without. We also saw this pattern in the win-loss ratio: Blitz and Montagne have the best win-loss ratio in Attack. Reserve attackers with shields were not taken into our calculations, and Fuze was an anomaly mostly because his AK was the preferred loadout, not the shield.


The purpose behind these specific changes is to focus the shield operators on playing a support position. They are meant to provide cover to their teammates firing from behind. We will continue to review these operators, and all others, in the post-launch.


PULSE: Cardiac Sensor has been polished for greater player comfort

Added 3D visual Feedback on the screen with a 'sonar style' feel. This should increase navigational comfort for players while using Pulse. We also increased the refresh-rate of detection and accelerated the booting of the device.

CardiacNew

Early in development there was a lot of concern over Pulse’s cardiac sensor being too effective. We made several changes to the gadget after the Closed Alpha and sure enough, our data during Closed Beta shows that Pulse is pretty evenly balanced. He’s ranked 5th (out of 7) for defense operators based on win-loss ratio, and is ranked 3rd based on K/D ratio. Still, he was one of the lesser chosen operators overall and we realized the gameplay might not be fun enough, so we added some polish.


IQ: Increased the range of detection for the EDD to 15m. We didn't want to increase too much or else the player would detect too many gadgets at one time, making the situation difficult to read.

BANDIT: Increased damage given by electrified gadgets and reduced visual audio feedback for rival team. Opponents will need to be closer to detect. Increased damage values are not yet final.

Weapons & Gadgets


416-C: Increased recoil to be on par with other rifles


Shooting Mechanics


GRIPS: Reduced recoil reduction bonus

During Closed Beta, adding a grip to a firearm lowered recoil by 40%. Now it is lowered by only 25%.

LASER SIGHTS: Reduced the accuracy bonus

During Closed Beta, laser sights gave firearms a 40% accuracy bonus, which we've reduced to around 23%.

These changes are meant to reduce the overall effectiveness of hipfiring, and encourage more tactical, purposeful shooting in ADS.



Terrorist Hunt



DIFFICULTY LEVEL: We've heightened the challenge for all difficulty levels

Normal: AI accuracy increased by 40%, damage increased by 5%.
Hard: AI accuracy at mid-range increased by about 20%, with quicker reaction times and a damage boost.
Realistic: Reaction time even faster. AI accuracy has been further improved based on distance and weapon used.

As mentioned in the Closed Beta Infographic, the completion percentage on Normal was 91%, Hard was 58%, and 19% for Realistic. This data is observed and balanced for 5 person teams, and we're aiming for achieve 60%/30%/10%, respectively.



BOMBERS: Several updates to improve gameplay experience with Bombers.

Bomber movement outside of buildings has been limited to only one Bomber.
The damage curve for Bombers now diminishes the further away the player is from the source of the explosion. Explosions used to maximum damage no matter where you were in the damage radius.
Note: You can also use EMPs to disable the Bomber's explosive device.
Teleport bug fixed.

BlastNew

NITRO CELLS: Damage reduced

Reduced damage output of Terrorist Hunt nitro cells.
Removed problematic nitro cell placements (couldn't shoot it, find it, otherwise inaccessible, etc).

While carefully sweeping an area room to room is an important part of Terrorist Hunt, we found there was a lot of frustration with the number of nitro cell insta-kills. These updates are meant to provide a less frustrating, but still engaging and tense experience.
Online and Matchmaking

MATCHMAKING: Multiple long-term improvements

Thanks to all the data gathered during the Closed Beta, we have decided to remove some unnecessary complexities of the underlying matchmaking systems, while preserving our core values of matching players based on (not sorted by priority) their skill, account level, network performance and geographical location. We’re not ready to release the details until a couple more tests have been run, but we’ve seen very significant improvements in matchmaking times.

ONLINE MULTIPLAYER: Downtime between rounds reduced by about 30 seconds

All end-of-round reports (meter and scoreboard) are now removed. Scoreboard can be accessed from the Operator selection screen.
Best of 5 for unranked matches, 6 rounds + best of 3 overtime for ranked matches.
[Unranked Only] Objective and insertion point voting for ATK and DEF removed, and will be random. The game will communicate the spawn location during the operator loading screen.

Players felt like there was too much downtime between rounds, and these changes were made to give a more consistent game time during the course of a match.


RANKED: New Details

Ranked matches have voting on spawn/objective location
Ranked matches do NOT have Death Replays
Ranked matches will utilize a minimal HUD setting
No scoring indicators
No grenade indicators
No threat indicators
No reload indicators
No teammate outline
No kill confirmation marker

This is just a small sample of what the Ranked gameplay experience will look like. More details to come.



CUSTOM MATCHES: New Details

Will be playable on dedicated servers (in an update shortly after launch), with the following constraints:
Match requires 10 players in it
The data center that will host the game will be the closest one to the player who created the custom game session.
Once the lobby has been created, the server will wait a certain amount of time for it to be filled up to 10 players. If the wait duration goes above a certain limit, the custom game session will be cancelled.
Custom games hosted on dedicated servers will not be listed and will be accessed by invitation only, after the lobby is created.
Custom matches that aren't held on dedicated servers (LAN or peer-to-peer) will be listed in a server browser.

VOTE KICK: Now only requires a majority vote to work (ex: if there are 5 players, it requires 3 votes. If there are 3 players, it requires 2).



VOIP: Push-to-Talk notifications in game switched from blinking to static when talking.
UI/UX

MENUS: Visual upgrade overhaul on all menus

General visual upgrades
When customizing weapons, you can now put them in full-screen
Unified Operator badges - Special color pallet by CTU with better readability. New badges based on unique gameplay aspect of each Operator.

MenuNew
OTHER

PROPER TERMINOLOGY: Magazines are now called magazines, and not referred to as 'clips'.
 
آخرین ویرایش:
دو مدل مسابقه هست، یه سری نرمال هستن، یه سری هم Rank که به نوعی حالت Hardcore داره برای بخش آنلاین، که اون مواردی که گفته توش دیده نمی شه! فرقش با حالت عادی این هاست که فکر کنم.

:RANKED: New Details
Ranked matches have voting on spawn/objective location
Ranked matches do NOT have Death Replays
Ranked matches will utilize a minimal HUD setting
No scoring indicators
No grenade indicators
No threat indicators
No reload indicators
No teammate outline
No kill confirmation marker
فکر کنم این موارد هم به درخواست کسایی که طرفدار سری های اصلی بودن اضافه کردن، خیلی ازین موارد رو توی فروم و Sub-Redit بازی دیدم که طرفدارای قدیمی می خواستن یا از اینکه حالت دیگه ای داشتن شاکی بودن.

PS4 رو که ندارم، اما اگه یه روزی هم یک کنسولی بگیرم فکر نمی کنم بیام بازی اینجوری رو روش برم، نمی تونم تصور کنم چجوری ملت با کنترلر نشونه می گیرن :d

يه حدسي خودم زدم چون ديدم دو سري داره يكي CASUAL و يكي هم RANKED اما گفتم همچين كاري نمي كنن :|
الان هم سوال باقي مونده اون تيكه ايه كه در مورد سرور هاي اختصاصي صحبت كردن :| منظورشون چي بود :|



SP بازي كه در حال حاضر يه سوال بي جوابه :d
30 دلار سيزن پس بازي روي نسخه GOLD بازي هست حالا اين سيزن پس قراره چي كار بكنه خدا ميدونه :|
مي ترسم سر همين SP يهو يوبي بزنه زير حرف هاي الانه اش درباره DLC ها :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or