RAGE دارای بیش از 5 ساعت Cutscenes در داستان اصلی و فرعی خواهد بود !

Gartall

کاربر سایت
Rage_Sheen1.jpg

بازی RAGE بعد از مدت ها تاخیر در عرضه بالاخره در ماه اکتبر عرضه خواهد شد . بازی ای که ترکیبی از ژانرهای FPS و RPG و driving هست که در یک بازی گنجانده شده . ما از تجربه بازی در E3 هیجان زده بودیم ولی به ما فرصت این داده نشده بود که cutscenes های بازی را ببینیم ولی الان اشکار شد که بازی بسیار طولانی مدت cutscenes دارد .
دقیقا مثل LA .NOIRE که به میزان فوق العاده زیاد 5 ساعت cutscenes داشت , RAGE دارای 2ساعت 37 دقیقه cutscenes در داستان اصلی و 2.30 دقیقه cutscenes دیگر و اضافه در بخش داستان فرعی بر طبق جدول رتبندیه British Board of Film Classification خواهد بود !

http://playstationlifestyle.net/201...-and-a-half-hours-of-supplementary-cutscenes/
http://www.bbfc.co.uk/ADM281428/
 
  • Like
Reactions: Kasra-M and XagroX
به نظر خودت زشت نیست شخصه جان کارمک میاد تو یکی از همین تریلرهای اخیر با غرور میگه بی تردید Rage بهترین گرافیکه کنسولی میشه چون رقبا 30 فریم کم دارن نسبت به بازیمون ! بلکه هم حرفش 100 % درست باشه ولی واسه یه سازنده ی حرفه ای افت داره بیاد الآن که نه بازیه خودش عرضه شده نه بعضی از رقبای اصلیش اینجوری پیش داوری کنه! اونم نه هر سازنده ی تازه به دوران رسیده ای !
به نظرم این که بیاد فقط از گرافیک تعریف کنه بهتر بود تا اون حرکته آماتورگونه ای که از خودش وِل داد !!

به نظرت ؟! وقتی کارمک را میارن رو مصاحبه نباید چیزی به غیر حرف زدن در مورد گرافیک ازش انتظار داشت ؟! چون کارش تو id فقط اینه و کلا کارهای انجین سازی و گرافیک دسته کارمکه و تو چیزه دیگه دخیل نیست .
حالا حرفاش زشت بوده یا نبوده به پای خودش باز خوبه مثل بقیه اعلان درصد نکرده !
----------------------------------------------------------------------------------------
لطفا تاپیک را هم به بحث های حاشیه نکشید .
 
آخرین ویرایش:
واقعا عالیه.من یه چیزو درست نفهمیدم این داستان فرعی جریانش چیه؟
در کل مسلما Rage یکی لز بهترین گرافیک های کنسولی خواهد بود

یعنی ماموریت های غیر اصلی مثل بازی ME . یه بخش بازی که داستان اصلیه بازیه که باید تو بازی حتما طیشون کنی و دیگری ماموریتهایی که خودت میری دنبالشون میگردی و انجامش میدی .
 
یادش بخیر، زمون جوونیای ما، استاد کارمک از این نظرا داشت:
Story in a game is like a story in a **** movie. It's expected to be there, but it's not that important.
منبعش هم کتاب
جالب بود ! :دی استاد اون موقع ها فکر نمیکرده یه روزی سازنده های بازی برای تبلیغ بازیشون اسم نویسنده رو وسط بکشن و نویسنده هم با بقیه کَل بندازه سر داستان بازی ! :دی
 
جالب بود ! :دی استاد اون موقع ها فکر نمیکرده یه روزی سازنده های بازی برای تبلیغ بازیشون اسم نویسنده رو وسط بکشن و نویسنده هم با بقیه کَل بندازه سر داستان بازی ! :دی

حق داشت ...
اون زمانا فقط Gameplay مهم بود، دلیل هم که بازی ها سه بعدی شدن، برای درگیر کردن بیشتر بازیکن بود. تو باید زمان داس رو یادت باشه، زمانی که تقریبا هر بازی صاحب سبک بود (این قضیه تو بازی های کمودور و آمیگا نمود بیشتری داره)، از نسل چهارم بود که به این فضاحت فعلی افتادیم، که شد تجارت بزرگ و همه ریختن که سهمی ازش بدست بیارن.

اون موقع با خیال راحت doom.exe رو اجرا میکردی و نه فکر میکردی چرا اینجایی و چرا اینا قیافه هاشون این شکلیه و هزاران چرا ـی دیگه و به راحتی با بهترین شاتگان دنیای بازی های رایانه ای، شاهد تیکه پاره شدن sprite ها بودی ...

واقعا یه موقع هایی فک میکنم خوابم، این چیزایی که این سالها میاد ( به استثناء چندتا) واقعا نمیدونم چیه.

بگذریم، سرچشمه همه درد من اینه که Romero با Carmack نیست ... وگرنه که ... چی بگم.
 
یادش بخیر، زمون جوونیای ما، استاد کارمک از این نظرا داشت:
Story in a game is like a story in a **** movie. It's expected to be there, but it's not that important.
منبعش هم کتاب

نشون میده استاد به بلوغ بازی سازی رسیده:d
آخه یه سری مخ تو Id جمع شدن که کارشون فقط انجین درست کردن و کد دادنه،اینا رو چه به داستان:d والا:d
ولی جدی جدی بعیده داستان بدی داشته باشه
 
کجا فقط از گرافیکش میگن ؟! این بدبختا این روزها فقط دارن از داسستان و گیم پلی بازی میگن بهتره یکم هم برید پیشنمایش های سایتها را بخونید ببینید در مورد داستان و گیم پلی این بازی چی گفتن .

/:)... گفتم فقط حرفاشون در مورد گرافیک به نظر بلوف میاد .. دقت کن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or