RAGE دارای بیش از 5 ساعت Cutscenes در داستان اصلی و فرعی خواهد بود !

Gartall

کاربر سایت
Rage_Sheen1.jpg

بازی RAGE بعد از مدت ها تاخیر در عرضه بالاخره در ماه اکتبر عرضه خواهد شد . بازی ای که ترکیبی از ژانرهای FPS و RPG و driving هست که در یک بازی گنجانده شده . ما از تجربه بازی در E3 هیجان زده بودیم ولی به ما فرصت این داده نشده بود که cutscenes های بازی را ببینیم ولی الان اشکار شد که بازی بسیار طولانی مدت cutscenes دارد .
دقیقا مثل LA .NOIRE که به میزان فوق العاده زیاد 5 ساعت cutscenes داشت , RAGE دارای 2ساعت 37 دقیقه cutscenes در داستان اصلی و 2.30 دقیقه cutscenes دیگر و اضافه در بخش داستان فرعی بر طبق جدول رتبندیه British Board of Film Classification خواهد بود !

http://playstationlifestyle.net/201...-and-a-half-hours-of-supplementary-cutscenes/
http://www.bbfc.co.uk/ADM281428/
 
  • Like
Reactions: Kasra-M and XagroX
متاسفم برا کسایی که برای تعریف کردن از Rage به ME تشبیهش میکنن ، بازی کارمک رو به این جوز چیزا...

آقای طرفدار تو هیچی از id ای که ما دوستش داریم نفهمیدی هیچی !
 
نشون میده استاد به بلوغ بازی سازی رسیده:d
آخه یه سری مخ تو Id جمع شدن که کارشون فقط انجین درست کردن و کد دادنه،اینا رو چه به داستان:d والا:d
ولی جدی جدی بعیده داستان بدی داشته باشه

به همین دلیله که حسرت Romero رو میخورم، چون اون مخ بازی سازی بود و با انجین های کارمک، معجزه میکرد. الان کارمک مونده و همون کار خودش رو به نحوه احست انجام میده، که ساخت انجین های شاهکاره، ولی کسی نیست واسه این موتور های عالی، یه ماشین خوب طراحی کنه و بازی های id Software میشه فقط موتور های خوب داخل بدنه های بد.

کجاس روزگار Quake 1 ...

2612460455_b9a34c26a3.jpg
 
به همین دلیله که حسرت Romero رو میخورم، چون اون مخ بازی سازی بود و با انجین های کارمک، معجزه میکرد. الان کارمک مونده و همون کار خودش رو به نحوه احست انجام میده، که ساخت انجین های شاهکاره، ولی کسی نیست واسه این موتور های عالی، یه ماشین خوب طراحی کنه و بازی های id Software میشه فقط موتور های خوب داخل بدنه های بد.

کجاس روزگار Quake 1 ...

2612460455_b9a34c26a3.jpg

daikatana باش چیکار کرد که داره Ravenwood Fair می سازه ؟
 
حق داشت ...
اون زمانا فقط Gameplay مهم بود، دلیل هم که بازی ها سه بعدی شدن، برای درگیر کردن بیشتر بازیکن بود. تو باید زمان داس رو یادت باشه، زمانی که تقریبا هر بازی صاحب سبک بود (این قضیه تو بازی های کمودور و آمیگا نمود بیشتری داره)، از نسل چهارم بود که به این فضاحت فعلی افتادیم، که شد تجارت بزرگ و همه ریختن که سهمی ازش بدست بیارن.

اون موقع با خیال راحت doom.exe رو اجرا میکردی و نه فکر میکردی چرا اینجایی و چرا اینا قیافه هاشون این شکلیه و هزاران چرا ـی دیگه و به راحتی با بهترین شاتگان دنیای بازی های رایانه ای، شاهد تیکه پاره شدن sprite ها بودی ...

واقعا یه موقع هایی فک میکنم خوابم، این چیزایی که این سالها میاد ( به استثناء چندتا) واقعا نمیدونم چیه.

بگذریم، سرچشمه همه درد من اینه که Romero با Carmack نیست ... وگرنه که ... چی بگم.

الان چند سالی میشه دیگه کلا به جز چند مورد توی fps ها دیگه چیزی به اسم گیم پلی به اون صورت پیدا نمیشه همش شده این kill some guys then a set piece اینم تا اخر بازی ادامه پیدا میکنه به صورت تناوبی!
 
جالب بود ! :دی استاد اون موقع ها فکر نمیکرده یه روزی سازنده های بازی برای تبلیغ بازیشون اسم نویسنده رو وسط بکشن و نویسنده هم با بقیه کَل بندازه سر داستان بازی ! :دی
میگم فقط خدا کنه مثل این بازیه اول بازی نبینیم یکی دست کرد تو آب یکی رو در آورد :دی.

اینجا البته دست می کنه تو شن و ماسه یکی رو در میاره :d=)).
 
الان چند سالی میشه دیگه کلا به جز چند مورد توی fps ها دیگه چیزی به اسم گیم پلی به اون صورت پیدا نمیشه همش شده این kill some guys then a set piece اینم تا اخر بازی ادامه پیدا میکنه به صورت تناوبی!
اون موقعش هم همین بود، ولی اونقدر دل میدادن به ساخت بازی و سود خالص مد نظرشون نبود که میتونستن محصولی درست کنن که همه رو دیوانه کنه.
زمانی که Doom رو Win95 اومد، طبق گزارش گیری ها، دلیل اصلی پایین اومدن کارآیی کارمندایی آمریکای شمالی شناخته شد ... من از همچین معجزه ای حرف میزنم.

daikatana باش چیکار کرد که داره Ravenwood Fair می سازه ؟

دقیقا حرف من همینه، یه بدنه ماشین ساز خالی هم محصولش بده، یه موتور ساز خالی هم همینطور، اینا باهم معجزه میکردن، تک تک کار خوبی تحویل نمیدن. البته اگه کتاب Masters of Doom رو خونده باشید عمق حرف بنده رو متوجه میشید.
 
این بازی ای که من دیدم تو اکثر زمینه ها غوغا کرده. همین تریلری که دیشب اومده رو ببینید، برای ساخت انیمیشن ها واقعا از سیستم پیچیده و قوی ای استفاده کردن. همین تلفیق fps & driving همراه با المان های محدود rpg کار هرکسی نیست. محیط و جو بازی هم که به بهترین شکل جو post apocaliptic بازی رو نشون میده. یعنی طراحی محیط به نظرم یکی از بی نقص ترین قسمت هاش هست. هوش مصنوعی و استایل نبرد ها و درگیری های دشمنان هم گویا منحصر به فرد هست واسه ی هر قبیله ای. موسیقی و صدا گذاریش هم با توجه به مشاهدات عالیه. فقط میمونه داستان بازی که سازنده ها قول یه داستان درگیر کننده رو دادن که باید دید تو این بخش هم موفق بودن یا نه . گرافیک بازی هم که دیگه اظهر من الشمس هستش.
من با بازی های id بزرگ شدم و تقریبا تمام نسخه های تمام ip هاش رو بازی کردم و از همش لذت بردم ولی RAGE تنها بازی ای هستش که بعد از این همه سال منو به یاد انقلابی که QUAKE تو سال 96 در صنعت گیم به پا کرد میندازه. چون تو تمام قسمت ها برجسته ظاهر شده و نوید یک انقلاب دیگه رو در این صنعت به من میده.
 
متاسفم برا کسایی که برای تعریف کردن از Rage به ME تشبیهش میکنن ، بازی کارمک رو به این جوز چیزا...

آقای طرفدار تو هیچی از id ای که ما دوستش داریم نفهمیدی هیچی !

الان به شما برخورد ؟!ME را مثال زدم چون یه بازیه که این نسل تقریبا همه بازیش کردن و اون ادمها کم سن وسال هم بدونن که منظور از داستان اصلی و فرعی چیه !
واقعا لذت میبرم که شما فکر کردی ما داریم بازی را مقایسه میکنیم حالا تاسف میخوری !؟:lol:
شما اجازه بده بازی بیاد بعد id را متهم کن ! برای بار هزارم کارمک فقط تو بخش انجین بازیه و بقیه موارد بهش ربطی نداره که هی تکرار میکنید کارمک و داستان و..........!
 
آخرین ویرایش:
الان به شما برخورد ؟!ME را مثال زدم چون یه بازیه که این نسل تقریبا همه بازیش کردن و اون ادمها کم سن وسال هم بدونن که منظور از داستان اصلی و فرعی چیه !
واقعا لذت میبرم که شما فکر کردی ما داریم بازی را مقایسه میکنیم حالا تاسف میخوری !؟:lol:
شما اجازه بده بازی بیاد بعد id را متهم کن ! برای بار هزارم کارمک فقط تو بخش انجین بازیه و بقیه موارد بهش ربطی نداره که هی تکرار میکنید کارمک و داستان و..........!

از کسی که احتمالا با Rage یا ماکسیمم Doom 3 به id علاقه مند شد در همین حد انتظار میره :>
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or