Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

qaqaj

کاربر سایت
May 1, 2015
361
نام
Farzan
خبری از آپدیت جدید نشد ؟ :-" مایکروسافت قرار بود آپدیت بده چی شد ؟:-< انقدر بازی اذیتم کرد که فعلا بیخیالش شدم . افت فریم و لگ ~X(#-o
 

Parham

کاربر سایت
Nov 17, 2005
826
نام
پرهام
این سریال که میگن مربوط به بازی هستش؟ منظورتون همون کات سن هاشه؟
بعد دانلود میشه توی پوشه خاصی گذاشت که بازی به صورت اتوماتیک بخونه دیگه
سریال های آخر هر ACT فقط به صورت آنلاین استریم می شود.
 

iMahmoud

کاربر سایت
May 28, 2009
813
نام
محمودرضا
Limited Edition Controller :x:x:x

View attachment 58758
خودم با اینکه همیشه طرفدار پلی استیشن هستم اما همیشه طراحیهای مایکروسافت رو بیشتر قبول دارم و همیشه حس خیلی خوبی نسبت بهش دارم و یه حس کیفیت ساخت بهتر و خوش ساخت تر بهم میده
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
و بالاخره من هم بازی رو تموم کردم تا نظراتم رو بگم :

داستان : به شخصه فکر میکردم با توجه به کارهای قبلی رمدی که داستان قوی باشه اما تا این حد رو فکر نمیکردم . روایت , شخصیت پردازی همه و همه به شدت خوب و عالی بودن
گرافیک : در مورد گرافیک خیلی جاها مغز آدم رو میترکونه انقد گرافیک خفنی رو اجرا میکنه و بعضی جا ها هم مثل یه بازی معمولی نسل هشتمی هست ولی در کل گرافیک راضی کننده هست و در اکثر مواقع Wow , نورپردازی هم در بهترین حالت ممکن قرار داشت و حرفی برا گفتن نمیزاره . نکته ی دیگه ای که متحیر میکنه آدمو گرافیک چهره هاست ! Mr Hatch :O
موسیقی : اگر موسیقی این بازی رو با Alan wake و Max payne مقایسه کنیم از نظر من حرفی برای گفتن نخواهد داشت و به شدت از اون دو عنوان عقبتر هست ولی به نسبت بازیهای دیگه Its Okay , صداگذاری اما به شدت عالی و خوب بود .
گیم پلی : مثل Alan Wake تکراری و یکنواخت , از نظر شوتینگ و المان های مرتبط با زمان خیلی عالی هستن اما اونجایی که به این گیم پلی ضربه ی شدیدی میزنه لول دیزاین هست .
یعنی اگر طراحی مراحل بهتری رو شاهد بودیم به شدت بازی ارزش تکرار پیدا میکرد در صورتی که الان حس میکنم یه بار تموم کردم دیگه بسه و به خاطره ها بپیونده !
Live Action : بهترین قسمت بازی برای من و خیلی از دوستان , چقدر عالی بود , کارگردانی و ارتباط با داستان و نقش آفرینی ستاره ها . خیلی این ایده ی لایو اکشن ها رو دوست داشتم امیدوارم بازم تو صنعت گیم از این ایده ببینیم !

در کل QB یه بازی خیلی خوب بود ولی با گیم پلی خیلی معمولی
امتیاز من : 8/10
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,596
خب منم بازی رو روی PC تموم کردم و به نظرم بزرگترین مشکلش کوتاه بودن بازی و به نوعی کمبود محتوا برای یک بازی 60 دلاری بود.
به شخصه قبل از انتشار بازی از داستان بازی می ترسیدم چون خیلی از داستان هایی که توشون با مفهوم زمان بازی می کنن داستانشون یه سری مشکلاتی پیدا می کنن که خب اینجا خیلی خوب پیاده شده بود. سوالات خیلی مهمی هم آخرش گذاشت باقی بمونه برا نسخه(DLC) بعدی که امیدوارم مایکروسافت زودتر چراغ سبز نشون بده برا ادامه ی بازی تا تو همین نسل بسازن.
گرافیک هم خیلی خوب بود مخصوصا نور پردازی فوق العاده ی بازی. البته گرافیک بی نقش نبود و بعضی جاها کیفیت بافت ها خیلی بد میشد. یه مشکل بسیار عجیب و بد هم وجود Screen Tearing در کات سین ها بود. خیلی عجیب بود چون که تو کات سینای از پیش رندر شده این اتفاق می افتاد.
موسیقی هم بد نبود اما به ماندگاری موسیقی مکس پین و الان ویک نبود و بعید می دونم تا چند سال دیگه موسیقی خاصی از این بازی تو ذهنم باقی بمونه بر عکس دو عنوان قبلی رمدی.
گیم پلی هم که من کاملا خوشم اومد و از اونجایی که مبارزات بازی نسبت به بازی های دیگه کاملا جدید بود اتفاقا بعضی جاها خیلی سخت می شد و جذاب.
لایو اکشن ها هم نسبتا از کیفیت خوبی بر خوردار بودن. البته بازیگرهای فیونا میلر و چارلی وینکات خیلی رو مخ بودن و به نظرم سطح لایو اکشن رو پایین اورده بودن.

پ.ن: PC هم درسته پورت خوبی نیست اما اونقدرام بد نیست. مشکل اینه که بعضی ها رو PC عادت دارن تمام تنظیمات رو بالاترین حالت می ذارن. وگرنه پورت بدتر از این هم داشتیم که رو پایین ترین تنظیمات هم فریم خوبی نمیدادن. بزرگترین مشکلی که بازی داره بارگذاری های نسبتا طولانی هست که اونم با SSD بهتر میشه. البته اینکه بازی رو PC هم به صورت Native اجرا نمیشد خیلی بد بود که امیدوارم تو آپدیتها درستش کنن. نبود حذف افکت Film Grain هم برا من که از این افکت تنفر دارم خیلی بد بود.
پ.ن2: فکر کنم به حدی از الان ویک تو بازی ایستر اگ وجود داشت که باید ساخت ادامش رو قطعی بدونیم. (اصلا فکر نکنم این بازیگر الان ویک اینقدر بیکار باشه که این اواخر اینقدر تو رمدی ول بچرخه تو تریلر و ... ظاهر بشه :D)
پ.ن3: به امید روزی که سرعت نتمون در حدی باشه که لایو اکشن ها رو وقتی استریم می کنیم کیفیتش در حد "آنچه گذشت" ها باشه.
 
  • Like
Reactions: s.1 and sadegh93

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
خب منم بازی رو روی PC تموم کردم و به نظرم بزرگترین مشکلش کوتاه بودن بازی و به نوعی کمبود محتوا برای یک بازی 60 دلاری بود.
به شخصه قبل از انتشار بازی از داستان بازی می ترسیدم چون خیلی از داستان هایی که توشون با مفهوم زمان بازی می کنن داستانشون یه سری مشکلاتی پیدا می کنن که خب اینجا خیلی خوب پیاده شده بود. سوالات خیلی مهمی هم آخرش گذاشت باقی بمونه برا نسخه(DLC) بعدی که امیدوارم مایکروسافت زودتر چراغ سبز نشون بده برا ادامه ی بازی تا تو همین نسل بسازن.
گرافیک هم خیلی خوب بود مخصوصا نور پردازی فوق العاده ی بازی. البته گرافیک بی نقش نبود و بعضی جاها کیفیت بافت ها خیلی بد میشد. یه مشکل بسیار عجیب و بد هم وجود Screen Tearing در کات سین ها بود. خیلی عجیب بود چون که تو کات سینای از پیش رندر شده این اتفاق می افتاد.
موسیقی هم بد نبود اما به ماندگاری موسیقی مکس پین و الان ویک نبود و بعید می دونم تا چند سال دیگه موسیقی خاصی از این بازی تو ذهنم باقی بمونه بر عکس دو عنوان قبلی رمدی.
گیم پلی هم که من کاملا خوشم اومد و از اونجایی که مبارزات بازی نسبت به بازی های دیگه کاملا جدید بود اتفاقا بعضی جاها خیلی سخت می شد و جذاب.
لایو اکشن ها هم نسبتا از کیفیت خوبی بر خوردار بودن. البته بازیگرهای فیونا میلر و چارلی وینکات خیلی رو مخ بودن و به نظرم سطح لایو اکشن رو پایین اورده بودن.

پ.ن: PC هم درسته پورت خوبی نیست اما اونقدرام بد نیست. مشکل اینه که بعضی ها رو PC عادت دارن تمام تنظیمات رو بالاترین حالت می ذارن. وگرنه پورت بدتر از این هم داشتیم که رو پایین ترین تنظیمات هم فریم خوبی نمیدادن. بزرگترین مشکلی که بازی داره بارگذاری های نسبتا طولانی هست که اونم با SSD بهتر میشه. البته اینکه بازی رو PC هم به صورت Native اجرا نمیشد خیلی بد بود که امیدوارم تو آپدیتها درستش کنن. نبود حذف افکت Film Grain هم برا من که از این افکت تنفر دارم خیلی بد بود.
پ.ن2: فکر کنم به حدی از الان ویک تو بازی ایستر اگ وجود داشت که باید ساخت ادامش رو قطعی بدونیم. (اصلا فکر نکنم این بازیگر الان ویک اینقدر بیکار باشه که این اواخر اینقدر تو رمدی ول بچرخه تو تریلر و ... ظاهر بشه :D)
پ.ن3: به امید روزی که سرعت نتمون در حدی باشه که لایو اکشن ها رو وقتی استریم می کنیم کیفیتش در حد "آنچه گذشت" ها باشه.
البته کات سین های این بازی از پیش رندر شده نیست
 
  • Like
Reactions: sadegh93

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,596
البته کات سین های این بازی از پیش رندر شده نیست
تقریبا همه ی کات سینای اول و اخر هر ACT از پیش رندر شده هست ولی خب با خود انجین بازی ساخته شدن و برا همین از نظر گرافیکی با بازی فرق آنچنانی نداره. دقیقا مشکل Screen tearing رو با کات سینایی که ریل تایم نبودن داشتم. من چون رو PC بازی می کنم خیلی راحت میشه فهمید کدوم کات سین ریل تایم هست کدوم نیست هم با چک کردن فریم ریت تو طول بازی این قضیه رو چک کردم و هم اینکه تو فایل های بازی فایل های ویدویی بازی هستن که دقیقا میشه دید کدوم کات سینا از پیش رندر شده هستن.
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,596
دوستان یه تئوری اگه یادتون باشه درباره داستان بازی الان ویک وجود داشت که تو یکی از ایستر اگ های این بازی بهش اشاره شده.
تویه ایستر اگی که قبل از عرضه ی بازی هم مشخص شده بود (منظورم همون تخته سیاهی هست که روش نوشته شده Alan Wake تو همون اکت 1) سمت چپ و پایین تخته نوشته:

Thomas Zane - Poet
Writes about Wake

Alan Wake - Writer
Writes about Zane
?Who made who real

کسانی که الان ویک رو بازی کردن فکر کنم با این تئوری آشنا باشن پس دیگه اضافه گویی نمی کنم.
 

mikael1026

کاربر سایت
May 24, 2014
529
دوستان یه سوال دارم میخاسم ببینم act5پارت 2همونfinal momentاون قسمتی که دور پال سرین یه حاله هست چطوری بایه ردش کرد؟و اینکه اینجا آخر بازیه؟در ضمن عذر میخام نمیدونسم چطور بایه نوشته را بذارم توی اسپویل
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر