Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
نقد بازی‌سنتر:
بازی‌سنتر | نقد و بررسی | XONE | Quantum Break | سقوط زمان در هاله‌ای از ابهام...

جا داره یک تشکر ویژه هم از احد و هادی عزیرم بکنم:d
نقدتون رو خوندم مرسی از زحمتی که واسش کشیده بودید
یه ایرادی که به ذهنم اومد در بعد نقدتون از گیم پلی این هست که چرا اومدید گیم پلی بازی رو برپایه یک گیم پلی سوم شخص که براساس استفاده از قدرت های توقف زمان جک و کاوری گیری هست درنظر گرفتید در حالی که بنای گیم پلی این بازی استفاده از قدرتهای جک و حرکت دایم و شوتینگ هست و کاور گیری برای موارد خیلی اضطراری و مدت زمان خیلی کوتاهه
این که اصولا سبک گیم پلی متفاوته از سایر بازیها نمیتونه ایراد تلقی بشه هرچند عدهدای از بازیکن ها احتمالا اون طوری راحت ترن من به شخصه یکی از دوستانم رو دیدم که توی کوانتم مدام پشت کاورا پناه میگرفت و سعی میکرد از کاور دربیاد و تیراندازی کنه دقیقا مثلا سانست اوردرایو رو هم همین سبک بازی میکرد یعنی کاری که مثلا تو گیرز یا دویژن یا خیلی بازیهای دیگه میشه انجام داد ولی خوب تو اینا نمیشه چون سبکشون متفاوت و نو هست و به نظرم به سختی بهشون بشه گفت ایراد اگه دموهای اولیه همین کوانتم رو ببینید که قطعا دیدید تیراندازی از پشت کاور توشون هست وخیلی هم قشنگ پیاده سازی شده اما مشخص هست که تو بازی نهایی به شکل عمدی حذف شده تا کسی سراغش نره چون جک اصولا یه کماندو گیرز یا یه پلیس ورزیده نیست که کاورگیری کنه بلکه چون میتونه تو زمان دست ببره اون رو متوقف یا کند کنه تونسته بهتر از دیگران باشه
 
آخرین ویرایش:
نقدتون رو خوندم مرسی از زحمتی که واسش کشیده بودید
یه ایرادی که به ذهنم اومد در بعد نقدتون از گیم پلی این هست که چرا اومدید گیم پلی بازی رو برپایه یک گیم پلی سوم شخص که براساس استفاده از قدرت های توقف زمان جک و کاوری گیری هست درنظر گرفتید در حالی که بنای گیم پلی این بازی استفاده از قدرتهای جک و حرکت دایم و شوتینگ هست و کاور گیری برای موارد خیلی اضطراری و مدت زمان خیلی کوتاهه
این که اصولا سبک گیم پلی متفاوته از سایر بازیها نمیتونه ایراد تلقی بشه هرچند عدهدای از بازیکن ها احتمالا اون طوری راحت ترن من به شخصه یکی از دوستانم رو دیدم که توی کوانتم مدام پشت کاورا پناه میگرفت و سعی میکرد از کاور دربیاد و تیراندازی کنه دقیقا مثلا سانست اوردرایو رو هم همین سبک بازی میکرد یعنی کاری که مثلا تو گیرز یا دویژن یا خیلی بازیهای دیگه میشه انجام داد ولی خوب تو اینا نمیشه چون سبکشون متفاوت و نو هست
ممنون از شما که وقت گذاشتین و نقد من خوندید.
اگه توجه کنید گفتم که کلیت گیم‌پلی بر اساس کاور گیری و استفاده از قدرت های جک اما وقتی وارد جزئیات می شیم، بعد اصلی گیم پلی بازی بر پایه استفاده از قدرت های جک و عملا اواخر بازی بدون استفاده از اون قدرت ها نمیشه دشمنان از بین برد. این خودش به خودی خود بد نیست اما باز هم گیم پلی اون عمق کافی نداره و مطلقا هیچ وقت نمی تونیم از گیم پلی کوانتوم بریک به عنوان یک بخش عالی، چالش بر انگیز و بی نقص نام ببریم و در حد همون دو سه بار تموم کردن بازی، خوبه.
در نهایت اینم اضافه کنم که این نقد نظر شخصی من و ممکنه برای مثلا شما گیم پلی کاملا بی نقص و عالی باشه.
 
من شرکت رمدی را خیلی دوست دارم و احترام زیادی براش قایلم چئن هنوز بعد از بالغ بر 15 سال از ریلیز مکس پین یک وقتی بازی میکنم احساس فوق العاده ای بهم دست میده (آخرین بازی که بازی کردم حدود دو هفته قبل عید بود) و با افتخار میگم وقتی بی خوصلم و بازی نیست و کاری ندارم انجام بدم مکس پین یک گزینه منه
ولی نمیدونم چرا هیچ وقت رمدی نتونست شاهکاری مثل این بازی را تولید کنه
نمیگم آلن ویک و کوانتوم بده ولی اون عالی بودن مکس را نداشت
زمان پبشرفت کرده، موتورهای بازیسازی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن و دو نسل از اون وقت فراتر رفته ولی متاسفانه نشد که بشه

@Bahram
نقدت فوق العاده بود و انصافا به نکات درستی اشاره کرده بودی
این همه جملات بالا هم که نوشتم از این جملت سرچشمه گرفت:
القان «مکس‌پین» و «الن‌ویک» با ساخت آخرین اثر خودشان سعی کرده‌اند تا هر چه بیشتر صنعت سینما و بازی را درهم بیامیزند. اثری که «رمدی» از آن به عنوان بلند پروازانه‌ترین عنوانش یاد می‌کند و در توصیف آن از پختگی گیم‌پلی مکس‌پین و داستان و فضاسازی غنی «الن ویک» نام می‌برد. حال پس از سه سال انتظار، عنوان «کوانتوم‌بریک» منتشر شد و در مقاله پیش‌رو سعی شده‌است تا بررسی کامل این عنوان به صحت صحبت سازندگان آن و موفقیت یا عدم موفقیت ترکیب فیلم و بازی پی ببریم.
 
امیدوارم رمدی تو بازی بعدیش (حالا AW2 یا QB2 یا یه بازی جدید)، بازم از ایده لایو اکشن استفاده کنه. به نظرم کاری که شروع کردن رو باید ادامه بدن :D منتقدها هم کم کم به این قضیه عادت میکنن و دفعه بعدی مهربون تر باهاش برخورد میکنن. انصافا قبل از بازی کردن اصلا انتظار نداشتم لایو اکشن بازی اینقدر جذاب دنبال بشه، دم کارگردانش گرم :D
 
امیدوارم رمدی تو بازی بعدیش (حالا AW2 یا QB2 یا یه بازی جدید)، بازم از ایده لایو اکشن استفاده کنه. به نظرم کاری که شروع کردن رو باید ادامه بدن :D منتقدها هم کم کم به این قضیه عادت میکنن و دفعه بعدی مهربون تر باهاش برخورد میکنن. انصافا قبل از بازی کردن اصلا انتظار نداشتم لایو اکشن بازی اینقدر جذاب دنبال بشه، دم کارگردانش گرم :D

آخه میدونی چیه ؟!! این لایو اکشن ها برای امثال من که زبان انگلیسی بلد نیستن میتونه کاملا حوصله سربر باشه ! و این خودش عامل کم نمره دادن حداقل یک سوم گیمرهاست
 
این سریال که میگن مربوط به بازی هستش؟ منظورتون همون کات سن هاشه؟
بعد دانلود میشه توی پوشه خاصی گذاشت که بازی به صورت اتوماتیک بخونه دیگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or