Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

|PREDATOR|

کاربر سایت
Aug 4, 2011
2,315
نام
Rashed
کلا مشکل رمدی اینه که منتقدها باهش مشکل دارند :D من هرچقدر فکر میکنم نمیتونم دلیلی پیدا کنم که چطور میشه یه سایتی بیاد به این بازی 4 بده ؟! یعنی به تنهایی گرافیک و صدا گذاری و شوتینگ و سیستم جدیدی که بازی به وجود اورده کنار هم قرار بدیم بازی لایق 7 به بالاست بعد منتقد میاد خیلی راحت زرتی بهش 4 میده .
همون زمان که رمدی مکس پین ها را ساخت متای بازی شد زیر 90 بعد از اکثر شوتر بازها بپرسی و به فرومهای خارجی نگاه کنید یکی از بهترین تجربهاشون را بپرسی مکس یکی از اونهاست .مکس پین بازی ای بود که شوتر سوم شخص را کلا چند پله ای بالا کشید داستان عالی روایت داستان بازی شاهکار بود شخصیت پردازی عالی گرافیکش زمان خودش فوق العاده شوتینگش فوق العاده بعد میانگینش شده بود زیر 90 .

کلا باید برم نت را بگردم تو ویکی اینا سرچ کنم ببینم اروپا و امریکا اینا با کشور فنلاند مشکلی ندارن که ؟:D
کاملا موافقم!کلا max payne 1 بهترین بازی هست که تو عمرم بازی کردم!!از هر لحاظ عالی ولی منتقدا...
کوانتوم رو هم هنوز نتونستم بازی کنم ولی میدونم که اونم عالی میشه
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
کلا اینا دیدن موتور بازی سازیشون یه خروجی exe هم می ده گفتن خرجش یک کلیکه، یک کلیکی این رو بکنیم بازی رو برای PC هم بدیم

رمدی کلا یه خروجی بدون هیچ بهینه سازی ای از بازی گرفته داده بیرون


یعنی سنگ تموم گزاشته مایکروسافت با این حمایت از PC
3 تا بازی انحصاری (Xbox + PC) روی استور اش عرضه شده یکیش درست اجرا نمی شه
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
داستانش که خوبه .کاملا هم با سلیقه من جوره.
امیدوارم که بقیه موارد هم خوب باشه. البته از گیم پلیش یه سری ایرادات گرفته شده.
با این پرفورمنس رو مخ که رو پی سی نمیرمش. در اسرع وقت روی وان تجربه اش میکنم.


Sent from my SM-G925F using Tapatalk

بازی که با شبیه ساز میکر درست شده من ابتدای تاپیکم که سیستم پیشنهادی بازی عرضه شد گفتم قطعا بازی بد فریم می شه گیم اسپات از لغت sloppy به معنای چلته یا اشفته استفاده کرده نگفته شوتینگ بدی داره یا کنترل بازی بد هست در حقیقت از بی نظمی که بازی داره گفته که همچین بیراه نگفته اما اگر با تاکتیک بازی کنیم از قدر هاش به درستی استفاده کنیم بازی خیلی لذت بخش می شه.

در ضمن تایید می شه بازی در 1080 رسما 720 اجرا می شه.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
رمدی گفته داره مشکلات بازی رو حل میکنه:
اول از همه درباره Frame Pacing گفتن که مشکل رو پیدا کردن که ناشی از ایراد تو تنظیمات رفرش ریت هست و تو اولین پچ حل میشه.
اونایی که بعد از یک مدت طولانی که از بازی میگذره مشکل پرفورمنس پیدا میکنن گفتن که به خاطر مشکل گسستگی حافظه هست که دارن روش کار میکنن ولی فعلا توصیه میکنن اگه اینجوری شد از بازی خارج بشن و دوباره اجرا کنن.
درایورهایی که رمدی توصیه میکنه برای این بازی فعلا اینها هستن:
We recommend, for AMD Radeon GPU’s, AMD Radeon Software Crimson Edition 16.4.1
We recommend, for NVIDIA GPU’s, 362.00 from NVIDIA.
(در مورد انویدیا جالبه که فعلا از آخرین درایور نباید استفاده کنید)

مشکل قفل بودن فریم ریت رو گفتن مایکروسافت توی آپدیت ماه می ویندوز برطرف میکنه.

توی آپدیت بعدی برای بازی توی منو خروج درست کردن

بعضی مشکلات که باعث کرش کردن بازی میشه به خاطر دستور العملهای روی CPU هست که توی آپدیت بعدی حل میشه

یه سری قابلیتهای جدید برای کنترل گرافیک اضافه کردن که توی آپدیت بعدی به بازی اضافه میشه از جمله خاموش روشن کردن Film grain و ...

ساپورت نشدن مولتی GPU مربوط به انجین بازی هست که ظاهرا فعلا برنامه ای براش وجود نداره.

رزولوشن بازی روی 1080p درست مثل Xbox one از ری کنستراکت کردن 4 تا فریم 720p 4X MSAA ساخته میشه برای داشتن رزولوشن Native بالاتر باید رزولوشن بازی رو بالاتر ببرید.
(توجه کنید که در هر رزولوشنی که بازی رو اجرا کنید کارت گرافیک شما داره 4X MSAA رو اعمال میکنه که این برای کارتهایی که مموری با پهنای باند پایین دارن درد سر ایجاد میکنه)

Remedy is working to fix issues with Quantum Break on Windows 10 and Xbox One - Quantum Break for PC News
 
آخرین ویرایش:

.MARSHAL.

کاربر سایت
May 29, 2012
119
نام
سیاوش
ساپورت نشدن مولتی GPU مربوط به انجین بازی هست که ظاهرا فعلا برنامه ای براش وجود نداره.

خوشحالم که بالاخره این موضوع رو شفاف سازی کردند و امیدوارم که در آینده عناوین UWP بتونند ساپورت مناسبی از SLI/Crossfire داشته باشند.

در مجموع نکات خوبی رو رمدی اعلام کرده؛ برداشتن فریم کپ، قابلیت کنترل V-Sync و ساپورت از G-Sync و Freesync و غیره نکات خیلی مثبتی هستند و نشون میده که مایکروسافت داره به فیدبک ها توجه میکنه و اگر همینطور جلو برند میشه کم کم به این استور امیدوار شد، البته هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به یه استور محبوب PC Gamer ها دارند ولی همین قدم ها هم در نوع خودش خیلی خوب هستند و جای امیدواری داره. به هرحال امیدوارم اگر مایکروسافت واقعا میخواد پا در این عرصه رقابت بگذاره و در برابر غول هایی مثل استیم حرفی برای گفتن داشته باشه هر چه زودتر حداقل مشکلات پایه ای رو از سر راه برداره چون سابقه بد GFWL ناخودآگاه ذهن ها رو به سمت دوران های ناخوشایند سر و کله زدن با اون سیستم منعطف میکنه.

در مجموع منی که صرفا به خاطر کلکسیون این مشکلات کم کم داشتم قید بازی رو میزدم الان با این توضیحات رمدی دوباره راغب شدم که بازی رو از استور بگیرم، امیدوارم به ساپورت ـشون ادامه بدند و این بازی حداقل باعث بشه مایکرو ضعف های استور و اپ های UWP رو تا حدود زیادی پوشش بده و برطرف کنه...
 
  • Like
Reactions: DieDie

omvocational

When you make sth no one hates,no one loves it
گرافیست سایت
May 16, 2008
289
نام
omid
نمیشه خیلی ایراد گرفت هم به رمدی هم ماکروسافت به خاطر بهینه نبودن بازی، مهم اینه که ایرادات رو ببینن و بهبودش بدن به مرور و به قولی پشتیبانی خوبی بکنن همین....
به هرحال dx12 و گیمینگ رو استور ویندوز 10 در اوایل راهه و نمیشه توقع داشت همه چیز از اول بی نقص باشه.
 
  • Like
Reactions: s.1 and DieDie

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
منم بازی رو تجربه کردم و باحال بود.
به عنوان کسی که Maxpayne تو Top 5 بهترین بازیهای زندگیشه احترام خیلی زیادی به رمدی و مخصوصا سم لیک قایلم ولی دو سه تا مشکل داره این بازی که خیلی مشهود به نظرم و اینکه چطور رمدی با این رزومه کاری نتونسته این مشکلات رو درک و حل کنه تعجب می کنم(نمره ۷ تا ۸ هم کاملا برازندشه) :
اولین و بزرگترین مشکلش به نظرم نبود تنوع تو مبارزات هست...مبارزات ۹۰ درصد مواقع شامل وارد شدن به یه محیط پاکسازی اون و رفتن به محیط بعدی هست....البته خیلی از بازیهای شوتر طبیعتا اینطورین ولی بدست اوردن اکثر قدرتهای سودمند و سلاحها در‌ همون اوایل بازی مبارزات رو تکراری میکنه
علاوه بر اون نوع مبارزات هم تقریبا تکرار میشه....میشد در هر بخش یه سوپرایز برای مبارزات قرار داد(مثه مثلا گیرز که در هر مبارزه ای یه تفاوت و چالشی هست)

مشکل بزرگ دوم لایو اکشنها هستند....لایو اکشنها به خودی خود بد نیستن و اتفاقا حضورشون جالب هم هست ولی مدت زمان طولانی دارن و تو اکتای اوایل تقریبا اندازه میزان خود گیم پلی اون اکت زمان براشون صرف میشه و همین مساله هم مدت گیم پلی رو تحت الشعاع قرار میده و هم گیمر رو از بازی و گیم پلی جدا می کنه.(اینم که می گفتن اگه نبینید چیزی رو از دست نمیدین نیس و یجورایی نیاز دیدنش)

برای بازی بعدی رمدی امیدوارم دوباره این اشتباها مخصوصا مبازرات یکنواخت و تکراری رو مرتکب نشه و چند تا طراح خوب برای این مساله استخدام کنن.

.
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
منم بازی رو تجربه کردم و باحال بود.
به عنوان کسی که Maxpayne تو Top 5 بهترین بازیهای زندگیشه احترام خیلی زیادی به رمدی و مخصوصا سم لیک قایلم ولی دو سه تا مشکل داره این بازی که خیلی مشهود به نظرم و اینکه چطور رمدی با این رزومه کاری نتونسته این مشکلات رو درک و حل کنه تعجب می کنم(نمره ۷ تا ۸ هم کاملا برازندشه) :
اولین و بزرگترین مشکلش به نظرم نبود تنوع تو مبارزات هست...مبارزات ۹۰ درصد مواقع شامل وارد شدن به یه محیط پاکسازی اون و رفتن به محیط بعدی هست....البته خیلی از بازیهای شوتر طبیعتا اینطورین ولی بدست اوردن اکثر قدرتهای سودمند و سلاحها در‌ همون اوایل بازی مبارزات رو تکراری میکنه
علاوه بر اون نوع مبارزات هم تقریبا تکرار میشه....میشد در هر بخش یه سوپرایز برای مبارزات قرار داد(مثه مثلا گیرز که در هر مبارزه ای یه تفاوت و چالشی هست)

مشکل بزرگ دوم لایو اکشنها هستند....لایو اکشنها به خودی خود بد نیستن و اتفاقا حضورشون جالب هم هست ولی مدت زمان طولانی دارن و تو اکتای اوایل تقریبا اندازه میزان خود گیم پلی اون اکت زمان براشون صرف میشه و همین مساله هم مدت گیم پلی رو تحت الشعاع قرار میده و هم گیمر رو از بازی و گیم پلی جدا می کنه.(اینم که می گفتن اگه نبینید چیزی رو از دست نمیدین نیس و یجورایی نیاز دیدنش)

برای بازی بعدی رمدی امیدوارم دوباره این اشتباها مخصوصا مبازرات یکنواخت و تکراری رو مرتکب نشه و چند تا طراح خوب برای این مساله استخدام کنن.

.

کاملا باهات مخالفم مبارزات بازی به نظرم خیلی خوب پیاده سازی شده شوتینگ بازی عالی هست تنوع سلاح خیلی کمه کلا فکر کنم ۶تا ۷ سلاح تو بازی باشه ولی واقعا هر کدومش شلیک باهاش فرق داره که میتوتید دً این مشکل رو حل کنه
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
به نظر من مکانیزم گیم پلی بازی واقعا عالیه، اصلا شبیه بقیه TPS هایی که تو این چند سال اخیر بازی کردم نیست. برخلاف اکثر TPS ها که کاور گیری جز ملزومات مبارزات هست، اینجا کاورگیری صرفا برای اینه که بتونید جای دشمنان ها رو در نظر بگیرید و با استراتژی بهشون حمله کنید، یعنی کلا یه چیز متفاوت با بقیه عناوین این سبک هست. البته ایراد که قطعا داره و وقتی تمومش کردم یه توضیح کامل در موردش می نویسم (:D)، ولی کلیت گیم پلی انصافا جالب هست.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
کاملا باهات مخالفم مبارزات بازی به نظرم خیلی خوب پیاده سازی شده شوتینگ بازی عالی هست تنوع سلاح خیلی کمه کلا فکر کنم ۶تا ۷ سلاح تو بازی باشه ولی واقعا هر کدومش شلیک باهاش فرق داره که میتوتید دً این مشکل رو حل کنه
مگه من گفتم مبارزات بد پیاده شده؟ من گفتم تنوع ندارن و یکنواخت میشن.... .

وجود یه مینی باس تو اخر هر اکت، یه چالش غیر منتظره وسط مبارزه(مثلا یه اسنایپ از دور)، دشمنایی که با سلاح کشته نمیشن و فقط با قدرت زمان میشه گیرشون انداخت، بعضا از دست دادن قدرتها حین مبارزه، مبارزه با یه ماشینی که ار پی جی میزنه(توسط قدرتهای زمان)، ایجاد تله ها حین مبارزات برای دشمنا ، انجام مبارزه تو پلتفرم دیگه ای مثه قطار ، کشتی و کلی ایده دیگه میتونس مبارات رو از تکراری شدن دربیاره(یعنی فرم هر مبارزه میتونست متفاوت از قبلی باشه)

اینی که اینا طراحی کردن پاک کردن یه کریدر از دشمنها و رفتن به کریدر دیگ و تکرار دهها باره اینه(اونم به همون فرم ثابتی که هرچقدرم میتونه خوب باشه)
فقط وسطش اومدن گاهی پلتفرمر گذاشتن تا پاکسلزی پشت سر هم کریدر تکراری نشه.... .


.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
مگه من گفتم مبارزات بد پیاده شده؟ من گفتم تنوع ندارن و یکنواخت میشن.... .

وجود یه مینی باس تو اخر هر اکت، یه چالش غیر منتظره وسط مبارزه(مثلا یه اسنایپ از دور)، دشمنایی که با سلاح کشته نمیشن و فقط با قدرت زمان میشه گیرشون انداخت، بعضا از دست دادن قدرتها حین مبارزه، مبارزه با یه ماشینی که ار پی جی میزنه(توسط قدرتهای زمان)، ایجاد تله ها حین مبارزات برای دشمنا ، انجام مبارزه تو پلتفرم دیگه ای مثه قطار ، کشتی و کلی ایده دیگه میتونس مبارات رو از تکراری شدن دربیاره(یعنی فرم هر مبارزه میتونست متفاوت از قبلی باشه)

اینی که اینا طراحی کردن پاک کردن یه کریدر از دشمنها و رفتن به کریدر دیگ و تکرار دهها باره اینه(اونم به همون فرم ثابتی که هرچقدرم میتونه خوب باشه)
فقط وسطش اومدن گاهی پلتفرمر گذاشتن تا پاکسلزی پشت سر هم کریدر تکراری نشه.... .


.
تا اینجایی که من بازی کردم که اینا رو داره :D ولی خب چون بازی نسبتا آسونه اون Boss Fight ها خیلی جالب از کار در نیومدن. ولی از دست دادن قدرت ها تو بعضی مناطق ایده جالبی هست که تو بازی اجرا شده :D ولی تکراری بودن محیط ها رو قبول دارم، اکثرا شبیه به هم هستن.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
نمیشه خیلی ایراد گرفت هم به رمدی هم ماکروسافت به خاطر بهینه نبودن بازی، مهم اینه که ایرادات رو ببینن و بهبودش بدن به مرور و به قولی پشتیبانی خوبی بکنن همین....
به هرحال dx12 و گیمینگ رو استور ویندوز 10 در اوایل راهه و نمیشه توقع داشت همه چیز از اول بی نقص باشه.

کلا dx12 میاد بار cpu می ندازه روی gpu که این به خاطر کسول های ضعیفه این نسله مخصوصا cpu که کلا تعطیله اما ما pc gamer ها مشکلمون برعکس هست که ارن در ضمینه هم کار می کنن nvidia هم قول driver خیلی بهتری نسبت به قبل داده.

اما مهم گیم پلی بازی هست که عالیه هر چقدرم جلوتر می رم بهتر می شه بازی سراسر خلاقت و نواوری هست که مهم ترین فاکتور 1 گیم پلی همینه بازی در ادامه اجازه اپگرید قدرت ها هم در منوی بازی می ده که عالیه. من از شوتینگ بازی خیلی راضی هستم مخصوصا راه رفتن کاراکتر اصلی بازی خیلی نرم و با دقت ساخته شده کاملا طبیعی و مشابه با نمونه واقعی ساخته شده. خلاقیت در روایت داستان هم که شاهکاریه که فقط از remdy بر میاد. با اینکه از عملکرد ماکروسافت اخیرا راضی نیستم. اما در کل تمام بازی های انحصاری ماکروسافت به نظرم تا الان خوب کار شدن مهم هاش مخصوصا جز بهترین ها هستن.

در نهایت تو روح گیم اسپات با این نمره ای که داده
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,772
نام
مراد حلیمی
تا اینجایی که من بازی کردم که اینا رو داره :D ولی خب چون بازی نسبتا آسونه اون Boss Fight ها خیلی جالب از کار در نیومدن. ولی از دست دادن قدرت ها تو بعضی مناطق ایده جالبی هست که تو بازی اجرا شده :D ولی تکراری بودن محیط ها رو قبول دارم، اکثرا شبیه به هم هستن.
مینی باس منظورم یه چیز درست و حسابی و چالش زاس.....خودتم گفتی که خیلی جالب از کار در نیومدن.
بقیه مواردی هم که مثال زدم(فقط ایده هایی هستن که تو بازیهای دیگه دیده بودم) اینجا من ندیدم و یا خیلی کمرنگ و ساده بودن و نتونستن اون حس یکنواختی رو از بین ببرن(تو نقدا هم خیلی به این مطلب اشاره شده بود)

کلا قشنگ رمدی باید برا بازی بعدیش دنبال لول دیزاینر بگرده.....

ولی هیجان و کیفیت بازیگری لایو اکشنهاش انصافا بالا بود.....می ارزه مایکرو یه سریال بسازه ازش

.
 
  • Like
Reactions: Frobary

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر