Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
اساتید یکی کمک کنه
من بازیرو نصب کردم ولی خواستم ابدیت بریزم. ابدیتو که ریختم البته قبلش پکیج قبلی رو پاک کرده بودم، اونوقت توی powershell ارور میده که شما دسترسی به developer ندارید تمام قسمت ها هم بررسی کردم و تمام مراحل رو چک کردم. حالا چه کنم؟

از طریق command شما powershell درش اجرا کنید کافیه powershell درش تایپ کنید. حتما run as ad هم اجراش کنید.
 
چرا تفاوت زیاده توی ویدیوی مقایسه ای که Digital Foundry بین 970 و 390 گذاشته بود 390 تقریبا 50 درصد بهتر فریم می داد.
970 اغلب بین 25 تا 35 متغیر بود و 390 بین 40 تا 55! حالا ویدیو رو آپلود می کنم ببینید. یک مطلبی هم که توی اون ویدیو گفت این بود که Volumetric Lighting خیلی روی پرفورمنس کارت 970 اثر می ذاره و لهش می کنه! حالا نمی دونم دیگه مشکل Volumetric Lighting از هماهنگیش با کارت هست یا از 3.5 گیگ رم گرافیک در مقایسه با 8 گیگ رم 390.


پ.ن: ویدیو مقایسه عملکرد 970 و 390 که گفته بودم، تو آپارات پیداش کردم:



ویدئوی جالبی بود
اما 970 اینجا برای تنظیمات الترا حرفی برای گفتن ندارد ، اصلا پیشنهاد نشده!
من ویدئوی 980 را هم دیدم شاید 7 تا 8 فریم بهتر از 970 عمل کرده که انهم به مقدار رم بر نمیگرده ماله همان کودای بیشتر است.
سوال مهمتر این است که کارتهای AMD در دایرکت ایکس 12 فریم بهتری میگیرند!؟
ایا مشکل انودیا در دایرکت ایکس 12 از معماری ماکسول است یا درایور هایش ؟
میخواهد این مشکل را حل کند یا منتظر است در سری پاسکال جبران کند!
 
بازی به نظر من عالی هست اگر می ذارید ultra بازم 2 تنظیم سایه با لایت هستن که به مقادیر بالاتر در حالت custom قابل تغییر هستن اما من پیشنهاد نمی کنم چرا که خیلی بازی رو سنگین تر می کنن شاید فقط این حالت برای 980ti مناسب باشه هر چند حتی در همین کارت هم فریم زیر 60 میاد. انتی هم خاموش کنید بهتره

یادم میاد افرادی که من می گفتم این بازی 980ti هم براش کم میاره من رو مسخره می کردن می گفتن همش تبلیغاته با 970 هم راحت 60 فریم می ده فرق فن بازی با منطق و دیدن حقیقت زمین تا اسمونه
 
اینجا مشکل فقط بهینه نبودن کارتهای انویدیا در دایرکت ایکس 12 نسبت به amd است.
من هیچ دلیلی نمیتونم پیدا کنم که توجیح فریم بهتر 390 حتی در مقابل 980 gtx باشد.
 
آخرین ویرایش:
بازم ممنون ولی فکر کنم اشتباه منظورم رو رسوندم. منم 15-16 ساله که پشت سیستم هستم و از کمودور 64 تا حالا بازی میکنم. ولی به جرات میگم که توی این چند ساله اینقدر بازی با پورت بد و افت فریم و مموری لیک و ... ندیدم. (فکر کنم بتونم فقط امسال 3-4 تا بازی سطح اول رو مثال بزنم) من کاری به مشخصات و سیستم مورد نیاز ندارم که الان آپدیت اش کردن.میترسم بازی یکی از این مشکلات رو داشته باشه و به همین خاطر همچین سیستم پیشنهادی رو زده باشن و فقط اونایی که خوب خرج سیستم میکنن از بازی لذت میبرن.
مطمعن بودم که بازی مشکل داره.صفحه ی 4 همین تاپیک پیشبینی کرده بودم که سیستم پیشنهادی بازی الکی نیست و ربطی به آروم کردن کاربران X1 نیست. البته فکر میکردم برای هر دو کارت AMD و Nvidia باشه که اینطور نیست. متاسفانه بازی ها همچنان با پورت های بد عرضه میشن و عدم تعادل بین "گرافیک بهتر = فریم قابل قبول" اصلا رعایت نمیشه. چند وفتی میشه که بازی های با گرافیک خوب باید حتما مشکل افت فریم و بد بودن پورت رو داشته باشن.
 
آخرین ویرایش:
اینجا مشکل فقط بهینه نبودن کارتهای انویدیا در دایرکت ایکس 12 نسبت به amd است.
من هیچ دلیلی نمیتونم پیدا کنم که توجیح فریم بهتر 390 حتی در مقابل 980 gtx باشد.
قبل از نصب درایور جدید AMD که 16.4.1 بود روی اولترا و بالابردن اون دوتا آپشن گرافیکی بازی که تو حالت کاستوم میشه اوکی کرد و با انتی روشن راحت و روون بود بازی...نکته جالب اینکه بعد از نصب درایور جدید حتی بازی از قبلم روونتره روی ASUS r9390 ..دوستان اگر نرم افزاری هست که سازگار با DX12 هست برای دیدن FPS بازی لطفا بگین... من حس میکنم نزدیک 55 فریم الان دارم میگیرم...
 
منم بلاخره بازییو که از روز اول معرفی وان براش هایپ بودم و منتظر تونستم تجربه کنم قبل شروع بازی و با خوندن نقدا فقط دنبال این بودم که ببینم واقا بازی در حد باقی بازیا پایین 80 هس یا ن ینی قطعا بازیی که تو این حد نمره میگیره یسری ایراد داره که از شاهکار شدن یا حتی عالی بودنش جلوگیری میکنن اما یبار دیگه دقیقا مث زمان عرضه الن ویک پوکر فیس شدم:tearsofjoy: و هرچی دنبال ایراد بزرگی گشتم خبری نبود و هر دیقه انگار بازی بهتر میشد شروع بازی فوق العادس شاید کلیشه ای باشه اما تو این صنعت 90 درصد چیزا کلیشن مهم اینه که تو شروع بازی و مخصوصا ایپی جدید بازی همون اول بتونه تاثیر خودشو روت بذاره و سریع با کاراکترا دنیای بازی و جو بازی همراهت کنه و بگیرتت مخصوصا چون ایپی جدیده.ازین نظر بازی شاهکاره و به بهترین شکل ممکن ادمو میبره تو جو بازی داستان بازیم در مورد فیزیک کوانتوم سیاه چاله و سفر به زمانه که دقیقا تو علم روز دنیا داره در موردش بحث میشه و الان جزو موضوعای فوق العاده تاپ و روزه دنیاست تو علم پس سوژه ی بازیم خیلی شیک و تازست تو این صنعت و ازین نظرم واقعا کوانتوم بریک یچیز جدید تو صنعت گیمه و از سر بازیبازام زیادیه این حجم از جزعیات و اطلاعاتی که بازی میده در مورد موضوع و سوژه ی داستان:tearsofjoy: شاید اتفاقا یکم کلیشه ای باشه اما انقدر شخصیت پردازیا خوبه که حسابی داستان بازی ادمو جذب میکنه و بخودش میکشه شخصیت پردازی کاراکترای بازی فوق العادس چون از بازیگرای واقعی استفاده کردن خیلی بهترم شده و ادم بیشتر جذب کاراکترا میکنه در کل داستان بازی عالیه و سوژه ای که روش دست گذاشتن فوق العاده جذابه. البته یه بخش مهمی از داستان تو متنایی که گوشه و کنار محیطه روایت میشه که اینم میشه ایراد بحساب اورد گیم پلی،راستش تو این بخشم مدام دنبال ایراد گرفتن بودم:tearsofjoy: تا ببینم چی تو این قسمت بد دراومده و بازی خراب کرده ولی واقا مورد خاصی نمیشه ذکر کرد شوتینگ بازی طراحی اسلحه ها هوش مصنوعی دشمنا طراحی مراحل قدرتای جالب کاراکتر بازی سیستم اپگرید این قدرتا تاثیری که تو گیم پلی میذارن واقعا فوق العادست و بازی خیلی راحت لذت بخش ترین گیم پلیو بین تمام شوتینگا سوم شخص تاریخ داره طراحی مراحلم روند عالیی دارن یه مقدار ارامش و گشت و گذار تو محیط و پلتفرمر و یه مقدار بازی با زمان و چنتا معمای کوچیک و لذت بخش و بعدش دوباره مبارزات سنگین و لذت بخش و هیجان انگیزش که با اون هوش مصنوعی عالی که خیلی راحت از نود درصد بازیا تو بازار بهتره حرکاتشون مبارزه هارو فوق العاده کردن و یه لحظه ام نمیذارن ارامش داشته باشی و مدام ادم تو حال حرکته لگد اسلحه ها زیاده و وقتی از قدرتاتون استفاده میکنید یه مقدار نشونه گیریو سخت میکنه برای طبیعی تر کردن شوتینگ بازی که خوب تعدادی از منتقدین محترم از همین ایراد دراورده بودن:sweatsmile: دقیقا میشه گف کوانتوم مث مکس پین میتونه برا سبک خودش یچیز جدید باشه و به بازیایی که تو ادامه میخوان تو این سبک عرضه بشن جهت بده از نظر جذابیتم انقدر روند بازی و قدرتای کاراکترو طراحی دشمنا جالبه که واقا سخته گیمر بخواد خسته بشه از بازی و روندش تو گیم پلیم ایراد خاصی نبود. دلمو خوش کرده بودم شاید بشه به گرافیک ایراد گرف که اینجام مشخص بود تلاشم بی جهته:smile: و بازی خیلی راحت بهترین گرافیک وانو نمایش میده ینی متریالای شیشه سنگ چوب فلز و خلاصه تمام اجزایی که تو محیط هس خارق العاده ان و خیلی راحت طبیعی ترین تصاویریو که میشه تو کنسولا دید نشون میدن طراحی برگا گل وگیاه ساختمونای بازی و اجزای محیط واقعا فوق العادست و خیلی جاها تشخیص بین مرز واقعیتو بازی سخت میشه واقعا ازین نظر رمدی معجزه کرده اما تمام اینا یطرف انیمیشنای بازی و طراحی کاراکترا یطرف دیگه واقا فوق العادس اجزا صورت و مدل سازی کاراکترا تو بهترین حالت خودشه و واقعا رقیب نداره تو بین بازیای xbox1 و جزعیات صورت کاراکترا تو گیم پلی بازی و انیمیشناشون واقا چیز عجیبیه نکته ی بعدی فیزیک بازیه که واقعا توصیفش سخته چون هیچ چیزی تو محیط بازی اروم و قرار نداره و تمام اجزای بازی فیزیک دارن یجورایی از انفجارای خارق العاده وحشتناک بازیم نمیشه گذشت از تاثیر قدرت تله پورت یا کند کردن زمان که رو تمام اجزای محیط تاثیر میذاره و با اوت افکتای فوق العاده واقعا چشمای ادمو نوازش میدن واقعا تو زمینه ی بصری کوانتوم بریک یه معجزست جالبه تمام اینا تو صورتی داره رو وان اجرا میشه که بازی کوچکترین افت فریمی نداره و فوق العاده روون و بدون باگ اجرا میشه تنها ایراد گرافیک بازی اینه که 720 اجرا میشه و دقیقا مث الن تصویرای بازی یکم تار و مات بنظر میان واقعا حیف همچین گرافیکی که 1080 نبود اون وقت خیلی راحت میشد گفت کوانتوم بریک بهترین گرافیک بین کنسولا نسل 8 داره هرچند الانم از مدعیای اصلیه از صداگذاری و کیفیت بصری بازیم لازم نیس چیزی گفته بشه چون ملومه تو بالاترین حد ممکنن در کل کوانتوم بریک بازم برای خود من بشخصه ثابت کرد نظر این منتقدای خشک مغز و سنتی:tearsofjoy: که فقط دنبال دادن نمره هاشون به یسری بازی اپن ورلد و نقش افرینی سنتین و اصلا دوست ندارن ایده های جدید ببینن کوچکترین ارزشی نداره و واقعا یه همچین شاهکاری از سر این ابلها زیاده:sweatsmile: کوانتوم دقیقا مثل الن یه شاهکاره خاصه که وقتی باهاش ارتباط بگیری نمیشه ازش دل کند و جزو بهترین تجربه های نسل ادم میشه خداروشکر بازی فروش خوبی داره میکنه و امیدوارم هرچه زودتر ادامه ی الن و ببینیم از تیمی که فقط دنبال اینه تا تجربه های جدید و خاص برامون رقم بزنه و بازیش از همه لحاظ تو بالاترین سطح ممکن باشه رمدی و سم لیک چیزیو اراعه میدن و به جزعیاتی توجه میکنن که بازیسازای دیگه نمیتونن و انجام نمیدن برای همین شایسته ی بهترینان تنها ایراد بازی برام لایو اکشنا بودن که واقعا جوشون منو نگرفت و کشش لازمو نداشتن از نظر جذابیتو از یطرفم چون واقعا جزعیات مهمی از داستان روایت میکنن و باید برای پی بردن و متوجه شدن بهتر داستان حتما دیدشون قابل رد کردنم نیستن و دیدنشون واجبه و برای همین میشه جزو نکات منفی بازی حسابشون اورد اگه بجا این لایو اکشنا بازی یه مولتی تر و تمیز داشت قطعا نمره هاش با این سینگل با کیفیتی که داره خیلی بهتر میشد
 
علتش اینه ماکروسافت پر حماقت به nvidia یه پولی نداده بازی هم در اختیارش قرار بده که روز عرضه 1 درایور بهینه شده براش بده الانم که اگر سر کیسه شل نکنه هیچ کس خود جوش کاری نمی کنه نمونش گیم اسپات که بازی که بالای 8 8.5 حقشه نمره 6 داده.

اپدیت: درایور 364.91 بتا عرضه شد. این اپدیت فریم ها رو به طور کلی در dx12 بهتر می کنه اما اشاره ای به quantom نشده اما ظاهرا تام ریدر الان فریم بهتری می گیرن نسبت به 11 به هر حال انویدیا گفته در نسخه ی اصلی که بتا نیست تغییرات بزرگی در راهه
 
من چند بار بازی کردم کل داستانو گشتم کل متنارو خوندم چندین و چند نقد از بازی دیدم خصوصا نقدهایی که امتیازات مزحک 4 و 6 و 7 به کوانتم بریک داده بودن
واقعاً در بدبینانه ترین حالت هم جز چندتا ایراد کوچک نمیشه چیزی از این بازی به عنوان ضعف درآورد
اما تنها علتی که کوانتم بریک اینهمه هیتر پیدا کرد چه در بین بازیکنا و چه دربین منتقدا فقط میتونه این باشه که روی کنسول محبوبتر عرضه نشد یعنی چیز دیگه ای نمیشه پیدا کرد وقتی به سایتای مختلف و فرومای گیمینگ در سراسر دنیا سر میزنی میبینی یه عده یوزر ریختن و امتیاز یک و دو دادن به بازی که اتفاقا عده شون از امتیازات بالا بیشتره
با اطمینان میتونم بگم اگه بازی دقیقا با همین کیفیت روی ps4 میومد متا بالای 8.5 و حتی نه میگرفت
البته طبق اخباری که منتشر شده امتیازات منفی نتونسته مانع فروش خوب بازی بشه و فروش بازی خیلی خوب بوده که جای خوشحالی داره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m3rdak
کاملا حقیقت را گفتند . اگه بخوایم از لحاظ تکنیکی بار افکتی که تو این بازی با بازی هایی که تا الان عرضه شده مقایسه کنیم جوکی بیش نیست اصلا قابل مقایسه نیست .

این NXGAMER کارش خیلی درسته به قدری درسته که تو فروم Beyond3D یه تاپیک جدا براش باز کردند . مقالهاش خیلی فنی و خیلی حرفه ای هست .
 
علتش اینه ماکروسافت پر حماقت به nvidia یه پولی نداده بازی هم در اختیارش قرار بده که روز عرضه 1 درایور بهینه شده براش بده الانم که اگر سر کیسه شل نکنه هیچ کس خود جوش کاری نمی کنه نمونش گیم اسپات که بازی که بالای 8 8.5 حقشه نمره 6 داده.

اپدیت: درایور 364.91 بتا عرضه شد. این اپدیت فریم ها رو به طور کلی در dx12 بهتر می کنه اما اشاره ای به quantom نشده اما ظاهرا تام ریدر الان فریم بهتری می گیرن نسبت به 11 به هر حال انویدیا گفته در نسخه ی اصلی که بتا نیست تغییرات بزرگی در راهه
نوژن جان انقدر زود راجب نمره تصمیم نگیر. نمره های که دادن اکثرا روی پلتفرم ایکس باکس بوده که اونجا ازاین مشکلات پرفورمنسی زیاد خبری نیست. بنابراین خود بازی نیز در کل با بازی های شاهکاری با میانگین 8.5 تا 9 فاصله داره قطعا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or