Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
من به گیرز انچارتد و کوانتم بریک خیلی امیدوارم که بلاخره انتظارم رو از نسل هشت براورده کنن هرچند از سبک انچارتد خوشم نمیاد و هرگز بازیش نخواهم کرد ولی به اونم امیدوارم کلا یکی از این سه تا اگه نسل رو تکون نده دیگه امیدی نیست
حالا کسی میدونه که لایو اکشنای بازی به چه صورت رو xbox-one قابل دانلوده یعنی میتونیم بذاریم دانلود شه کامل و بعد بازی کنیم؟
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan

^ 5 ماه پیش ....

امروز :

I Was Wrong About Quantum Break | Kotaku
Last August, off the back of a 30-minute-long hands-off demo, I wrote an article titled ‘Quantum Break Looks a Bit Pants’. This was because the game looked like a bland shooter with dull environmental puzzles, a cliché-ridden story, and nothing original when it came to combat. I was sorely disappointed, considering this was a third-person shooter from the creators of Max Payne, one of my favourite games of all time

I’ve now played through the first two hours of Quantum Break and am happy to report that I was completely wrong, and based on this evidence Remedy has made something excellent
...what this means is that you can dodge between a pair of enemies, who will then take a second to work out where you now are, enter into slow motion as you aim your gun, and pull off two perfect headshots. The whole encounter takes less than five seconds.

This is what didn’t come across from the hands-off demo and what makes Quantum Break come into its own: the game feels great to play. All your time powers feel like natural extensions of your moves
..warehouses, car parks, and lobbies where you fight, you’re given a complex space filled with cover, explosives, staircases, and balconies to use however you want. Quantum Break plays like a return to the punchy, satisfying gunplay of Max Payne
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
روزمون با خبر Lionhead گند خورد توش اما ...
تقریبا یک ماه تا عرضه ی بازی مونده و مفتخرم (!) که از امضای مشترک برای حمایت از بازی رونمایی کنم.
امضای مشترک:

ds8u_86uh07s6yxie9e85cczi.gif


امضا رو رفیق خوبم هادی (@HDV 7) درست کرده که ازش بازم تشکر میکنم.
اینم سایز کوچک تر:

kwrp_afcy8ymb951umqay5zgu.gif

ممنون.

ویرایش: یادم نبود بگم. هر موقع خواستید بزارید. الان شاید زود باشه.
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
به امید موفقیت همه جوره بازی :D چه مالی و چه ارزشی :D

بریم بزنیم تو سر خودمون یه XOne پیدا کنیم محض رضای خدا :D
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
داشتم پیش نمایش تصویری Games Radar رو می دیدم، گوینده همون ابتدای کار نه گذاشت و نه برداشت و گفت: This Is Max Payne with Extra Powers. :d
چیزهای جالبی هم میگفت که قبلاً گفته شده ولی جذاب بودنش تا این حد قابل تصور نبود.
یه جا گفت که کاورگیری اصلاً توی بازی وجود نداره. بله، اگه میبینید که جویس میره پشت وسایل کاور میگیره، این بصورت خودکاره. باتن جداگانه ای وجود نداره.
یه چیز هم گفت خیلی جالب بود: هَندل کردن جک و نیروهاش در ابتدای کار خیلی سنگینه. دیگه تقریباً خیالم از بابت سختی بازی راحت شد.
28 روز فقط ... :-s
 

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
به نظر میرسه سیستم کاورگیری بازی عالی کار شده و افکت های زمان که واقعا نمیفهمم چه طوری رندر خواهد چون ظاهرش که خیلی سنگین و فوق العاده با کیفیته
در ضمن تصویری که بچه ها برا امضا ساختن عالیه فقط نمیدونم مال من چرا نشون نمیده:d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,541
نام
محمد
^^
جدی به یکی که نمیدونه قضیه چیه نشون بدیم فکر میکنه واقعی هست :D کات سین ها تو این بازی به مرحله جدیدی از واقعیت رسیدن، دمشون گرم :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر