Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
کار قشنگ به مکس پین نزدیک شده انگار خودش نوید یک گیم پلی جذاب میده قشنگ نقطه قوت کار میشه که منم دوست داشتم به اون سمت بره کار هوشمندانه ای هست از سم لیک امیدوارم هم به متای بالای 85 هم به فروش عالی و زمان انتشارش هم که نزدیکه .
به قولی اندکی صبر سحر نزدیک است:d
 
MetroGameCentral چند وقت قبل یه پیش نمایش منفی (!) از بازی نوشته بود :دی
As Remedy pointed out the game still has more than six months to go, so there’s plenty of time for significant change and refinement. Or perhaps these demos simply aren’t showing the experience off to its best. The only thing we can say for sure is that we’re currently looking forward to Crackdown 3 and Scalebound a lot more
الان هم باز به Live Action گیر داده ولی در عوض در مورد گیم پلی نوشته:
Overall though we came away feeling much more positive about the game than we ever have before. We’re still not any more interested in the TV show side of things, but the gameplay looks like it could well be the best thing Remedy has ever done
توی پیش نمایش هم اشاره کرده تنها بازی مایکروسافت که علاقه ای بهش نداشتن همین QB بوده، ولی بعد از تجربه بازی فهمیدن که دارن اشتباه میکنن و یهویی به بازی علاقه مند شدن! :دی
 
باسلام، بی راه ندیدم یه توضیحی در مورد فیزیک کوانتوم اینجا بدم:d هم یه کامنت متفاوته هم مفیده، صد البته تصمیم با مدیر و افراد ارشد هست.
دوستان بازي كوانتو بريك بر مبناي تئوري كوانتومي ذرات ساخته شده يني داستانش اينه. پدر علم كوانتوم نوين شرودينگر عه. اما چطور شرودينگر تئوري كوانتومي ذراتو ايجاد كرد؟
جواب:
تنافض گربه‌ی شرودینگر که به وسیله‌ی اروین شرودینگر مطرح شده است یک آزمایش تفکری کلیدی می‌باشد که نظریه‌ی کوانتوم انطباق را شرح و توضیح می‌دهد.
00468201.JPG
اروین شرودینگر برای تأکید بر شگرفی مکانیک کوانتومی و شرح احتمال اظهار داشت "من این را دوست ندارم و از این که اصلاً با آن سر و کار داشتم متأسفم می‌باشم".
چیزهای کوچکی می‌باشند که به همان اندازه‌ای که برای دوست داران گربه (و فیزیک) آزار دهنده و رنج آور هستند برای تناقض گربه‌ی شرودینگر نیز می‌باشند. بله، مکانیک کوانتومی رفتار جنون آمیز ذرات در سطح درون اتمی را توضیح می‌دهد. حداقل در گفتن دچار سر درگمی می‌شویم اما این نظریه هم چنین یکی از موفقیت آمیزترین نظریات علمی‌ای می‌باشد که در قرن بیستم گسترش یافته است. ما (من جمله بسیاری از فیزیک دانان قدیمی) بر این باور می‌باشیم که جهان در حالتی خاص قرار دارد و ما می‌توانیم با انجام مشاهدات دقیق به این حالت خاص پی ببریم.
این امر با بی اعتنایی توسط نظریه‌ی کوانتوم که باور دارد هیچ گونه حالت خاصی در یک سیستم میکروسکوپی‌ مانند اتم وجود ندارد کنار گذاشته می‌شود. تنها با "مشاهده" می‌توان حالتی را که ذره در آن است تشخیص داد. تا آن زمان ذره به وجود خود در چندین حالت ادامه خواهد داد. این امر "انطباق کوانتومی" نامیده می‌شود. انطباق ذرات با اندازه گیری شکسته می‌شود. گیج کننده یا متناقض می‌باشد؟ خوب، این تمام چیزی است که نظریه‌ی کوانتوم درباره‌ی آن می‌باشد.
نظریه‌ی کوانتوم با گربه چه کار دارد؟ ما تنها می‌توانیم این را از خود اروین شرودینگر، برنده‌ی جایزه‌ی نوبل که تناقض گربه‌ای پیشنهادی وی در سال 1935 به چنان آوازه‌ای رسید که موجب شد اخیراً گوگل تصمیم گرفت به افتخار 126 امین سال روز تولد وی دودل خود را تم گربه اختیار کند بپرسیم. گربه‌ی شرودینگر یکی از محبوبترین آزمایشات فکری (گدانکن اکسپریمنت) می‌باشد که به توضیح ابهام کوانتومی می‌پردازد ـ شرحی استاندارد در فیزیک کوانتوم برای توضیح ناقص بودن تفسیر سیستم فیزیکی.
تناقض گربه‌ی شرودینگر چیست؟
00468202.JPG
تناقض گربه‌ی شرودینگر یک آزمایش فکری می‌باشد که فیزیک دان اتریشی اروین شرودینگر آن را به عنوان مبحثی در مقاله‌ی EPR (مخفف انیشتین، پودولسکی و روزن) در نظر گرفت. مقاله‌ی EPR به گیرهای کوانتومی نظاره کرد که در آن ذرات دو گانه به نحوی به یک دیگر پیوسته‌اند که به هنگامی که شما یک ذره را اندازه‌گیری می‌نمایید دیگر ذرات قابل تشخیص باشند.
شرودینگر که هم ساز با شرح استاندارد فیزیک کوانتوم نبود در ارتباطاتش با آلبرت انیشتین با آزمایش فکری تناقضی برای رد کردن شرح کوپنهاگن برخورد نمود. شرودینگر برای توضیح نظریه‌اش گربه‌اش را درون یک جعبه‌ی فلزی قرار داد (البته به طور نظری) که هم چنین شامل یک ماده رادیواکتیو، تابش سنج گایگر، (شیمى‌) اسید هیدروسیانیک‌ (N‏C‏H‏ -‏ زهرین‌ و بى‌رنگ‌ و آبگ ونه‌ داراى بوى بادام‌ تلخ‌) و یک چکش می‌شود. زمانی که اتم ماده‌ی رادیواکتیو وا می‌پاشد، این امر به وسیله‌ی تابش سنج گایگر آشکار سازی می‌شود و به نوبه‌ی خود چکش را فعال می‌سازد تا اسید را آزاد سازد و گربه را بکشد. از آن جایی که اتم رادیو اکتیو در حالتی از انطباق قرار دارد و %50 این احتمال وجود دارد که واپاشی شود و یا نه، این امر به دیگر حوادث مرتبط آن نیز تسرّی پیدا می‌کند. این امر بر سرنوشت گربه نیز تأثیر می‌گذارد و همان طور که شرودینگر اظهار داشت "به یک اندازه احتمال دارد مرده و یا زنده باشد" تا این که این امر مشاهده شود. پس بنا بر نظریه‌ی کوانتوم می‌تواند هم زمان مرده و زنده باشد.
انطباق به هنگامی که شخصی در جعبه را بردارد تا ببیند که آیا گربه مرده است و یا زنده در هم می‌شکند. این امر تناقض و یا ابهام ناظر دانسته می‌شود و منجر به "عدم انسجام" می‌شود، جایی که احتمالات در قالب یک واقعیت انسجام پیدا می‌نمایند. در این مورد ناظر و یا سیستم اندازه گیری با آزمایش سر در گم می‌شود.
این امر چگونه شگرف بودن کوانتوم را توضیح می‌دهد؟
اندازه گیری اشیاء میکرو سکوپیک و ماکرو سکوپیک
تناقض گربه‌ی شرودینگر تضاد آشکار بین اشیائی که در سطح میکرو سکوپیک قابل مشاهده می‌باشند و آنهایی که می‌توان با چشم غیر مسلح دید را شرح و توضیح می‌دهد. در حالی که ممکن است تناقض بالا به خوبی برای عناصر میکرو سکوپی کار کند اما همین قوانین را نمی توان برای اشیاء بزرگتر و روزمره به کار برد. ذرات میکرو سکوپیک به مانند الکترونها را تنها می‌توان با اندازه گیری مشاهده نمود. در حالی که آنها در برخی آزمایشات موجی شکل عمل می‌کنند اما در برخی دیگر ذره مانند عمل می‌نمایند و مسیرهای خط مستقیم را دنبال می‌کنند و یا به هم برخورد می‌کنند و پراکنده می‌شوند. انجام آزمایشات بدون عوض نمودن حالت عناصر میکرسکوپیک غیر ممکن می‌باشد. بر خلاف این مورد، اشیاء روزمره همواره در یک حالت می‌باشند و ما می‌توانیم اندازه گیری‌ها را بدون عوض کردن این حالت به انجام برسانیم.
چه زمانی انطباق‌ها در هم می‌شکنند
هر چند نظریه‌ی کپنهاگن اظهار می‌دارد به هنگام باز شدن جعبه انطباق‌ها در هم می‌شکنند و مشاهده به انجام می‌رسد اما قادر به ذکر کردن این نکته نمی باشد که چگونه چنین انطباق ناظر محوری رخ می‌دهد و یا این که چرا نتیجه‌ای خاص برخلاف نتیجه‌ی دیگر رخ می‌دهد. این مطلب ما را به سؤال مشهور درختی در جنگل می‌رساند که این طور عنوان می‌کند که "آیا وقتی درختی در جنگلی تنها قرار می‌گیرد و کسی در نزدیکی نیست تا صدایش را بشنود، از خود صدا تولید می‌کند؟" آیا تنها به این علت که ما نتایج را مشاهده نمی‌نماییم دلیل بر این مدعا می‌شود که اتفاقی پیش نیامده است؟
جدای از شرح کوپنهاگن شرح و تفسیر همگانی هیو اورت نیز وجود دارد که این طور شرح می‌دهد که وقتی در جعبه باز می‌شود ناظر و مشاهده‌گر در واقعیتی گربه‌ی زنده را و در واقعیتی دیگر گربه‌ی مرده را می‌بیند. علی رغم فکر ناراحت کننده‌ی گربه‌ی مرده، تناقض گربه‌ی شرودینگر سؤالات بسیار مهمی را درباره‌ی نظریه‌ی کوانتوم و به اصطلاح شگرفی آن مطرح می‌سازد. این نظریه مشکلات و نتیجه گیری مشاهده‌ی سیستم‌های درون اتمی و به ویژه زمانی که در جهان ماکروسکوپی بزرگتری به کار برده می‌شود را شرح و نوضیح می‌دهد.
 
بیشتر میخورد TV Spot باشه تا لانچ تریلر :دی خیلی کوتاه بود. ولی در کل Day 1 for me :دی

پ.ن: بهتر بود از آهنگ خود نیروانا استفاده کنن نه این کاور مسخره :|
 
صد در صد دی وان فور می اما اون سریال‌های وسطش رو چه کنیم:| بابا لامصبا میزاشتین تو سی دی ما با این نت ابر خفن مجبور به دانلود و استریم نشیم:|:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or