Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
البته یکی از دلایل فروش کم AW، همزمان شدن تاریخ ریلیزـش با RDR بود.
دقیقا، من واقعا متعجبم چطوری بازی رو انداختن دقیقا همون روزی که RDR میاد .البته با این بلایی که سر Tomb Raider آوردن نشون میده کارشون خیلی هم عجیب نیست! اینو هم باید گفت که RDR اولش قرار بود 27 April بیاد و چند هفته تاخیر خورد ولی باز اینا میتونستن تاریخ عرضه رو یه کم عقب بندازن، دقیقا همین کاری که واسه QB کردن و به نظر کار درستی هم بود. دیگه همه میدونن بازی که RockStar میسازه چه هایپی داره و این RDR هم کلی تبلیغات خفن داشت و مشخص بود همه رو می ترکونه :D RDR تو ماه اول عرضه ـش فقط توی آمریکا 1.5 میلیون نسخه فروخت و تو ماه بعدش هم 1 میلیون دیگه، مشخص بود شانسی برای فروش بالای Alan Wake نبود. البته یه سری دلایل دیگه هم تو فروش اولیه ضعیف بازی وجود داشت، تبلیغات عجیب و غریب مایکروسافت که از نظر هنری (!) جالب بودن ولی از نظر تجاری نه. مورد بعدی امتیازات بازی بود که در عین خوب بودن، برای یه IP جدید محرک بالایی برای فروش نبود. محتوای بازی هم به نسبت قیمتش خیلی جالب نبود به نظرم و تاثیر زیادی تو فروش بازی داشت، همون جور که با کاهش قیمت و عرضه بازی روی PC، فروشش به حدی مناسب و در نهایت خیلی خوبی رسید.

نمونه ای از تبلیغات بازی :D کسی که زیاد به سایت ها سر نمیزنه و اخبار رو دنبال نمیکنه بدون دیدن اسم بازی که اون پایین با سایز کوچک نوشته شده باشه عمرا نمیتونه حدس بزنه اصلا این تبلیغات واسه چی هست!

6iq6zk8loe0nxae0gp42.jpg



6km8h6nofc3ilbf4dtwr.jpg


cm0fl59tvvyvkez2mkq1.jpg


d1y7s5pj897j2lhrtd4p.jpg


ولی تبلیغ باید این شکلی باشه تا مخاطب بدونه با چی طرفه:

2ikwa2073p4w6tztyad6.jpg


البته سبک بازی هم بی تاثیر نبود و از نمایش ها اینجوری بر می اومد که با یه بازی اودنچر ترسناک طرف هستیم و به نظرم خیلی زیاد رو جنبه های اکشن بازی مانور داده نشد. در عوض برای QB کار خوبی انجام دادن و اکثرا دارن بخش های اکشن بازی رو نشون میدن که تاثیر بیشتری میتونه توی فروش بزاره. باید دید واسه تبلیغات محیطی باز میرن سراغ همون قضیه هنری یا اینکه این سری درست تبلیغ میکنن :D
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
به نظر من که ساخت AW2 نه تنها وابسته به فروش بالای QB نیست بلکه مراحل پیش تولیدشم شروع شده :d توی این یک سال اخیر به اندازه ای که رمدی از AW گفته و نشونه داده از QB نگفته. رمدی قرار نیست واسه مایکرو بازی های پولساز بسازه بلکه قراره توی سبک و تخصص خودش انحصاری های ایکس باکس رو گسترش بده (حالا اگه خوب بفروشن که چه بهتر).
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,537
نام
محمد
به نظر من که ساخت AW2 نه تنها وابسته به فروش بالای QB نیست بلکه مراحل پیش تولیدشم شروع شده :d توی این یک سال اخیر به اندازه ای که رمدی از AW گفته و نشونه داده از QB نگفته. رمدی قرار نیست واسه مایکرو بازی های پولساز بسازه بلکه قراره توی سبک و تخصص خودش انحصاری های ایکس باکس رو گسترش بده (حالا اگه خوب بفروشن که چه بهتر).
مطمئن باش اگه QB تو فروش شکست بخوره آینده Remedy کلا به خطر می افته چه برسه به اینکه بخوان AW2 رو هم بسازن :D به نظر میاد بودجه ساخت QB خیلی بالا باشه، مسلما فروش بازی تاثیر زیادی تو آینده روابط مایکروسافت و رمدی داره، به علاوه خود رمدی هم بودجه و وقت زیادی صرف ساخت این بازی کرده. یادت نره یه موقع وضع رمدی اینقدر خراب شده بود که اجازه مایکروسافت برای عرضه AW روی PC و اینکه سودش کلا برای خودش باشه باعث شد استودیو مشکل اساسی پیدا نکنه.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
به نظرم نکته دقیقا همین هست!:d از تویت فیل قشنگ معلومه و به قول معروف لحاف رو بزنی کنار میگه که اگر خدایی نکرده QB خوب عمل نکنه کلا آینده Remedy میره رو هوا، AW2 پیش‌کش!:d
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
اگه فروش بازی به 1 میلیون برسه مایکروسافت و رمدی باید خیلییییی راضی باشن مهم ترین انحصاریای مایکروسافت که چن سال سابقه داشتن و فن بیس عظیمیم پشتشون بود مث فورتزا و هیلو و تومب رایدر اونجوری فروختن و اصن در حد انتظارات نبودن بعد یه بازی از رمدی که همه میدونن سبکشون چقه خاصه میخواد بیاد فروش خوبی کنه؟ بازی مولتی پلیرم که نداره ایپی جدیدم که هس فقط تنها شانسش اینه که مث alan سبکش sh نیست و اکشن ادونچره اما ازونور تاریخ عرضش خیلی نزدیک به مهم ترین بازی نسله(انچ 4) و این شرایط خود alan که با غول راکستار تاریخ عرضش یکی شده بودو یاد ادم میاره در کل اینکه بازی از نظر فروش با سر میخوره زمین خیلی خیلی چیز واضح و غیر قابل انکاریه متاسفانه:d مگه اینکه متای بالای 90 بیاره که اونم باز معجزس:d چون نهایت زور رمدی همون 85 86 ادامه ی همکاری مایکروعم با رمدی فکر نکنم زیاد ربطی به فروش کوانتوم داشته باشه چون خود مایکروعم میدونه بزور به 1 میلیون میرسه فروش بازی بنظرم مایکرو بعد عرضه ی کوانتوم و بدون توجه به فروشش به همکاری با رمدی ادامه میده و ازشون حمایت میکنه چون جدا از بحث فروش کلا وجود رمدی کنار اسم کنسول مایکرو یه اعتبار و کلاس خاصی میده و بازیشونم شاید فروش خوبی نکنه اما در حدی که خرج خودشو دربیاره میفروشه قطعا و کلا بازیاش طرفدارا خاص خودشونم دارن یجورایی دقیقا مشابه شرایط استدیو qd و دیدید کیج که سونی ازشون حمایت میکنه چون بازیاشون طرفدارای خاص خودشو داره
پ ن: همین qb اگه انحصاری سونی بود تحت هر شرایطی(متای 80 و کمتر تبلیغات داغون همزمان شدنش با حتی hl3:d و در کل هر شایط بد دیگه ای) میشد خیلی راحت فروششو بالای 3 4 میلیون پیش بینی کرد اما خوب مایکروسافت و فروش انحصاریاش به شکل عجیبی این نسل وضشون خرابه aw تو دوران اوج مایکرو که بازیاش مث اب خوردن فروش میلیونی میکردن اون بلا سرش اومد دیگل qb تو این شرایط وان که...
 
آخرین ویرایش:

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,863
نام
Sajjad
اگه فروش بازی به 1 میلیون برسه مایکروسافت و رمدی باید خیلییییی راضی باشن مهم ترین انحصاریای مایکروسافت که چن سال سابقه داشتن و فن بیس عظیمیم پشتشون بود مث فورتزا و هیلو و تومب رایدر اونجوری فروختن و اصن در حد انتظارات نبودن بعد یه بازی از رمدی که همه میدونن سبکشون چقه خاصه میخواد بیاد فروش خوبی کنه؟ بازی مولتی پلیرم که نداره ایپی جدیدم که هس فقط تنها شانسش اینه که مث alan سبکش sh نیست و اکشن ادونچره اما ازونور تاریخ عرضش خیلی نزدیک به مهم ترین بازی نسله(انچ 4) و این شرایط خود alan که با غول راکستار تاریخ عرضش یکی شده بودو یاد ادم میاره در کل اینکه بازی از نظر فروش با سر میخوره زمین خیلی خیلی چیز واضح و غیر قابل انکاریه متاسفانه:d مگه اینکه متای بالای 90 بیاره که اونم باز معجزس:d چون نهایت زور رمدی همون 85 86 ادامه ی همکاری مایکروعم با رمدی فکر نکنم زیاد ربطی به فروش کوانتوم داشته باشه چون خود مایکروعم میدونه بزور به 1 میلیون میرسه فروش بازی بنظرم مایکرو بعد عرضه ی کوانتوم و بدون توجه به فروشش به همکاری با رمدی ادامه میده و ازشون حمایت میکنه چون جدا از بحث فروش کلا وجود رمدی کنار اسم کنسول مایکرو یه اعتبار و کلاس خاصی میده و بازیشونم شاید فروش خوبی نکنه اما در حدی که خرج خودشو دربیاره میفروشه قطعا و کلا بازیاش طرفدارا خاص خودشونم دارن یجورایی دقیقا مشابه شرایط استدیو qd و دیدید کیج که سونی ازشون حمایت میکنه چون بازیاشون طرفدارای خاص خودشو داره
پ ن: همین qb اگه انحصاری سونی بود تحت هر شرایطی(متای 80 و کمتر تبلیغات داغون همزمان شدنش با حتی hl3:d و در کل هر شایط بد دیگه ای) میشد خیلی راحت فروششو بالای 3 4 میلیون پیش بینی کرد اما خوب مایکروسافت و فروش انحصاریاش به شکل عجیبی این نسل وضشون خرابه aw تو دوران اوج مایکرو که بازیاش مث اب خوردن فروش میلیونی میکردن اون بلا سرش اومد دیگل qb تو این شرایط وان که...

اینکه فن های سونی از روی تعصب یا هرچیز دیگه ای بازی های افتضاح رو خریداری میکنن و حمایت سونی از دیوید کیج با وجود فروش کم بازی هاش و عرضه مهم ترین بازی نسل هیچ کدوم رربطی به ادامه همکاری مایکروسافت با رمدی نداره و کسی هم نگفت بازی باید بالای n میلیون بفروشه تا مایکروسافت با رمدی همکاری کنه.
چیزی که از صحبت های فیل اسپنسر میشه برداشت کرد اینه که رمدی باید با کوانتم بریک ثابت کنه که ارزش سرمایه گذاری رو داره یا نه!
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
Flawed Masterpieces : Alan Wake

خلاصه این متن مفصل را میذارمـ و عکس همـ تقدیمـ به ناظمـ محبوب سایت و از عشاق سینه‌چاک آلن ویک ᕦ(ò_óˇ)ᕤ :-b :d


Alan Wake was apparently supposed to be an open-world game early on
but Remedy decided that the style interfered with the storytelling aspects they wanted to focus on

Even though the idea was abandoned early on
you really can see fingerprints of the design everywhere



Without a doubt I can say that Alan Wake does more to capture the environment of a supernatural horror thriller than any other game in history


Alan Wake is not scary because of its enemy design or cheap scares
it’s scary because of the way the environment suggests that at any time something can go horribly wrong
As Dennis from Always Sunny would put it , it’s the “implication” that makes it so effective


What should receive credit is the storytelling in Alan Wake

The real star of the presentation , though , is the sound design
It runs the full checklist of horror noises needed to make an environment like this work, but excels in the music selection

It’s one of the greatest marriages of song and story in gaming history


it is unquestionably a gaming masterpiece
With all of its considerable mechanical and design flaws
the one thing you can’t take away from Alan Wake is that it draws a blueprint for how to do this style of horror that no other game before or since has replicated



In fact, in terms of translating a Stephen King-like story to another medium, it actually trumps the majority of film efforts
Chalk this up to Remedy’s ability to create an environment that is unnerving , yet consistently compelling
Alan Wake’s world is so heavy in details and care that it begins to generate its own gravitational pull that sucks you in like few other games are capable of doing.



It is one of gaming’s greatest examples of a true page turner , and I will forever love it for that
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
اینکه فن های سونی از روی تعصب یا هرچیز دیگه ای بازی های افتضاح رو خریداری میکنن و حمایت سونی از دیوید کیج با وجود فروش کم بازی هاش و عرضه مهم ترین بازی نسل هیچ کدوم رربطی به ادامه همکاری مایکروسافت با رمدی نداره و کسی هم نگفت بازی باید بالای n میلیون بفروشه تا مایکروسافت با رمدی همکاری کنه.
چیزی که از صحبت های فیل اسپنسر میشه برداشت کرد اینه که رمدی باید با کوانتم بریک ثابت کنه که ارزش سرمایه گذاری رو داره یا نه!

کلا از این بازی انتظار فروش بالایی نباید داشت نهایتا 1 یا 2میلیون ولی مایکرسافت باید از رمدی دست برنداره همون کاری که سونی با کیج کرد این بازی ساز واقعا کارشون تحسین برانگیز هست هنر تو بازیشون هست
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
متأسفم که بازیهای دیوید کیج رو با بازی های رمدی مقایسه می کنید. :|
در ضمن این رو هم اضافه کنم که QB خیلی عامه پسندانه تر از باقیِ بازیهای این استودیوست. اصلا دلیل اصلی اینکه AW2 در مرحله ی پیش تولید موند، همینه. که یک IP جدید و عامه پسندانه تر خلق بشه. این برچسب هایی که می زنید، بعید بدونم در مورد QB کاربرد داشته باشه. حداقل یک نگاه به نمایش ها بندازید.
 

HIGH VOLTAGE

Gold User
Dec 2, 2011
1,534
نام
علی
متأسفم که بازیهای دیوید کیج رو با بازی های رمدی مقایسه می کنید. :|
در ضمن این رو هم اضافه کنم که QB خیلی عامه پسندانه تر از باقیِ بازیهای این استودیوست. اصلا دلیل اصلی اینکه AW2 در مرحله ی پیش تولید موند، همینه. که یک IP جدید و عامه پسندانه تر خلق بشه. این برچسب هایی که می زنید، بعید بدونم در مورد QB کاربرد داشته باشه. حداقل یک نگاه به نمایش ها بندازید.


من کاری به دیوید کیج ندارم. چون اینجا تاپیک اون نیست.

ولی دیوید کیج رو خیلی استادتر از سم لیک میدونم.

این بازی هم فروش خوبی نخواهد داشت. مخصوصا با این سیستم مسخره زمان که شده جزو لاینفک کارهای سم لیک.

این کار تو مکس پیک جواب داد ولی اینجا جواب نمیده.
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
متأسفم که بازیهای دیوید کیج رو با بازی های رمدی مقایسه می کنید. :|
در ضمن این رو هم اضافه کنم که QB خیلی عامه پسندانه تر از باقیِ بازیهای این استودیوست. اصلا دلیل اصلی اینکه AW2 در مرحله ی پیش تولید موند، همینه. که یک IP جدید و عامه پسندانه تر خلق بشه. این برچسب هایی که می زنید، بعید بدونم در مورد QB کاربرد داشته باشه. حداقل یک نگاه به نمایش ها بندازید.

کاملا مخاافم بازی های کیج هنر هست از دید دیگه ای نگاه کرد
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
یکی می تونه منی که 6 بار آلن ویک رو تموم کرده رو روشن کنه که زمان تو کجای آلن ویک بود؟ :-/
آدم هم بهتره هر کی رو با هم سبک خودش مقایسه کنه، نه یه فیلم تعاملی ساز رو با یه بازی ساز :-/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر