Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
اگه این توئیت های گهگاهی در مورد بازی نبود، اصلا خبری از QB بلند نمی شد. :d
دلمون لک زد که یک نمایش مشتی از گیم پلی ببینیم. فقط یه نمایش 15 دقیقه ای گیمزکام 2014 دیدیم که گیم پلی از اون زمان متحول شده. :d
نمایش گیمزکام 2015 هم فقط جنبه ی داستانی داشت.
 
اگه این توئیت های گهگاهی در مورد بازی نبود، اصلا خبری از QB بلند نمی شد.
دلمون لک زد که یک نمایش مشتی از گیم پلی ببینیم. فقط یه نمایش 15 دقیقه ای گیمزکام 2014 دیدیم که گیم پلی از اون زمان متحول شده.
نمایش گیمزکام 2015 هم فقط جنبه ی داستانی داشت.

دقیقاً :دی

کلاً بجز همون دمو گیمزکام 2014 نمایش درستی از گیم‌پلی ندیدیم. نمایش پارسال هم که مختصر بود. شدیداً نیازمند یک نمایش مفصل بهمراه تغییرات جدید هستم :| :دی

تبلیغات بازی هم بنظرم وقتشه که بصورت جدی شروع بشه !
 
کاشکی بیان تکلیف درجه سختی بازی رو روشن کنن چون واقعا نه تو Max Payne ها و نه تو Alan Wake شاهد بازی اسون و باج بدهی نبودیم و هر دو سری یکی از بهترین درجه سختی ها رو داشتن.

یکم من نسبت به این قابلیت های شخصیت اول شک دارم و اگه یه توضیح درباره محدودیت ها یا حداقل دشمن های مناسب برای روبرویی با این قابلیت ها معرفی کنن نهایت تشکر رو خواهیم داشت :دی

نظر من اینه که QB نسل رو برای X1 به معنای واقعی کلمه شروع میکنه و از اون طرف هم U4 استارت واقعی نسل هشتم رو برای PS4 میزنه :دی هنوزم که هنوزه همین الانم برید Max Payne رو نصب کنید رو کامپیوتر شخصیتون میفهمید چرا دارم این حرفو میزنم، بازی مال n سال پیش هست ولی گرافیک و گیم پلی داره که کمتر بازی میتونه نزدیکش بشه و اینا همش معجرات استدیویی بنام Remedy هست.

خیلی سخت شده واقعا انتظار برای بازی :دی
 
نکته خوب QB اینه که تو لیست Most Anticipate خیلی از سایت ها رتبه خوبی داره (اونایی که تا الان لیست دادن) و خیلی ها مشتاق هستن که زودتر بازیش کنن :دی مثلا دیروز لیست Hardcore Gamer رو نگاه میکردم که بازی رتبه 6 رو به خودش اختصاص داده بود و اعضای سایت علاوه بر خود بازی، به شدت مشتاق دیدن Live Action هم هستن.
If Quantum Break solely consisted of these actors doing nothing more than bumping into each other in a room we’d be excited for it
 
بهتر از اینجا واسه این خبر نیست :دی Remedy استخدام های جدیدش واسه پروژه های بعدیش رو شروع کرده:
Remedy keeps growing for the future to keep pushing the envelope on big screen experiences on consoles and PC. We have challenging and exciting unannounced projects in the works and want the very best talent to join the team.
امیدوارم بازی بعدیشون هر چی باشه (انحصاری X1 یا مولتی پلتفرم)، توی همین E3 معرفی بشه. یعنی میشه Alan Wake 2 رو ببنیم؟ فقط لوگوی بازی رو هم نشون بدن کافیه :crying1: :دی
 
اخه کدوم ناشری جز سونی و مایکروسافت میان هزینه های بالای AAA اونم از رمدی تقبل کنن! بعیده خودشون هم اینقدر قدرت مالی داشته باشند که بیان روی یک بازی ریسکی مثل Alan wake 2 سرمایه‌گذاری کنند.
در کل بهترین حالت همینطوری هست با پول مایکروسافت بازی های خاص خودشون رو بسازند
 
در حال ضبط ویدیـو از فورتـزا موتوراسپورت 6 واسه احسان در لمانـز بودمـ که این تابلو توجهمـ رو به خودش جلب کرد ! از قدیمـ درست گفتن که ناظمـ شود سبب خیر گر خدا خواهد :-b :d

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or