Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
مبحث جدید گیمـ اینفورمـر در قالب یک ویدیـو با عنوان Sam Lake On The Future Of Interactive Storytelling منتشر شد ! :d
با تشکر از ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
سمـ لیک همیشه طرفدار این نظریه بوده که پتانسیل داستانگوئیه بازیـها بالاست و با لـایواکشن کوانتومـ بریک داره یک چالش جدید را تجربه میکنه .
این خلاصه حرف هائیه که سمـ میزنـه :
بزرگترین چالش در روایت در بازیـها پیدا کردن بالانس بین مکانیزمها و کنش و واکنش و نحوه روایت داستان هست .
مباحثه های زیادی همـ در این باره شکل میگیره و شگفت انگیز هست امروزه که به بازیها نگاه میکنین متوجه این پیشرفت در روایت داستان میشین
و اینکه چقدر درخواست برای بازیهایه داستان محور زیاد هست و این به نظر سمـ لیک عالیه !
رمدی بیست سال قدمت داره ، من بیست ساله دارم بازی میسازمـ و داستان میگم و هنوز دارم یاد میگیرم .
هر روز دارم یاد میگیرم که در این صنعت چی جواب میده و چی جواب نمیده .
کات سینها به یه هدفی ساخته میشن و اینکه باید نقششون رو که روایت بعضی از جنبه هایه داستانیه بازی هست ایفا کنن
همیشه سعی بر این بوده تعاملی با این جنبه از بازیها شکل بگیره که اکثر اوقات یه حالت اجبار داره مثه کوئیک تایمـ اونت ها و اکثرا با هدف اولیه تون همخوانـی نداره
و اون چیزی نبوده که دنبالش بودین .
گفته هنوز بهترین راه حل ممکن برای اینکه تو این کات سین ها مخاطب را همـ وارد کرد وجود نداره ، مثه یک سفر می مونه که به سمت بهتر شدن در حال حرکت هست
لحظات و کارهایه نبوغ آمیز در این زمینه وجود داره ولی هنوز این حس هست که میشه یک چیز بهتر ساخت
در مورد لایو اکشن کوانتومـ بریک گفته تجربه جالبیـه و موفقیتش رو زمان مشخص میکنه ! گیمرها بعد از تجربه اش تصمیم میگیرن که این چیزیـه که میخوان و دوست دارن یا نه .
گفته ما تو رمدی واسه خودمون یک ضرب المثل داریمـ : ملت بهش میگن کلیشه ما ترجیح میدیم بگیم کلاسیک ! منظورش همـ استفاده از کلیشه های داستانگوئیه که میشه در
یک قالب جدید و با یک روایت نـو اون رو دوباره به بهترین شکل ارائه داد .
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
هفته آینده پوشش خبریـه گیمـ اینفورمـر از کوانتومـ بریک به پایان میرسه فقط مونده یک قسمت که اون همـ پاسخ سمـ لیک به سوال هایه مخاطبین سایت هست .
شما همـ اگه سوالـی دارین میتونین برین تو بخش کامنت هایه این صفحه
submit your questions for our quantum break podcast
بپرسین و هفته آینده منتظر جوابش از طرف سمـ باشین ! تا حالا همـ سوال هایه خوبـی پرسیده شده اگه پاسخگوئیه سمـ دقیق و باجزئیات باشه
تا حدودی میشه فهمید که کوانتومـ بریک چند مرده حلاجـه !

این همـ یک نمونه از سوالـات که تا الان پرسیده شده :)

:crying1: ? Is James McCaffrey the voice of Max Payne, in this game
:| ? How can I get an awesome accent like yours
:| ? You've already confirmed dinosaurs are in the game, but can we ride them
:| ? Will this game have bigfoots
:d
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
gameinformer
پرده برداشتن از رازهایه مکس پین و آلن ویک در انبار Remedy مبحث جدید گیمـ اینفورمـر هست ! :d
تو استودیـو یک اتاق دارن به اسمـ development warehouse که بنا به گفته ساکو لیتن آرت دیرکتر مکس پین و آلن ویک و کوانتومـ بریک
خارج از اعضایه Remedy کمتر کسـی تونسته این اتاق رو ببینه !
و الان شما میتونین در قابل شش دقیقه ویدیو سر از رمز و راز این اتاق در بیاریـن .
از زمان پروسه تولید شماره اول مکس پین تا به الان هر چیزی در مورد بازیهایه ساخت این استودیو وجود داشته
از دست نوشته بگیر تا دفتر یادداشت و نسخه هایه کالکتور بازیـها و حتـی لباس آلن ویک که الکا ویلـی میپوشیده تو این اتاق هست .
ᕦ(ò_óˇ)ᕤ را بذارن تو این اتاق فکر کنمـ از همونجا به دیار باقـی بشتابـه ! :-b :d
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,514
نام
محمد
اميدوارم تو TGA از بازي يه چيزي نشون بدن، دلمون پوسيد از بس فقط خبر خونديم 8-| :d Alan Wake's American Nightmare رو يادمه اولين بار توي VGA معرفي كردن.
 

khashayar7

کاربر سایت
Jul 25, 2012
388
نام
خشایار
صحبت های MCV UK در مورد کوانتوم بریک
? Is Quantum Break the most ambitious game in Xbox history


Alan Wake was such a frustrating game.Not in how it played, but rather in how it sold.
Its Twin Peaks-inspired setting, silly dialogue, and compelling, episodic narrative made it a hit with critics. But although it was no commercial failure – over 3m copies were eventually sold – it was hardly a runaway success.
In a world of rising development costs, is 3m enough to warrant a sequel? There’s no easy answer. The game’s developer Remedy eventually decided to put out a cheaper, download-only semi-sequel, which did ok. But in triple-A development, ‘ok’ just isn’t enough.
Sam Lake, the creative director at Remedy, hasn’t given up on Wake. Far from it, he dreams of returning to that spooky world, “let’s see if we can make that happen,” he tells us. But for now, Remedy is trying something new, and infinitely more ambitious.


"We’ve set out to do a big new IP
for a wide audience. We want to
make this cool for as many
people as possible."

Sam Lake, Remedy

Quantum Break doesn’t look like Alan Wake. Far from the rural creepiness of Wake, this is an urban, sci-fi action blockbuster, with a time-travel plot and a cast of A-list actors such as Shawn Ashmore (X-Men) and Dominic Monaghan (Lord of the Rings).

But according to Lake, both franchises have similar DNA.
“In some ways it’s completely different,” he says. “[Quantum Break] has a techno-thriller plot vibe, and obviously we watched all of the possible time travel stories multiple times. But with [game location] Bright Falls in Alan Wake, our thinking was that even though it was set in present day, it is leaning backwards – it had a timeless feel of it, in the sense that this small town has been this way for a long time. In Quantum Break, we have consciously decided that this is present day, but let’s lean forward. It is modern. We have done a lot of research on the art side. We watched a lot of footage from CERN and NASA and done our spin on that to try and make the game’s tech feel believable.”
quantum_break_crop.jpg

On the game’s disc, which launches on Xbox One next April, gamers will also be treated to four 22-minute TV episodes featuring the game’s all-star cast. The TV show was teased at Gamescom and it looked promising. Each episode will air after a chapter in the game has been completed, and what happens in the show depends on players’ choices.
“This story is told from multiple perspectives. In the game you play as the hero Jack while the TV show shows you what is going on inside the enemy camp,” explains Lake.
The idea to produce a TV show fitted nicely with Xbox One’s initial ‘entertainment’ policy, which included the creation of Xbox Entertainment Studios.
But Xbox has since closed that division. Yet this didn’t hurt Quantum Break, insists Lake.
“Xbox Entertainment Studios was consulting on the show, but it was never being made by them,” he says. “We have an outside production company called Lifeboat working on the show, and that’s been the case from the start.”
Lake describes Quantum Break as Remedy’s most ambitious game, and that is apparent, and not just in its cast or its TV-elements, but also in the tech that powers the game. The facial capture technology is impressive, and also crucial if Remedy wants to successfully marry real-life TV footage with virtual recreations.
Like Alan Wake, this is another game where 3m units probably won’t cut it. Lake views Quantum Break as a franchise, just like he did Alan Wake, and there are already ideas for a sequel.
But if Remedy wants to achieve that, it needs to not only deliver another great game – but also deliver one that can appeal to a wider audience than Alan Wake.
“This was something that we talked about a lot, and it was important that we learn from Alan Wake,” concludes Lake.
“We’ve set out to do a big new IP for as wide an audience as possible. That was our own mandate, that is our goal. We’ll see if we succeed. We want to make this cool for as many people as possible.”
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn


ایشون Drama Director at Remedy میباشند و گفته که صحنه آخر کوانتومـ بریک لرزه بـه تنمـ انداخت ! :d
بعضیـها گفته بودن که منظور ایشون اندینگ لـایواکشن هست خب مشخص شد که گفته هاشون صحت نداره و منظور اندینگ خود بازیـه ! :d

 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
خب پوشش خبریـه گیمـ اینفورمر همـ رسما به اتمامـ رسید ! :d


Thank you game informer for a month of awesome Quantum Break coverage
Game Informer

سمـ لیک همـ تو مراسمه گیمـ اواردز حضور نداره اما بنظر شاون اشمور هست . :d

Do us proud Shawn Ashmore ! Meanwhile , we'll get this game done ! Final push
Sam Lake
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر