Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
آقا
داستان این 16 min گیمپلی ک ign گذاشته چیه؟
اگه دوستان زحمت بکشن چک کنن درست و درمونه دان کنیم
n4g.com/news/1609284/16-minutes-of-quantum-break-gameplay-on-xbox-one
اینم لینک
 

Remastered

کاربر سایت
May 9, 2014
427
نام
سياوش
از لحاظ فيزيك فكر كنم Red Faction نسل هشتم هست همراه با يه گرافيك فوق العاده و با جزييات بالا .....تقريبا تمام اشيا تخريب ميشن يا تحت تاثير اتفاقات درون بازي هستن .....
 

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
آقا
داستان این 16 min گیمپلی ک ign گذاشته چیه؟
اگه دوستان زحمت بکشن چک کنن درست و درمونه دان کنیم
n4g.com/news/1609284/16-minutes-of-quantum-break-gameplay-on-xbox-one
اینم لینک
یک روز تمامه داریم این گیمپلی و عکساشو چک می کنیم :D دانلود کن مومن که چیز خیلی خفنیه :D
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
خُب من با دیدن این گیم پلی 16 دقیقه ای حقیقتش فکر میکنم یه مقدار جوگیر شدن بچه ها:D البته نظر منه، no offence :-s :D
بازی از لحاظ طراحی و گیم پلی به نظر من زیاد نسل بعدی نیست. طبق این چیزی که من دیدم اسکریپت شده است و خطی. همینطور استفاده از زمان برای مبارزات و کلا پیشروی به این شکل هم قبلا زیاد استفاده شده و اصلا چیز جدیدی نیست. حالا اینجا سعی کردن یه مقدار با افکت های جالب و بزرگ کردن کاذب مقیاسش جذاب تر درش بیارن، ولی در کل چیز خیلی خاص و آنچنانی ای به نظرم نیومد. ولی خُب قطعا جذابیتش از "سنگر بگیر - شلیک کن" خالی بالاتره:D
از لحاظ بصری و گرافیک هم خیلی خوبه، خصوصا این افکت های نورپردازی و ایناش چشم نوازه. ولی باز هم اینکه راحت بگیم بهترین با اختلاف و اینا هم به نظر من بازم یه مقدار جوگیریه. البته این یه چیز سلیقه ایه، من فقط نظر خودم رو میگم. به نظر من گرافیکش استاندارد یه بازی سال 2015 ـه و خیلی بازیهای سال بعد قطعا گرافیکی در همین حد یا شاید بهتر خواهند داشت. حتی همین امسالش هم به نظرم یه بازی مثل AC: Unity باهاش تو یه سطح قرار داره (اصلا وسعتش هم کاری نداریم). کلا خوب و اوکی ـه برای سال بعد.
داستان رو که نمیدونیم، ولی روایتش خیلی شبیه همون AW بود که خُب برای یه بازی خطی هنوز جذاب و قابل قبوله.

در کل طبق این 16 دقیقه ای که دیدم فکر میکنم در حالت ایده آل موفقیتی در حد همون Alan Wake کسب کنه که خوب هم هست. البته اگه تو داستانش این ایده های زمان و بازی با زمان رو یه مقدار پیچیده دربیارن و البته خیلی عالی روایتش کنن و در این رابطه ending خفنی ازش دربیارن شاید یه کم بیشتر بهش حال بدن:D اما اگه بخواد یه سطح بالاتر از AW دربیاد یا باید خیلی طولانی باشه، یا متنوع تر و پر و پیمون تر از این.
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
من شخصا موافقم كه بازى اسكريپت شده و خطى هست و گيم پلى فراتر از Alan wake و Max payne نخواهد رفت !
اما به نظرم بازيهاى خطى رو با يه گرافيك چشم نواز و جلوه هاى ويژه زيبا همراه با يه داستان خوب و پر محتوا ميشه يه بازى بسيار عالى !
اون چيزى كه باعث شد Alan wake اون قدر ها موفق نشه روند تكرارى گيم پلى بود و با توجه به اتمسفر تاريكش ، اين تكرارى بودن ها اذيت ميكرد !
اما به نظرم كوانتوم حتى اگر گيم پلى يكنواختى داشته باشه اون اتمسفرش بيشتر به سليقه ها نزديك هست ، بيشتر جلوه هاى ويژه و گرافيك بازى ميتونه همچنان پاى بازى نگه داره طرفداران رو ...
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,862
نام
Sajjad
خُب من با دیدن این گیم پلی 16 دقیقه ای حقیقتش فکر میکنم یه مقدار جوگیر شدن بچه ها:D البته نظر منه، no offence :-s :D
بازی از لحاظ طراحی و گیم پلی به نظر من زیاد نسل بعدی نیست. طبق این چیزی که من دیدم اسکریپت شده است و خطی. همینطور استفاده از زمان برای مبارزات و کلا پیشروی به این شکل هم قبلا زیاد استفاده شده و اصلا چیز جدیدی نیست. حالا اینجا سعی کردن یه مقدار با افکت های جالب و بزرگ کردن کاذب مقیاسش جذاب تر درش بیارن، ولی در کل چیز خیلی خاص و آنچنانی ای به نظرم نیومد. ولی خُب قطعا جذابیتش از "سنگر بگیر - شلیک کن" خالی بالاتره:D
از لحاظ بصری و گرافیک هم خیلی خوبه، خصوصا این افکت های نورپردازی و ایناش چشم نوازه. ولی باز هم اینکه راحت بگیم بهترین با اختلاف و اینا هم به نظر من بازم یه مقدار جوگیریه. البته این یه چیز سلیقه ایه، من فقط نظر خودم رو میگم. به نظر من گرافیکش استاندارد یه بازی سال 2015 ـه و خیلی بازیهای سال بعد قطعا گرافیکی در همین حد یا شاید بهتر خواهند داشت. حتی همین امسالش هم به نظرم یه بازی مثل AC: Unity باهاش تو یه سطح قرار داره (اصلا وسعتش هم کاری نداریم). کلا خوب و اوکی ـه برای سال بعد.
داستان رو که نمیدونیم، ولی روایتش خیلی شبیه همون AW بود که خُب برای یه بازی خطی هنوز جذاب و قابل قبوله.

در کل طبق این 16 دقیقه ای که دیدم فکر میکنم در حالت ایده آل موفقیتی در حد همون Alan Wake کسب کنه که خوب هم هست. البته اگه تو داستانش این ایده های زمان و بازی با زمان رو یه مقدار پیچیده دربیارن و البته خیلی عالی روایتش کنن و در این رابطه ending خفنی ازش دربیارن شاید یه کم بیشتر بهش حال بدن:D اما اگه بخواد یه سطح بالاتر از AW دربیاد یا باید خیلی طولانی باشه، یا متنوع تر و پر و پیمون تر از این.

:|

[-([-([-([-([-([-([-( نظرت رو نگهدار برا خودت:|:d
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
در مورد جذاب بودن یا نبودن گیم پلی هنوز خیلی زوده بخوایم قاطعانه نظر بدیم بخصوص اینکه هر کدوم از شخصیت های قابل بازی چه Jack و Beth چه Paul قدرت های مختص به خودشون دارن که میتونه از تکراری شدن قابلیت های زمان جلوگیری کنه ، بخش پلتفرمینگم اضافه کنیم فکر نمی کنم زیاد جای نگرانی باشه.

در مورد گرافیم شاید تک و توک یسری استودیوها باشن و بتونن از لحاظ تکنیکی اختلاف زیادی ایجاد کنن (اونم شاید ) ولی از لحاظ ظاهری دیگه خیلی بعیده مثل نسل قبل بتونیم تفاوت های آنچنانی ببنیم . به عنوان مثال الان گرافیکی در حد infiltrator از لحاظ ظاهری چقدر بهتر از Ryse یا اوردر هست؟
SMNc.jpg
شاید از لحاظ تکنیکی این تک دمو 5 برابر پردازش بیشتری لازم داشته باشه ولی از لحاظ بصری جوری نیست که آدم بگه 5 برابر بهتر از اوردر یا رایزه :d

در مورد گرافیک QB هم فکر میکنم پتانسیل تبدیل شدن به یه Alan wake دیگه داره . یعنی بازی یسری افکتها و تکنولوژي هاي منحصر بفرد و استثنايي داره که شخصاً نمونه اش رو تو بازی های دیگه ندیدم (درست مثل AW تو زمان خودش ) و حدس میزنم سره آنالیز QB دوباره DF یسری جمله های این شکلی بکار ببره :
Let's be frank. Atmosphere is one of the key components in making Alan Wake the game it is. There is no other game quite like it in that regard
Alan Wake's expert use of light, shadow and atmospheric effects is one of the highlights of the game. There's nothing quite like it on any other console game and it's a substantial tech achievement.
Attention to detail in this engine is second to none.
فقط باید منتظر موند و دید خلق چنین افکت هایی دوباره با یسری دانگریدها (تو بخش رزولوشن ) همراه میشه یا نه که شخصاً امیدوارم این بار رمدی یه رزولوشن معقول انتخاب کنه که زحماتش تو این بخش بیشتر از AW به چشم بیاد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر