Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD] نام بازیگر[/TD]
[TD] نقش در بازی[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Shawn Ashmore[/TD]
[TD]Jack Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Dominic Monaghan[/TD]
[TD]William Joyce[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Aiden Gillen[/TD]
[TD]Paul Serene[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Courtney Hope[/TD]
[TD]Beth Wilder[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Marshall Allman[/TD]
[TD]Charlie Wincott[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Lance Reddick[/TD]
[TD]Martin Hatch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Patrick Heusinger[/TD]
[TD]Liam Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Mimi Michaels[/TD]
[TD]Fiona Miller[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Amelia Rose Blaire[/TD]
[TD]Amy Ferraro[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Brooke Nevin[/TD]
[TD]Emily Burke[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jacqueline Pinol[/TD]
[TD]Sofia Amaral[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Jeannie Bolet[/TD]
[TD]Kate Ogawa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Sean Durrie[/TD]
[TD]Nick Marsters[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:
به به امروز سرعت چه خوب شده، 770 مگ رو زده 20 دقیقه دیگه آماده هست :p :دی تموم که شد چند تا عکس میزارم، البته اگه وسطش نزنه برو 4 ساعت دیگه بیا! :دی
 
فقط میشه گفت وحشتناکه :| کرک و پر آدم میریزه, هیچوقت فک نمیکردم همچین گرافیکی رو ببینم...
موندم بعد اومدن این کی میخواد راجع به قدرت X1 حرف بزنه باز :|
 
تا اینجای کار براحتی بهترین گرافیک نسل جدید داشته (نظر شخصی ) شاید تو یسری موارد بازی های بهتر از QB هم باشن ولی کلیتش یه چیزه باورنکردیه ! مخصوصاً افکت ها و فیزیکش !
 
یسری تصویر کپچر کردم به عمق فاجعه پی ببرید :d
51weimf2d3xqkhvv3a3c.jpg
x8czd5x2qwbevmr4oyx1.jpg
i6m6ss32g1m6iq1bfx6z.jpg
lwlyrokl4qoblj38xaks.jpg
1xjycpnd3z5f8dwr5mym.jpg
jmccix7ba7mmhzpik129.jpg
leubwqh2m29gk8wsg2vo.jpg
fzj6vvqjcdq8mvtp5o3i.jpg

ug75au5thgfyqd7yt19t.jpg

mcy8oquvcchhee2szds7.jpg
si0xjlqfswda8l1rzjd7.jpg

rhmimz75q91yx2kybt0c.jpg
یسری افکت ها نمونه مشابهش رو فقط تو فیلم های هالیوودی میشه پیدا کرد :d

 
عجب گرافیکی داره :| تو مخیله من یکی که نمی گنجه روی کنسول به این ضعیفی همچین گرافیکی رو بشه دید :|
به هر حال حضور یکی از برنامه نویس ها Gravity باید هم اثرات هالیوودی بزاره :دی
 
راستی قسمت ادونچرش از قسمت اکشنش بهتر نبود؟ @-) خیلی خوب صحنه های سینمایی و استفاده از قدرتاش و ... حتی یه جورایی شبیه مرحله ی آخر Alan Wake بود :bighug:
Ez GOTY :d
 
به شاهکار جدید سلام کنید...
این بازی می تونه موفقیت های مکس پین یک رو تکرار کنه و حتی پاشو فراتر هم بزاره...
به جرات می تونم بگم "بی نظیر" بود واقعا لذت بردم...
دیگه کم کم وقت خرید شده!
#speechless
 
Speechless#
اصلا نمی تونم چیزی بگم، هنوز در حیرتم این چی بود الان دیدم! :دی
==
خب از حیرت خارج شدم :دی
بخش های پلتفرمینگ حتی خفن تر و بهتر از بخش های مبارزات هست، یعنی فکرش رو نمی کردم اینقدر عالی درآورده باشن. گرافیک که اصلا حرفی برای گفتن نمیزاره، از نظر تکنیکی تا الان بهترین گرافیک نسل هست به نظرم، همه چیز این بخش تو یه سطح غیر قابل تصور قرار داره. سوئیچ کردن بین کات سین و گیم پلی خیلی خوبه و واقعا بهتر از AW هست این قسمت. از نظر صحنه های حیرت انگیز فکر کنم با یکی از بهترین بازی های نسل طرف باشیم، یعنی اون صحنه که کشتی داشت میومد طرف پل من دهنم باز مونده بود، فکر کنم از این مدل صحنه ها تو بازی خیلی زیاد باشه. فقط به نظرم انیمیشن ها هنوز جای کار داره و میتونه بهتر از این بشه. در کل واقعا نمایش بازی عالی بوده تا الان، خیلی به موفقیت بازی امید دارم :دی
 
آخرین ویرایش:
این 16min گیم پلی تو E3 نشون داده بودن احتمالاً رکورد تعداد جوایز Titanfall ـم رو هم میزد :d یه قسمت هایی جداً قابل هضم نیست ! عجیب ترینشم بنظرم اون جایی هست که جک رو یه میله باریک راه میره بعد زیر پاش کشتی ـه داره پل خراب و حرکت میکنه ! یعنی فیزیک و افکت های اون قسمت استثنایی ترین چیزی هست که تا حالا دیدم .:d تعداد اجسام و جزییات و دقتی که تو طراحیشون به بکار رفته (کلاً مدل سازیها ) فوق العادست! مثل این قسمتا:
bjxzhq5zeoq7qtgbx3bf.jpg
dob1fati326mlveyjt85.jpg
سایه های ریل تام نسبت به منابع نور هم مثل Alan wake وجود داره :
fj1cq2bvzg8ck0tqdlun.jpg
حجم افکت ها ، آبجکت ها (که حتی بعضی هاشون به شکل دینامیک طراحی شدن ) و جزییات، همون جوری که گفتم مثال زدنی هست !
cfl9jud39rao9zo9txs8.jpg

raz0a201l9aj605h9yaa.jpg
dtjg3uimu41vh234hdw3.jpg
 
این صحنه های اکشنش منو یاد مکس پین انداخت! فوق العاده بود
جزئیات بی نظیر
صحنه های اکشن مکس پین + داستان فراتر از AW + گرافیک نسل هشتمی + سم لیک= شاهکار!
امسال منتشر میشد واقعا GOTY تو مشتش بود :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or