Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
این سایت ویدئوی TGS رو که دو دقیقه اولش با Gamescom فرق میکنه گذاشته و نوشته:

If you want to polish your eyes on some really lovely graphics, you can check it out just below.

اگر میخواین به چشمهاتون با گرافیک فوق العاده دوست داشتنی جلا بدین این ویدئو رو ببینید:

Xbox One Exclusive Quantum Break Gets New Video with 10 Minutes of Spectacular Gameplay


Xbox One Exclusive Quantum Break Gets New Video with 10 Minutes of Spectacular Gameplay | DualShockers
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
این دو دقیقه اول گرافیکش واقعا وصف نشدنی بود.

بازی جوری نیست که بگم واقعی واقعی هست ولی گرافیکش واقعا ادو قلقلک میده بدجور... امیدوارم خیلی موفق شه...
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
دوباره ... /:) من موندم اگه حرفش درست از آب در نیاد این چجوری روش میشه فعالیت کنه 8-| بقیه پستش رو هم بخونید بدک نیست :-"

 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
تریلر کامل نیومد ولی یه بنده خدایی که تریلر کامل رو در EGX دیده ,توصیف کرده تریلر کامل رو,باز بهتر از هیچیه:

The extended gameplay continues afterwards with Jack beginning to tackle the momentous challenge of crossing the bridge. Lauri expands on some of the combat mechanics, especially the final takedown move which causes the car to be thrown towards the Juggernaut. Jack cannot control time stutters, his powers are smaller and more concentrated, what he can do is impact specific objects. In that specific scene, Jack unfroze time on a car which was caught in mid-collision.


After his fight with the two Juggernauts, he begins his trek across the bridge; using an unauthorised access section to the left of the road. After a quick climb, we get our glimpse at the cargo ship. Yeahhhh, THAT cargo ship. Lauri turns to Juho "Everything will be fine, right Juho?" Juho gives a thumbs up.
Of course it doesn't take long before things go terribly wrong. A few steps along the walkway, and time begins to stutter, the ship jumps forward, back, and forward again crashing into the side of the bridge. The mast snaps and grates against the underside. The bridge breaks in two and cars are thrown by the impact. It pauses, leaps back, and jumps forward again. The sound of splintering metal is combined with the shattering of time. The screen goes black.

Jack wakes up, upside down and barely holding on. His leg is twisted around the yellow walkway handlebar, in a massive wave of good luck. He gasps, opening his eyes and the situation becoming a sudden realisation. Regaining balance, he manages to shimmy across and drop down onto a suspended metal walkway below. Time has stopped, midway through the collision. Sections of the stutter are collapsing with objects leaping between two time frames causing them to jump aggressively between them both and presenting time sensitive puzzles. The first of which Jack meets moments after the crash, there's around three time puzzles throughout Jack's voyage across the bridge; my favourite of which involves a truck with an open container which tips out the contents across the path.

Remedy describes Jack as an “everyman”, someone ordinary brought into a situation which is anything but. Though he may seem confident in combat, that could easily be connected to a combination of survival and growing familarity as his experience with his time powers grows. Yet, despite demonstration of his confidence in combat, your heart stops a little with each leap of faith the character makes.
The twisted bridge forms an unnatural path consisting of twisted metal and shattered signs, some of the debris is in mid-collision whereas other pieces are further away forcing the protagonist to jump and pray for a positive outcome. The section has a vague resemblance to The Signal DLC for Alan Wake, in which our writer has to work his way through a nightmare of his own creation; and use various objects circulating a slow tornado as his path. You know that Alan could do it, yet you still hold your breath for a fraction of a second.During the collision in Quantum Break, everything is used as a path from structural beams to lumps of concrete and even road signs; all of which gives the impression that the stutter is both fragile and stable; it’s certainly strong enough to support huge metel beams in a fixed position yet sensitive enough to collapse without warning.

At a specific point in the demo, certainly my favourite part, Jack is forced to balance on a metal structural beam. Unlike other sections of the bridge, there is nothing below the beam, no splintered metal or lumps of concrete, just the deck of the cargo ship. The screen pans up a little from its usual position behind Jack’s shoulders, allowing the player to get an impression of the depth and danger of the situation, and definitely shows off the game’s beautiful destruction. As we’ve seen in screenshots and videos, whilst time is frozen, objects appear to be fragmenting causing stunning scenes to occur. As Jack proceeds across the metal beam, the player gets a glimpse of the cargo ship below, the hull is fragmenting, the various colours swirling together in an awe-inspiring dance. The scene reminiscent of Van Gogh’s The Starry Night.
The final section of the demo is a little more fast-paced, with the time stutter around the bridge collapsing. The path begins to falter causing some near misses. In the demo’s final moments, Jack’s path ends with a steep incline formed from a cargo container which leads quite nicely to a section of the bridge which is still in its original position. Forced to use the tunnel, he slides down, hitting the concrete hard. Time begins to resume. Cars lurch towards him, and he quickly crawls way, evading the debris by a close margin. The section has a increased sense of urgency, while Jack is desperately moving to safety, the bridge around him continues to collapse; structural beams begin to fall, the sound of grinding metal and crunching concrete more frequent and louder. Jack twists around, glancing upwards as a beam throws itself towards him. He lifts his hands and the metal pauses mere centimetres away from his face, the feeling of relief and shock apparent in his breathing.

In the final cinematic, Jack stands up, the warm light of Riverport illuminating our protagonist’s face. He’s one step closer. The music builds up and the screen goes black.
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
این 16 دقیقه فوق العاده بود. مخصوصا اون 5 دقیقه پایانی. به قول یکی از کاربر های IGN:
that freak'n blew my mind never seen anything close to this in terms of special effects in video games.
گیم پلی 5 دقیقه پایانی یک جورایی برای من یاد آور Dream Sequence های بازی Max Payne بود، با این تفاوت که تو QB محیط خیلی وسیع تره.
توضیحات Sam Lake هم مثل همیشه خاص و خوب بود برای این دمو. (خودتون ببینین :d )
مهم ترین بازی برای من که سال 2015 منتشر میشه:bighug:
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
^^
بابا این لامصبا باید بگن کدوم سه ماهه منتشر میشه وگرنه دیگه 2016 که نمیدن اومونقع ریشمونم سفید شده:d

یه لینک دانلود غیر هیتلر هم بدین
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر