Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
عزیز فقط تریلر کوانتم بریک ـه (حدود 8 دقیقه)

با خود کنفرانس هم فرق داره (یعنی یه بار دیگه بازی کردن)
من بد متوجه شدم فکر کردم کل کنفرانس رو میگی !:d


اقا من الان تریلر 8 دقیقه ای ( 160 مگ ) که 720 هم هست رو با تریلر قبل از E3 که ( 32 مگ ) هست و اونم 720 مقایسه میکنم میبینم دوستمون کاملا درست میگه و یه جورایی توی تریلر E3 تصاویر شارپ تر هست !
حالا من نمیدونم کیفیت این تریلر ها تا چه حد نشون دهنده ی خود بازی هست ...


ویرایش : عجب داستانی شده کیفیت این تریلر ها :d
الان ویدیو 8 دقیقه ای رو از Vimeo دیدم کیفیت به هیچ عنوان از قبل E3 پایینتر نیومده و شاید بالاتر هم رفته :d
حالا 5 دقیقه دیگه یه ویدیو پیدا میکنیم باز نظرمون متفاوت میشه :d:))
 
آخرین ویرایش:

xboxha

کاربر سایت
Aug 15, 2014
54
یه جا هاییش (8 دیقیه با کیفیت 720 :d) گرافیک ـش دیوانه کنندست ولی نمیدونم چرا اون سکانس تریلی ـه اینقدر توجه منو جلب کرده:((

نمونش
gb0z0e4a7wd33v4hrmz0.jpg


kodxl1huulgkrvlryigh.jpg
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
l-)
گرافیک بازی پسرفت کرده یا من اینجوری فک میکنم
:-/
رنگ ها بی روح شدن
:(
توی بالایی انفجار به عنوان منبع نور عمل کرده. نمیدونم چرا تو نسخه GC حذفش کردن. احتمالا فکر کردن بازی شبیه فیلمای مایکل بی میشه:d
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
توی بالایی انفجار به عنوان منبع نور عمل کرده. نمیدونم چرا تو نسخه GC حذفش کردن. احتمالا فکر کردن بازی شبیه فیلمای مایکل بی میشه:d
از خودت حرف در نیار افشین !:|:d اون تاثیر نور مربوط به انفجار نیست نمی دونم حالا مثلاً نور چراغ کامیون هست یا یه چیز دیگه که یه لحظه میافته رو پل و سایه ایجاد میکنه که تو جفتشون رخ میده فقط فریم هایی که این دوستمون گذاشته یکی نیست .

در مورد تفاوت نمایش e3 و GC ،یکی از تغییراتی که کرده موقع انفجار تو بیلد جدید افت ذرات اضافه شده که نمایش قبلی نبود .
hkvalqzo9hz2tutq78c7.jpg
dyjsol45z5rurjk3sfoe.jpg
در مورد سکانس پل هم یسری تغییرات ایجاد شده مثلاً تو نمایش قبل e3 تو یه فریم ثابت موقع برخورد کامیون اول افکت دود ایجاد میشه بعد افکت ذارت و . . . ولی تو نمایش GC یسری افکت ها همزمان شکل میگره ( انفجار ، particle effect ، دود ) + اینکه منبع نور پشت کامیون تو نمایش جدید افکت Bloom روش هست که تو قبلی وجود نداشت .
4ti305znh22jlminn2c9.jpg
ppvftq9qvltin363kf87.jpg
4vyqhii38exaqfc5xcx9.jpg
4nke5u2zohfpxf5reddl.jpg
در کل این ویدئو GC خیلی کیفیت پایینی داره در حدی که حتی بعضی جاها نمیشه تشخیص داد تکسچر که چه شکلی هست چه برسه به کیفیتش :d اینم دوتا مقایسه دیگه :
bk6buuwxclrmlf7ux7e7.jpg

d7tfq0n5wgqzxjgq9i5a.jpg
tx7ofs01siyq4wdep3wb.jpg

tgiitdxovjx7b5j1j989.jpg
 
آخرین ویرایش:

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
از خودت حرف در نیار افشین !
:|:d
اون تاثیر نور مربوط به انفجار نیست نمی دونم حالا مثلاً نور چراغ کامیون هست یا یه چیز دیگه که یه لحظه میافته رو پل و سایه ایجاد میکنه که تو جفتشون رخ میده فقط فریم هایی که این دوستمون گذاشته یکی نیست .
چیرو از خودم در نیارم؟خودت هم که نمیدونی نور از کجا اومده:d
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
والا قبل از I:SS هم صحبت دانگرید زیاد بود. ولی در نهایت بازی نتنها دانگرید نداشت پیشرفت هم کرده بود. اصولا وقتی دو تا گیم پلی از یه بازی منتشر میشه غیر ممکنه که بشه تمام عناصر رو دوباره تکرار کرد مسلما محل انفجارها عوض میشه بعضا طرز قرار گرفتن دوربین و زاویه دیدش و..... تغییر میکنن. اینجوریه که ما دو تا تصویر از یه صحنه داریم که کمی از هم متفاوتن و این فکر رو بوجود میارن که تغییراتی در گرافیک داده شده. ممکنه واقعا هم تغییری باشه که لزوما به معنای دانگرید نیست.

نظر شخص شخیص خودم :dدر مورد گرافیک بازی:

سطح گرافیک بازی قطعا جز بهترین های این نسله. شاید خیلیا قبول نکنن ولی بنظر من 100 در صد از رایز بهتره و شاید بشه گفت بهترین گرافیکیه که من تا حالا روی Xone دیدم. فقط بنظر من جا داره کمی هم رنگ بندی رو تغییر بدن و همچین بازی رو تاریک و غمزده ترش کنن ( در حد مرگ) به فضا سازیش خیلی کمک میکنه
 
آخرین ویرایش:

nader.g

کاربر سایت
Mar 25, 2014
237
نام
نادر
یه چیز خیلی عجیب که تو تریلر گیمز کام دیدم،توقف زمان بدون محدودیت بود که بازی رو فوق العاده اسون میکرد،حالا نمیدونم تو نسخه اصلی هم به این صورته یا فقط برا نمایش اینطور بوده،
اصلا چرا باید اینکارو میکردن؟بنظر من که بی معنیه.
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
یه چیز خیلی عجیب که تو تریلر گیمز کام دیدم،توقف زمان بدون محدودیت بود که بازی رو فوق العاده اسون میکرد،حالا نمیدونم تو نسخه اصلی هم به این صورته یا فقط برا نمایش اینطور بوده،
اصلا چرا باید اینکارو میکردن؟بنظر من که بی معنیه.

41328459938094952876.gif


بیشتر از 5-6 بار خودم یا بچه ها گفتن، دلیل زود پُر شدن انرژی صرفاً برای نمایش قابلیت ها بوده :|
 

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
l-) کاور گیری ـش بد نبود :-/ اصلا کاور نمیگرفت :( میشست ;;)

ybWc.jpg

خب یه قدم میبریش جلوتر کاور میگیره :|

اون خط انرژی هم که دوستمون گفت. واسه نشون دادن توانایی های جک توی نمایش اومدن پر شدن انرژی رو خیلی سریع کردن و توی بازی اصلا اینجوری نیست. (حرف خود سازنده)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر